بازدید 44167

پخش طنز مهران مدیری در «آی فیلم»

کد خبر: ۱۶۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱ 10 May 2011
علاقه مندان به مجموعه های طنز مهران مدیری از روز یکشنبه آینده، نقش آفرینی وی را به دو زبان فارسی و عربی در شبکه بین المللی فیلم و سریال «IFILMTV» خواهند دید.

به گزارش «تابناک»، شبکه بین المللی فیلم و سریال IFILMTV این بار سراغ مهران مدیری بازیگر و کارگردان طنزپرداز کشورمان رفته تا با پخش همزمان سریال مرد هزار چهره به دو زبان فارسی و عربی شمار بیشتری از مخاطبان را در نقاط جهان جذب کند.

بنا بر این گزارش، از یکشنبه شب آینده هر شب از ساعت23.30 به وقت تهران سریال مرد هزار چهره در بخش های پنجاه دقیقه ای، توسط شبکه بین المللی فیلم و سریال  IFILMTV پخش خواهد شد.

پخش زنده شبکه بین‌المللی فیلم و سریال به دو زبان فارسی و عربی از طریق شبکه اینترنت با مراجعه به نشانی اینترنتی: http://www.ifilmtv.ir/live قابل دریافت است.

پخش شبکه (IFILMTV) از طریق ماهواره‌های عرب ست (بدر4)، هاتبیرد 8، آتلانتیک بیرد 4 (مدار نایل ست) و گالکسی 19 تمام کشورهای عربی، کشورهایی آسیایی، شمال آفریقا، اروپا، آمریکا و کانادا را پوشش می‌دهد. اطلاعات دقیق فرکانس‌ها با نشانی  http://www.ifilmtv.ir/frequencies قابل دریافت است.

هم اکنون بینندگان شبکه (IFILMTV) در همه کشورهای جهان از طریق سیستم‌های iPhone و iPad می توانند همه برنامه‌های این شبکه را به صورت زنده دریافت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴۸
انتشار یافته: ۲۲
ما که ماهواره نداریم چه کار کنیم......امان از دست شما تابناکی ها
فکر می کنم یک بار دیدنش حتما کافی بود. آقای مدیری برای پربیننده بودن اولا باید تغییری علمی تو روش کهنشون ایجاد کنند، دوما به طریقی محبوبیت از دست رفته خودشونو بین مردم بازیابند.
"هم اکنون بینندگان شبکه (IFILMTV) در همه کشورهای جهان از طریق سیستم‌های iPhone و iPad می توانند همه برنامه‌های این شبکه را به صورت زنده دریافت کنند."

همه کشورهای جهان به غیر از ایران
بعد میگن ماهواره بده جیزه خوب نیست ما نفهمیدیم به کدوم ساز شما برقصیم
بد نیست خودتون هم خبری را که منتشر می کنید یک بار بررسی کنید. این شبکه فقط به زبان عربی است و به زبان فارسی فیلم پخش نمی کند. می توانید خودتان امتحان کنید اگر راهش را پیدا کردید به ما هم بگید.
مگر ديش شما رو هنوز جمع نكردن؟؟؟
بدبختانه ماهواره كه هم مشكل شرعي داره هم قانوني ما هم نمي تونيم كار غيرشرعي و قانوني كنيم خيلي دوست داشتم نگاه كنم
تابي جون مگه ماهواره مجازه كه داري فركانس ميدي؟؟؟؟
با سلام
امیدوارم اینبار این نظرو روی سایت بذارین؟؟؟؟
اقا خسته نباشین واقعاً چه کار بزرگی می کنین که طنز مهران مدیری رو به 2 زبان میذارین اونم بعد از چند سال بعد از اینکه N کاناله دیگه ماهواره ای فارسی زبان اونو کامل پخش کردن
کی میخواهیم از خواب خرگوشی بیدار بشیم نمیدونم؟؟؟؟
با اين اينترنت فوق سريع ايران نگاه كنيم
ماهواره !
ايِِ يعنييييييي چه !!!!!!!؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار