بازدید 30258

دفاع جالب یک نماینده از احمدی نژاد

آجرلو درباره اینکه مصداق هایی نیز ازعدم تبعیت دولت از ولایت وجود دارد گفت: خیر، اصلا این گونه نیست و هر کس بخواهد برای نگاه دکتر حاشیه سازی درست کند، گناه کرده و این گونه حاشیه سازی ها دقیقا قدم برداشتن در راه دشمن است.
کد خبر: ۱۶۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۷ 10 May 2011
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: سکوت ۱۰ روزه احمدی نژاد نشان دهنده تبعیت محض او از ولایت فقیه است!

فاطمه آجرلو در گفت وگو با خبرآنلاین درباره تاثیرغیبت ده روزه رئیس جمهور در روابط آتی دولت و مجلس، گفت: با مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری توطئه همه دشمنانی که می خواستند القا کنند شکافی بین دولت و رهبری انقلاب به وجود آمده، خنثی شد و اتفاقا این سکوت ده روزه رئیس جمهور نشانه تبعیت محض ایشان از ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه اگرکسی آقای احمدی نژاد را به جد بشناسد هیچ وقت به خود اجازه نمی دهد فکر خبطی راجع به نگرش ایشان داشته باشد، با بیان مثالی، اظهار داشت: اگر شوری را ازنمک بگیرید، فی نفسه دیگر نمک نیست. در ماجرا های اخیر هم اگر ولایت مداری را بخواهیم از احمدی نژاد جدا کنیم، فی نفسه احمدی نژادی وجود ندارد؛ یعنی اینکه ولایت مداری، اصل وجودی شخصیت آقای احمدی نژاد است و خود ایشان و همه حامیان واقعی شان، این باور را دارند.

آجرلو درباره اینکه مصداق هایی نیز ازعدم تبعیت دولت از ولایت وجود دارد گفت: خیر، اصلا این گونه نیست و هر کس بخواهد برای نگاه دکتر حاشیه سازی درست کند، گناه کرده و این گونه حاشیه سازی ها دقیقا قدم برداشتن در راه دشمن است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۹
بزرگترین نمود این موضوع سکوت سنگین و معنا دار ملت بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
چون قبلأ جرفهایشان را زده بودند .
دقیقا مفهوم تعصب یعنی همین. خانم محترم واقع بین بودن بهتر از تعصب ...است.
عجب کشفی نمودند سرکار خانم
آفرین
راست میگه بنده خدا. از قدیم گفتن که سکوت نشان دهنده رضاست اما نه رضای با دل و جان.
البته برای سایت تابناک که شمشیر را برای دولت از رو بسته این همه سم پاشی و درج نظرات آنچنانی دور از ذهن نیست اما فقط همین را بدانید که زمستان رفت و روسیاهی روی ذغال ماند. شما اگر واقعا پیرو ولایت بودید آقا قاطعا فرمودند که رسانه ها پی این مسئله را نگیرند و این مسئله بر خلاف مصلحت نظام است اما تابناک راه خود را می رود.
پاسخ ها
نادر
| United States |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
تابناک که یک نشریه است و درج نظر مردم را انجام میدهد اگر خبر مطابق میل نبود مانند غذای شور در بشقاب . نیاز به شکستن بشقاب نیست . مهم تشخیص است که اگر حمایت از آقای دکتر تشخیصی اشتباه بود تشخیص دهنده نیز باید به تشخیص اشتباه پی ببرد حال در هر مقام و منصبی باشد . اساسا بشر جایز الخطاست و بشر خاکی معصوم نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
برادر نادر عزیز، اولا که حمایت از احمدی نژاد پشتوانه 25 میلیونی دارد پس شما هم احتمال بدهید شاید مساوی حماقت نباشد. دوما اگر بخش آخر نظر حقیر رو می خوندید می دیدید که عرض کردم خود مقام رهبری از رسانه ها خواستند که به این قضیه دامن نزنند و قضیه را پیگیری نکنند. خوب اگر خودتان پیرو ولایت نیستید از دیگران هم لااقل توقع نداشته باشید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
حضرت ناشناس!
اون چیزی که آقا فرمودند دربارش پیگیری نکنیدو ادامه ندهید، اصل موضوع استعفای (عزل) آقای مصلحی و ابقای ایشان توسط رهبری بود که د آن زمان مساله خانه نشنی آقای احمدی نژاد هم نمود پیدا نکرده بود و هیچ ربطی به مسائل بعدی نداشت...
هر چند شما هم نباید این موضوع رو مستمسک قرار بدهید و تا ماه ها و سال ها هر کس درباره مواضع دولت محترم نقدی نوشت، بفرمایید که آقا فرمودند کسی چیزی نگوید و ادامه ندهید!!!!!!!!
بسيار تاسف انگيز بود
اصلا نگرانی به خود راه ندهید. انتخابات مجلس نزدیک است و معلوم می شود که ملت دنبال په قشری است. قشر زحمت کش و پرکار یا کسانی که نانشان را از حاشیه ها می خورند.
افرین درود بر شما شیر زن
اگر حاج خانم اين نگرش را نداشت قطعا آقاي احمدي نژاد ايشان را به عنوان وزير پيشنهاد نمي دادند پس بي جهت نيست كه ايشان از نخستين كانديداهاي زن جهت احراز مقام وزارت باشند .
به وزیر جدید تبریک بگید!!!
....
راستي اين خانم فاطمه رجبي كجاست يك اظهار نظري كند
واقعا آدم از این تحلیلهای دقیق شگفت زده میشه مخصوصا که نماینده مجلس این حرفها رو زده باشه.
دخترعمه مدرسه ای من هم فهمید قضیه چی بود اما ....
مردم تو رو خدا موقع رای دادن دقت کنید.
همیشه گفتن اگه کسی رو می خواهین داغونش کنید بد ازش دفاع کنید. آخه آبجی خانم این چجور دفاع کردنه در سال جهاد اقتصادی...
البته شما تابناکی ها در همان موقع ساکت بودید واخبار ماجرای فوق را از بی بی سی پیگیری میکردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
اعتراض ادعاي شما تعجبي ندارد در كشور عزيز ما ايران تهمت زدن به كساني كه حرف حق را مي گويند به عرف وعادت مسلم مردم تبديل شده است.
خانم آجرلو من اگر جای آقای احمدی نژاد بودم یه چیزی به شما میدادم که ازشون دفاع نکنید ...آخه این چه جور دفاع کردن بود ....
درود بر آدمهای زحمتکش که با تلاش خود واقعیت انسان را به ما نشان دادند درود بر احمدی نژاد
پناه بر خدا هر روز به ليست گناهان افزوده ميشه. كم كم چپ نگاه كردن به عكس فلاني هم گناه ميشه.
"اگر شوری را ازنمک بگیرید، فی نفسه دیگر نمک نیست. در ماجرا های اخیر هم اگر ولایت مداری را بخواهیم از احمدی نژاد جدا کنیم، فی نفسه احمدی نژادی وجود ندارد"
عجب مثالی زدند ایشون! یعنی با این استدلال من دیگه حرفی برای گفتن ندارم!
20
خانم اجر لو نظر تون راجع به مشائی چیست و حمایت ایشون از مشایی جه معنی داره؟ ماکه نفهمیدیم ! شما یه نظری بدید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی