بازدید 5642

تکاپوی جدی صهیونیست برای تطهیر هولوکاست

فیلم مستند 9 ساعته «شوا» که با هزینه صهیونیست ها به فارسی دوبله شده، قرار است در شبکه های ماهواره ای به تناوب به نمایش درآید تا با مغلطه کاری پرسش درباره هولوکاست را پاسخ بدهند، در حالی که اگر نیت بشردوستانه دارند، باید در مورد جنایات خود در پنجاه سال اخیر، که پیش روی مردم جهان است، به همین شکل عمل کنند و به جای مظلوم نمایی، جنایت اسرائیل و آمریکا در لبنان و فلسطین و عراق و... به تصویر بکشند.
کد خبر: ۱۵۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۰ 09 March 2011
بولتن نیوز نوشت:

فیلم مستند «شوا» که توسط «کلودیو لانزمان»، کارگردان فرانسوی صهیونیست، به مدت 9 ساعت و نیم درباره افسانه هولوکاست از سال 1974 تا سال 1985 میلادی در یازده سال ساخته شده است، با هزینه صیهونیست ها تأمین شده و قرار است در یک برنامه تبلیغاتی گسترده برای مخاطبین ایرانی به نمایش درآید.

هدف این فیلم و قصد از نمایش دوباره آن به زبان فارسی، مظلوم نشان دادن صهیونیست ها در نگاه مسلمانان ایرانی است. آنان می خواهند پس از این که اروپاییان را نسبت به اهداف شوم خود تطمیع کردند و حسابی صهیونیست ها را مظلوم جلوه دادند، اکنون مسلمانان را هم بدین شیوه تطمیع و به زبان های فارسی، ترکی و عربی، مسلمانان و ایرانیان را نیز مجاب کنند که صهیونیست مظلوم است و در دوره جنگ دوم جهانی، مورد ظلم هیتلر واقع شده است و نشان دهند که نیروهای آلمان نازی، چگونه میلیون ها تن از یهودیان «اشکنازی» در اروپا را قلع و قمع کرده اند.

در حالی که در آن مقطع، علاوه بر یهودیان، اقوام دیگر اروپایی از دیگر مذاهب، نیز مورد ظلم هیتلر واقع شده اند و صهیونیست ها با بزرگنمایی آن، می خواهند همچنان پس از هفتاد سال، خود را مظلوم نشان داده و بر جنایاتشان سرپوش بگذارند.

پروژه «علاءالدین» که یک تشکیلات فرانسوی با حمایت صیهونیست هاست، بودجه ای از نهاد فرهنگی سازمان ملل متحد، یعنی یونسکو برای خود جلب و اقدام به حمایت مالی از این فیلم مستند کرده است.

در نشستی که روز سه شنبه در پاریس و با حضور برخی مدیران فرانسوی یونسکو، شماری از صهیونیست ها و همچنین چند ضد انقلاب ایرانی برگزار شد، موضوع پروژه علاءالدین و پخش فیلم به زبان فارسی مورد بحث قرار گرفت تا به خیال خود، افزون بر تبلیغ و مظلوم نمایی صهیونیست ها در نگاه ایرانیان، پرسش تاریخی و علمی تحقیقی دکتر احمدی نژاد از هولوکاست و مغلطه کاری صهیونیست ها را به چالش بگیرند.

بنا بر این گزارش، قصد آنها واقعی نشان دادن پروژه هولوکاست است؛ البته در این باره باید گفت، این کار با حمایت نهاد مالی و فرهنگی و مطالعاتی یونسکو وابسته به سازمان ملل متحد در حال انجام و قرار است این فیلم ـ که به ترکی و عربی هم دوبله شده است ـ در فستیوال فیلم استانبول در ترکیه و همچنین کانال ماهواره ای ترکی «تی.ار.تی» این کشور به نمایش درآید.

کانال تلویزیونی لس آنجلسی «پارس تی.وی» که توسط کارگزاران حکومت پادشاهی ایران مدیریت می شود، این فیلم را در چند بخش به زبان فارسی به نمایش گذاشته تا بر فارسی زبانان اثرگذار باشد و به نوعی، پرسش عملی و تحقیقی تاریخی احمدی نژاد را به چالش بکشد.

همچنین پیش بینی می شود، این فیلم از ماهواره های فارسی زبان، مستمر پخش شود و به این ترتیب، به جوسازی خود همچنان ادامه دهند.

گفتنی است، اقدام تلویزیون پارس و برنامه سازان با این هدف انجام می شود که دروغ بزرگ هولوکاست را به نحوی برای جهانیان و به ویژه مسلمانان ملموس و واقعی جلوه دهند و باید گفت که سرمایه گذاری در این بخش و نشان دادن اینکه هولوکاست، افسانه نیست و یک برنامه بسیار مهم صیهوینیست ها برای تطهیر خود در جامعه جهانی است.

آنها به گونه ای سخن می گویند و رفتار می کنند که انگار جمهوری اسلامی حامی و مدافع اقدامات آلمان نازی بوده و به جای طرح پرسش از جنایات آشکار و عملی خود، سخن و پرسش دکتر احمدی نژاد را چند برابر جنایات خویش مطرح می کنند و به چالش می کشانند و کسی نیست که در این گونه همایش ها از این مغلطه کاران بپرسد، آیا جنایت های اسرائیل در سرزمین های اشغالی برای بشر خطرناک تر و جدی تر است یا یک پرسش تاریخی و علمی تحقیقی؟!

بنابراین، هدف اصلی آنها این است که پرسش تاریخی دکتر محمود احمدی نژاد را به چالش بکشانند و با جریان سازی و جوسازی، اصل سوال را با تردید مواجه کنند. آنان همواره در اظهارات خود نشان می دهند که انکار هولوکاست غیر ممکن است، در حالی که پرسش احمدی نژاد، این ضرورت را مطرح ساخته که عمق حوادث موسوم به هولوکاست تا چه اندازه بوده و اصولا چه میزان از یهودیان در کوره های آدم سوزی سوخته اند و عمق فاجعه تا چه اندازه بوده و آیا میزان اثر آن و خسارت های انسانی و مالی آن با کشتار مسلمانان و ملت های دیگر در تاریخ و قرن 19 و 20 و به ویژه جنایت های اسرائیل قابل مقایسه است یا خیر؟

به عبارت دیگر، دکتر احمدی نژاد، این نکته را مطرح ساخته که این رخداد تاریخی، تا این حد که صهیونیست ها از آن بهره برداری و ادعا می کنند، نبوده و آنها حق ندارند با این ابزار تبلیغاتی، جنایات خود را در قتل عامل فلسطینیان و دیگر ملت ها توجیه کنند و با طرح همیشگی هولوکاست، جنایات و کشتار مردم مظلوم جهان و مسلمانان را بپوشانند، زیرا به جای این که از حوادث پیش روی خود در غزه سخن بگویند، از حادثه هفتاد سال پیش سخن به میان می آورند و آدرس اشتباه به مردم جهان می دهند.

این در حالی است که از نظر دکتر احمدی نژاد و دیگر محققان ایرانی و خارجی و مسئولان جمهوری اسلامی، هیچ ظلمی در تاریخ به ویژه از سوی دنیای غرب و جنایتکارانی مانند هیتلر نباید پوشیده بماند، اما رسانه های صهیونیستی و غول های رسانه ای جهان، نباید با بزرگنمایی و طرح چند باره هولوکاست، دیگر جنایت های خود و متحدانشان را در ابهام نگه دارند و به آن نپردازند.

اگر پرداختن به جنایت های تاریخی، وظیفه هنرمند و سینماگران و رسانه هاست، به موضوعی که هم اکنون نیز روی می دهد، باید به اندازه همان رخداد هفتاد سال پیش بپردازند.

اما آنها یک پرسش ساده را از سوی احمدی نژاد با چالش می دانند و آن را بزرگ می کنند تا جنایت های کنونی خود را که بر کسی پوشیده نیست، پنهان کنند و از پرداختن به جنایات آمریکا و اسرائیل در فلسطین، لبنان، عراق، افغانستان و دیگر کشورهای جهان اسلام که به تازگی و در پنجاه سال گذشته رخ داده، طفره روند.

این فیلم مستند که با هزینه صهیونیست ها به فارسی دوبله شده، قرار است در شبکه های ماهواره ای به تناوب به نمایش درآید تا به خیال خود، انکار هولوکاست را پاسخ بدهند، در حالی که اگر نیت بشردوستانه دارند، باید درباره جنایات خود در پنجاه سال پیش نیز باید به همین شکل عمل کنند. آنها فیلم مربوط به رخدادهای هفتاد سال پیش را مطرح می کنند تا جنایت خود در همین دو دهه اخیر را سرپوش بگذارند و مغلطه ای تاریخی را رقم بزنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل