بازدید 20373
«یدیعوت آحارنوت» افشا کرد:

ائتلاف اسراییل و عربستان علیه ایران همانند ائتلاف در جنگ جهانی دوم!

این روزنامه نوشت: وفاداری رهبران اسراییل به متحدان عربشان به مراتب بیشتر از اوباماست. در شرایطی که اسراییل همچنان در کنار مبارک ایستاده بود، اوباما پس از سه روز از رییس جمهوری مصر، دوست و هم پیمان قدیمی آمریکا، خواست تا از قدرت کنار رود. شواهد نشان داده که اوباما تنها در برابر متحدانش می ایستد و ترجیح می دهد، در امور داخلی دشمنانش (ایران و سوریه) دخالت نکند.
کد خبر: ۱۵۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۲:۲۰ 16 April 2011
سرویس بین الملل ـ یک روزنامه چاپ سرزمین های اشغالی، با شبیه سازی نامربوط تاریخی میان ایران کنونی و آلمان جنگ جهانی دوم با رویکرد فضاسازی ضد ایرانی نوشت: سرانجام صهیونیست ها و سعودی ها توانستند به یک ائتلاف استراتژیک مانند آنچه در جنگ جهانی دوم میان اتحاد جماهیر شوروی و آمریکا علیه آلمان ها شکل گرفت، دست یابند.

به گزارش «تابناک»، روزنامه «یدیعوت آحارنوت»، با طرح موضوع بالا افزود: هرچند هر دو، اعتماد خود را به دولت اوباما به عنوان یک متحد قابل اعتماد از دست داده اند و از چشم انداز یک ایران هسته ای ابراز نگرانی می کنند، با اذعان به برخی اختلاف نظرهای آشکار و دشمنی دیرینه ریاض و تل آویو، همکاری ناباورانه عربستان با این یهودنشین را تنها تلاش برای بقا و دستیابی به یک استقلال سیاسی توجیه می کنند؛ افزون بر این که سعودی ها و دیگر کشورهای منطقه، بدون داشتن یک هم پیمان قابل اطمینان، خود را نخستین قربانیان برنامه هسته ای ایران می دانند.

این روزنامه در ادامه نوشت: «لیام فاکس»، وزیر دفاع انگلیس، در ماه ژانویه اعلام کرد که ایران تا پایان سال 2012 به قابلیت ساخت سلاح هسته ای دست خواهد یافت و با توجه به این که تا آن زمان، شمار گسترده ای از نظامیان آمریکا و ناتو، خلیج فارس را ترک کرده اند، اسراییل تنها قدرت نظامی باقی مانده در منطقه خواهد بود که از انگیزه لازم برای حل مسأله هسته ای ایران به صورت نظامی برخوردار است.

اما اسراییل نیز در این راه به همکاری استراتژیک عربستان برای پرواز بر فراز این کشور و برخورداری از حمایت های لجستیک آن نیاز دارد؛ مهمتر آن که اسراییل از عربستان خواهد خواست تا هر گونه طرح بین المللی یا عربی برای فشار بر تل آویو جهت شکل گیری کشور مستقل فلسطینی را به تأخیر اندازد، چرا که با انحراف توجه جهان از موضوع هسته ای ایران، تهران هر لحظه به اهدافش نزدیکتر خواهد شد.

«یدیعوت آحارنوت» افزود، بنابراین، از این دید، لازم است سعودی ها از این حقایق آگاه باشند که:

وفاداری رهبران اسراییل به متحدان عربشان، به مراتب بیشتر از اوباما خواهد بود. در شرایطی که اسراییل همچنان در کنار مبارک ایستاده بود، اوباما پس از سه روز از رییس جمهوری مصر، دوست و هم پیمان قدیمی آمریکا، خواست تا از قدرت کنار رود. شواهد نیز نشان داده است که اوباما، تنها در برابر متحدانش می ایستد و ترجیح می دهد در امور داخلی دشمنانش (ایران و سوریه) دخالت نکند.

در سوریه، لیبی و یمن دیدیم که جنگ علیه جوامع یهودی، نمی تواند بقای سیاسی کشورهای عربی را تضمین کند.

همان گونه که ویکی لیکس نیز در جریان افشای برخی اسناد محرمانه اشاره کرد، ایران برای عربستان و کشورهای منطقه تهدیدبه شمار می رود، نه اسراییل.

اوباما هیچ گاه از راهکار نظامی علیه ایران پشتیبانی نخواهد کرد؛ همان گونه که در دو سال گذشته نیز تنها به اعمال تحریم های اقتصادی بسنده کرد؛ بنابراین، تنها اسراییل است که قاطعانه این راه را دنبال می کند.

اسراییل پیش از این نیز در سال 1981 رآکتور هسته ای عراق و در سال 2007 رآکتور سوریه ای را هدف حملات خود قرار داد، حال آن که آمریکا پس از خارج ساختن ارتش خود از خاورمیانه، تمایلی به اعزام دوباره نظامیان خود به منطقه برای مقابله با ایران نخواهد داشت.

شکل گیری کشور مستقل فلسطین به سود عربستان و اسراییل نخواهد بود، چرا که حماس با برنده شدن در انتخابات، کشور جدید را تحت کنترل خود درخواهد آورد و آن را به پایگاهی دیگر برای ایران تبدیل خواهد کرد که از یک سو، تهدیدی برای اسراییل و عامل بی ثباتی در اردن و محاصره عربستان از شمال غرب به شمار خواهد رفت.

گفتنی است، این روزنامه چاپ سرزمین های اشغالی، در حالی به روشنی از ائتلاف صهیونیست ها با آل سعود علیه ایران سخن می گوید که پیش از این، بارها همکاری این دو مورد پرسش افکار عمومی جهان اسلام قرار گرفته بود، ولی ریاض اصرار بر این داشت که هیچ گونه همکاری با تل آویو نداشته است!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۳۹
در مقابل ایران هیچ غلتی نمیتونید بکنید
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
متاسفانه دستگاه خارجی ما ضعیف عمل میکند. برخی کشورهای عربی دوگانه بازی میکنند. قطر به ظاهر با ایران است اما در کنار عربستان قرار گرفته و از شیخ بحرین نیز حمایت کرد!
ناشناس
| Canada |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
دستگاه خارجی ما ضعیف عمل میکند
ناشناس
| United States |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
مجيد جان " غلت نه، غلط
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
عزيزم غلطي نمي توانند بكنند نه غلت!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
شما فعلا برو زبان فارسیت رو قوی کن! بعد بیا نظر بده. الان خیلی ها خیلی غلطها می کنند باید آنقدر درک سیاسی داشته باشید که خطرها را دفع کنید. نه اینکه تمام تهدیدات منطقه را به معطوف خود کنید.
مرگ بر اسرائیل و عربستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
مرگ بر کسانی که رای منفی میدن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
آخه تابناک قشنگ ... اینم شد نظر که تو publish می کنی ؟؟؟؟ مرگ بر هر کی که نظر منفی بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! خدا شفاتون بده ! از نوع عاجل !!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
هر کسی که رای منفی میده به مرگ بر اسرائیل و عربستان یعنی خودش طرفدار اونهاست. واقعا برای ایرانیان اینجوری متاسفم. مرگ بر وهابیون و صهیونیستها. دلم به حال شیعیان عربستان میسوزه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
مرگ بر وهابی و سلفی،دشمنان واقعی ملت ایران آنها هستند
ناشناس
| United States |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
خودشو ناراحت نکن
همانطوري که بعضي مادرزادي کور کر لنگ چپدست راستدست متولد ميشوند بعضي مادرزادي وزير و بعضي مدير و بعضي ها مادرزادي منفي خلق مي شوند کاري ندارند موضوع چيست هر چه حست مخالفند
ناشناس
| United Kingdom |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
مرگ بر اسرائیل و امریکا و وهابیون

وهابیون ساخته دست امریکا هستند
ناشناس
| Canada |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
مرگ بر اسرائیل و عربستان
هر کسی که رای منفی میده به مرگ بر اسرائیل و عربستان یعنی خودش طرفدار اونهاست.
عربستان تا سیلی نخورد سر جایش نمی نشیند .. سیاست مماشات با عربها همین گستاخی ها را در پی دارد که می بینیم . تاریخ نشان داده مقابل اعراب اگر شل بیاییم آنها جری تر و گستاخ تر خوهند شد ...اعراب بین ایران و صهیونیستها همیشه صهیونیستها را به ما ترجیح می دادند و می دهند!!!...این واقعیت است.
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
در این بازی کثیفی که علیه ایران شروع کرده اند. عربستان تنها نیست! امارات و قطر نقشی به مراتب بیشتر از عربستان بعهده دارند. شبکه الجزیره قطر آتش بیار معرکه علیه ایران شذه است و متاسفانه دفتر این شبکه در تهران همچنان فعال است!!
به به!
این غربی ها ما رو از سال 98 متهم میکندد که 2 سال دیگه بمب اتم میسازیم الات 2011 هستیم،اینها چرا انقدر احمق هستند؟

اسرائیل که رقمی محسوب نمی شود و عربستان جرات تکان خوردن در برابر ایران را هم ندارد،ائتلاف این دو هم کاری از پیش نخواهد برد و خودشان هم خوب میدانند...

اینده از ان ایرانیان است...
اختلافات عمیق بین قدرتها در راه است که دیدنی خواهد بود که به ذات گرگ صفت آنها بستگی دارد !
این آل سعود که خائن الحرمین هم هستند هرچی ازشون بگی بر میآید مگه همین پادشاه عربستان که ادعای کلید داری کعبه و اسلام داره نبود که با سران کشورها غربی با افتخار در انظار عمومی جام شراب بالا کشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این ایتلاف ازقبل وجود داشت تاحالا مخفی میکردند حالا علنی کردند وقتیکه انها میگویند یهود بهتر ازایران است معنایش غیر ازان است یا این که شما نشنیده اید اگر نشنیده اید زهی خواب غفلت اگر شنیدهاید که شنیده اید پس جای تعجب ندارد واین را هم میدانم شان شما بالاتر ازاین حرف هاست واخبار تان برای اگاهی مردم است که باز هم دست شما درد نکند موفق باشید
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
خودت فهمیدی چی گفتی؟
خدا لعنت کند آل سعود را که به نقل از قرآن بدترین افراد در کفر اعراب هستند
اسرائیل می داند با از بین رفتن دیکتاتوریهای عرب نابود خواهد شد انشاء الله پس باید تمام تلاش خود برای باقی ماندن انها انجام دهد شاید امریکا هم در چنین شرایطی قرار بگیرد همین کار را بکند
بابا یکی به این کارشناسان یهودی بگه "آل سعود" خیلی نادون تر از این حرفها هستند . واسه کلاه گذاشتن سر اونها نیاز به تحلیل های کذایی نیست !
اونها از زمان شکل گیری نطفه شما با شما متحد بوده اند و خواهند بود .
آخه آل سعود هر چیزی رو که فراموش کنه به گذشته و سرشت خودش پشت نمیکنه و اون رو فراموش نمی کنه .
توجه کنید یک راهبرد اورژانس برای ایران این است که نگذارد اسراییل از این امر که عامل اصلی اضمحلال امریکاست را به سمت را هبرد این که مشگل اصلی ایران است منحرف کند ایران هم اگر کاری نکند باز هم او مشکلش وجودش است ولی دودش به چشم ما می رود فکر هم نکنید امریکا نباشد ما برنده ایم در دوره گذر روسیه و اروپا و حتی چین دشمنان راهبردی ما هستند کل این مسائل تغییرات بنیانی در سیاست خارجی و دوری از حاشیه در داخل را می طلبد مواظب باشید این اسراییل امریکا و همه منطقه را به یک سیاهچاله میکشد و ما راهم قربانی میکند
کافیه فقط یکبار جرات حمله به تاسیسات اتمی و اقتصادی ایران داشته باشی تا ضرب شصت ایرانی برایت دیکته کنیم . این ایرانی در زمان حمله دشمن به خاکش تمام اختلافات را در ظرفی می گذارد و درش را می بندد و یکصدا به هرچه صهیونیست و هم پیمان کذایی اش درس ادبی می دهد که تا قرنها درتاریخ از آن یاد کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
درود بر شما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
برادر من معلومه سن شما به جنگ با عراق قد نمیده.عراق جزقاله ما رو چند سال درگیر کرد و جلوی پیشرفت ما رو گرفت .یادت باشه که عربستان وضع مالیش و روابط دیپلماتیکش بهتر از عراق هستش.الان دنیای قدیم نیست که با دروار گوشتی جلوی دشمن رو گرفت .غیرت قابل تحسینه ولی غیرتی که با معرفت همراه باشه وگر نه میشه غیرتی مثل غیرت عربها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
سلام
برادر انگار سن خودت هم قد نمی ده ...
ایران از نوزده کشور جهان تونست اسیر بگیره .. یعنی کمک ها به عراق به حدی بود که سرباز و نیروی نظامی براش می فرستادن ... تازه همین عراق بعد از هشت سال جنگ با ما با سرعت صد کیلومتر رفت تو کویت و طبق یه نمایش جالب ، صدام سربازهاش فرستاد تا آمریکا قدرت نمایی کنه ...
تو یه مورد منتشر شده از کارشناسان فرانسه ( فقط خود فرانسه ) گفتن اگه یه هفته کمک های نظامی فرانسه ( همون کمک های قرضی که هنوز عراق پولش رو نداده ) به عراق بسته بشه ، اوضاع برای عراق وخیم می شه ...
ناشناس
| United Kingdom |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
ناشناس اخر بگو غیرت با معرفت یا غیرت با ترس؟
فکر کنم منظور واقعی شما همین بود

عراق هم جزقاله نبود با 1 میلیون نیروی زمینی زمانی که به ما حمله کرد پنجمین ارتش جهان بود.و از نظر اقتصادی در منطقه اول!!!

شما فکر کنم سنت نمیخوره به جنگ
فطرس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
خدمت برادر عزیز عرض کنم عراق جزقاله نبود شما سنت به اون موقع قد میده باید بهتر بدونی که تمام کشور های عربی به عراق نیروی داده بودند و تمام کشورهای قدرتمند دنیا هم به آنها انواع سلاح ها رو به تعداد بالا داده بودند مثل سلاح های شیمیایی آلمان و موشک های فرانسه و تانک های و کلاش های روسی و هواپیماهای آمریکایی ... باور نداری برو بیمارستان ساسان از بچه ها نپرسیده میفهمی!!!
جفتشون را سوسک میکنیم.
چند نکته :
1- هدف اسراییل در نهایت درگیرکردن غرب و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با جنگ با ایران است . علت ان نیز وضعیت بی ثبات و خطرناک اسراییل است . در یک شرایط نا پایداراست که جمعیتی دست به ریسک های بسیار بزرگ می زنند.
2- در این مقاله خودش به ضد دموکراتتیک بودن خود اشاره کرد و اذعان کرد که حقوق فلسطین و رای مردمش هیچگونه ارزشی برای انها ندارد زیرا می داند که حماس برسر کار خواهد امد .
و اما
هدف از بیان چنین سخنانی در این مقطع بشرح زیر است
الف - ایجاد جنگ روانی و فشاربیشتر برایران
ب- ایجاد تنش مضاعف بر روابط متشنج فعلی میان ایران و عربستان سعودی
و متاسفانه سعودیها درک نمی کنند که این یک بازی باخت -باخت برای انهاست . بر فرض اینکه انها بتوانند ایران را به زانو دراورند
دشمن خود را تقویت کرده اند . قطعا اهداف بعدی امریکا و اسراییل خود انها هستند . اینرا مطعن باشید . منتهی در مغز اینها چه می گذرد و مسائل را چگونه می بینند من که در حیرت مانده ام . انها نمی دانند که به اصطلاح هرچه لیلی به لالای انها در شرایط فعلی می گذارند بخاطر شرایط انها با ایران است . اگر ایران را زدند انوقت انها را قطعه قطعه کرده و بعد میسوزانند که اثری از اثارشان نماند . سعودی یک راه بیشتر ندارد . تغییر تفکر و وحدت با جهان اسلام . در انصورت نجات خواهد یافت . حفظ خواهد شد و نزد ملتهای منطقه اعتبارخواهد یافت .انها اینرا نمی ببینند و بدنبال راههای درظاهر اسانتر ولی در واقع کجراهه هستند .
معادلات منطقه ای نشان می دهد که در خاور میانه نه تنها افسار قدرت نمایی از دست آمریکا و رژیم صهیونیستی خارج شده بلکه آنها برای نیل به اهدافشان عربستان و کشورهای دیگر عربی را قربانی می کنند. رژیم صعودی فکر مبکند با دنباله روی سیاست گذشته اش می تواند در منطقه حرفی برای گفتن داشته باشد، چرا که خود را مادر تمام کشورهای عربی می داند در صورتی که اولین عاملی که باعث بیچارگی و بدبختی مردم کشورهای عربی منطقه است جهل و نادانی آل صعود و وهابیت حاکم بر آن رژیم می باشد که کم خطر تر از صهیونیست و تفکر اسراییلی ضد انسانی نیست.
البته از حکاقت آل سعود بعید نیست که خودشون رو یه همچین دامی بندازند. به محض اینکه مردم عربستان ببینند که کشورشان با اسرائیل علیه یک کشور اسلامی دیگر متحد شده قطعا فاتحه ی آل سعود را می خوانند.
دموکراتها برعکس جمهوری خواهان در آمریکا به مسایلی از قبیل حقوق زنان یا حقوق بشر یا گرم شدن زمین یاخدمات درمانی یا دموکراسی توجه میکنند. درحالیکه جمهوری خواهان به فکر جنگ و حضور نظامی وخشن هستند. حال اگر در خاور میانه کشوری متحد آمریکا باشد و دموکراسی پایینی داشته باشد از سوی دموکراتهای آمریکا تحت فشار است که یا برود یا رفرم انجام دهد مثل مصر تونس عربستان بحرین یا ایران زمان شاه مخلوع.
عربستان و اسرائیل اگر درصدی احتمال می دادند که می توانند به ایران زخم بزنند درنگ نمی کردند. این دو دولت کثیف خیلی وقته با هم اتحاد دارند بر می گرده به وقت تولدشان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
خيلي خيلي خوش بيني!!! آماده سازي براي جنگ گاهي چند سال طول مي كشه.
به فرموده ائمه : خدا را شکر میکنمیم که دشمنان ما را از احمقترین ها قرار داده است .
پس با این حساب تکلیف حج ها چی میشه؟؟؟
مرگ بر اسرائیل و این بادیه نشینای احمق و نادان. بدانند خیال جنگ با ایران را هم در سر نپرورانند .ایران شیر ژیان بیشه هاست. با دم شیر بازی نکنن.نابود کردن این دو تا رژیم کوچولو و ضعیف بدست ما به یک چشم بر هم زدن است...
به اين نتيجه مي رسيم كه عربستان و اسرائيل دشمن خطر ناكتري نسبت به امريكا هستند
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
دشمنی امریکا با ایران و کلا کشورهای مستقل بر سر مسائل اقتصادی و سرمایه داریه و هیچ بعید نیست که این دشمنی روزی به دوستی بدل بشه.
اما دشمنی اسرائیل و همچنین سگ دست آموزشون یعنی آل سعود با ایرانیا بر سر مسائل اعتقادیه و تا نفر آخرمونو از پا در نیارن نمیشینن...
اینجوری بهتر میتونین عمق دشمنی طرفتون و میزان خطری که داره رو تشخیص بدین.
به زودي امريکا از داخل دچار بحراني مي‌شود که مجبور خواهد شد ابتدا عربستان را رها کند و به دست ايران عزيز بسپارد تا آنچه ملک عبداله گفته بود در ويکي ليکس در مورد ايران تحقق پيدا کند و روباه پير عربستان با شير جوان ايران خود راببازد و بعد هم اسرائيل چقدر جالبه اين ها همشون خودشون باختن
عربستان که از خودش اراده نداره. صحیح بنویسید انگلیس دشمنی آشکار می‌‌کند.
اگر فکر میکنند در صفوف به هم پیوسته مردم ایران شکاف ایجاد شده سخت در اشتباهند اختلافات درون خانوادگی مربوط به خودمان است و الحمدلله با برادری تحت فرمان مقام معظم رهبری هستیم و اگر عربستان خیال خامی در سر بپروراند بداند که ظرف 24ساعت کلیه زیر ساختها و پایگاههایش نابود خواهند شد اینجا ایران زمین است و مهد شیران ما همه با هم یک صدا در مقابل هر گونه یاوه گویی خواهیم ایستاد
متاسفانه، در افکار عمومی کشورهای عربی ( به خصوص عربستان ) نیز با تحلیل ها و مقالات داخلی گوناگونی چون این، سعی در به هم زدن اتحاد مسلمانان و اعراب و عجم برای رسیدن به اهداف شومشان هستند. به گونه ای با مراجه به سایت الجزیره و مشاهده نظرات خوانندگان آن کاملا متوجه می شوید که آن ها از دخالت ایران در کشورهای عربی چون عراق ، سوریه و لبنان سخن می گویند و ایرانی ها را خطرناک تر و ضد دین تر از اسراییل به شمار می آورند. هر چند که این جو سازی افکار عمومی عرب ناشی از تحلیل ها و درک نادرست آن ها از دیدگاه شیعیان که کانون آن ایران است نشات می گیرد.
طفلک رژیم صهیونیستی ببین کارش به کجاها کشیده!!!!!! هیچ کس دیگه نبود؟ آخه آل سعود که بابا..... وقتشه ما بگردیم یه دشمن جدید پیدا کنیم دیگه از این به بعد دشمنی با اینا برا ما افت داره!!!؟؟؟
جان خوكان وسگان ازهم جداست متحد جانانهاي مردان خداست ايران اگه ميخواست بمب اتم درس كنه تاحلا كرده بود نيازي به بمب اتم نيست بزودي توسط ملت خودشان از بين خواهند رفت
مبارک است مثل حسنی مبارک پیوند روباه و شغال که به روسیاهی بیشتر ال سعود این نوکر بیچاره اسرائیل و آمریکا نزد مردم منطقه و کشور عربستان و نابودی آل خلیفه و خائنین حرمین شربفین می شود انشااله
ما هميشه از كشورهاي عربي خواستيم به جاي آمريكا، به ايران اعتماد كنن... گرچه عربستان منافع ملي ما رو همورد هجوم قرار داده، ولي بايد به اونها الان حق بديم كه هيچوقت نتونستن به ايران اعتماد كنند
حکومت فعلی عربستان رو هم دستهای صهیونیزم بین الملل بوجود آورده.پس کلا با هم یکی هستند.جنایتهای آل سعود در بحرین بهترین دلیل است.
این اتحاد شبیه اتحاد سران یهود با بخت النصر و بردگی قوم یهود و فروش انها به بخت النصر میباشد نشانه های ظهور ایران از امروز نمایان شد چرا که الان در ایران کسی رهبر است که هم خون پادشاهان ساسانی و کوروش را در رگ دارد و هم فرزند فرستاده پاک خدا و منجی بشر میباشد پس زمان زمان شکستن بخت النصرهای امروز رسیده است
اين آل سعود مثل موش ميمونن ،ما همه با هم متحد هستيم وپوزه همشون رو به خاك خواهيم گذاشت.مرگ برآل سعود،مرگ براسرائيل،مرگ بر انگليس و....
من از یک جایی شنیدم که آل سعود همان باز ماندگان یهودیان خیبر هستند.
اعراب حاضرند نوکری اسرائیل را بکنند تا مبادا سربلندی ایران و ایرانی را ببینند ...حسادت و کینه آنها به عظمت ایران همیشه مثال زدنی بوده و هست.
بقای رژیم جنایتکار صهیونیستی درگرو اختلاف بین کشور های مسلمان است . متاسفانه سران کشور های عرب و مسلمان بیش از آنکه به فکر کشور و مردم خود باشند به فکر درقدرت ماندن خود هستند . رخ داد های اخیر در منطقه هم گویا این واقعیت است با این حال نباید از این واقعیت غافل شد که شرایط برای ایجاد اختلاف بین کشور های اسلامی بیش ازهر زمان دیگری فراهم شده است . دستگاه سیاست خارجی ج ا ایران دراین مقطع زمانی باید با درایت و هوشیار در جهت کاهش تنش با کشور های منطقه و خاورمیانه قدم بردارد . گول تبلیغات رسانه ای صهیونیست ها را هم نباید خورد ، مقاله مذکور بوضوح خط تفرقه را دنبال می کند . اسرائیل حتی اگر حمایت آمریکا ، اروپا و کل جهان را هم داشته باشد ، جرات اقدام نظامی علیه کشور مان را نخواهد داشت . یادمان نرود که ارتش تا دندان مسلح صهیونیست ها با تمام جنایتکاری که از خود نشان داد درمقابل گروه تحت محاصره و کوچک حماس نتوانست پیروز میدان باشد . در جنگ با رزمندگان حزب الله بقدری تلفات داد که مجبور به عقب نشینی مفتضحانه شد . اسرائیل امروز از هر زمان دیگر ضعیف تر است . این عربده کشی سران اسرائیل نه بخاطر قدرت است که از روی ترس است . مثل آدم تنهایی که در شب تاریک با ایجاد سر و صدا سعی می کند ترس خود را پنهان کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
ببخشید اشتباهی به جای مثبت دستم رفت روی منفی
شرمنده
ملت ایران عزیز راستی راستی الان کشورهایی مثل این آل سعود در حدی نیستند که طرف صحبت ایران باشند. بزودی نعره دردناک قدرتهای دیروزی و پشت پرده رو خواهیم شنید !! فقط تلاش و همدلی و وحدت ما
بقول یکی از علما امریکایی عربستان و اسرائیل خواهرهای دو قلو هستند بهترین دلیل هم اینکه هر دو همزمان با یکروش بوجود امدند یکی با مهاجرت قومی از اروپا دیگری با مهاجرت بدوین از اردن
خیلی جدی نگیرید.این حرفا بیشتر جنگ رسانه ایه تا واقعیت
تابی داری جنگ راه میندازیا!!!!
ائتلاف اسراییل و عربستان علیه ایران همانند ائتلاف در جنگ جهانی دوم!
نه داداش کور خوندن
جمعه سیاه و کشته شدن چند صد زائر خانه خدا را توسط این سعودیها نباید فراموش کنیم
روحانیون وهابی کشتن شیعیان را برای آنها تئوریزه کرده اند
مرگ بر اسرائیل و عربستان و هر کسی که طرفدار اونهاست.
این یهودیها که ذاتا با مسلمانها خوب نیستند حالا با این تبلیغات هم می خوان کشورهای اسلامی به جون هم بیفتن و به ظاهر از اوباما ناامید شدن ولی بدشون نمیاد که تاسیسات عربستان را هم با این بهانه ها از بین ببرن و چندسالی هم اون کشور را اشغال کنن اینها می خوان با این تبلیغات دوباره آتش جنگ را برافروزن و سلاحهایشان را به این عربهای بی فکر قالب کنن انشاءالله کشورهای عربی سرعقل بیان و بصیرت پیدا کنند اگر چه بیش از 1400 سال است که پیامبر اومد اینها را درست کند اما هنوز خیلی مونده تا بصیرت و درست اندیشیدن را پیدا کنن انشاءالله صاحت اصلی بیاد و به این همه ضللم در گوشه و کنار دنیا پایان بده الهم عجل لولیک الفرج
تابناک جدیدا مطالبی منتشر می کنه تا احساسات ملی مردم رو تحریک کنه تا از مشکلات داخلی غافل بشن!
الهم الشغل الظالمین باالظالمین... .
بابا الان چند ساله كه اينا همش مي گن مي خواد جنگ بشه و فلان و بهمان! هيچ خبري نميشه چون جنگ با ايران كل منطقه و در ادامه كل جهان رو بي ثبات مي كنه.
پیام بنده به اسراییلی ها و آل سعود اینه که داداااش برید اتل متلتونو بازی کنید پا رو دم شیر نزارید.............فکر کردن ایرانم مثل بحرین و فلسطین هستش
برن هر غلطی دوست داشتن بکنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی