بازدید 4928

احمدی نژاد: ارتش ایران عزیزترین ارتش دنیاست

محمود احمدي نژاد رييس جمهوري گفت: ارتش ايران مردمي ترين ، مقتدرترين ، عزيزترين و شريف ترين ارتش دنياست.
کد خبر: ۱۵۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۰ 18 April 2011
محمود احمدي نژاد رييس جمهوري گفت: ارتش ايران مردمي ترين ، مقتدرترين ، عزيزترين و شريف ترين ارتش دنياست.
   
به گزارش ايرنا احمدي نژاد كه صبح روز دوشنبه در مراسم روز ارتش جمهوري اسلامي ايران در جوار حرم مطهر امام راحل سخن مي گفت، تصريح كرد: ارتشي كه در مسير ولايت حركت مي كند شكست ناپذير است.

رييس جمهوري گفت: خدا را سپاسگزاريم كه طي 32 سال ارتش و ارتشيان عزيز ما با تبعيت از ولايت در عرصه هاي گوناگون موفق و سربلند بوده اند.

وي تصريح كرد: نقش ارتش و نيروي زميني ارتش در دفاع از استقلال و عزت و سرافرازي ايران زمين يك نقش كم نظير است.

احمدي نژاد با بيان اينكه دوران دفاع مقدس، دوران بازيابي ارتش و هويت آن و به نمايش درآمدن اصالت ها، شجاعت ها و قهرماني هاي ارتش بود، افزود: خوشبختانه عناصر فداكار ارتش با استفاده از تجربيات دفاع مقدس و حوادث گوناگون و بسيار سنگيني كه طي سال‌هاي اخير در منطقه ما گذشته است امروز به يك ارتش خودباور، مقتدر، مومن و شكست ناپذير تبديل شده است.

احمدي نژاد گفت: از همه فرماندهان، تلاشگران، افسران، درجه داران و سربازان ارتش كه با ايمان به خدا، عشق به ميهن و پيروي از ولايت براي سرافرازي فرهنگ و آيين ما، آرمان ها و اعتقادات ما و اسلام ناب و براي صيانت از تماميت ايران ايستاده اند و تلاش مي‌كنند صميمانه تشكر مي‌كنم.

رييس جمهوري از همه كساني كه براي خودكفايي و ارتقاي توانمندي هاي ارتش در بعد آموزشي و توانمندي هاي فردي، تاكتيكي و تكنيكي و همچنين در عرصه توانمندي ها و تجهيزات دفاعي تلاش مي كنند؛ قدرداني كرد.

احمدي نژاد گفت: بايد با افتخار اعلام كنم امروز نيروهاي مسلح و ارتش قهرمان جمهوري اسلامي ايران همه نيازهاي دفاعي خود را با انديشه ؛ ابتكار و تلاش خستگي ناپذير خود تامين مي كنند و اين بر عظمت ارتش و نيروهاي مسلح مي افزايد.

** دو عامل اقتدار

وي با بيان اين كه امروز منشا اقتدار ملت ها دو عامل است، توضيح داد: عامل نخست اتكاي به ايمان و توانمندي هاي دروني يك ملت ؛ خودباوري و استفاده از موجوديت و استعدادهاي خدادادي و سرزميني است.

رييس جمهوري تصريح كرد: ملتي كه توانمندي و استعدادهاي خود را بشناسد با ايمان به خدا و باور و اعتماد به توانمندي هاي خود حركت كند صاحب اقتداري خواهد شد كه شكست ناپذير است.

احمدي نژاد همچنين درمورد عامل دوم كه منشا اقتدار ملت ها است؛ توضيح داد:استفاده از فرصت ها و حضور مقتدرانه در عرصه هاي منطقه اي و بين المللي عامل دوم بشمار مي رود.
ملتي كه ديگران براي آن تصميم بگيرند و سياست هاي بين المللي را براي او تنظيم كنند و او تحت مديريت ديگران حركت كند طعم عزت و اقتدار را نخواهد چشيد.

رييس جمهوري يادآور شد: ملتي موفق است كه در عرصه هاي مهم سرنوشت با اقتدار ؛ عزت؛ اعتماد به نفس وارد شود و در مديريت ها، برنامه ريزي ها و سياست گذاري هاي بين المللي حضوري تعيين كننده و مقتدرانه پيدا كند.

احمدي نژاد تاكيد كرد ملتي كه از اين دو عامل به درستي استفاده كند پرچم عزت او همواره برافراشته خواهد ماند و طعم ذلت را نخواهد چشيد. چنين ملتي شايسته پيشرفت؛ اعتلا و نشستن بر بام عزت جهاني است.

رييس‌جمهوري گفت: خدا را سپاسگزاريم كه امروز ملت ايران، نيروهاي مسلح و رهبري گرانقدر اين ملت از اين موضع با اين برنامه و با اين نگاه حركت مي‌كنند.

احمدي‌نژاد افزود: امروز حضور مقتدرانه ارتش و نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در آب‌هاي بين‌المللي به‌ويژه انجام ماموريت مهم صيانت از كشتي‌ها در مسير خليج عدن و درياي سرخ نشان داد كه نيروهاي مسلح و ملت ايران مصمم هستند كه از همه ظرفيت‌هاي اقتدارآفرين خود استفاده كرده و نقش تاريخي خود را ايفا كنند و از همه فرصت‌ها براي پيشرفت، اعتلا، عزت و حضور عزتمندانه در عرصه‌هاي جهاني بهره برند.

وي با بيان اينكه امروز ماموريت و مسووليت ملت و نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران مضاعف است، تصريح كرد: دشمن شكست‌خورده در عرصه‌هاي منطق، فرهنگ و انديشه‌هاي انساني و الهي با فريبكاري و با تكيه بر زور به ميدان آمده است تا معادلات منطقه‌اي و جهاني را به نفع منافع نامشروع عده محدودي سرمايه‌دار بي‌فرهنگ رقم بزند.

رييس‌جمهوري ادامه داد: دشمن شكست‌خورده در تلاش است تا تمايلات، خيزش‌ها و مطالبات عدالت‌طلبانه ملت‌ها را يا سركوب و يا با فريبكاري به نفع خود مصادره كند.

احمدي‌نژاد با اشاره به رفتارهاي متناقض و سرشار از تزوير مستكبران اظهار داشت: مستكبراني حدود 10 سال قبل با طراحي يك شيطنت با يك فريبكاري و سناريوي از پيش تعيين شده بهانه‌اي درست و لشكركشي كردند تا قلب سياست، اقتصاد و فرهنگ جهان يعني منطقه ما را تصرف كنند.

وي اين اقدام مستكبران را به دو دليل مربوط دانست و گفت: هدف اول آنان مهار امواج بيداري‌آفرين انقلاب اسلامي است كه ناشي از حركت، ايستادگي، فريادهاي حق‌طلبانه، دلسوزي‌ها و فداكاري‌هاي ملت ايران است. آنها به تصور خود آمدند تا بيداري ملت‌ها را در كانون و نقطه كانوني آن مهار كنند.

رييس‌جمهوري هدف دوم مستكبران براي لشكركشي به منطقه را اينچنين توضيح داد: آنها مي‌خواستند نظام و اقتصاد سرمايه‌داري و سرمايه‌سالاري رو به مرگ را نجات دهند كه باز هم با بيداري و هوشياري ملت ايران و همبستگي ملت‌ها، اين طراحي شيطاني در هم شكست.

احمدي‌نژاد با بيان اينكه مستكبران امروز با چهره و شعارهاي ديگر و طراحي‌هاي جديد به ميدان آمده‌اند، اظهار داشت: آنها به دنبال ايجاد تفرقه، درگيري‌هاي منطقه‌اي، تخريب و راه انداختن جنگ بين ملت‌ها و دولت‌ها براي مصرف كردن سلاح‌ها و ايجاد فرصت جايگزيني براي خود از يك طرف و از سوي ديگر تخريب و ايجاد فرصت تحكيم پايه‌هاي سلطه شيطاني خود هستند.

وي با تاكيد بر اينكه امروز به لطف خدا ملت ايران و ملت‌ها هوشمند هستند، گفت: همه در منطقه ما و همچنين در كل جهان بايد مراقبت كنند. نظام سرمايه‌داري رو به اضمحلال همه توان نظامي، سياسي و فريبكاري خود را بسيج كرده است تا از مرگ حتمي نجات يابد، به همين دليل همه بايد هوشيار باشند، به‌ويژه دولت‌هاي منطقه بايد بدانند كه آمريكا دوست صادقي نيست.

رييس‌جمهوري يادآور شد: تجربه نشان داده است كه آمريكا هميشه عليه دوستان خود شمشير كشيده است. مهم‌ترين جنگ‌ها و خيانت‌هاي آمريكا عليه دوستاني بوده كه براي او فداكاري كرده‌اند.

احمدي‌نژاد با اشاره به سرنوشت صدام گفت: برخي كشورها را نيز ديده‌ايد كه آمريكا براي حفظ نفوذ و پايه‌هاي سلطنت خود در آنجا، حاضر است كساني را كه 20 يا 30 سال نوكري و خدمت كرده‌اند، حيثيت و منافع خود و ملتشان را به پاي سردمداران آمريكايي و صهيونيستي قرباني كرده‌اند، قرباني كرده و كنار بگذارد تا منافع خود را حفظ كند.

وي متذكر شد: همه بايد هوشيار باشند اگر كسي در نقشه آمريكا بازي كند، ملت‌ها او را نخواهند بخشيد و بداند كه آينده‌اي نخواهد داشت.

رييس‌جمهوري با بيان اينكه طراحي دشمن ايجاد جنگ بين ملت‌ها و دولت‌ها است، تصريح كرد: دشمن مي‌خواهد تنش ايراني - عربي و شيعه - سني ايجاد كند كه اينها همه ساخته و پرداخته آمريكا و متحدان او است.

احمدي‌نژاد اظهار داشت: ملت و قواي مسلح جمهوري اسلامي ايران ضامن امنيت، عزت، دوستي و صلح و برادري ملت‌هاي منطقه و همه ملت‌هاي دنياست. ملت، دولت و حاكميت ايران دوست صميمي همه ملت‌ها، خواستار اعتلا، پيشرفت و عزت همه ملت‌ها به ويژه ملت‌هاي منطقه است.
وي متذكر شد كه منطقه امن در گرو همكاري، همدلي و همراهي صادقانه همه دولت‌ها و ملت‌ها است.

رييس‌جمهوري گفت: من مطمئنم كه اين‌بار نيز با هوشمندي همه ملت‌ها، سياستمداران و دلسوزان و ان‌شاءالله همراهي دولت‌ها با ملت‌ها، توطئه جديد مستكبران نيز نقش بر آب خواهد شد.

احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: يقين دارم سردمداران صهيونيستي حاكم بر آمريكا كه به دنبال نجات رژيم صهيونيستي هستند، اين‌بار نيز شكست خواهند خورد. دوره تاريخي صهيونيست و سرمايه‌داري ظالم و ضد انساني به پايان رسيده است و اين فريبكاري‌ها، دخالت‌ها، برخوردهاي دوگانه، زورگويي‌ها و تحميل‌ها آنها را نجات نخواهد داد.

وي تصريح كرد كه آنان به دنبال تثبيت و نجات رژيم صهيونيستي به عنوان پايگاه مهم سردمداران استكبار در منطقه ما هستند اما بدانند به فضل الهي طراحي‌هاي آنها جز ذلت، بي‌آبرويي و شكست براي آنان نتيجه‌اي نخواهد داشت.

** ملت هاي منطقه بدنبال خاورميانه جديد هستند

رييس جمهوري همچنين گفت: آنها گفتند بدنبال خاورميانه جديد هستند ، من بارديگر تكرار مي كنم كه ملت هاي منطقه نيز بدنبال خاورميانه جديد هستند، ملت هاي دنيا نيز بدنبال جهان جديد هستند .

احمدي نژاد افزود: خاورميانه جديد و جهان جديد بدون حضور سلطه آمريكا و بدون حضور رژيم جعلي و جنايتكار صهيونيستي به فضل الهي محقق خواهد شد و دشمنان ملت ها راهي جز پذيرش شكست و عزت ملت ها نخواهند داشت.

وي روز ارتش سرافراز و روز نيروي زميني فداكار را به همه نيروهاي مسلح به ملت عزير ايران و همه ملت هاي آزاده جهان صميمانه تبريك گفت و از خداوند متعال خواست روز به روز بر عزت و توانمندي ملت ايران ، نيروهاي مسلح مردمي و شجاع بيفزايد.

رييس جمهوري تاكيد كرد كه نيروهايي كه با قرارگرفتن در امر ولايت در واقع تحت مديريت امام عصر(عج) قرار گرفتند.

احمدي نژاد يادآور شد: كسي كه تحت مديريت انسان كامل است در حقيقت تحت مديريت خدا و شكست ناپذير است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی