بازدید 2126

افزايش پوشش بيمه‌اي سالمندان

کد خبر: ۱۶۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۴ 12 May 2011
رئيس دبيرخانه شوراي ملي سالمندان گفت: طرح‌هاي بيمه‌اي و سلامت جهت حمايت از سالمندان تا پايان سال اجرا مي‌شود.

حسين نحوي نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا» در پاسخ به اين پرسش كه سند ملي رفاه سالمندان چه زماني اجرا خواهد شد، اظهار داشت: اين سند در شوراي ملي سالمندان تصويب و طي هفته گذشته به وزارت رفاه ارسال شد.

وي تصريح كرد: بعد از تصويب نهايي در وزارت رفاه، اين سند جهت اجرا به دستگاه‌ها و سازمان‌هاي مرتبط ارسال خواهد شد و نظارت دقيقي نيز بر اجراي اين سند صورت خواهد گرفت.

نحوي نژاد در خصوص عناوين سند ملي سالمندان اضافه كرد: اجراي طرح‌هاي مناسب سازي معابر و اماكن، بهداشت و درمان سالمندان و مشاركت سالمندان در امور اجتماعي بخشي از برنامه‌هاي تدوين شده در اين سند ملي است. متأسفانه برخي از دستگاه‌ها در كشور وجود دارند كه وظايف خود را در قبال سالمندان انجام نمي‌دهند و همين امر منجر به وجود آوردن مشكلاتي براي اين افراد شده است.

رئيس دبيرخانه شوراي ملي سالمندان اظهار اميدواري كرد تا نهادها و دستگاه‌ها به محض دريافت سند ملي سالمندان در اجراي آن تلاش كنند ضمن اينكه در اين راستا هم نظارت‌هاي دقيقي از سوي شوراي ملي سالمندان صورت مي‌گيرد.بر اساس آمار هم اكنون بيش از 5 ميليون سالمند در كشور وجود دارد كه نيازمند به حمايت‌هاي مختلف درماني، رفاهي و اجتماعي هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر