بازدید 45709
۴

کامران نجف‌زاده از فرانسه اخراج شد

کد خبر: ۱۵۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۳ 17 March 2011
شنیده‌های موثق خبرنگار اعتدال حاکی است که دولت فرانسه در پی اخراج سردبیر خبرگزاری فرانسه از جمهوری اسلامی ایران، کامران نجف‌ زاده – خبرنگار واحد مرکزی خبر – را از این کشور اخراج کرد.

اخراج کامران نجف زاده – خبرنگار واحد مرکزی خبر در فرانسه – در حالی صورت پذیرفته که جمعه گذشته سردبیر خبرگزاری فرانسه در تهران، جی دشموخ، به دستور مقامات کشورمان از جمهوری اسلامی ایران اخراج شده بود و این اقدام دولت فرانسه نوعی تلافی‌جویی نسبت به این اقدام است.


 

تکمیلی

یکی از مسئولان ارشد سازمان صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار اعتدال ضمن تایید فشارها برای اخراج خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت : امشب و فردا شب گزارش هایی از کامران نجف زاده در بخش های مختلف خبری پخش می شود .

وی ضمن تایید فشارهای دولت فرانسه در پی اخراج سردبیر خبرگزاری فرانسه از کشورمان اعلام کرد : خبرنگار فرانسوی، به دلیل رفتارهای غیر حرفه ای و غیر رسانه ای و رعایت نکردن چارچوب ها و موازین قانونی از  کشوراخراج شد .

شنیده های خبرنگار اعتدال حاکی است نجف زاده برای تعطیلات نوروز به تهران خواهد آمد ، اما هنوز بازگشت یا عدم بازگشت وی – پس از تعطیلات نوروز – به فرانسه مشخص نیست .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خب انتظار داريد ما سردبير اخراج كنيم اونا دست بشينن؟
به سلامتی
حیف بود توی غربت باشه...
نجف زاده بیا که 20و30بی تو صفائی ندارد
کلوخ اندازرا پاداش سنگ است
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی