بازدید 11227

تأثیر هدفمندی یارانه ها بر مقامات بانک جهانی

سيدشمس‌الدين حسيني در گفت‌وگو با ايسنا، درباره نتايح سفر خود به واشنگتن اظهار كرد: بسياري از كارشناسان و مقام‌هاي کشورهاي عضو صندوق بين‌المللي پول، خواستار استفاده از تجربيات ايران در زمينه موفقيت هدفمند كردن يارانه‌ها بودند و ما هم تلاش كرديم تجربيات خود را به آنها منتقل كنيم.
کد خبر: ۱۶۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۹ 23 April 2011
وزير اقتصاد بر این باور است، كارشناسان و مقام‌هاي بانک جهاني و صندوق بين‌المللي پول، به شدت تحت تأثير موفقيت ايران در اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها قرار گرفته‌اند.

سيدشمس‌الدين حسيني در گفت‌وگو با ايسنا درباره نتايح سفر خود به واشنگتن اظهار كرد: بسياري از كارشناسان و مقام‌هاي کشورهاي عضو صندوق بين‌المللي پول خواستار استفاده از تجربيات ايران در زمينه موفقيت هدفمند كردن يارانه‌ها بودند و ما هم سعي كرديم تجربيات خود را به آن‌ها منتقل كنيم.

وي ديدار خود با وزيران اقتصاد سوييس و چين را موفق توصيف كرد و حضور رييس ‌كل و قائم‌مقام بانك مركزي در اين اجلاس را هم موثر و عملکرد آن‌ها را موفق دانست.

حسيني درباره موضوعات مورد بررسي در اجلاس صندوق بين‌المللي پول گفت: نکته اصلي ادامه بررسي وضعيت جهاني اقتصاد پس از وقوع بحران اقتصادي بود و ريسك‌هايي که پس از از مثبت شدن روند اقتصاد جهاني در سال 2010 کماکان اقتصاد جهاني را تهديد مي‌کند.

وزير امور اقتصادي و دارايي گفت: اين ريسک‌ها شامل فشارهاي تورمي ناشي از تزريق منابع پولي به اقتصاد کشورهاي منطقه يورو و کشورهاي صنعتي و نيز افزايش ناگهاني قيمت انرژي به دليل اتفاقات سياسي کشورهاي نفتي خاورميانه و شمال آفريقاست.

به گفته وي، برخي پيش‌بيني‌ها از افزايش 50 دلاري قيمت نفت هم حكايت داشتند.

وزير اقتصاد درباره توافق‌هاي اين اجلاس گفت: منظم‌تر كردن مقررات و افزايش نظارت‌هاي بخش مالي اقتصاد کشورهاي عضو، از جمله اين توافق‌ها بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
آقا جون مادرتون دست از مسخره بازي دربياريد و به فكر حل مشكلات معيشتي مردم باشيد.
" مقام‌هاي کشورهاي عضو صندوق بين‌المللي پول خواستار استفاده از تجربيات ايران در زمينه موفقيت هدفمندكردن يارانه‌ها بودند " مگه اونها یارانه دارند که می خواهند از تجربیات ما استفاده کنند؟ خدائیش این دیگه از اون حرفها بود!!!!!!!!!!!!
ما که جز صورتحسابهای نجومی گاز و برق و تعطیلی خیلی از کارخانه ها تاثیری نگرفتیم. معلوم نیز این جو سازی ها که تابناک هم هراه با ان است از کجا سرچشمه گرفته است؟
موفقیت در چه ؟> در اینکه چه راحت و بی سرو صدا این قانون اجرا شد؟ که خب این قضیه بر می گرده به روحیات مردم ایران . در مورد موفقیت اقتصادی طرح که اولا برای نتیجه گیری زود است دوما چه موفقیتی بوده که خود ما بی خبریم ؟
نمیخواد انتقال بدین اگه راست میگین قبضهای گاز و برق رو هم نشونشون میدادین پولی رو هم که دادین نشون بدین
بابا ای ول
کاش تاثیر این رو روی زندگی ما هم میدید
راستی اونا میدونن درامد ما چند دلار در ماه هست ؟
شاید فکر کنیم توهم توطئه است ولی انتقال تجربیات به آنه حرکتی کاملا بی خردانه است چون همه این اطلاعات پس از موشکافی ضد خود ما بکار برده می شود بفرض محال هم که نشود برای رقابت با خود ما ازش استفاده میشه
لطفا تاثیر حذف یارانه ها بر زندگی مردم ، میزان تورم ، اوضاع اقتصادی داخل ، اوضاع تولیدات داخلی رو بررسی کنید ، مقامات جهانی پیشکش.
ترزيق پول نقد به جامعه تورم زا خواهد بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار