بازدید 16957
۲
یادته زنگ زدی گفتی كریمی را ببخشید؟

افشاگری ناگهانی شریفی علیه فردوسی پور!

مجتبی شریفی، شب گذشته مهمان ویژه برنامه نود بود و در مناظره یك ساعته ای با غلامرضا رفیعی، حقوق دان ورزشی شركت كرد
کد خبر: ۱۵۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۱:۴۹ 08 March 2011
به گزارش سرویس ورزشی «تابناک»، در این مناظره فردوسی پور و رفیعی از كاستی های آیین نامه می گفتند  و شریفی تلاش می كرد مسائل را توضیح بدهد. به گزارش گل در بخشی از این گفت و شنود وقتی كه بحث به ماجرای بخشش جاسم كرار بازیكن عراقی تراكتورسازی رسید مجتبی شریفی ناگهان جمله عجیبی به زبان آورد و پرده از مكالمات خصوصی اش با عادل فردوسی پور برداشت. او گفت: یادته خودت زنگ زدی و گفتی علی كریمی را ببخشید؟ 


فردوسی پور كه چند لحظه قبل مشغول انتقاد از فدراسیون برسر موضوع مماشات با علی كریمی در فصل گذشته بود با این جمله شریفی ناگهان لحظه ای جا خورد و رنگ از رخسارش پرید چرا كه به هر حال محل واگویه حرف های خصوصی و غیررسمی حداقل جایی مثل برنامه نود نیست كه بینندگان با دقت به جزئیات حركت مجری نیز توجه می كنند. فردوسی پور سپس در پاسخ به شریفی گفت من ممكن است هر نظری داشته باشم اما این ارتباطی به اصل موضوع ندارد.

شریفی سپس توضیح داد كه فردوسی پور سال گذشته بعد از محرومیت سه جلسه ای كریمی به دلیل درگیری با داور به شریفی گفته بوده است كه از تقصیر كریمی بگذرد تا او به بازی حساس تیمش با سپاهان برسد.

این ماجرا در شرایطی در برنامه نود رونمایی شد كه امیرقلعه نویی مدت هاست كه به ماهیت ضدسپاهانی فردوسی پور بند كرده است. البته عادل دیشب در برنامه اش بسیار از سپاهان و نتایجی كه به دست آورده تعریف كرد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
20
20
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل