بازدید 43646

احتمال قطع تمام ارتباطات مخابرات ایران

شرکت ارتباطات زیرساخت با اخطار به شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که در صورتیکه این شرکت بدهی خود را با شرکت ارتباطات زیرساخت تسویه نکند ارتباطات مخابرات ایران در آینده ای نزدیک قطع خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۸ 10 May 2011
خبرگزاری مهر گزارش داد:

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که ارتباطات مخابرات ایران در صورت عدم پرداخت بدهی در آینده ای نزدیک قطع خواهد شد.

شرکت ارتباطات زیرساخت با اخطار به شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که در صورتیکه این شرکت بدهی خود را با شرکت ارتباطات زیرساخت تسویه نکند ارتباطات مخابرات ایران در آینده ای نزدیک قطع خواهد شد.
 
هم اکنون شرکت ارتباطات زیرساخت اینترنت بین الملل، مکالمات بین استانی و مکالمات بین الملل مخابرات کشور را تامین می کند و این اخطار در حالی صورت گرفته که شرکت مخابرات ایران بالغ بر 25 میلیون مشترک تلفن ثابت، 41 میلیون مشترک تلفن همراه و حدود یک میلیون مشترک دیتا دارد.
 
به گزارش مهر، پیش از این نیز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به شرکت مخابرات ایران بابت فروش غیرقانونی سیم کارتهای 288 هزار تومانی و افزایش بدون هماهنگی تعرفه خطوط اینترنت - E1 -  اخطار داده بود و این شرکت را تهدید به کاهش طول عمر پروانه فعالیت و جریمه نقدی کرده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
حالا اینها همه به کنار ،
پول های بی زبونی که واسه افزایش بدون هماهنگی تعرفه خطوط اینترنت (3000 تومان به جای 1000 تومان) از جیب ملت بردند آیا پس دادند .....!؟
در میان این کشمکش چه کسی ضرر می کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
روز به روز بهتر از دیروز...
مردم که هزینه خودرامی پردازند پس چرااینجاهم مردم بایدتاوان بدهند.
هاهاهاهاها. خيلي با حال بود. فكر كن !!‌يه روز از خواب بلند ميشي ميبيني موبايل ها قطعه،‌تلفن ها قطعه،‌اينترنت قطعه !!!‌چه با حال ميشه!! در يك چشم برهم زدن ميريم به جايگاه واقعي خودمون!!‌يعني قرن ده هجري .
بی خیال بابا جوک نگید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار