بازدید 49946

نظر احمدی نژاد درباره مستند ظهور

وی درباره نگاه رئیس جمهور به این سی دی تصریح کرد: ایشان گفتند، چرا این حرفها را می زنید و چه کسی گفته است من همان فرد (شعیب بن صالح) هستم.
کد خبر: ۱۵۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۷ 07 April 2011
حجت الاسلام آقا تهرانی، درباره نگاه رئیس جمهور به سی دی ظهور گفت: ایشان گفتند، چرا این حرفها را می زنید و چه کسی گفته است، من همان فرد (شعیب بن صالح) هستم.

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در گفت وگو با خبرآنلاین درباره انتشار سی دی موسوم به ظهور نزدیک است، با بیان اینکه اصل ظهور حضرت حجت(عج) قطعی است و ما به عنوان مسلمان، باید آن را نزدیک ببینیم و خود را برای شرایط ظهور آماده کنیم، افزود: نشانه های ظهور، اصل دیگری است که برخی از آنها، قطعی و برخی احتمالی است، ولی تعیین مصداق کردن، برای این شرایط نادرست است.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: این گونه صحبت کردن درباره ظهور، موجب می شود جوانان جامعه در اصل وجود حضرت حجت (عج) تردید کند؛ بنابراین، باید در این گونه تحلیل ها احتیاط کرد!

وی درباره نگاه رئیس جمهور به این سی دی نیز تصریح کرد: ایشان گفتند، چرا این حرفها را می زنید و چه کسی گفته است من همان فرد (شعیب بن صالح) هستم.

آقا تهرانی با تأکید بر اینکه به نگاه رئیس جمهور و کسی که این برنامه را کارگردانی می کند، کاری ندارد، افزود: بحث من بالاتر از این است و معتقدم اگر وارد چنین معرکه ای می شویم، باید از یقینیات سخن بگوییم و بیان کنیم که احتمالات، «احتمال» است تا اگر محقق نشد، اصل موضوع مهدویت زیر سوال نرود و با اعتقاد مردم بازی نکنیم.

وی در پاسخ به اینکه گفته می شود، این سی دی با حمایت یک چهره ای خاص در دولت توزیع شده است، گفت: بنده هم اخباری در این زمینه شنیدم، ولی فکر نمی کنم این گونه باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل