بازدید 4807
۳

سعودي‌ها مي‌خواهند پاي فيفا را وسط بكشند

هنوز تلخي شكست الاتحاد عربستان برابر پرسپوليس ايران زير زبان سران باشگاه متمول سعودي است و آنها تلاش دارند با توسل به مسائل حاشيه‌اي اثرات اين شكست را كمرنگ كنند.
کد خبر: ۱۶۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۱:۳۰ 10 May 2011
عدنان جستينه مسئول رسانه‌اي و روابط عمومي باشگاه الاتحاد عربستان حوادثي را كه در ديدار پرسپوليس ايران و الإتحاد عربستان رخ داد، مخالف با آيين نامه‌ي فيفا دانست.

به گزارش ايسنا، مسئول روابط عمومي باشگاه الاتحاد با بيان اينكه تمام "تخلفاتي" كه بازيكنان و تماشاگران پرسپوليس در اين ديدار مرتكب شده‌اند با مستندات صوتي و تصويري در اختيار دارند، افزود: تصاوير موثقي را در اختيار داريم كه به خوبي ادعاي ما را اثبات مي‌كند.

جستينه با اين حال از در اختيار قرار دادن اين تصاوير به رسانه‌هاي عربستاني خودداري كرد و گفت: از اين شواهد به همراه گزارش باشگاه به عنوان دلايل قاطع عليه تخلفات بازيكنان و تماشاگران پرسپوليس استفاده خواهيم كرد.

از سوي ديگر محمد سراح نماينده فدراسيون فوتبال عربستان در اظهارنظري جداگانه گفت: تخلفات هواداران و بازيكنان پرسپوليس را كه مخالف قوانين فيفا و AFC است ثبت كرده‌ايم و گزارش خود را تحويل رئيس فدراسيون فوتبال عربستان خواهيم داد تا اقدامات لازم را در ديدار با همتاي خود در فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) انجام دهد.

فدراسيون فوتبال عربستان در پي اين مساله خواستار انتقال بازي‌هاي نمايندگانش در ليگ قهرمانان آسيا به مكاني بي طرف شد كه اين امر انتقاد شديد ايران و مخالفت فدراسيون فوتبال آسيا را به دنبال داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
20
20
20
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی