بازدید 93168

سردار، این نوع ارشاد کردن گزک دست همانانی می دهد که...

وضعیت حجاب در درون نمایشگاه، به اندازه ای آزار دهنده است که واکنش بسیاری از مردم را هم در پی داشته؛ اما آیا مسئولیت گشت های ارشاد، تنها در ورودی ها و خروجی ها آن هم به شکل بالاست؟ آیا سیگار کشیدن دسته جمعی دختران در ورودی سالن های اصلی شبستان نمایشگاه، مشکلی ندارد، ولی...
کد خبر: ۱۶۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۳ 10 May 2011
سرویس فرهنگی ـ با وجود تأکیدهای فراوان مبنی بر عدم برخوردهای سلبی در امر حجاب و عفاف و البته تأکید فرماندهان ناجا در این باره، متأسفانه برخورد زننده یکی از گشت های ارشاد در ورودی نمایشگاه کتاب، صحنه تأسف باری پدید آورد.

به گزارش «تابناک»، عصر روز سه شنبه، بیستم اردیبهشت، حوالی ساعت 18.30 نزدیک به در خروجی مقابل خیابان مفتح یگان گشت ارشاد با پلاک 47769 ضمن برخوردی کاملا شخصی، نه تنها در مأموریت محوله خود موفق نبود، بلکه تصویری بسیار بد در ذهن مردم و البته فرد خاطی باقی گذاشت.

داستان از این قرار بود که دو دختر در حال خروج از نمایشگاه، با تذکر دو تن از خانم های گشت ارشاد فوق روبه رو می شوند؛ یکی از این دخترها مانتویی معمولی با فرم سارافون بر تن داشت. مأمور گشت ارشاد با لحنی بسیار بد و زننده دختر را از دوستش جدا کرد و به داخل ماشین هل داد!

دختر که ظاهری معمولی داشت و تنها مانتویش، باعث برخورد پلیس شده بود، با التماس های پی در پی، شیشه ون گشت ارشاد را باز می کرد؛ اما دو مامور زن بسیار بداخلاق این گشت با برخوردی سلبی او را تشر می زدند و شیشه را می بستند و...

گفتنی است، وضعیت حجاب در درون نمایشگاه به قدری آزار دهنده است که واکنش بسیاری از مردم را هم در پی داشته، ولی آیا مسئولیت گشت های ارشاد، تنها در ورودی ها و خروجی ها آن هم به شکل بالاست؟ آیا سیگار کشیدن دسته جمعی دختران در ورودی سالن های اصلی شبستان نمایشگاه، مشکلی ندارد؟ آیا شال های توری نیمه روی سر برخی از بازدیدکنندگان و مانتوهای زننده با رفتارهای زننده تر، نیازمند برخورد نیست؛ اما مانتوی تولید شده و مصرف شده در همین کشور، نیازمند برخورد سلبی است؟

به راستی، چرا بلد نیستیم راه را آنگونه که صلاح است و به نتیجه درست می رسد، پشت سر گذاریم؟

حال با وجود اینکه بارها از سوی بزرگان و همچنین رسانه ها یادآوری شده است که مأمورین آموزش دیده به این امر مهم گمارده شوند تا نتیجه عکس گرفته نشده و گزک دست برخی که از اساس با کنترل های اجتماعی از این نوع مخالفند داده نشود، پرسش اساسی این است که چرا باید برخی مأموران گشت ارشاد، با لج بازی و برخوردهای تند و بی مبنا، به جای اینکه عامل «ارشاد» باشند، شده اند مولد ذهنیت هایی علیه نظام و اسلام عزیز؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۲۵
خفه شو تابناك
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
تابناک لیاقتت همینه که ناسزا بشنوی چون نظراتی که منطقی درج نمیکنی هرچی که دوست داری درج میکنی هرچی که به نفع ات باشه برای این خبر نظری داده بوده دادم که مورد بدی نداشت اما حرف حق بود بعد تو حاضر شدی فحش درج کنی اما نظر منو درج نکنی پس لیاقتت همینه تو بادرج همچین نظراتی حق افرادی رو که وقت میزارن برای مطالعه خبرات ضایع میکنی و گرنه درج حرف رکیک اونم بعنوان اولین نظر !!!احترام به مخاطبان نیست، فکر میکنم رای منفی این نظر گویا باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
شما با این ادب و نزاکت نمیشه نظر ندی ؟ همین شماها هستید که همه مسائل را خراب میکنید
کامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
اگر نظری داری بگو. تحلیل کن. حرف بزن. چرا ناسزا می گی؟
این مطلب تابناک دقیقا در مورد توئه. در مورد اینطور حرف زدن ها و اینطور تفکرات. تو خیلی مومنی و به فکر جامعه هستی؟ موافق نهی از منکری؟ پس چرا خودت منکر انجام می دی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
آقای با ادب!!!!!1! حجاب زوری نمیشه فرهنگ سازی میخواد.
به جد عرض میکنم وضعیت پوشش برخی دختران ایرانی بسیار تاسف باره، این رو نه از روی تعصب مذهبی بلکه به عنوان یک پسر ایرانی میگویم که خود خوب می دانم نگاه پسران به چنین دخترانی چقدر با تحقیر ملازم است.
بدتر از آن وضعیت آن دسته از مردان است که خود خوب می دانند نگاه به زنان با مانتوهای تنگ چه نگاه تحقیر آمیزی ست ولی همسر و یا دخترانشان را با آن وضعیت همراهی میکنند. در مورد شیوه برخورد ماموران حق با تابناک است البته اگه روایت صحیح نقل شده باشه
پاسخ ها
یه پسر ایرانی دیگه
| Australia |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
اونایی که به این نظر منفی دادن خودشونم اوضاعشون بی ریخته
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
عین بچه خوب سرت رو بمداز پایین دختر مردم رو نگاه نکن
جاي تاسف دارد اين رفتار!
امور معنوی از جمله امر به معروف و نهی از منکر اگر مردمی نباشد آب ذر هاونگ کوبیدن است
خدا ما را هدایت کند
احسنت
فایده نداره حاجی واسه اینامطلب نوشتن ، اینا باز کار خودشون می کنن ، متاسفم
بسیار از این موارد داریم، کو گوش شنوا...
چرا برخورد سلیقه ای است تکلیف وضعیت حجاب مشخص نیست
به تو چه تابناک! خجالت بکش!
پاسخ ها
یاسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
مگه تابناک واسه خودش باید بنویسه ؟!

احتملا تو هم از هموناشی دیگه!

حقیقت تلخه!

اونی که باید خجالت بکشه تو هستی که با گستاخی خودت به دیگران توهین می کنی
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
ببخشید آقا/ خانم ناشناس
پس به کی مربوط میشه !!!!؟؟؟؟
مگه این این وظیفه اصلی خبرنگار نیست ؟!
بابا چرا هر چی به دهنتون میاد میگین ؟! مشکل اساسی ما تو مملکت هم همینه مثل اظهار نظزهای بیجای مسیولین و ....
باید با بی حجابان برخورد شود اما صحیح و قاطع
بعضی از مردم که واقعا حدوحدودئ برای خود در حجاب قائل نیستندو از طرفی هم برخی نحو ه ی برخود با آنهارانمیدانن. میخوان ابرو درست کنن میزنن چشمو هم کور میکنن. هر دو گروه هم از عقب افتاده های فرهنگی جامعه هستن
خارج از بحث حجاب و اینکه این گونه برخورد ها از اصل اشتباه می باشد ایا واقعأ ما این همه کتابخوان داریم ؟!!!!! آمار که می گوید متوسط مطالعه هر ایرانی یک دقیقه در سال است . پس نتیجه می گیریم که که نمایشگاه کتاب هم بهانه ایست برای جبران کمبود امکانات تفریحی . در حقیقت نمایشگاه کتاب هم تبدیل شده به مکانی برای وقت گذرانی و متاسفانه خیلی ها که نیاز واقعی به بازدید از نمایشگاه و تهیه کتاب دارند به خاطر شلوغی امکان دسترسی به ان را از دست می دهند . ارجح این است که روز های بیشتری از نمایشگاه اختصاص به بازدید کنندگان خاص ( اساتید ، دانشجویان ، محققین و....)اختصاص داده شود تا این گونه مسایل نیز کمتر مشاهده شود .
این چطور بازتاب دادن اخبار است. انصافن وضعیت حجاب امسال خیلی بهتر از سالهای گذشته بود و فضای عمومی نمایشگاه هم بیشتر افراد محجب بودند تا بدحجابهایی که اینطور از آنها حرف می زنید و داد مردم را درآورده اند!! شما انگار در سطح شهر تردد ندارید...ضمن اینکه اینهمه مشکل و قانون شکنی در یطح کشور هست. با انگشت گذاشتن روی این مسئله و راه حل های دم دستی و بی دوام و کینه برافروز غفلت از مسائل اصلی توجیه پذیر نیست
هنوز برخورد با بدحجابی شروع نشده دوباره فریاد مدافعین دخترکان بی عفت بلند شد که ای وای گشت ارشاد تند برخورد میکنه
خیلی دلم میخواد محیط اداری سایت تابناک رو ببینم و ببینم که چند درصد از خانم های شاغل در تابناک محجبه هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
به شما هیچ ربطی نداره ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
من مرد هستم و همسرم هم حجاب کامل داره اما برخورد با مسئله حجاب باید اصولی باشه.نه با زور و بی احترامی.
عزیز من قضیه خیلی ساده هست !
اون افرادی که به قول شما سیگار میشکند و یا بسیار زننده هستند , گردن کلفت هم دارند !! نیروی انتظامی هم برای همین میرود دنبال انهایی که جرم کمتری دارند و به قول گفتنی , بدبختند !!!
بسمه تعالی. بنظر بنده باید آب را از سر اصلاح کرد . وقتی در جامعه مترقی جمهوری اسلامی هنوز فضائی در نظر گرقته نشده است تا این جوانان به روش و آئینی که پبغمبر اسلام آورده. به وضعیت جنسی خود سر و سامان بدهند . بلا از وقتی آغاز میشود که بعضی ها خود را در مقام دین می بینند و دین را از منظر خود تفسیر می نمایند و خودشان در وقت ضرورت قضای حاحت می کنند و کاری هم ندارند که چقدر از جوانان مردم جه دختر و چه پسر به مفاسد دچار میشوند. و حالا دختر و یا پسر خود را با سیگار کشیدن تخلیه می کنند. یا با سر لخت خودشان را ارضاء میکنند. ما اگر به مسیر دین برگردیم کارها خود به خود به مسیر صحیح می افتد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
تو چی چی گفتی خودت فهمیدی
ما با این رفتارها مخالفیم. اما معتقدیم باید ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر به خصوص در این وضع فجیع حجاب، وجود داشته باشد؛ و إلا به کدام اسلامی بودن خود می نازیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
متاسفم براي شما با اين دركتان از اسلام متاسفم براي اسلام كه بعد از اين همه سال با اين همه هزينه و صرف جان هزاران انسان براي اسلام اين برداشت يك فرد است از اسلام . كي خواهيد فهميد؟
امیدوارم روزی زنان آنقدر با عفاف و حجاب باشند که دیگر حتی نیاز به گشت ارشاد و امثال آن نباشد.
متاسفانه با برخورد های سطحی و سلیقه ای جوانان را بدتر زده می کنیم... در جایی که اخلاقیات فراموش شده و خودم به عینه صحنه هایی را در نمایشگاه دیدم که مایع شرمم شده این برخورد را یک عمل تبلیغی و زشت می دانم ... این درست نیست...امید وارم این پیاممو بذارین.. چون هر چی می نویسم چاپ نمی کنین
از ماست که بر ماست. متاسفانه باید گفت که این فرهنگ برهنگی نزد برخی اقشار جامعه پذیرفته شده و حتی خوایند نیز می آید و سایر اقشار نیز یا بی تفاوتند یا به دلیل ترس از نکوهش دیگران برخوردی با این فرهنگ نمی کنند. والا اگر چنین فرهنگی با ترد جامعه مواجه می شد. اگر فروشند خانم یا آقا نسبت به چنین مرد یا زنی که آسایش فکری و روحی یا بنیان خانوادگی وی یا اعضای خانواده وی یا سایر شهروندان را به مخاطره اندازد با ترد و سردی برخورد می کردند. اگر صاحبان تجارت و کسب و کار خود از این فرهنگ استقبال نمی کردند و از آن به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده نمی کردند. اگر عموم جامعه که ممکن است آثار سوء این بدهنجار دامن هر یک از آنها یا خانواده آنها را زمانی بگیرد با سردی برخورد می کردند... دیگر چه نیازی به گشت ارشاد بود که حال مناسب برخورد کند یا نه... این لکه های بد رنگ شیطانی و تباه کننده فرهنگ و خانواده که بر جامه جامعه ما افتاده فقط به دست و تدبیر خود مردم باید پاک شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
خواهشا نظر خودتون رو تحت عنوان نظر جامعه القا نکنین
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
چنین چیزی امکانپذیر نیست چرا که اصلاح یک ناهنجاری اجتماعی نیاز به فاکتورهای زیادی همچون آموزش،تشویق(که در کشور ما فراموش شده)بالابردن سطح دانش مردم درباره اسلام وحجاب و در نهایت تنبیه داردکه اگر خوب نگاه کنیم کوتاهی و غفلت سازمانهای زیادی را می توانیم در این مورد ببینیم
بازم به انصاف و مردانگی شما.
واقعاً از این همه پس رفت متاسفم! همین رفتارها، سخت گیری های بی مورد و البته آسان گیری های بی جا، باعث این وضع شده. ازتصور گروه های دختران ایرانی در حال سیگار کشیدن، پشتم لرزید. با دسته گل های مملکت، جوانان عزیزمان چه کردیم؟
من به عنوان یکی از قدیمی ترین کاربرهای تابناک واقعا" از شما دلگیر هستم که هیچکدام از کامنت های سالم من را نمیپذیرید، من بارها گفته ام که مبارزه با منکرات باید دست سپاه پاسداران سپرده شود چراکه به نظر میرسد اراده ای در دستگاههای اجرایی برای این امر وجود ندارد و مردم مومن واقعا" به خشم آمده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
مشکل در سازمان مجری امر به معروف ونهی از منکر نیست. زیرا هر سازمانی بعد از مدتی به همین جا می رسد! مشکل در فقدان تعریف قانونی و مشخص از حجاب و برخوردهای سلیقه ای است. مشکل در جدایی فرهنگ عامه از فرهنگ رسمی است . مشکل در ترویج دورویی و رفتار دوگانه در خانه و بیرون است . وگرنه با سپردن کار به سپاه این سازمان هم بدنام و آلوده می شود
تو بیشتر گزگ می دی تابناک منافق.
تبلیغ IranTalent را در کنار صفحه سایتت نگاه کن! تو اصلا به حجاب اعتقاد داری که حالا اظهار فضل می کنی که کنترل آن باید چه طوری باشه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
برو چشمتو پاک کن
برادران عزيزم در تابناك ضمن خسته نباشيد :

اگر اينگونه كه براي جلوگيري از بدحجابي تلاش مي‌شد ، براي نجات جان پيرمردي كه به دليل عدم رسيدگي و فقر پاي ديگر ايشان در آستانه قطع شدن مي‌باشد ، (خبر منعكس شده در همين سايت) تلاش مي‌شد هم خداوند راضي بود هم مردم . در هر صورت من خودم با بدحجابي كاملاً مخالفم ولي ذات انسان بايد خوب باشد تا به راههاي بد (بد حجابي) كشيده نشود .
متاسفانه هميشه از آن ور بام مي افتيم
هیچ تاثیری نداره اگه سایت تابناک فیلتر نکنن باید خدا را شکر کنید
مردیم از افراط و تفریط. مریدم از بی فکری ها. مردیم از کج فهمی ها. مردیم از ...
انسانی که به خودش و خانواده اش احترام بزاره و از سوی دیگر شخصیت داشته باشه چنان رفتار میکنه که کسی بهش حرف نزنه. قبول کنیم که خیلی وقتها خانمها خیابان را با مجلس و محفل شخصی اشتباه می گیرند و چنان آرایش و لباسی می پوشند که باعث آزار دیگران است . کاش خانم های اروپایی را ببیند که در حین سادگی لباس زیبایی خودشان را دارند.
پاسخ ها
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
شدیدا" موافقم...
با کمال تاسف از این نوع برخوردها زیاد باب شده، اما نکته ای که اینجا هست اینه که حتی برای ما و عموما کسانی هم که به حجاب معتقدند هم در چنین شرایط حالت تنفر از برخورد کنندگان دست میده ، حال اونایی که اعتقاد ندارند نسبت به اصل قضیه واکنش نشون می دن. به هر حال من بعضی وقتها فکر می کنم کسانی که چنین روشی در پیش دارند به حجاب اعتقاد ندارند و عمدا اینطور عمل می کنند.
به طور كلي وضعيت حجاب در مملكت به خصوص در تهران خراب است اما كارشناسانه بايستي برخورد نمود خواهشمند است با ر ديگر اشتباهات گذشته را تكرار نكنيد برخورد غلط برادران كميته انقلاب اسلامي را يادتان هست ونتيجه منفي آن را هم ديديم در معضل بد حجابي بايستي كارشناسي شده عمل كرد زور و اجبار و برخورد بد و ... جواب نمي دهد
برخورد سلبي يعني چه؟ چرا از واژگان ساده تر استفاده نمي كنيد؟
پاسخ ها
ممل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
تو که سواد نداری مگه مجبوری سایت بخونی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
خدمت جناب ممل، يه جايي هست به نام ايران فكر كنم حوالي شمال خليج فارس باشه اگه اشتباه نكنم توش پارسي صحبت ميكنند، و به نظرم ما ميخواستيم يه سايتي مال اين كشور رو بيايم ولي مثل اينكه به سايت كشورهاي قسمت هاي ديگه ي خليج فارس وارد شديم، يه كمي غيرت به كشورمون و زبونمون همچين بدكم نيست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
تو هم که لحن مودبانه نداری مگه مجبوری نظریه بدی
اینها همه نتیجه عکس می دهد. باید ریشه ای عمل شود و باور ها را بالا برد وقتی به زور باشد می شود آتش زیر خاکستر و آسیبش را بیشتر خواهد کرد.
چه کسی می گوید که گرانی ست اینجا.
دوره ی ارزانی ست. چه شرافت ارزان و دروغ از همه چیز ارزان تر .آبرو، قیمت یک تکه ی نان .و چه تخفیف بزرگی خورده ست. قیمت هر انسان.......
پاسخ ها
امیر حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
آفرین بر شما ، بسیار زیبا بود
ماکی می خواهیم یاد بگیریم که برخورد قهری با پدیده بد حجابی نتیجه عکس میدهد قطعا این بدحجابی فراگیر فعلی نتیجه بیست سال بی برنامگی ، ندانم کاری ،عدم برنامه ریزی علمی و کارشناسی شده است.
چرا تولید کنندگان این مدهای ناهمرنگ با فرهنگ ما را مورد برخورد قرار نمی دهند. واقعأ خرید برای خانواده مشکل دارد چرا روزها باید دنبال یک مانتوی مناسب گشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
چرا برای خانواده ات چادر نمیخری برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
واقعا خرید یک مانتوی مناسب برایمان شده یک دردسر
خواهشا دست از امرو نهی برداشته وفکری به حال بیکاری و تورم بکنید.
این است نتیجه سه سال فعالیت فرهنگی !!!
به خود بیایید.
به راستی چرا بلد نیستیم راه راآنگونه که صلاح است و به نتیجه درست منتهی می شود طی کنیم؟
واقعا چرا؟
اين فقط يك مورد از ندانم كاريهاي بعضي از دستگاههاست
من به اين سيستم بي حجابي شديدا اعتراض دارم
وقتی با بی بصیرتی محل عبادت را تبدیل به نمایشگاه میکنند هم حرمت عبادتگاه از بین میرود و هم هدف نمایشگاه پایمال. آقایان سیستم فکر کردنشان غلط است و با این کارها فقط جامعه را به زحمت میاندازند.
واقعاً تاسف باره در كشوري با اين پيشينه و با چنين دين ارزشمندي كه ادعايش را مي كنيم چنين اتفاقات زننده و زشتي را شاهديم.
البته اينگونه هم که شما آب و تابش دادي نبود، داريس بزرگش ميکني مسئله رو تابناک.
کار از دست مسئولين مثلا باغيرت و خوابمون در رفته. فلذا مثل زمان انقلاب خود مردم بايد وارد صحنه بشن که بحمدلله روز به روز برخشم مردم افزوده ميشه و منتظر طغيانش بايد بود
ماهنوز مسائل کشف حجاب يادمون نرفته.
ضمنا شما بيا جلوي توليد ي ها و واردکننده ها رو بگير. جلوي سينما و بازيگران که الگو هستن رو بگير جلوي بازيکنان فوتبالو بگير و يه فکري برا ماهواره کن اگه ديدي مردم بازم پوشيدن بسم الله
ضمنا قوانين قضايي ما بسيار در اين مورد ناکارآمده
نشستي ميگي لنگش کن ، همين الانش همين نيرو انتظامي که کاسه کوزه رو رو سرش مي شکني وارد عمل نشه اينجا ميشه مثه تايلند کنار خيابونم آره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
نويسنده محترم حجاب يك فرهنگ يك هنجار يك باور است. اينها موجب مي شود كه شخص يك الزام دروني نسبت به رعايت ان احساس كند. اما شما ان را تبديل به يك زور بيروني كرده ايد. اين هيچ گاه جواب نمي دهد. شما مي بايست ان را به يك باور تبديل مي كرديد كه زنان بدون نياز به دخالت قواي قهريه دولتي خود را ملزم مي دانستند كه به ان عمل كنند . همان گونه كه زنان محجبه قبل از انقلاب به اين باور رسيده بودند. متاسفم كه حجاب تبديل به يك موضوع سياسي شد.
از زمان حضرت رسول(ص) تا الان هر چه اسلام بدبختی دیده از دست آدم های نادان و احمق و بی شعوری بوده که خودشون رو نزدیک به دین میدونن!
مصلي محل عبادت ،محل رازو نياز به درگاه خداوند ،محل مقدس و مورد احترام كه متا سفانه با برگزاري نمايشگاه ،قداست اين مكان مقدس خدشه دار شده و ما حرمت هيچ چيزي را نگه نمي داريم
بايد براي تمامي افرادي كه با مردم برخورد رو در رو دارند كلاس اخلاق گذاشت و بايد اول به اين باور برسيم كه ما نه تنها از فرهنگ ديرينه خود دور شديم بلكه به طرف بي اخلاقي تمام تمايل پيدا كرديم از فروشنده مغازه و رانندگان تاكسي و نگهبان بيمارستان و مراجعين و همه و همه حتي خوده اينجانب نياز داريم به درس اخلاقي كه در كتابهاي درسي مدرسه خوانديم درسي كه از رفتار رسول خدا با دشمنان خوانديم از دهقان فداكار و....
نمي دانم بر سر ما ايرانيان با قدمت بسير طولاني فرهنگ چه آمده ؟؟؟؟؟
اي كاش اي كاش همه دست در دست هم بدهيم از خودم تا خودت برگرديم به موجوديت اصلي خودمان . از صدا و سيماي محترم هم خواهشمندم به جاي هزينه كردن براي فيلم فارسي با پاياني چون يك عروسي براي انتهاي فيلم به فرهنگ و روابط اجتماعي متقابل يپردازدبه فرهنگ كلاه ايمني تا فرهنگ برخورد با بيماري كه پول ندارد فرهنگ سوار شدن بر مترو و فرهنگ اپارتمان نشيني و فرهنك درست خرج كردن پول بيت المال و........ ( تركيدم)
مرسی از تحلیل فوق العادت تابناک
تئجه شما رو به خبر "علت جالب عذرخواهی یک روزنامه" در سایت خودتان جلب میکنم!!!
بخدا گل گفتید.
به شکل یالا؟؟ کدام بالا؟؟ ما که چیزی ندیدیم!
با سلام ، گلايه از سردار و كادر نيروي انتظامي دور از انصاف است. به نظر من نيروي انتظامي بهتر از هر كسي مي دانند كه برخورد انتظامي با پديده بد حجابي راه حلي است كه نه تنها نتيجه مثبت به دنبال ندارد بلكه اوضاع را بدتر مي كند. بايد از كساني سرزنش كرد كه بخاطر ناتواني از توسل به راه حل هاي اساسي ، مدام به نيروي انتظامي فشار مي آورند كه چرا برخورد نمي كنيد؟!!! نيروي انتظامي هزينه ناتواني چندين ساله دستگاههاي فرهنگي در توجه به اين معضل اجتماعي را پرداخت مي كند. بنده كادر نيروي انتظامي نيستم و براي اثبات موضوع تابناك مختار است كه اسمم را هم منتشر نمايد.
پاسخ ها
مهدي داداشي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
شما درست مي فرماييد اگر كسي در لباس مقدس روحانيت دزدي بكند نبايد بگوييم كه روحانيت دزدي كرده است بايد بگوييم دزدي در لباس روحانيت دزدي كرده است پس بايد مراقب باشيم هر كسي اين لباسها ي مقدس را به تن نكند حالا مي خواهد لباس پاسداري و ترويج اسلام باشد يا لباس مقدس پليس پس در گزينشهايمان بيشتر دقت كنيم و فراموش نكنيم كه وقتي اون لباس رو به تن مي كنيم نماينده اون مجموعه هستيم پس بايد به اصل خودمان كه انسان هستيم برگرديم
با این خبر موافقم...
like this
چه عجب تابناک . خوب گفتی
عالي بود
آقا يا خانم خبرنگار لطفا اخلاق حرفه اي را رعايت كن خيلي يكطرفه به قاضي رفته اي بنده خودم شاهد اين صحنه بودم پس از دعوت محترمانه آن مامور دختر مزبور اقدام به پرخاشگري و فحاشي نمود اگر شما جاي آن مامور بودي از وي تشكر ميكردي ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
شما که راست میگی ؟
ای بابا شماره ماشین را هم اعلام می کنید اما چه کسی رسیدگی می کند!؟
سلام
خیلی خوب هست که شما از این برخوردها اطلاعاتی میدهید
اگر برخوردهای پلیس جنبه دینی مذهبی به خود بگیره خوبه این برخوردها که در سطح شهر میبینیم در هیچ جای قران و احادیث و فتوای مراجع نیست
شما نمی تونید با برخوردی کاملا شخصی و به نام امر به معروف و نهی از منکر سبب دین گریزی و نگرش بد مردم به اسلام بشید
عغلما باید به نیروی انتظامی و گشت ارشاد اخطار بدهند
خود این افراد از نظر طرز بیان و رفتار نیاز به ارشاد هستند
سردار داری به کجا میری
ایا تمامی این نیروهای ارشادی اموزش های لازم پیرامون برخورد روانشناسانه و با احترام و بر اساس مطالعات اجتماعی را دیده اند
با یک مشت گوسفند که طرف نیستند تازه اگر گوسفند هم بودند که رعایت حقوق هر موجود زنده ایی واجبه
مسئولان مملکتی نباید با این کارهای خودسرانه بدون برنامه و با برخوردهای کاملا سلیقه ایی زمینه نفرت ناامیدی لجاجت و شرارت را بیفزایند
با تشکر
ای تابناک دروغگو شما هر جوری برخورد گنند حرف مفت ازت در می آد بگذار مامورین نظام با این گرگ صفتان که جامعه را به ابتذال کشیده اند برخورد کند که تنها راه همین هست
پاسخ ها
آزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
دختری که با یک دختر دیگر رفته نمایشگاه کتاب، گرگ صفت است؟
ای آقا!
فعلا دوره، دوره همین هاست...
خدا خودش به فریادمون برسه و دین مردم و ما رو حفظ کنه...
به نظر من نفس تذکر دادن به برخی از افرادی که مراعات حیا را نمی کنند خوب است.چرا که طبق شنیده ها برخی از افراد بد حجاب بابت بد حجابیشان پول هم می گیرند! اما نباید یک کار پسندیده را با روشی قرون وسطایی و زشت اجرا کرد. این کار بهانه به افراد ضد دین و شبکه های ماهواره ای می دهد که اکثر آنها مال صهیونیستها و بهایی های عقده ای است.
چرا تا برخورد با پديده زشت بدحجابي شروع ميشود رسانه ها بجاي همكاري و راهنمايي شروع به تيتر زدن مي كنند؟ واقعا برخورد پليس در ساير موارد مثلا راهنمايي و رانندگي و موارد بسيار ديگر بي نقص است؟ قطعا نقص هم دارد ولي در اينگونه موارد يا رسانه ها ساكتند يا راهنمايي ميكنند اما نمي دانم چرا در اين مورد خاص بجاي رويه اي مشابه به پليس حمله ور مي شوند. مي توان اين اشكالات را به ناجا منتقل كرد بدون اينكه طرح تضعيف شود. ظاهرا در اين موارد خبرنگاران با توجه به وضع خودشان! از گرفتار شدن مي ترسند.
پاسخ ها
آزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
چون نقص در مبارزه با بدحجابی دین مردم را از بین می برد اما نقص در راهنمایی و رانندگی ضرری به دین مردم نمی زند. کسی که می خواهد دیگران به دین خدا دعوت کند اول باید خودش دیندار و با شخصیت باشد
چرا كسي نمي‌پرسد چرا ارشاد تا كنون به وظايفش در اين مورد عمل نكرده است و چرا حتي با وجود اين همه مشكل هنوزهم برنامه مشخصي براي اين كار ندارد؟
متولیان همور فرهنگی در این زمینه های فرهنگی بسیار ضعیف هستند
کاملا درسته! با اینکه وضعیت حجاب و رفتار بسیار زننده است ولی از آن بدتر برخوردهای نامناسب و و همانطور که اشاره شد عجیب و غریب است که مثلا دیده میشود بعضی ها بسیار وضعیت بدی دارند ولی چیزی گفته نمیشود ولی به بعضی های دیگر که چندان هم نامناسب نیستند تذکر داده میشود.
هییی ... هیی... هی ...جالب است تابناک که خوانندگانت برای خبرهای دست چندم تعداد زیادی نظر می دهند اما برای این مساله.... بی خیال! حجاب که که اصلا مهم نیست! اصلا پرداختن به چنین موضوع دست چندمی که وقت تلف کردنه. وقت و انرژی را باید روی خبرهایی مثل عکس کودکی عادل یا اینکه تازه در برنامه نود چه گفته، ماجراهای اسفندیار، کشته شدن بن لادن و از این دست خبرها گذاشت. ... راستی یه چیز دیگه... چرا هیچ وقت با تولیدکنندگان یا وارد کنندگان این مانتوها برخورد نمی شه؟
متاسفانه این تذکرات به کسایی که باید-داده نمیشه
تذکر رو به کسایی میدن که زورشون بهشون میرسه
نه اونایی که باید-
بعضیا یه جوری میان بیرون که انگار دارن میرن عروسی ولی مامورین جرات نمیکنن (یا نمیخوان) به این تیپ آدما تذکر بدن ولی جلوی کسایی رو که به مراتب خیلی معمولی ترن رو میگیرن و انگار میخوان عقدشونو از دست گروه اول رو سر این دسته خالی کنن(البته من موافقم که شاید موهای دسته دوم پیدا باشه و یا مانتوشون کوتاه باشه ولی به هر حال آدم حالش بد نمیشه-معمولین-اول باید دسته اولو درست کرد-اونم نه به زور)
متاسفانه ما سلسله مراتب رو رعایت نکردیم که چطور تذکر بدیم که مثمر ثمر باشه-یعنی هدفمون باید اصلاح کردن باشه ولی چون متاسفانه نمیدونن هدف اصلی چیه همه چیزو خراب میکنن.
به خدا هدف این نیست که یه خانم یا آقا چون احساس میکنه از یکی بهتره-بتونه هر طور که دلش خواست تذکر بده-این طور برخورد باعث شده همه چیز خراب بشه
اگه به مذاقت خوش اومد چاپ کن....
بیشتر از این نمی شه انتظار داشت !!!
آخه کی تا حالا با زور موفق شده ؟؟؟؟
تابناک به تو چه مربوطه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
اخه ... پس به کی مربوطه تابناک تنها سایت داخلی مورد تایید اکثریت مردم تا بحال بوده خیلی وقتها هم خبرها و تحلیلهای مخالف نظر شخصی من داده ولی من ازش ممنونم اگه همه دستگاها سیاست و مدیریت تابناک رو داشتن اینهمه بدفکری ها نبود.
بسیار خبر مبتدیانه و بد تنظیم شده است.
و از آن بدتر انعکاس خبر است، که قضاوت حسی و شهودی یک فرد ملاک و معیار اظهارنظر نسبت به کلیت یک سیستم قرار گرفته است.
براي هزارمين بار گفتم تاوقتي ما ايرانيان باهم اينگونه هستيم از بيگانه توقع برخورد خوب نداشته باشيد.ازماست كه برماست
متاسفانه همیشه افراط و تفریط داریم
آبروی مردم رو اینجوری بردن ارشاد نیست
دهها بار گفتیم که یک مسجد محل مناسبی برای یک نمایشگاه (حتی کتاب)نیست آنهم از نوع باصطلاح بین المللی اش .ورود انواع و اقسام انسانهای باشخصیت ویا بی ش... وکسانی که قطعا شان خانه خدا را رعایت نمی کنند ویا حتی به اندازه کافی!!! پاکیزگی ندارندباعث وهن مسجد ومصلی خواهد بود. البته این موضوع سوای مسئله ارشاد و امنیت اخلاقی در جامعه است که آن داستان خود را دارد. لطفا هر چه زودتر محل نمایشگاه را عوض کنید.
واقعا وضع ظاهری بعضی ها بسیار زشت و شرم آور بود...مثل اینکه برخی اصلا متوجه نیستند یک محیط مثلا فرهنگی با عروسی فامیلشان کاملا متفاوت است.و فضای فرهنگی نیاز به چه نوع رفتاری دارد.....اما برخورد مسئولین هم باید درست باشد
حرف حق جواب نداره.
فقط تاسف و دیگر هیچ.
از ماست که بر ماست...
خدايا خودت قضاوت كن
دیشب تا صبح برای اسلام عزیز گریه کردم
كاملا درسته
بزرگترین رویداد فرهنگی کشور.....
اینو درست می گی نباید کاری کرد که نتیجه اش بر ضد اصل حجاب باشد بلکه باید کاری کرد.
بی خیال شید بابا دیگه کار از کار گذشته دیگه اینجور ادمها رو شون باز شده وهیچ ابایی ندارن هر چه شما سخت بگیرید اونا بدتر لجبازی مبکنند الان همه سواد دارن وهمه چیز رو هم میدونن وبهشت و جهنم رو هم میفهمن
اينجورياست جوون ...
به نظر من اینطور برخوردها شایسته مردم نیست ...؟
کم کم داره ارزت خوشم میاد تابناک! حرف درستی میزنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
تابناک دوست داریم
آنهابایدبه سفرحج روندتامثل بازیگران ماارشادشوندتاحجاب اسلامی رارعایت کنندواقعاانهاتازه فهمیدندکه چه خبراست
سادگی ، مهر و صفا قانون انسان بودن است

کاش قانون هایمان یکدم رعایت میشدند

گاهی ویران می شود از غم دلم، ای کاشکی

بین دلها غصه ها مردانه قسمت میشدند

قربون کلام استاد سپنتا که الحق به جافرمود
با زور نمي شود يك جامه را مجبور به اصلاح كرد...چرا صدا و سيما با تبليغات قوي وجهه بد حجابي و بي حيايي را خورد نمي كند تا اين افراد نه تنها با افتخار اين گونه مقدسات را به بازي نگيرند بلكه شرم كنند از اينكه با ظاهر آنچناني وارد اجتماع شود...الگوهاي اين افراد همان بازيگران و شناخته شده هاي رسانه ها هستند كه بايد اصلاح شود..با زور و حتك حرمت هيچ وقت به نتيجه نخواهيد رسيد
بزودی و با برخی آقایان، شاهد نصب این برچسب برروی درب تمامی مغازه خواهیم بود:
خانم عزیز، بی حجابی تو مایه نشاط ماست
ورود افراد با حجاب اکیدا ممنوع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
الان هم بعضی فروشندگان خانمهای چادری را خیلی تحویل نمی گیرند
تابناك
تو خودت هم كم مولد اين ذهنيتها نيستي
اصلاح را از خودت آغاز كن
آيا راه حل برخورد است؟ آن هم فيزيكي؟ از امر به معروف و نهي از منكر و مراحل آن چه مي دانيم؟ هيچ!
ای بابا اینا اسلام خراب کن هستند نه ارشاد کن
امیدوارم واقعا رسیدگی بشه هر چند چشمم آب نمی خوره....
خفه شو بابا
من خودم شاهد این قضیه بودم حقیقت دارد
خداييش خيلي خيلي وحشتناكه وضع حجاب توي نمايشگاه. دختر كوچيك من مات و مبهوت مونده بود. چون بيچاره نه فيلم و ماهواره مي بينه، نه شو و نوار و ترانه گوش ميده. عشقش برنامه كودك و سي دي هاي كارتون و قصه اش. من مونده بودم چه توضيحي در برابر سوالاتش بدم. مخصوصا وقتي كه به من گفت: بابا يعني همه اين زنها كه موهاشون بيرونه و شلوار تنگ پوشيدن ميرن جهنم؟ مونده بودم چه توضيحي بدم؟ دخترم كلاس اول ابتدائيه و سوالاتي عجيب و غريبي ازم ميكنه كه اطلاعات من جوابش رو نداره و بايد مطالعه كنم. ولي توي اين سوال كه جوابش رو هم داشتم موندم. يعني واقعا بهش ميگفتم كه اين همه آدم دارن حكم صريح قرآن رو زير پا ميذارن جهنم ميرن؟ يا بخشيده ميشن و با حجابها به خاطر حجابشون ميرن جهنم؟
پاسخ ها
مهدي داداشي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
به دخترتون مي گفتيد نه بابا اينا همون هورياي بهشتن اصلا جهنم نمي رن اگر هم دخترتون مي خواد از جايگاه اجتماعي بالايي برخوردار باشه وقتي بزرگ شد بهش بگو اينجوري لباس بپوش چون اونموقه همه مي خوان سوارت كنند و رايگان برسوننت تازه تو بانك و مغازه و ادارات هم همه تحويلت مي گيرن اگر رفتي مغازه براي خريد فروشنده باهات خوب صحبت مي كنه راستي اگرهم خواستس از خيابان رد بشي همه ترمز مي زنند تا تو راحت از جلوي ماشينشون رد بشي ولي اگر چادري بشي راننده اژانس اصلا برات كولر روشن نمي كنه هيچي باهات گرون حساب مي كنه چون باهاش خوب لاس نزدي پس ديدي اينا همن هورياي بهشتند اين دنيا هم براشون بهشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
بنده با اقای داداشی موافقم .
خداوند درقرآن به پيامبرميفرمايد: اي رسول ما بامردم بازبان لين صحبت كن تاازدور وبرت پراكنده نشوند!!!! حال چرا گشت ارشاد اينگونه برخوردميكند الله الاعلم.
اصلا هدف هم زیرکانه همین است - که به اسم اسلام باشد و به ضد اسلام - عزیزان کارشون رو خوب دارن انجام میدن .
lمشکل ما این است که قانون را نه مجریان خوب عمل می کنند و نه مردم رعایت می کنند. یا تفریطی هستیم و یا افراطی . اعتدال چاره کار است.
آخه شماها چقدر عقب مونده هستید

خاک بر سر تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
چیه فکر کردی تو عقب مونده خیلی متجددی که ورد زبونت فحش و بی ادبیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
تو سر خودت. شما پیشرفته باش ما مشکی با عقب موندگی نداریم.
پس نظرا کو؟
دوستان شما ول کنید گزک دادن به دشمنان را ؛ هیچ انسانی حاضر نیست که به شخصیت اش اهانت بشود . کشور ایران قوانین خاص خود را دارد و مردم هم موظف به حفظ این قوانین هستند ؛ فرد ارشادی هم فقط با همین جمله که خانم محترم لطفا به قوانین کشور احترام بگذارید میتوانست به این جوان که بر حسب اقتضای سن و سالش لباس میپوشد ؛ هشدار بدهد . اهانت کردن به جوانان و حتی هر شخصی عواقب وخیمی دارد ؛ از قبیل قهر از اجتماع ، گوشه گیری ....جوانان سرزمینمان ثروتهای بی پایان ما هستند نسبت به آنان هوشیار باشیم .
بند آخر خبر به شدت تائید میشه ..

متاسفانه این بد برخورد کردن ها به ضرر خودمون تموم میشه ..
هم اونها نفهمن هم این ها...
با آدم بد حجاب باید برخورد بشه با آدم بد اخلاق هم باید برخورد بشه...
متاسفانه برخی رفتار ها بسیار ا به جا و گاهی بسیار سرسری است...
من که هر نظری می دم دیگه نمی گذارید و حتی جزو غیرقابل انتشارها هم نیست !!! اما بازم می گم که در این جور موارد همیشه تر و خشک با هم می سوزند
به نام خدا
باسلام
بعد ازورودی خیابان شهید قنبر زاده شما از جلوی دو غرفه می گذرید که با نام رادیو احتمالا وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی!!!! مزین شده اند
موزیک های که پخش می کنند شرایط را بی شباهت به دیسکوهای خارجی نکرده است و گاهی موجت حرکات موزون برخی جوانان هم می شود ، جالب تر این که آن قدر صدای آن بلند و زننده است که مامورین محترم اورژانس مستقر در نمایشگاه می گفتند هیچ کس نیست نهادهای رسمی را کنترل کند تا به سلامتی مردم آسیب نرسانند.
راستی مامران وظیفه شناس فقط توان برخورد با دخترکان بدحجاب را دارند؟
برخورد سلبي ؟!
تا شما اينقدر نثلا نجابت از خودتون به خرج مي ديد هيچ چيز درست نمي شه

مرد باش و بگو جلوي چشم مردم اورا كتك مي زدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
چرا اینقدر دروغ میگویی وقتی ندیدی من خودم انجا بودم برخورد ان دختر وفحشهایش واقعا بدتر بود
به کی میگی ؟؟؟؟؟؟؟؟
دمت گرم
چرابرخی حضرات اینقدر نسبت به رفتارهای دختران حساسیت دارند؟به نظر شما برخی از این رفتارهای افراطی که در مواجهه با مفاسد دیگر دیده نمی شود ناشی از عقده ها و سرخوردگی های جنسی اشخاص نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
آفرین به تو کسی که این کامنت رو منتشر کرد
سلام.خدایی ما داریم کدوم طرفی میریم.مردونه ما ها هم کم اوردیم.درست که باید نگاهامونو نگه داریم اما اخه اینا ............
منم به شدت با از نحوه ی برخورد ماموران انتضامی انتقاد دارم اما از طرفی هم میگم اگه اینکارو نکنن که کسی ازشون حساب نمیبره.البت هر طور حساب کنی دست زدن به ناموس مردونه نامردی.خدا به راشون بیاره.
یا علی
یک جای کار می لنگه بدجوری هم می لنگه!
عید رفته بودم ترکیه همانطور که بعضی خانمها کاملا" آزاد بودند بعضی هم که از هر قشری( پولدار فقیر..) بینشان پیدا می شد آنچنان حجابی داشتند که حتی یک مویشان پیدا نبود .
در کدام مسجد ایران دیده اید که به محض جمع شدن 4 نفر یک نفر امام جماعت می شود بعد به جماعت نماز می خوانند؟در ترکیه این را دیدم.
در کدام پاساژ ایران نماز خانه ای دیده اید به مساحت یک طبقه کامل با محل مخصوص نگهداری بچه؟در ترکیه دیدم در صورتیکه در طبقات پایین مردم آزادانه مشغول خرید بودند.
یک آقای ترک حرفی زد که خیلی جالب بود. می گفت مگه پیغمبر نگفته دروغ نگویید و دزدی نکنید. پس چرا شما...؟
می دانید پس از بلند شدن هواپیما اولین کاری که همه خانمهای محترم کردند چه بود؟ خودتان حدس بزنید.
نمی گم ترکیه الگوی کاملیه ولی بازهم می گم یک جار کار بد جوری می لنگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
ایول به شما و ایول به تابناک که کامنت شما رو گذاشت(گر چه ماله منو نذاشت)
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
کار از لنگش گذشته. تضادهای فرهنگی و اجتماعی داره مملکتو فلج میکنه و چون توش منفعت مادی و پول نیست هیچ متولی دلسوزی نداره...
اولا حجاب لوگوی ارزشمندیست که فقط مخصوص زنان مومنه وپاک وبا اصالت هست نباید اجازه بدیم هر ناکسی از آن استفاده کند .آیا یک کارخانه خودروساز مهم وارزشمند جهانی اجازه میده از لوگوی آن برای خودرویی در حد مثلا پیکان سابق خودمان استفاده کنیم؟ پرا ما اصرار داریم هر بنجلی از لوگوی زنان مومن استفاده کند؟ حجاب اسلامی نام ونشان حضرت زهرای اطهر است انرا حراج نکنید چون مقدس است.
آدم اگه چشمش پاک باشه با این چیز ها تحریک نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
عزیزم مثل اون مجالس آن چنانی که میگن آدم باید دلش پاک یاشه ؟؟؟ البته ما نفهمیدیم دل اون آدما کجاست !!! ولی هرکی ببینه و حسی نداشته باشه از نظر پزشکی مریضه عزیزم.
ای اقا این جوان ها را که ما از مریخ وارد نکرده ایم...فرزندان خودمان هستند...عیب کار جای دیگر است
درود بر شما که به نکته ای واقعی پرداخته اید. من در شمیران زندگی میکنم. در مرکز خرید تندیس و در بازار قائم همین گشت ها حضور پیدا می کنند. متاسفانه دقیقا به کسانی گیر می دهند که چهره ای معقول و حجابی متعادل دارند و از کسانی که ظاهر زننده و بسیار وقیح دارند به راحتی می گذرند. این شائبه برای انسان پیش می آید که گشت ها برای اجتناب از بروز مشکل برای خودشان فقط به کسانی که نجیب هستند و محترم و باشخصیت ( که ممکن است تار موئی هم بیرون از روسری داشته باشند ) گیر می دهند چون می دانند این ها جلویشان نمی ایستند ولی از کسانی که مشخص است وقیحند به شدت می ترسند و کاری با آن ها ندارند و این تاسف آور است و نفرت مردم را از این برخوردها بیشتر می کند. فقط یک روز در پاساژ قائم یا تندیس بایستید و ببینید چه خبر است.
فقط افسوس ميخورم كه چرا اينقدر جامعه ما دو دسته شده... كاش كمي با هم مهربانتر بوديم و همديگرو درك ميكرديم
پدرم عزیزم جانم به خدا این داستان فهمیدنش خیلی آسانه . ببین انسان در 13 تا 15 سالگی به بلوغ جنسی میرسه و شدیدترین تمایلات جنسی و عاطفی را در دوران نوجوانی و جوانی داره . متوسط سن ازدواج در ایران الان حدود 30 سال است . پس از 15 سالگی تا 30 سالگی میل شدید هست ، اما راه ارضای آن نیست . نتیجه چی میشه ؟ در این15 سال صبر و ریاضت چند درصد مردم می توانند سالم بمانند ؟
پس یا باید مثل غربیها دوست گرفتن را آزاد کنیم . یا مثل شیعه ازدواج موقت را به رسمیت بشناسیم . یا همین روش تو سری زدن در آشکار به جوانان و پنهانی همه کاری کردن توسط جوانان را ادامه بدهیم. میل جنسی در جوان هم چیزی نیست که با کتک زدن و جریمه و زندان سرکوب و تمام بشود . حالا خودتان قضاوت کنید. با تشکر از پایگاه خبری فرهنگی تابناک
دم همه نابناکی ها گرم
در زشت بودن این برخورد که شکی نیست و حتما باید با عاملاش یه برخورد حداقل کمی صورت بگیره.ولی یه چیزیو قبول کنیم اونم اینه که وضع پوشش بعضی از خانوما تو خیابون واقعا بد هست.به قول یکی از کاربرای محترمی که نظر داده بالا،واقعا یه جای کار می لنگه.حالا خوب بگردین ببینین کجاست.ما که مدت ها پیش فهمیدیم.
جای گلایه از حوزه علمیه های ایران هست که اکثر روحانیون بجای بحث مذهبی شدن سیاستمدار بجای گفتن احکام بجای اینکه در مساجد بمانند سوالات پرسیده بشه به محض اتمام نماز مثل جت از مسجد خارج میشوند اخرش میشه فقر مذهبی
این ها همش از بی غیرتی مرد ها هست !!!
ایرانی ها غیرتتون کجا رفته آخه ؟ خواهر من خواهر شما ... خواهر شما خواهر من ...
چرا بعضی مرد ها انقدر بی غیرت شدن ؟
سلام تابناك جون
مثل اينكه خبر نداري با فرزاد حسني چيكار كردن در انتقاد از همين رفتارها كلاتو بچسب وگرنه ما رو از ناز اين يه دونه تابناكم محروم مي كنند
تابناك جونم يه دونه اي باب ديونه اي آقا دردونه اي
اول اینکه با افراط و تفریط جوانان را از دین زده کرده ایم.
و دوم اینکه بهتر است به جای برخورد فرهنگ سازی شود. یک مثال بارز فرهنگ سازی خوب که در کشور ما انجام شد، راهنمایی و رانندگی بود که واقعا رانندگی بسیاری را تغییر داد. بهتر ست در این مورد هم از راهنمایی و رانندگی الگو گرفته و فرهنگ سازی کنیم.
ضمنا خیلی از زنان و دختران دوست دارند لباس مناسب بپوشند اما واقعا این لباس که مد نظرشان هست به راحتی و با قیمت مناسب پیدا میشود؟ بنده برای خرید مانتو برای همسرم هر دفعه کلی بدبختی میکشم تا مانتوی مناسب را ایشان خودشان پیدا کنند.
با سلام وخسته نباشيد همه آنها مي دانندكه بهشت وجهنم هم هست فقط بايد ريشه يابي شود وبعد بر خود مناسبت كه آنها بفهند انشائخدا كمك كنند
به نظرم مسئله را باید از ریشه حل کرد مشکل اول، مانتوفروشی ها و فروشگاه های البسه زنان است که به سختی می توان یه مانتو و روسری اسلامی در آنها یافت اینا رو باید اول ساماندهی کرد
خاك برسرتان كه به جاي حفظ دين و اجراي فريضه امر به معروف و نهي از منكر چنين گزارشهايي كه قداست جمهوري اسلامي را زير سوال مي برد و عقده هاي شخصيتان را باز ميكند منتشر مي كنيد. شرم كنيد و به دين خدا بازگرديد.
جای مادرم حضرت زهرا تو این دوره زمونه خالیست
تقصیر تابناک نیست
بی چاره دوست داره همه کامنتا رو بزاره
اما نمیشه...
چرا؟
زیرا
اگه بزاره
این بلا رو سرش میارن

(((با استناد به قانون جرايم رايانه ای
دسترسۍ به "تارنماۍ" فراخوانده شده امكان پذير نمۍ باشد.))))
در بخش دانشگاهی مشغول جستجو بودم، کتاب مورد نظرم را پیدا نکردم ، برای استراحت و استفاده از فضای باز از سالن ؟ بیرون رفتم . ابتدای سالن شرکتی تبلیغاتی بود به نام ؟
رنگ خاصی که ظاهرا نشانه تبلیغاتی شرکت بود توجهم را جلب کرد. رنگ صورتی .
توجهم بیشتر جلب شد ، دخترانی با لباس های فرم مخصوص همان شرکت که هر کدام شالهای صورتی به گردن داشتند . برای تناسب بیشتر باید غیر از شال چیز دیگری هم نماد قرار میگرفت . بلی آرایشی که صورتی را تبلیغ می کرد و ناخنهای بلند و باریکی که برای تزئین آن از لاک صورتی استفاده شده بود .!!!!
اما سوال اینجاست که آیا این شرکت هم از بازدید کنندگان است و یا مسئولین چشمان خود را بسته اند.
بیش از این توضیح ملال آور است . خودتان بروید و ملاحظه کنید
دست خودم نیست وقتی این مطالب رو میخونم واقعا از رفتار بعضی ها کم میمونه دق کنم!
به خدا بی حجابی خیلی از بدحجابی بهتره
امر به معروف ونهی از منکر واجب الهی است وسکوت کنندگان در گناه آن شریک هستند
حتما باید با کلوچه وساندیس ازانها پذیرایی می کردند!
بدحچاب را اصلا نباید راه بدهند که...
باید کنار نمایشگاه یه تالار یا سالن نمایش یا یه چیزی شبیه اینا ... احداث کنن واسه دوستانی که به یه منظور دیگه دارن میرن .چون اینجوری نه اونا به خواستشون می رسن نه امتی که اومدن کتاب بخرن. و فقط نتیجش اینه که بیخودی میان جلوی دست و پا
انصافا بعضی از زنها و دخترها به حدی بد حجاب هستند که اگر لخت به خیابان بیایند بهتر از این پوشش انهاست . ما که زن هستیم خجالت می کشیم . تازه خودما بعضی ها را تا جایی که چشم کار می کند دنبال می کنیم وای به حال مردهای بیچاره. والله این ها ابروی هرچه زن و حجاب را برده اند .
سلام. من راجع این برخورد حرفی ندارم چون باچشم خودم ندیم.ولی روز دوشنبه سیگار کشیدن ازادانه چند دخترجوان روبروی شبستان کنار فضای سبز را نظاره کردم.
اين ارشاديهاي نمايشگاه اگه جلوي بازديدكنندگان بدحجاب رو نميتونن بگيرن ، حداقل جلوي فروشنده ها رو بگيرن. وضعيت اونا كه بدتره با اون وضع لباس و آرايش! اونا برا خودشون نمايشگاه جداگانه اي هستن!
خود به خدایی شما تا حالا چقدر برای رفع این معزل تلاش کردید که اینطوری انتقاد میکنید
من در مقام دفاع از عملکرد بد نیروی انتظامی نیستم ولی در کارهای اجرایی همیشه این گونه موارد پیش می آید اینکه آدم از بیرون بشیند و نقد کند درست نیست
اوه چقد نظر
برگزاری نمایشگاه در مسجد بدتر است یا بی حجاب بودن در نمایشگاه !!!
چقدر تابناک دلسوز شده.
دلش برای آزادی بیان سوخته. همه نطرات را منتشر کرده
بالاخره معلوم شد لیلی زن بود یا مرد؟
الانسان حریص علی مامنع
هرچه بیشتر برخوردهای اینگونه ادامه پیدا کند وضع بدتر خواهد شد
به نظر من خیلی چیزای مهم تر از این داریم جناب تابناک چرا این جور چیزا رو آب و تاب میدی چرا از نمایشگاه کتاب و جمع شدن کتاب نمیگی؟ متن مهمه یا حاشیه ؟ می دونم که اینو رو سایت نمی ذاری تو خلوت خودت حد اقل یه خورده فکر کن. مردم با هوشند ...
چرا فقط به دخترا گیر میدین فکر کردین اقایون خیلی فرهنگ وشرع حالیشون هست .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی