بازدید 8891

برنامه جریان انحرافی برای ارتباط با آمریکا

وی با اشاره به نفاق تاریخی همه جریانهای درونی که در تقابل با اسلام و حاکمیت جبهه حق تلاش می کنند گفت: ما هم به لحاظ عرف و هم به لحاظ قانون و هم به لحاظ نیاز جامعه امروز، باید اصل تبعیت از ولایت فقیه را همچون دوران امام راحل سرلوحه فعالیتهای خود کنیم.
کد خبر: ۱۶۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۲ 18 May 2011
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جریان انحرافی ارتباط با آمریکا و سرویسهای جاسوسی را در برنامه خود دارد گفت: این جریان برای تصاحب اکثریت مجلس تلاش می‌کند تا پست‌های کلیدی در عرصه اقتصاد را تصرف کند و هر کسی را که مطیع نباشد تغییر دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فدایی در همایش سراسری هیئت رزمندگان شهر مشهد طی سخنان مهمی به بررسی مسائل سیاسی روز و اخیر کشور پرداخت.

وی با اشاره به نفاق تاریخی همه جریانهای درونی که در تقابل با اسلام و حاکمیت جبهه حق تلاش می کنند گفت: ما هم به لحاظ عرف و هم به لحاظ قانون و هم به لحاظ نیاز جامعه امروز، باید اصل تبعیت از ولایت فقیه را همچون دوران امام راحل سرلوحه فعالیتهای خود کنیم.

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر کشور و اقدامات جریان انحرافی گفت: امروز ما باید هوشیار باشیم چرا که دشمنان ناکام مانده اسلام از فتنه های اخیر، به دنبال راهی جدید جهت نیل و دستیابی به اهداف منافقانه خود هستند و براین اساس باید به گونه ای عمل کنیم تا موجب سوء استفاده دشمنان این نظام نشود.

وی تصریح کرد: پیروان اومانیسم و انسانگرایی آینده را از آن انسانیت می دانند، به خدا و به مکتب اسلام و خدا محوری توجهی ندارند و عصر حاضر را عصر حضور می دانند نه ظهور.

فدایی با اشاره به یکی دیگر از شاخصه های این جریان که بیداری انسانی را جایگزین بیداری اسلامی می دانند و منش اشرافیت و اسلام منهای روحانیت را تبلیغ می کنند، گفت: این جریان در عمل آرایش سیاسی جامعه را با مشی تضادگرایی تحلیل کرده و دروغ و تهمت را جایز می داند.

فدایی تاکید کرد: این گروه در بعد عقیدتی در بطن خود مفاهیم و ارزش های فرقه های شیطان پرستی را ترویج و از ابزار پیشگویی استفاده می کند و با توجه به مرام لیبرالیستی خود در عرصه فرهنگ اختلاط زن و مرد را بدون اشکال دانسته و تسامح و تساهل در عرصه فرهنگی را دامن می زنند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی نشانه دیگر این جریان را عدم قبول وقوع خیزش های اسلامی در منطقه عنوان کرد و گفت: جریان انحرافی هزینه کردن از بیت المال را جایز و حذف رقبا را به هر دلیل بدون مشکل می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: نفرات مرتبط با این جریان ارتباط با آمریکا و سرویسهای جاسوسی را در برنامه خود دارند، تلاش برای تصرف پستهای کلیدی در عرصه اقتصاد را دنبال می کنند و هر کسی را که مطیع نباشد تغییر می دهند.

فدایی ضمن بیان تلاش های این جریان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی با استفاده از ظرفیت های عمومی بدون ضابطه و تصرف کرسی های مجلس اظهار داشت: امام و رهبری در مقابل جریانهای منحرف از ابتدای انقلاب سه محور راهبردی، حفظ آرامش در جامعه، تحمل مشکلات با ظرفیت بالا و تلاش برای جذب حداکثری را اجرا کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی