بازدید 16020

مطالبه آزادی امام موسی صدر به اروپا کشیده شد + تصاویر

این تشکل در چند روز گذشته و با توجه به رفتار دوگانه کشورهای غربی در قبال مسائل منطقه و به ویژه جنایات قذافی در لیبی، اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی در اروپا کرده است/ در این تجمع اعتراضی، دیگر شهروندان فرانسوی و نیز شهروندان کشورهای خاورمیانه از جمله بحرین، یمن، مصر، تونس، سوریه و لبنان نیز حضور داشتند.
کد خبر: ۱۵۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۷ 20 March 2011
تشکل غیر دولتی و مستقل «یاران صدر» که از حدود سه سال پیش با هدف ترویج افکار و آرمان های بلند امام موسی صدر و همچنین تلاش برای تعیین تکلیف وضعیت مبهم ایشان اقدامات خود را با همکاری و هماهنگی خانواده محترم صدر و موسسه امام موسی صدر آغاز کرده بود، پس از تحولات اخیر در کشورهای عربی و به ویژه در لیبی، اقدامات خود را گسترش داده و با هماهنگی دانشجویان ایرانی اروپا، دفتر اروپایی این تشکل را نیز راه اندازی کرد.



به گزارش «تابناک»، این تشکل در چند روز گذشته و با توجه به رفتار دوگانه کشورهای غربی در قبال مسائل منطقه و به ویژه جنایات قذافی در لیبی، اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی در اروپا کرده است.



بنابر این گزارش، دفاتر اروپایی این تشکل در حمایت از مردم لیبی و محکومیت جنایت های معمر قذافی، روز شنبه 19 مارس، به همراه گروهی از شهروندان لیبیایی در میدان حقوق بشر پاریس تجمع کردند.

 در این تجمع اعتراضی، دیگر شهروندان فرانسوی و نیز شهروندان کشورهای خاورمیانه از جمله بحرین، یمن، مصر، تونس، سوریه و لبنان نیز حضور داشتند.



جمعی از اعضای یاران صدر اروپا ـ پاریس ـ با حضور در این تجمع، با در دست داشتن تصاویری از امام موسی صدر، ضمن حمایت از حقوق حقه ملت لیبی و سایر کشورهای منطقه، خواستار آزادی امام موسی صدر از زندان های لیبی شدند.

حضور یاران صدر در این تجمع واکنش های مثبت رسانه ها و شرکت کنندگان در تجمع را به همراه داشت.



گفتنی است این تشکل خودجوش و مستقل طی سال های گذشته تلاش بی وقفه ای را در جهت معرفی ابعاد شخصیتی، اعتقادی، رفتاری و سیاسی امام موسی صدر انجام داده و با پیش فرض زنده بودن و اسارت ایشان در چنگال دیکتاتور خون آشام لیبی در حد توان برای همه گیر کردن مطالبه عمومی برای آزادی و بازگشت ایشان به آغوش جهان اسلام فعالیت نموده است.



از جمله فعالیت های موثر این تشکل می توان به ارتباط گیری با حلقه های هم فکر در منطقه و اروپا و همچنین تلاش برای اقناع دستگاه های دیپلماتیک و حقوق بشری داخلی و خارجی مبنی بر پیگیری وضعیت امام موسی صدر اشاره کرد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
درود بر صدر قهرمان
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
خدایا ، خودت کمک کن انشاالله به کوری چشم دشمنان اسلام و تشیع ، قهرمان ما امام موسی‌ صدر آزاد بشه .. انشاالله
امام صدر نماد آزادگی است انشاا... آزاد و سلامت به آغوش ملت شریف ایران باز خواهد گشت.
لطفا اطلاع رسانی کنید

دعای فرج « الهی عظم البلاء و برح الخفاء ....» بعد از دعای تحویل سال، تا از تلویزیون هم پخش بشه، پخش نشد هم موردی نیست، مردم بخوونن
خداکنه امام صدر زنده باشه
به نام خدا
شاید بیش از آن چه ما فکر می کنیم ظهور حجت ولی عصر ( عج )نزدیک باشد . الله اکبر ، خدایا عاقبت همه ما را ختم به خیر بگردان .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر