بازدید 23897

توضیحات لاریجانی درباره دیدار با احمدی نژاد

کد خبر: ۱۶۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۹ 14 May 2011
رييس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ديدار اخيرش با رييس‌جمهور گفت: اين ديدار براي تنظيم روابط بين قوا و در محضر رهبر انقلاب انجام شد.

به گزارش ايسنا، علي لاريجاني در حاشيه احداث فاز يك طرح جامع بهارستان در جمع خبرنگاران گفت: اختلاف نظر در مسائل تخصصي بين مجلس و دولت، غيرطبيعي نيست.

وي تاكيد كرد: روشن است كه مرجعيت اين اختلاف، بايد براساس قانون اساسي انجام شود و اين مرجع همان شوراي نگهبان است.

وي با استناد به اصل 110 قانون اساسي گفت: حل اختلافات و تنظيم قوا همان‌طور كه در اصل 110 قانون اساسي مورد تاكيد قرار گرفته است، با مقام معظم رهبري است و ايشان تنظيم كننده روابط بين قوا هستند.

رييس مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: از نظر ما اختلاف نظر به وجود آمده حل شده است.

رييس فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در تشريح ديدارش با رييس جمهور گفت: اين ديدار در راستاي تنظيم روابط بين قوا انجام شد و پايه‌ي كار نيز تفسير شوراي نگهبان بود و ما بايد همه ملتزم به تفسير شوراي نگهبان باشيم.

لاريجاني با ابراز بي‌اطلاعي از ارائه لوايح ادغام وزارتخانه‌ها گفت: درباره زمان ارائه لايحه از سوي دولت اطلاعي ندارم ولي وزرايي كه در طرح ادغام قرار دارند بايد از مجلس راي اعتماد بگيرند.

وي با اشاره به نامه‌ي رييس‌جمهور مبني بر بركناري وزراي كار، صنايع و نفت گفت: بركناري وزرا از اختيارات رييس‌جمهور است و اين جنبه‌ي بحث مورد اختلاف ما نيست.

رييس مجلس در پايان از انجام ديدارش با رييس‌جمهور در حضور رهبر معظم انقلاب خبر داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل