بازدید 59237

اقدام عجیب یک دانشگاه دربرخورد با بدحجابی

مسئولین حراست دانشگاه هرمزگان برای مقابله با رواج بد حجابی در این دانشگاه، در اقدامی عجیب علاوه بر تذکر زبانی به دانشجویان بد حجاب، کارت دانشجویی افراد را گرفته و پشت شیشه اتاقک حراست ورودی دانشگاه نصب می کند تا دیگر دانشجویان این کارت ها را ببینند و درس عبرت بگیرند!
کد خبر: ۱۶۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱ 24 April 2011
مسئولین دانشگاه هرمزگان در اقدامی جدید روش عجیبی را برای برخورد با افراد بد حجاب در دانشگاه اتخاذ کرده اند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، مسئولین حراست دانشگاه هرمزگان برای مقابله با رواج بد حجابی در این دانشگاه، در اقدامی عجیب علاوه بر تذکر زبانی به دانشجویان بد حجاب، کارت دانشجویی افراد را گرفته و پشت شیشه اتاقک حراست ورودی دانشگاه نصب می کند تا دیگر دانشجویان این کارت ها را ببینند و درس عبرت بگیرند!



قرار گرفتن کارت دانشجویی در بر روی شیشه اتاقک به گونه ای است که تمام مشخصات شخصی این دانشجویان در مقابل دیدگان تمام دانشجویان قرار می گیرد.

نکته قابل توجه آنکه نه تنها این اقدام تاثیر مثبتی بر نحوه پوشش دانشجویان نداشته است بلکه با بوجود آوردن وجهه ی بسیار بد در موضوع مقابله با بی حجابی موجبات سوئ استفاده ی برخی افراد سودجو را فراهم کرده است.

این اقدان عجیب و نسنجیده مسئولین حراست این دانشگاه نه تنها به رعایت شئونات کمکی کرده بلکه حواشی مختلفی را هم با خود به دنبال داشته است که می توان از سوء استفاده ی برخی افراد سودجو نسبت به مشخصات نمایان شده ی دانشجویان به عنوان یکی از نمونه های این تبعات منفی نام برد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۳
چقدر کار زشتی میکنن واقعا
تصميمات احساسي نتيجه اش همين است كه مي بينيد.از زير دست اين افراد چه نخبه هايي كه پرورش پيدا نمي كنه!!!!!
باز هم آزمون و خطا و باز هم ایجاد تنفر از دین! آیا با این کار دانشجویان گرایش بیشتری به اسلام پیدا می کنند؟!
آیا بهتر نیست عکس عاملین این کار پشت شیشه نصب گردد تا همه بفهمند اسلام دین حفظ ارزشها و آبروست، نه دین از بین بردن آبرو!
اینجاست که باید گفت : دشمن دانا به از نادان دوست .
متاسفانه در دانشگاهی که مرکز تولید علم و دانش است راه کاری صورت می گیرد که ار یک آدم بی سواد هم شاید سر نزند . سیاستهای شل و سفت کردن کار را به اینجا کشانده و هیچوقت راهکار متعادلی صورت نگرفته است که هم دائمی باشد هم تاثیر گذار
اینکه با ابروی کسی بازی شود اصلا کار درستی نیست اینطوری نمیشود امر به معروف کرد کونو ادعاه الناس بغیرالسنتکم باید اول مراحل امر به معروف رو بلد بود این درست نیست
باید دانشجویان بی حجاب راازدانشگاه اخراج ودرهیج دانشگاه دیگری هم راه ندهند واقعا این بی حجابی وبی حیایی بعضی دانشجو نماها مشکلات زیادی برای مردم وخانواده ها وافراد محترم ایجاد کرده
حسسساسس نشو حسسساسس نشو
چند روز که گذشت وکارت همه دختران به شیشه نصب شد زشتی بدحجابی کاسته وبه یکی از افتخارات میرسد
وبهم دیگه میگن راستی امروز نوبت منه کارتم بزن روی تابلو
مبارزه با بدبحجابی برنامه ریزی زیربنایی میخواهد
کجای دین می گوید ابروی مومن را بریزید! مگر سفارش نشده در خفا تذکر دهیم نه در عموم!
وقتی اینطور چیزها را می شنوم و می خوانم فقط می توانم تاسف بخورم... چرا در میهن اسلامی ما اسلام غریب است... چرا اقایون نمی دانند که ایروی یک مسلمان چقدر محترم است! خدایا اقامون امام زمان را برسان
خدایا مارو از شر آدمای کم خرد در امان بدار.
این که راه برخورد نیست.
متاسفم واقعا
اگه من به جای مسئولین بودم رئیس اون دانشگاهو اخراج می کرد چون ....
به این روش می گویند آخر بی فرهنگی!!!! آیا واقعا این روش ترویج اسلام است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار