بازدید 8026

دودستگی در اخوان المسلمین مصر

منابع خبری از وجو د دودستگی در گروه اخوان المسلمین مصر درباره نامزدی "عبدالمنعم ابوالفتوح" از اعضای این گروه برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر دادند.
کد خبر: ۱۶۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۵ 12 May 2011
خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه القناة گزارش داد: منابع خبری از وجو د دودستگی در گروه اخوان المسلمین مصر درباره نامزدی "عبدالمنعم ابوالفتوح" از اعضای این گروه برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر دادند.

"عبدالمنعم ابوالفتوح" عضو اخوان المسلمین از تمایل خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری مصر خبر داد.

وی گفت ظرف روزهای آینده با صدور بیانیه ای به طور رسمی این موضوع را اعلام می کنند و برنامه های انتخاباتی خود را روشن خواهد کرد.

یک منبع در ستاد انتخاباتی ابوالفتوح تاکید کرد توانسته است بیست هزار امضا از استانهای مختلف مصر طی هفته های گذشته در حمایت از ابوالفتوح جمع آوری کند.

منبع مذکور تصریح کرد: ستادهای انتخاباتی دراستانهای مصر به زودی افتتاح خواهد شد و با تعدادی از کارشناسان برای تهیه برنامه انتخاباتی رایزنی خواهد شد.

این در حالی است که "کمال الهلباوی" از اعضای گروه اخوان المسلمین گفت : در صورتی که ابوالفتوح خود را برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد کند، نماینده اخوان نخواهد بود و باید به صورت مستقل نامزد شود.

خبر دیگر اینکه منابع وابسته به اخوان المسلمین مصر اعلام کردند این گروه از تعدادی از جوانانی که در ستاد انتخاباتی ابوالفتوح در استانهای اسکندریه، دمیاط و المنصوره فعالیت می کنند بازجویی به عمل آورده است.این جوانان به اخراج از گروه اخوان المسلمین در صورت ادامه فعالیت انتخاباتی برای ابوالفتوح تهدید شده اند.

از سوی دیگر رسانه ها از تصمیم گروه اخوان المسلمین برای تشکیل تیم فوتبال خبر دادند.

شایان ذکر است که اخیرا اخباری درباره اختلاف نظر میان طبقه روشنفکر و جوان گروه اخوان المسلمین با افراد سنتی این گروه منتشر شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل