بازدید 12819

واريز يارانه مرحله سوم در اواخر فروردين

رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها از واریز یارانه مرحله سوم در اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت 90 و باز شدن سایت رفاهی از 20 اسفند ماه و بدون تعطیلی در ایام نوروز خبر داد و به برخی ابهامات خانوارها در این رابطه پاسخ گفت.
کد خبر: ۱۵۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۳ 08 March 2011
رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها از واریز یارانه مرحله سوم در اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت 90 و باز شدن سایت رفاهی از 20 اسفند ماه و بدون تعطیلی در ایام نوروز خبر داد و به برخی ابهامات خانوارها در این رابطه پاسخ گفت.

به گزارش  فارس، در پاسخ به این پرسش که سایت رفاهی برای اعلام شماره حساب سرپرست خانوار کی باز می‌شود، گفت: سایت رفاهی به نشانی www.refahi.ir از 20 اسفندماه باز می‌شود،پذیرش حساب خانوارهای جا مانده حتی در روزهای عید و تعطیل نیز ادامه خواهد داشت و فعلا زمانی برای بستن سایت در نظر نگرفتیم.

رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها در پاسخ به این پرسش که کسانی که تعداد اعضای خانوارشان به دلایل مختلف تغییر کرده و یا اصلا ثبت نام نکرده‌اند، چه کار کنند، گفت: آنها که ثبت نام نکرده‌اند از 20 اسفندماه 89 ثبت نام کنند اگر ایرادی نیز در تعداد اعضاء و یا سرپرست خانوار وجود داشته این سازمان بر اساس آخرین آمارهای دریافتی از مرکز آمار ایران، اصلاحات را اعمال کرده است.

مرادی تأکید کرد:‌ خانوارهای جدید که ازدواج کرده‌اند، بر اساس هر تعداد از اعلامیه‌های ازدواج که به دست ما رسیده، در قالب خانوار جدید سازماندهی کردیم که باید سرپرست خانوار جدید شماره حساب در اختیار ما قرار دهد.

رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها در پاسخ به این پرسش که آنهایی که قبلا جزء خانوار پدر و مادری بوده‌اند، اما ازدواج کرده و یارانه نگرفته‌اند، آیا یارانه دو مرحله قبلی را دریافت خواهند کرد، گفت: آنهایی که قبلا پیش پدر و مادر بوده‌اند، یارانه مرحله قبل به پدر و مادر پرداخت شده و اگر ازدواج کرده باید ثبت نام کرده و شماره حساب جدید سرپرست خانوار جدید را ارائه کنند.

مرادی در مورد کسانی که سرپرست خانوار را از دست داده و یارانه نگرفته‌اند، گفت: در هر صورت اگر سرپرست خانوار فوت کرده باشد، بزرگترین (مسن‌ترین) فرد آن خانوار که معمولا مادر خانواده است، شماره حساب خود را اعلام کرده و از این پس یارانه به حساب سرپرست جدید واریز می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا یارانه مرحله اول و دوم به حساب آنهایی که سرپرست خانوار فوت کرده پرداخت می‌شود، گفت: آنهایی که سرپرستشان فوت کرده در حساب سرپرست آنها واریز شده که با یک مکانیسم می‌توانند این مبلغ را از بانک مربوطه دریافت کنند، اما از زمانی که شماره حساب به نام سرپرست جدید افتتاح شود یارانه از این پس به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمان یارانه مرحله جدید واریز می‌شود، گفت: یارانه مرحله دوم به تازگی واریز شده و یارانه مرحله سوم از اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت 1390 به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

بر اساس اعلام قبلی از سوی مسئولان دولت یارانه نقدی در سال 90 همانند سال جاری به ازای هر نفر ماهانه 44 هزار و 500 تومان شامل 40 هزار و 500 تومان یارانه انرژی و 4 هزار تومان یارانه نان واریز می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
همه چیز مانند برق و ای و گاز و بنزین را 7 برابر کردید و قیمت غذا و میئهها هم 8 برابر شده
ای بابا
بزارید اواسط اردیبهشت بدید و خلاص
کم کم هم از دادن منصرف بشیدو . . .
من سرپرست خانواده ای با خودم 5نفره بودیم وباتوجه به ازدواج دخترم حالا چهار نفرشدیم و دراین دو مرحله که یارانه گرفتیم به ازای 4 نفر دریافت کردیم ثبت عقد دخترم برج سه بوده و اینکه آقای رئیس فرمودند به بحساب پدرومادر پرداخت گردید اشتباه فرمودند
مگه اين پول حقمون نيست؟ پس چرا ما كه نتونسته بوديم ثبت نام كنيم دو دوره قبل رو نميدند؟؟؟؟
پس كساني كه برايشان سايت را باز نكردند تا شماره بدهند چه ؟
امید است دولت در سال 1390 مبلغ یارانه ها را افزایش دهد. یارانه حق هر ایرانی چه فقیر چه غنی که ثبت نام کرده می باشد. باید در پرداخت یارانه کوشش خود را به کار گیریم و نگذاریم دشمنان با استفاده از این مسئله سرخوردگی و دوگانگی ایجاد کنند.
و کسانی که مشکلات عجیب و غریب هویتی داشتند و با وجود چک کردن اطلاعات هویتی در سایت ثبت احوال نمی توانسته اند شماره حساب اعلام کنند شرمنده خانواده خود شدند با از دست دادن دو دوره یارانه!
من و همسرم قبلا جزء خانوار پدر و مادری ثبت نام كرده بوديم ، و در اين مدت ازدواج كرديم اما حالا نه يارانه به حساب پدر و مادرمان واريز شده و نه خودمان. در واقع هنوز نتوانسته ايم شماره حساب اعلام كنيم، آیا یارانه دو مرحله قبلی را دریافت خواهيم كرد و يا اينكه براي پيگيري به كجا مراجعه كنيم؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار