بازدید 15363
القدس العربی با اشاره به نقش ایران در تحولات منطقه:

این کشتی از توفان عبور کرده و به مقصد نهایی خواهد رسید

نکته مهم و اساسی که دشمنان ایران از آن غافلند، اینجاست که رهبر ایران، اولویت های هر مرحله از نبرد را به خوبی می شناسد، که اگر این گونه نبود، ناوهای ایرانی در وضعیت کنونی از کانال سوئز گذر نمی کردند، در حالی که مصر جدید در استقبال آنها می گفت: «ادخلوها بسلام آمنین».
کد خبر: ۱۵۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۹ 09 March 2011
«محمد صادق الحسینی»، کارشناس مسائل بین الملل، در نوشتاری با نام «در ایران رخ داد» که در روزنامه فرا منطقه ای «القدس العربی» منتشر شد، به بیان وضعیت کنونی کشورهای عربی و رخدادهای جاری در جهان عرب پرداخته است.

به گزارش صفحه عربی «تابناک»، وی در این نوشتار، با روشن کردن شرایط منطقه و نقش آفرینی مثبت جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب، تحلیل خود از این مسأله و تأثیر آن بر جمهوری اسلامی ایران را ارایه داده است.

وی در بخشی از نوشتار خود چنین آورده است:

«سردمداران غرب، گروه های منحرف و دشمنان انقلاب اسلامی، یک بار دیگر اشتباه کردند، زیرا گمان می کردند، می توانند افکار عمومی جهان را از آنچه در جهان عرب رخ می دهد، منحرف کرده و همه توجهات را به ایران جلب کنند، ولی یک ضرب المثلی قدیمی می گوید: «هر کسی که بخواهد تجربه کننده را امتحان کند، عقلش منحرف خواهد شد.»

آنان همه قوای خود را جمع و عزم خود را جزم کردند و از راه ده ها سایت خبری و اینترنتی، فراخوان هایی دادند و دست به دامان رادیوها و شبکه های فارسی، عبری و عربی زبان و غیره شدند تا در ایران قیامت بر پا کرده و این کشور را به جهنم تبدیل کنند، اما ملت ایران یک بار دیگر، آنان را تحقیر کرد و به ندای آنان لبیک نگفت و به خیابان ها نیامد و به خواست آنان رفتار نکرد و این مسأله ثابت نمود که آنان در بررسی اندیشه و وضعیت جامعه ایرانی موفق کار نکرده اند.

نمی خواستم در این مطلب و هم اکنون درباره وضعیت داخلی ایران بنویسم، زیرا جهان عرب در حالتی انقلابی است و این مسأله نشان می دهد که پیروزی آنان نزدیک است و این همان چیزی است که دشمن از آن می ترسد و این بیشتر از ترس آنان از موشک های حزب الله است.

اما این مطلب را نوشتم که بگویم، ایرانی که می خواهید آن را بلرزانید، پیش از این که بخواهید علیه او کاری بکنید، برنده و پیروز این نبرد سیاسی، تبلیغاتی و روانی بوده است، به گونه ای که دیدید در برابر دیدگان همگان بر اصلی ترین دشمنان ولایت فقیه، نه تنها در درون بلکه حتی در بیرون از مرزها پیروز شد. از همین روی، دیدیم بدترین دشمنان ولایت فقیه که مدافع سرسخت جدایی دین از سیاست هستند و خواستار نابود شدن ایدئولوژی اسلامی بوده اند، به تهران آمده و متواضع در مقابل رهبر انقلاب حضور یافتند و ابراز ارادت کردند. منظور بنده وزرای حزب کتایب و کابینه «سعد حریری» است که چندی پیش به تهران آمدند.

نکته مهم و اساسی که دشمنان ایران از آن غافلند، اینجاست که رهبر ایران، اولویت های هر مرحله از نبرد را به خوبی می شناسد، که اگر این گونه نبود، ناوهای ایرانی در وضعیت کنونی از کانال سوئز عبور نمی کردند، در حالی که مصر جدید در استقبال آنها می گفت: «ادخلوها بسلام آمنین».

و در پایان، مسأله این که سرانجام کشتی اصلی از توفان «اللؤلؤ» در جنوب و دریای مدیترانه و ... گذر خواهد کرد و به مقصد نهایی خود خواهد رسید و این دولت هم که برخی اختلاف ها بر سر آن است، اصل نیست، بلکه این دولت هم مسافر آن کشتی است که در حال نزدیک شدن به مقصد نهایی است و کم کم پس از پشت سر گذاشتن دریاها و اقیانوس ها به محل مورد نظر خواهد رسید و آن لحظه ای تاریخی است...»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۲
شکرا" جدا" جمیل ...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
انشالله انشالله
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
تحلیل باید اینجوری باشه.اخرالزمانی !یه نگاه به گذشته یه نگاه به اینده.
یک تحلیل گر عرب فهمیده داستان چیه آنوقت یک عده عقب افتاده سیاسی اینجا دخیل بستن به بی بی سی صدای آمریکا وزارت خارجه اسرائیل .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
خوب راس میگه دیگه.رای منفی نداره که.با گذشت زمان خیلی چیزا برا این بی بی سی و ... روشن میشه.
وطن ای هستی من ای ......
این اقتدار ایران رو میرسونه.
انشاالله پرچم این انقلاب بدون هیچ گزندی به صاحب اصلیش برسه.
انصافا این آقای صادق الحسینی بیشتر از اهل مطبوعات ما حالیشه!! یکم ازش یاد بگیرید
همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند اگر ایرانیها بر سر مسابقه خدمت به مردم با هم اختلاف سلیقه هم داشته باشند این باعث نمی گردد که در مقابل دشمن خارجی وحدت نظر نداشته باشد ایرانیها همه حاضر به مردن هستند ولی قدم گذاشتن بیگانه در خاک آب و فضای کشور را حتی به اندازه یک وجب تحمل نمی کنند معلوم نیست این احمقهای کاخ سفید نشین و تل آویو نشین کی این را خواهند فهمید . تحریمهایشان نیز آب را از آب تکان نداد گذشت آن زمانی که این دیپلماسی پوسیده تحریم اثر ساز بود
بلکه این دولت هم مسافر آن کشتی است که در حال نزدیک شدن به مقصد نهایی است و کم کم پس از طی کردن دریاها و اقیانوس ها به محل مورد نظر خواهد رسید و آن لحظه ای تاریخی است...»
ملت ایران ملتی شجاع و هوشیارن" سالهاس اونها میخان ایران رو ناامن نشون بدن اما همیشه تیرشون به سنگ خورده"تمام اینا حاصل توهمه
امیدوارم همه ملتها آزادانه زندگی کنن
به فضل پروردگار، رهبري انقلاب لحظه اي از توطئه هاي شياطين،دشمنان اسلام و مسلمين، كفار و منافقين،اشرار و خائنين،بدخواهان و موذيان غافل نبوده؛ به طوري كه ظرف 32 سال اخير به مجرد اينكه فرصتي براي تنفس در فضايي جديد به انقلاب اسلامي ايران ايجاد شد؛ نيروي دريايي ايران از كانال سوئز عبور كرده و قدرت انقلاب را به رخ بدخواهان كشيد.
صفا کردم یا اخی. لک ایول جدا. کاشکی برادران دیگر عرب هم تحلیل شما را داشتند اما افسوس ...
آفرین بر رهبر عزیزمان و امت ایران اسلامی که بیگانگان نیز از آنان تعریف میکنند . و افسوس بر خفته گانی که خود را به خواب زده اند و نمیخواهند واقعیت ها را ببینند .
فقط یک نکته هست
از طوفان به سلامت اگر گذر کند جلوتر یک آبشار 1000 متری است که برخی لجبازانه آن را باور ندارد. وقتی آبشار را باور می کنند که کشتی رو به پایین در حال پرواز است
الیس بصبح قریب
آقايون زعما علما و سياسيون بياييد اختلافات رو كنار بگذاريد و پشت سر امام خامنه اي اقتدار اسلامي و هويت ايراني واقعي خود رو به مستكبران مغرور دنيا نشون بديم. انشاا...
درود بر رهبر فرزانه انقلاب جانشين شايسته امام خميني (ره) و نائب امام زمان (عج) در عصر حاضر - انشاءا... پرچم جهاني اسلام و عدالت به رهبري ايشان و پيشقدمي مردم شجاع ايران به امام زمان (عج) در محل ظهورشان تقديم شود
دستش درد نکنه حسینی
هنیئا لک
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار