بازدید 13443

دو ویژگی سئوالات اولین کنکور دکتری

کد خبر: ۱۵۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۱ 03 April 2011
معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آزمون نیمه متمرکز دکتری که برای اولین بار توسط سازمان سنجش برگزاری می شود، دفترچه سئوالات شخصی سازی شده و نحوه چیدمان سئوالات برای هر داوطلب متفاوت خواهد بود.

ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: در این آزمون نحوه چیدمان سئوالات هر فرد با داوطلبی که در کنارش قرار دارد متفاوت است.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش در این آزمون نیز اظهار داشت: در آزمون نیمه متمرکز دکتری 5 هزار و 600 نفر پذیرفته می شوند و با احتساب پذیرش استعدادهای درخشان این تعداد به 6 هزار و 500 نفر می رسد.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: 134 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند و آزمون 25 فرودین ماه در 31 مرکز و شهرستان کشور برگزار می شود.

وی اظهار داشت: آزمون سئوالات زبان و استعداد تحصیلی صبح و آزمون دروس تخصصی بعدازظهر برگزار خواهد شد.

خدایی با بیان اینکه بیشترین آمار شرکت کنندگان در این آزمون به تهران مربوط می شود، گفت: 33 هزار نفر از ثبت نام کنندگان در تهران امتحان می دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
انشاا... من اشتباه فکر می کنم ولی.....من به این نوع آزمون مشکوکم
از تابناک میخوام پیگیر نتایج کنکور کارشناسی ارشد باشه ،چون قراره تقریبا 2ماه دیگه نتایج اعلام باشه این یعنی 3ماه بعد ازکنکور.
این برای فارغ التحصیلانی مثل من یعنی تقریبا 6 ماه بلا تکلیفی.اگه نتایج زودتر اعلام میشد ما تکلیفمون رو میدونستیم که به فکر سربازی باشیم یا دانشگاه یا
باز هم موش آزمایشگاهی شدیم!
با آزمونهای تستی راه به جایی نخواهید برد.
مهمترین نشانه اینکه یک نفر می تواند دوره دکترا را با موفقیت به پایان برساند یا نه سابقه کارهای قبلی اوست که با آزمون مشخص نمی شود.
بابا اين امتحانات تستي است يا تشريحي
واسه همینه که برخی از دانشگاه های معروف و مهم کشور یک امتحان دیگر نیز برگزار می کنند و برخی دیگر از گرفتن دانشجوی دکتری کناره گیری کرده اند؟؟؟
انصافا کار خوبی شروع شده
اما کدوم سوال تخصصی مهندسی بر ق و IT باید فیزیک مکانیک بخونن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار