بازدید 81286

پسر عنکبوتی 3 ساله شمال ايران + عکس

کد خبر: ۱۶۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۰ 26 April 2011
آیا در شهر صومعه‌سرا پسر عنکبوتی را دیده‌اید؟ آیا اصلا حرفی در این باره شنیده‌اید؟ آیا اطلاعاتی در این مورد دارید؟

به گزارش سوما نیوز، فرید ملک ‌جهان، کودک خردسالی که هنوز به سن ۳ سالگی نرسیده و خیلی‌ها او را با نام «پسر عنکبوتی» می‌شناسند در روز جمعه ۲۶ فروردین سال ۹۰ در یک اقدام جالب و بی سابقه از یک میله به ارتفاع ۹ متر صعود کرد. جالب توجه است که وی در این صعود از هیچ ابزارکمکی استفاده نکرده است.

فرید برای اولین بار در سن ۱۵ ماهگی با بالا رفتن از یک کرکره ۴ متری به نام پسر عنکبوتی معروف شد. گفتنی است پدر و مادر فرید از اینکه پسرشان با داشتن سن کم و بدون هیچ واهمه‌‌ای قادر به انجام این کار است به او افتخار می‌کنند و ناراحتیشان این است که در وهله اول هیچ باشگاه صخره نوردی شرایط مناسب برای پذیرش فرزندشان را دارا نیست و در وهله دوم به جای اینکه مسئولین ورزش شهرستان به دنبال شکوفا کردن استعداد این خردسال صومعه‌سرایی باشند تا بتواند برای شهر افتخار آفرینی کند، پدر و مادرش به دنبال راه حلی از یک سازمان به سازمان دیگر می‌روند.

لازم به ذکر است والدین پسر عنکبوتی در حال پیگیری راهی هستند که بتوانند این خردسال مستعد را به عنوان کوچکترین صعود کننده در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنند.















تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴۸
ای ول
اگر اتفاقی برای این کودک بیافتد آنوقت چه کسی جوابگو خواهد بود؟
خیلی جالب بود . خدا حفظش کنه . واقعا باعث خوشحالیه . باید به این استعداد توجه بشه و روی اون کار کرد .
نیوفتی کوچولو
به پدر و مادر اين كودك سلام من را برسونيد و بگين به درسش اهميت بدهند . آيا صومعه سرا استحقاق داشتن يك جراح زبر دست را ندارد؟؟ چرا كودك شما آن جراح بزرگ نباشد
الهی
مهارت این هموطن به کنار، هیچ فکری هم برای ایمنی اش کردند؟
ماشالله . خدا حفظش کنه . اگه در کشور خارج بود خدا میدونه چه برنامه هایی واسش تدارک میدیدند.
از اين استعداد سوزيها زياد بايد ببيني دوست عزيز
به نظر مي رسد اين عکس بايد در مجموعه پدران بي مسئوليت که چندي قبل در سايت شما آمده بود ثبت شود اينکه استعداد فرزندانمان را کشف کنيم و راه پيشرفت آنها را فراهم سازيم امري پسنديده و نيکوست اما آيا به نظر نمي رسد پدر اين فرزند ايراني در حال خودنمايي آنهم از راه نمايش فرزند باشد اگر به تصوير با دقت نگاه کنيم اين بچه بدون هيچ وسيله محافظتي از جمله کلاه ايمني طناب حمايت کننده و نظاير آنها به بالاي مسير حرکت مي کند جالبتر اينکه حتما پدر فداکار ايشان تصور کرده اند فردي که در پايين داربست و روي زمين ايستاده است در صورت بروز خطر احتمالي مي توانند نسبت به نگهداري طفل پرتاب شده اقدام کنند. به نظرمي رسد اين رکورد گيري پس از تمرينهاي بسيار امکان پذير شده است چنانچه جهت اين امر اقدام به برپايي داربست جهت سهولت حرکت براي همراهان شده باشد اگر در يکي از صعود هاي احتمالي اين اتفاق ناگوار بيافتد پدر ايشان چطوري مسئوليت خود را در حفظ سلامتي اين طفل خردسال ايفا نموده اند حال اگر جهت اين صعود فرزند ايشان حداقل امکانات ايمني مانند کلاه لباس منايب و طناب حامل را داشته باشد وضعيت اندکي انساني تر نخواهد بود.
حداقل یک کلاه ایمنی سرش بذارید
انشا الله خدا نگه دارش باشه
خدا حفظش کنه و از چشم بد به دور باشه ان شا ء الله
تابناك باز هم موضوع كم آوردي زدي تو جاده خاكي. آخه اين هم شد خبر. واقعا كه ...
سلام : برجوانان نه ببخشيد بر خردسالان هميشه برومند ايران زمين ، علي الخصوص آقا فريد . اگه جايي اسمت ثبت نشده ، عوضش در دل ما جا داري . خدا نگهدارت باشه . انشاء الله.
چقدم بانمکه این بچه... ماشالله
با سلام ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای این خردسال عزیز ذکر چند نکته ضروری است
1- احتیاط شرط عقل است بهتر بود والدین کودک حداقل از یک کمربند ایمنی برای دلبدشان استفاده می کردند
2- کوتاهی مسوولین ورزشی از شهری تا کشوری در این زمینه نابخشودنی خواهد بود
3- در اختیار قرار دادن امکانات رشد و پیشرفت برای این قبیل افراد از اوجب واجبات است تا خدای نکرده شاهد حوادثی مانند قهرمان پرش با موتور نباشیم
4- مقایسه کنید وضعیت را با کشورهای پیشرفته، چنانچه این کودک در هر یک از کشورهای پیشرفته بود نه تنها برایش تمامی امکانات فراهم می گردید بلکه والدین کودک به خاطر به خطر افتادن یک کودک خردسال و یک پتانسل قدرتمند قهرمانی تحت پیگرد قرار می گرفتند
6- والدین محترم، این کودک عزیز دل شما و سرمایه این مملکت می باشد با سهل انگاری خود سلامتی این عزیز را به خطر نیاندازید چرا که هیچ چیز با ارزش تر از سلامتی نیست و حتماً این کودک در آینده نیازمند سلامتی است
بابا شما را به خدا به این کودک رحم کنید!! حادثه یکبار اتفاق می افتد. نکات ایمنی را رعایت نکرده اند...
آقا شما را به خدا اگر اين خانواده را مي شناسيد به ايشان بفرماييد حتما براي بچه از طناب مهار استفاده كنند كه اگر خداي نكرده از ارتفاع داربست نصب شده و نشان داده شده در عكس افتاد صدمه اي نبيند.
هر جای دنیا باشه غیر از ایران، این بچه را از پدر و مادرش می گرفتند و یک کلاس آموزشی کامل برای این پدر و مادر می گذاشتند تا اینجوری با جون این بچه بازی نکنند.
خدا نگهش داره ، واقعا جای تاسفه که یه مرکز استعداد یابی تو این مملکت نیست که به این بچه بها بده و توی یه رشته ورزشی مرتبط شروع به آموزش کنه.
سلام
بايد در ركوردهاي جهان ثبت شود
لیاقت باشه به این خانواده کمک می کنند تا جهانی شوند.
خداوند حفظش فرماید . پدر و مادرش باید بیشتر متوجه خطرات این کار باشند .
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی