بازدید 29162
جهاد نمایندگان در جلوگیری از حیف و میل بیت‌المال + سند

حذف بودجه نهادی که بیت‌المال را پول توجیبی شخصی می‌داند

در این باره، اسنادی که تنها بخشی از آنها جهت اطلاع عموم در زیر منتشر می شود، شاهدی است بر این مسئله که بودجه هنگفت شورای عالی ایرانیان، صرف مواردی می‌شود که چندان اولویت و اهمیت خاصی نداشته و برای همین، شبهات متعددی در نحوه و ضرورت چنین هزینه‌کردهایی را پدید آورده است...
کد خبر: ۱۶۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۱ 10 May 2011
چندی پیش، نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق، با حذف ردیف بودجه شورای عالی ایرانیان، موافقت کرده و با وجود پافشاری عده‌ای بر بازگشت این ردیف، در راستای تحقق اهداف مقام رهبری در سال جهاد اقتصادی ـ که همانا جلوگیری از اسراف هزینه‌های بیت‌المال است ـ حذف این ردیف بودجه را تصویب کردند.

به گزارش «تابناک»، البته نگرانی ها از این بابت همچنان باقی ا‌ست، چراکه جانشین رئیس‌جمهور در این شورا، با اختیاراتی که در دخل و تصرف بودجه و... دارد، همچنان به برگزاری همایش‌های پرخرج، بی‌خاصیت و هزینه‌های سرسام‌آور در خرید املاک برای خانه ایرانیان در خارج از کشور و... پافشاری می کند.

 با این حال، نکاتی به شرح زیر برای روشن شدن افکار عمومی و به ویژه نمایندگان محترم مجلس و هیأت تحقیق و تفحص و سازمان بازرسی کل کشور تقدیم می‌شود تا با دید شفاف‌تر و روشن‌تر به مسائل تأسف برانگیز شورای عالی ایرانیان نگریسته شود.

بنابر این گزارش، پس از استقرار ملک‌زاده، رخدادی که بارها مشاهده شده، بیرون راندن نیروهای متعهد و کارآمد از مجموعه شورای عالی ایرانیان است که می‌توان از جمله به دکتر میرزاپور، امیر صالحی، زمانیان، اطهری، پورکرمی و به تازگی، مدیر مالی خانه ایرانیان آقای سعیدی اشاره کرد؛ که بعضا به دلیل مخالفت با مدیریت این مجموعه، مجبور به استعفا شده اند!

از سوی دیگر، همان گونه که پیشتر، بارها به آن پرداخته شده، ایجاد تشکیلات موازی از جمله با وزارت امور خارجه و دخالت‌های بی‌مورد کاری در همه امور ـ که سال‌هاست دارای متولی بوده ـ از دیگر موارد است؛ برای نمونه می توان به مرکز پاسخگویی 2777 شبانه‌روزی که هزینه بسیاری به بیت المال تحمیل می‌کند (یک مورد این‌که تماس‌گیرندگان از خارج کشور، بابت تماس خود وجهی پرداخت نمی کنند!)، ایجاد معاونت‌های متعدد و موازی با وزارت خارجه یا مکاتبه مستقیم با سفارتخانه‌های‌ جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و... که صد البته تاکنون نه گزارش دقیقی از عملکرد این مجموعه هست و نه نظارتی بر آن، اشاره کرد.

در این باره و به عنوان نمونه، «تابناک» در روزهای آینده شکایت یک ایرانی از چگونگی برخورد مسئولان ایرانی با وی را منتشر خواهد کرد.

از دیگر نکات مهم، برگزاری دومین همایش پرهزینه و پرحاشیه است که افراد مسأله‌دار ـ همان گونه که بارها رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند ـ در آن شرکت می‌کنند؛ افرادی چون آقای «ع.ع» که بدون هیچ استعلامی از مراجع ذی‌ربط در این همایش راه می یابد یا برگزاری دیگر همایش‌ها در کیش و... یا همایش‌های خارج از کشور و صرف هزینه‌های ارزی خرید هدایای گوناگون و البته گران قیمت که صد البته از نتایج و اثرات این همایش‌ها تاکنون ارزیابی دقیق و گزارشی منتشر نشده است!

همچنین موضوع کمک دولت به NGO ها از جمله خانه ایرانیان، که سود سپرده آن ماهانه شصت میلیون تومان بوده و بدون هیچ‌گونه نظارتی با تشخیص جناب مدیر هزینه می‌شود، یکی دیگر از این موارد است.

از سویی اخبار رسیده حاکی است، ملک‌زاده و مسئولان شورای عالی ایرانیان با سماجت تمام و میدان‌داری و پیگیری‌های خاص خود از راه‌های گوناگون ـ مدیران کارگروه‌ها، نمایندگان خاص، ارسال پیام از مرکز شورای عالی ایرانیان ـ و همچنین با فضاسازی رسانه ای، قصد بازگرداندن بودجه شورا را داشته‌اند که بجاست نمایندگان محترم و نهادهای نظارتی هشیار باشند.

برای نمونه به این پیامک‌ها توجه کنید:

1 ـ مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه‌های خوزستان (امیر علیپور) نشریه زیر ذره‌بین (محمود نجفی) نشریه دولوک الشمس از نمایندگان استان خوزستان، تصویب بودجه شورای عالی ایرانیان را خواستار شدند.

2 ـ مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه‌های آذربایجان غربی (بابک حیدرلو) نشریه ندای دانشجو، نشریه ایستگاه اول (وحید رحیمی)، نشریه چاپار (فخرالدین بایزیدی) نشریه کیمیا و نشریه ایران 1404 از نمایندگان استان آذربایجان غربی تصویب بودجه شورای عالی ایرانیان را خواستار شدند که آنچه مشخص است، این پیام‌ها از مرکز 3000277 بوده و همه افرادی که هیچ‌گونه ارتباطی با موضوع ایرانیان در خارج از کشور ندارند، تقاضای بازگشت بودجه را دارند.

از سوی دیگر، شنیده‌ها حاکی است، آقای «ح ـ ب» که از بازنشستگان تیم حفاظت یکی از شخصیت‌ها بوده، دوباره از سوی ملک‌زاده برای حفاظت شخصی به کار گرفته شده و حقوقی نیز برای وی در نظر گرفته اند؛ افزون بر آن ‌که شنیده‌ها حاکی است با وجود استقرار تیم سازمان بازرسی در این شورا، امکان دسترسی آزاد برای هموطنان و شاکیان نبوده و برای ورود به این مرکز در خیابان ولیعصر، ارمغان غربی، باید از دستگاه ایکس‌ری گذر کرد که البته این شامل همکاران شاغل در آن نهاد هم می‌شود!

از دیگر موارد،‌ داشتن ساختمان‌های متعدد است که از جمله می‌توان به خیابان ولیعصر در کوچه ارمغان غربی، ‌کوچه چهارم خیابان وزرا (ساختمان پیشین شورا) و ساختمان جدید الوند جهت خانه ایرانیان اشاره کرد که این کار بر خلاف توصیه‌های حتی ریاست‌جمهوری مبنی بر پرهیز از اسراف و... بوده است.

در واقع ‌بررسی اسنادی که «تابناک» به آنها دست یافته، مشخص می‌کند که اقدام مجلس در حذف ردیف بودجه چنین تشکیلاتی، تا چه اندازه سودمند و بجا بوده است.

در این باره، اسنادی که تنها بخشی از آنها جهت اطلاع عموم در زیر منتشر می شود، شاهدی است بر این مسئله که بودجه هنگفت شورای عالی ایرانیان، صرف مواردی می‌شود که چندان اولویت و اهمیت خاصی نداشته و برای همین، شبهات متعددی در نحوه و ضرورت چنین هزینه‌کردهایی را پدید آورده است:











در صورت لزوم سایت «تابناک» در آینده اسناد بیشتری در این باره منتشر خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۹۰
سلام
بررسی عملکرد هزینه ای بعضی از نهادهای فرهنگی هم در این جهاد اقتصادی فراموش نشود.
شما هنوزم فرق هزینه تبلیغات و اسراف رو نمی دونید.

این جور هزینه ها لازمه وقتی اومدین خارج از کشور می فهمید این هزینه ها چه اثری داره. خیلی خرین
چشم اقاي رئيس جمهور روشن از اين همه حيف و ميل بيت المال . مقداري از اين پول رو ميدادند به بيمارستان امام خميني تا بيماران بي پول رو تو بيابان ره نكنند.
لعنه الله علي القوم الظالمين.
بعد می گین چرا بلا و مصیبت زیاده آقایون توجه داشته باشن
بنده ارشد تموم کردم و 3 ساله مکافاتی رو به خاطر بیکاری و بی پولی تحمل می کنم که نگو و نپرس باز راضیم
بی سرپرستای رو دیدم که ....... به خدا آدم می مونه چی بگه. ماشالا همش هم میلیونیه
سلام اگر خیلی راست مگن خیلی از خارجی ها حاضرند پول بدهند و به ایران اسلامی برگردند پول را از همون آدم بگیرند چرا ما باید تاوان اون ها را بدهیم محمد
WOW
امان از یــــــــــــــــوم الحســــــــــــــــــــــاب!
درج حرف م اول شماره نامه ها نشان از آن دارد كه اين مكاتبات همگي محرمانه بوده اند.
تابناک دست از سر آقای الف بردار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
آقای میم
با این قضیه به صورت احساسی برخورد شده و من فکر میکنم هر کشوری مانند ایران , با توجه به تعداد بالای مهاجرین و پتانسیل های این قشر , نیاز به چنین شورایی دارد و این یک امر طبیعی هست ... ولی خب امان از افراطی گرایی

چرا با این همه مفسد اقتصادی و بدبختی مردم مقابله نمیشود ؟؟
ضمن خسته نباشيدبه برادران وخواهران زحمتكش دردولت.....خيلي زحمت ميكشيد.
خدا قبول كند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بلعخره ده كله به نظام ضربه زدن و انتشار اسناد محرمانه و كمك به مساجد كه باعث درد سر زياد آنان در آينده خواهد شد نيز شگرد جديدي براي آقايان و آقازاده ها و حاميشانشان مثل بازناكي است !!!! لعنت بر شما حاميان كارگزراني هاي دزد غارتگر بيت المال .....
ميدونم كه باز هم در سايت قرار نمي دهيد ولي خواستو بگم از اول چنين بوده تو اين كشور كه آفتابه دزد رو مي گيرند.آقاي احمدي نژاد چشممان روشن!
معلوم شد بودجه خذف یارانه ها کجا میرود.
کمک به خانواده نیازمند مقیم تاجیکستان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!! بابا مخم سوت کشید به خدا.
خداوند به مجلس و قوه قضاییه و بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات قوت عنایت کند که با اقدامات غیر قانونی و تجاوز به بیت المال مبارزه عبرت آموز کنند.
هزینه ایجاد خانه فرهنگی تاجیکستان 6 میایارد تومان!!!!!!
چه خبر تو ای اداره؟؟؟
چرا حالا کم اوردید. کم مونده به قول آقای مشایی سکته کنید!
با سلام اینها همش خوبه و هیچ عیبی نداره بیخودی ایراد نگیرید.
سوال اینجاست که این اسناد محرمانه چطوری به دست شما میفته و ایا درسته اینطوری توی عموم پخش بشه
دستهای پشت پرده!!!!
آقايان دلسوزانقلاب، لطفامردم داخل كشورراداشته باشيد،كافي است
مسجد در ملبورن اولویت ندارد؟؟؟؟ یک مسجد شیعی ایرانی ها اینجا ندارند.
جالب اينجاست كه از اين ليست بلند بالا ، يكي از كمترين پرداختي ها بابت كمك به ايرانيان نيازمند در كشور تاجيكستان بوده و اكثر پرداختها صرف همايش و ساخت و ساز شده .
اینجانب بعنوان ایرانی مقیم خارج از کشور در مورد دومین همایش ایرانیان در سال گذشته و همایش دیگر که در کشور محل اقامت برگزار شد، شاهد ریخت و پاشهای فراوان بودم که برخی از دوستانی را که می شناسم بعنوان نخبه با بلیت فرست کلاس با هزینه فراوان به کشور مسافرت کردند البته برای دیدن عمه و خاله با هزینه دولت درحالی که فقط دانشجو بوده نه نخبه ! برخی از آنها دانشجوی مقطع لیسانس آنهم در رشته هایی مثل هنر!!!
آیا داستان امیر المومنین علی (ع) با عقیل و میل داغ افسانه است؟ اگر نیست پس هزینه های شورای عالی ایرانیان خارج از کشور بیت المال نمی باشد!
اینگونه اطلاع رسانی اصلاً مناسب سایت شما نیست
میشه بفرمائین کدوم هزینه اسراف بوده؟
خدایا هرکسی به بیت المال مردم دست درازی میکنه درهر مقامی که هست نیست و نابودش کن.
در صورت لزوم ! یعنی در صورتیکه حق الزحمه! شما پرداخت نشه ؟

یه لیست از بودجه بنیاد ها و نهاد ها هم بزارین بد نیستا !!

کثافت
دمت گرم تابناک,امیدوارم که این افشاگری ها تاثیر هم داشته باشه
این هزینه ها و هزار ها برابر این از اموال مردمی هزینه میشود که بیمارانی مستضعف را بدلیل نداشتن هزینه در بیابان رها می کنند.پناه بر خدا!
من در جهاد نمایندگان عرق شدم!
قابل توجه تابناکی ها،شما متن این کمک ها رو خواندید بعد منتشر کردید یا همینجوری چاپ کردید:

مورد 15 : کمک به احداث مسجد در شهر اکلند و کمک به ساخت مسجد در ملبورن استرالیا!!
"اسم این مورد حیف و میل بیت المال است"

مورد 12 : کمک به برگزاری نمایشگاه هنر اسلامی در شهر مونیخ المان
"احتمالا نمایشگاه هنر اسلامی هم حیف و میل است"

مورد 10 : کمک به خانواده های نیازمند ایرانی در تاجیکستان
"باید به سودان،فلسطین و ... کمک کنیم اما ایرانی های فقیر تاجیکستان... من با کمک به سایر کشور ها مشکلی ندارم اما اسم این را حیف و میل میگذارید"

در سایر موارد هم همین است :
مورد 2،3،4،8،9

وجدان داشته باشید و منتشر کنید هزینه ها چون برای ایرانی ها و به اسم جمهوری اسلامی ایران بوده حیف و میل محسوب میشه؟؟
اگر برای مردم در سنگال،جیبوتی و ... هزینه بشه حیف و میل نیست؟
اینکه مجلس کشور رو کردن چهل چراغ و نور بارانه حتی در روز این حیف و میل نیست؟
اینکه با بودجه مرکز بژوهش ها علیه دولت مطلب بنویسم این ها حیف و میل نیست؟
رانت بازی و رانت خواری حیف و میل نیست؟
کمک به اره و عوره و شمسی کوره به بهانه مسلمان بودن در حالیکه انها ما را عجم میدانند حیف و میل نیست؟ اما کمک به ایرانی که هموطن ماست هم دین و ایین ماست حیف و میل است.

اگر وجدان دارید چاپ کنید تا افراد اگاه و انسان دوست ایرانی نظر دهند که کمک مالی به ایرانی در راه مانده و یا کمک به ساخت مسجد چه ایرادی دارد...
مدیر پایگاه با سلام خدمت شما دوست عزیز.
برادر یا خواهر گرامی نیازی نیست با متلک حرف خود را بزنید. ضمن اینکه قاعدتا ایرادی بر شما وارد نیست که فکر می کنید چنین مطلبی بدون دقت منتشر شده چون بیرون گود ایستاده و از خیلی مسائل اطلاع ندارید ولی به هر حال نکته اصلی این مطلب و اسناد ارائه شده این است که اولا با توجه به ظرفیت محتاج داخل کشور به این بودجه چرا این بودجه باید در این مسیرها خرج شود. دوم اینکه بحث این نیست که برای ساخت مسجد کمک نشود بلکه منظور این است که هزینه تمام شده با بودجه اختصاص یافته متناسب نیست و... ضمنا ایراد گرفتن به حیف و میل بیت المال در یک حوزه ای، کجا به معنای تایید آن در حوزه دیگری است؟ مثل برخی از کاربران که می گویند چرا فلان جا را نمی گویید یا بهمان جا را. به هر حال هر مطلبی اقتضای خود را دارد و باید تنها به آن پرداخت و البته در جای دیگر به مطالب دیگر. به هر حال مجموعه تابناک با تمام مشکلاتی که در مسیر رسالت دینی، ملی و حرفه ای خود دارد ولی با تمام وجود پیگیر مسائلی از این دست هست که قطعا با حمایت مردم بیشتر می تواند اثر گذار باشد. و البته باید توجه داشته باشید که از یک رسانه بیش از افشاگری و پیگیری کاری بر نمی آید.
پاسخ ها
مهدي داداشي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
دوست عزيز و ناشناس اي كاش شما كه اينهمه خوب مي نوسيد كاش نام مباركتان راهم مي نوشتيد . راستي تا حال اين جمله به گوشت خورده كه چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است حال كه ما خودمان اين همه مشگل داريم لازم بود اين همه حزينه براي ايرانيان عزيز مقيم خارج از كشور بكنيم
1: ميشد اين بودجه هارو توي طرح اصلاح گندكاري ايران خودرو كرد تا تريلي هاي هوو رو اشكالاتشون حل كرد تا جون اين همه آدم و هموطن كه داخل وطن هست رو نگيره
2: ميشد براي پروژه مسكن مهر امام رضا خرج كرد و اين پروژه ي ملي را به حال خود رها نكر د تا هم وطن غزيزمون خونه دار بشه
3: ميشد روي طرح اصلاح خودروهاي توليد داخل هزينه كرد تا هواي كشور پاك باشه و هم وطن غزيزمو پيرو جوان و كودك و..... جانش به خطر نيفته
5: ميشد روي جاده هاي خطر خيز كشور صرف اصلاح مهندسي جاده كرد تا جون هم وطن عزيز مون به خطر نيفته
(راستي اصلان تو هم وطن ما هستي )
6: ميشد توي صنعت هوايي سرمايه گذاري كرد يل حداقل يه كمي از ناوگان فرسوده ي ما بهبود ببخشه تا هموطن ما به سلامتي پرواز كنه
و باز هم دليل هست كه فقط با جون هم وطناي عزيزم سره كار داره حالا همايش و مسچد ساختن براي كي براي چي
مدیریت محترم تابناک
خیانت به مردم وحق وحقوق آنها محکوم است. وخاموشی در برابر بی عدالتی ومیل کردن بیت المال توسط هر فردی در هر لباس ومقام محکوم است.وخداوند متعالی ناظر وحلق هم ناظر اند.خاموشی در مقابل هر فردی که حق وحقوق مردم را راحت میل می کنند محکوماست
برای دولت که کاری نداره بودجه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور را جزء "سایر هزینه ها" یا "ردیف های متفرقه" وارد می کند.
امیدوارم این بودجه را که حذف می کنند این کارها زمین نماند
دم مجلس و تابناک گرم که جلوی این حیف و میل را می گیرد.
تا کور باد هر که چشم نداره مشایی رو ببینه!
تعداد زیادی از ایرانیان خارج از کشور از شهر رامسر می باشند. در بازدیدهای من از ساختمانهای به جا مانده از دوران شاهنشاهی که همچنان نیمه کاره رها شده اند مشخص نموده مالکین و معاندین نظام در آن دوره که بعضا فراری و به دشمنی از آنسوی مرزها ادمه می دادند و در مجاورت کاخهای موجود قدیم و جدید می باشند پگیر مالکیت خود اند و رفت و آمد دارند و تیمی از ایرانیان خارج ایران تشکیل داده اند.
هزینه ایرانیان در راه مانده رو قطع میکنید؟
خدا هزینتون رو قطع کنه!
حالا چی شد یه دفعه یاد بیت المال افتادین؟ مشکلتون یه جا دیگست...،
با سلام و تشکر فراوان از بابت انتشار این سند. امیدواریم در آینده نیز از این گونه اسناد به آگاهی عموم برسد و نمایندگان محترم مجلس نیز در این زمینه هوشیاری کافی به خرج دهند.
خدا نگذره ازشون....
ما برای بیست هزار تومن هزار جور سگ دو بزنیم آخرش میلیاردی بدن به یه عده مفت خور خارجی....
ملوم هست به شما باج نداده است . که ....
چرا تاکنون از عملکرد سازمان ارتباطات در خارج ازکشور که سالهاست به موازات وزارت خارجه تشکیل شده گزارشی تهیه نمی کنید؟
تماس با 2777 مجانی بود بعد ما سه ماه زندگیمون رو حروم کردیم و ایمیل زدیم؟ چرا اینو زودتر نگفتند!؟
به خداازشنیدن وخواندن این مطالب شرم می کنم بخاطراینکه نمی دانم چطورجواب چندشهیدی که از خانواده ماشهیدشدنند
رابدم واین کفتارهاکه بیت المال راحیف ومیل می کنند مگرمستضعفان داخل کشوررانمی بینند
بنظر من كه كار خوبي ميكنن.
شايد يك ايراني مشكلي داره يا جايي گير افتاده و يا..
حالا شما مشكلتون همين مركز پاسخگويي تلفنيه؟
بابا تابناك انقدر جناحي بر خورد نكنيد با هر موضوعي.
مشكل مملكت ما همين 1 ميليارد بود؟با بچه حرف ميزنيد
پس نتيجه ميگيريم اگر مردم مي خواهند به مشكلاتشان رسيدگي شود بايستي از ايران بروند /؟؟؟؟واي بر ناهلان و نامحرمان
سرم سوت کشید بسه شمارو بخدا دارم افسردگی میگیرم
اين شورا عملكردي بسيار عالي دارد و در جذب سرمايه ايرانيان مقيم خارج بسيار موفق بوده است.ولي بعضي گروههاي دگم و حسود با آن مخالفت مي كنند.
شايد قضيه آنطور كه شما ميگوييد باشد اما من چيز خاصي در رديف هزينه ها نديدم. وظيفه دولت است كه به ايرانيان غريب در هر جايي كمك كند. فكر كنم مشكل بعضي آقايان با مشايي دليل اصلي خيلي از اين بحث هاست
به نظر نمي رسد هزينه هائي که عنوان شده نابجا بوده باشد
پاسخ ها
محسن جون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
آره مثل « شصت میلیارد ریال کمک به احداث خانه فرهنگ ایرانیان خارج از کشور در تاجیکستان !!! - ردیف 8 » یا « دو میلیارد و پانصد و نود میلیون و هشتصد هزار ریال کمک به برگزاری کنفرانس وزرای امورخارجه کشور های اسلامی در تاجیکستان (!) » , راست میگی خرید فرش و 150 میلیون تومان پول همایش لندن و ... همش ضروریه , یکی تو میفهمی یکی مشایی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
ما چند نفر ایرانی مقیم سودان داریم که نیاز به خانه ایران دارند؟ پس سفارت در آنجا چکار می کند؟
با تشكر از تابناك عزيز ليست منتشر كامل نيست !!!
اصلا این شورا باید منحل شود
الان هم که چشم ما روشن شدبه جمال دومیلیون ایرانی که یارانه نقدی خواهندگرفت
رديف 8 جالبه _ 6 ميليارد تومان !!!!!!!!!
من دانشجوي دكتراي اين ممللكت و يكي از به اصطلاح توليد كنندگان علم اين سرزمينم كه براي پول اجاره خانه ام مانده ام. اين شورا و اين شوراهااااا براي من و امثال من چه كرده اند؟
اگر بودجه احزاب را لحاظ کنید با کارکردهای مثبت فراوانی که احزاب دارند نیاز به خیلی نهادها و... رفع خواهد شد.
اگر ایشان خلافی انجام داده چرا آنرا را رو نمی کنید و به قوه قضائیه تحویل نمی دهید .
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
حرف مفت رو که نمیشه به قوه قضائیه تحویل داد دوست من! بذار تابناک هم واسه خودش خوش باشه
به نظر من این هزینه ها اشکال خاصی نداشت،مشکل این جاست که آیا نظارتی هم بر صحت این سیاهه وجود داره ؟
با تشکر بسیار از زحمات تابناک، خدا خیرتان دهد. باز هم به افشاگریها ادامه دهید.
بنده تا بحال از کم و کیف فعالیت های این شورا خبر نداشتم ولی با خوندن این گزارش فهمیدم متاسفانه خیلی از کارهائی که توسط وزارت خارجه پیگیری نمی شده توسط این شورا در حال پیگیری می باشد . پس لطفا جدای از دعواهای سیاسی بگذارید کارشان را بکنند !!!!!
شكر خدا كه ديگه نهادي نداريم كه بدون حساب وكتاب از بيت المال خرج كند.؟؟!!!!!
وقتی حتی رد یک مورچه در روی زمین و یا بال زدن مگسی یا پرنده ای در فضای بزرگ از چشم خدا پنهان نیست.فکر میکنی خداوند پنهان و اشکار هیچکسی را نمیداند.وقتی نجوا میکنید مطمئن باشید خداوند انرا میشنود.تابناک نمیخواد خودتو به دردسر بندازی ما بدونیم یا نه مهم نیست.برای خودت هم همینطور.باور کن هیچی از چشمهای خداوند پنهان نیست و همه در نزد خداوند حساب کتاب دارد.و خداوند نسبت به کسی ظالم نیست.تو فکر کن ارتشهای خداوند را از اسمان تا زمین.ما او را نمیبینم اما او مارا میبینید.نمیدونی که زمین زیر پات سر تاپاش محکم مطیع فرمان خداوند است .نمیدانی که هوای بالای سرت محکم مطیع امر خداوند است.نمیدانی که خداوند دستهایش از هر طرف باز است.؟خداوند اون مریض دیابتی که پاش قطع شده و بخاطر بیپولی از بیمارستان انداخته شده بیرون را هم میبینه.وفرشهای فاخر هدیه داده شده ها رو هم میبینه؟اون فرش نیست اون دره جهنمه.باور کن.اون پیرمرد مریض و دردمند قلب تمام اسمان و زمین را بدرد میاورد غیر از متکبران را.یا اون دو تا مریض که در بیابون رها شده ندیدی که بغضش پر بود و ناگهانی داشت ناله میکرد.ندیدی؟ مگه خدا اونو نمیبینه ؟ میببینه و منتظر روزش باش همان روز قیامت همان روز حساب .و شاید قبل از ان هم باش و خداوند همه را بهتر میداند.خواهش میکنم نظرم را اصلا نگذار خواهش میکنم .ما ندانیم خدا بهتر میداند و بس.
شما را به خدا یک سابقه ای از این آقای ملک زاده از زمانی که کارمند اداره قند وشکر مشهد بوده است تا کنون به مردم بدهید
در ایران این آقایون تاحالا یه ۲ هزار تومانی برای خرید فرش برای تهیه جهیزهٔ یه آدم نیازمند کمک کردن که حالا میخوان یه تخت فرش به سنای هامبورگ به مبلغ دویست میلیون ریال هدیه بدن .!!!!!

ممنون از تابناک برای شفاف سازی ها
رقم جالب كمك به ايرانيان در لاهه و تاجيكستان است آنرا در مقابل برخي ارقام بگذاريد وحشتناك است. حتي حج كه فريضه واجب و مهم اسلامي است اين قدر هزينه نشده!
اگر قراره نظر بديم و نظر هايمان درج نشود در انتحاي خبرها ي اين چنيني قسمت نظر شما را حذف فرمايي با تشكر فراوان تابناكي
سلام واقعا مصداق موازي کاري است . کارهايي که وزارت امورخارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي براي امور مشخصه هزينه مي کنند چند برابر در اين فهرست هزينه ديده مي شود . بنده به سبب موقعيت شغلي يکبار از مرکز ايرانيان در خ ارمغان بازديد کردم . رخت و پاشهاي اقاي ملک زاده در اين مرکز حد و مرزي ندارد . ايشان مدعي بودند که سر برگ امضا شده اقاي احمدي نژاد را براي هزينه کرد به منظور جذب ايرانيان با هر تفکر و مذهب در اختيار دارند. جالب بود که اين اقا
مي گفت براي ما فقط ايراني بودن ملاک است و بس . بنده به سهم خود از نمايندگان ملت براي حذف بودجه اين تشکيلات من درآوردي تشکر مي کنم .
هفتاد میلیون هزینه سایت!؟!؟!؟!؟!؟
ایرانیان در راه مانده چیه دیگه!!
لطفا اول مشكل ايرانياني كه داخل كشور مانده اند و به انقلاب و رهبر و ارزشهاي كشور پايبندند كمك كنيد كه از بيمارستان به بيابان هاي تهران بخاطر بي پولي منتقل نشوند . بعد به ايرانياني كه به اين كشور وبه اين مردم خيانت كردند رفتند كمك كنيد نماينده هاي مجلس در مورد اين وظيفه قانوني خود را انجام داديد دست شما درد نكند يا علي مدد
محسن جون ببخشید که من بهت رای ندادم. باور کن می خواستم بدم اما جوگیر شدم. نفهمیدم چی شد.
انشاا... سری بعد
اگه درجای خودش استفاده شده باشد اشکالی نداره بلکه مفید هم هست تابناک هم درد بیت المال نداره فقط می خواد فضاسازی بکنه علیه دولت خدمتگذار . بهتره که منصفانه نقد کنیم
بالاخره این پروفسور فرای حاسوس بودیا نه؟
با سلام و تشکر از همه عزیزانی که نظر دادند به نظر من هرچند این امور انجام شده توسط شورا تداخلاتی در وظایف نهادهای مسوول بوده است اما به نوع بسیار مشهودی این فهرست نشان دهنده عمق کم کاری مسوولان مربوطه در خارج از کشور را نشان میدهد که فعالیت شورت در این زمینه و پوشش دادن به امور بسیار مهمی از این قبیل میتواند به عزت ایران و ایرانیان در خارج از کشور کمک نموده و منافع بی شماری برای کشور عزیزمان خواهد بود انشالله
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی