بازدید 7937

پایان حاشیه کنکور مجازی دانشگاه تهران

بر اساس آخرین مصوبات دانشگاه تهران، داوطلبانی که در این آزمون قبول شده اند می توانند یا نسبت به دریافت هزینه ثبت نام از دانشگاه اقدام کنند یا به پردیس قم دانشگاه منتقل شوند.
کد خبر: ۱۵۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۹ 08 March 2011
دانشگاه تهران پس از چند روز سرگردانی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مجازی این دانشگاه طی جلسه ای مشکل داوطلبان را حل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت رئیسه دانشگاه تهران طی جلسه ای که عصر روز دوشنبه برگزار کرد درباره مشکل آزمون کارشناسی ارشد مجازی این دانشگاه تصمیم گیری کرد.

بر اساس آخرین مصوبات دانشگاه تهران، داوطلبانی که در این آزمون قبول شده اند می توانند یا نسبت به دریافت هزینه ثبت نام از دانشگاه اقدام کنند یا به پردیس قم دانشگاه منتقل شوند.

دانشگاه تهران تنها هزینه ثبت نام داوطلبانی را پس می دهد که در آزمون پذیرفته شده باشند.

دانشگاه تهران 21 بهمن ماه اقدام به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد مجازی کرد و قرار بود 30 بهمن نتایج این آزمون را اعلام کند اما اعلام نتایج منتفی و پذیرش در بسیاری از رشته ها لغو شد که به دنبال این موضوع، داوطلبان شرکت کننده در آزمون معترض شدند.

دلیل لغو پذیرش در دوره های مجازی کارشناسی ارشد به رغم برگزاری آزمون و شرکت حدود چهار هزار داوطلب در آن توسط دانشگاه تهران به حد نصاب نرسیدن ظرفیت ها اعلام شد این در حالی است که اختلاف در ظرفیت پذیرش از سوی دانشکده ها و اعلام همزمان ظرفیت دانشکده ها به سازمان سنجش برای آزمون ارشد سراسری این سازمان نیز برخی دلایل برای لغو پذیرش از سوی دانشگاه مطرح شده است.

داوطلبان آزمون دانشگاه تهران برای شرکت و ثبت نام در این آزمون مجاز بودند در سه رشته شرکت کنند. هزینه ثبت نام در هر رشته برابر 80 هزار تومان، در دو رشته 160 هزار تومان و در سه رشته 240 هزار تومان اعلام شده بود و داوطلبان برای ثبت نام باید این مبالغ را پرداخت می کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۶
همین!!!پس وقتی که گذاشتیم چی!!پس سایر هزینه هایی که شد چی!جای بسی تاسف.این اتفاق باید تو گینس ثبت بشه که یکی دانشگاه قبول میشه بعد باید بره پول ثبت نامشو پس بگیره.
دزدي كه فقط از ديوار مردم بالا رفتن نيست. آخه خوردن پول اين مردم بيچاره عاقبت داره؟
چرانتايج وكارنامه داوطلبان رو به خودشون اعلام نمي كنن؟!!!!!!!! درضمن درجلسه آزمون اعلان كردن نمره منفي نداره
نتیجه اخلاقی دقت کنید 5000شرکت کننده بهترین حالت 80000هزینه داده اند.یعنی 400میلیون دانشگاه پول گرفته.حال 200 نفر این وسط قبول می شوند و دانشگاه 16میلیون به این دانشجویان بر میگرداند.یعنی سود 360میلیون بدون درد سر.از سازمان بازرسی کل کشور عاجزانه تقاضا داریم پیگیر این مورد مهم باشد
مشکل حل شد!!!!! به این میگن کلاهبرداری تو روز روشن به روش دانشگاهی. میشه دانشگاه تهران اعلام کنه پس از بررسی مجدد چند نفر قبول شدند؟؟ تا جایی که ما می دونیم پس بررسی هم کسی قبول نشده!
وقتی رشته ای اصلا دانشجو نگیرد باید به همه داوطلبان هزینه ثبت نام را پس داد. از دانشگاه تهران بعید است که آزمونی بگیرد و به علت ناهماهنگی با خودش کلاس و درس را برگزار نکند و فقط هم به کسانی پولشان را پس بدهد که قبول شده اند!
سلام اگر شما جای ما بودید و در روز روشن کلاهتونو ور میداشتند هرگز تیتر نمی زدید پایان کنکور مجازی دانشگاه تهران دانشگاه مادر ایران
مگه اسمی رو اعلام کردن که بفهمیم کی قبول شده؟این تصمیمم یک نوع بی احترامی دیگست
وجدان هم چیزی خوبی البته اگر باشد. این درحالی است که در جلسه روز دوشنبه قرار شد .پیشنهاها ودرخواست توسط آقای دکتر قمصری منعکس شود وبعد تصمیم بگیرند.
5000*80000=400.000.000تومان فقط
حداکثر 7یا8 میلیون برمیگردونند.نمیدونم تو این مملکت فریاد رسی هست.
آبرو واعتبار دانشگاه تهران رو ازبين بردن!!!!! اگه راست مي گن نتاج وكارنامه ها رو البته طبق اظهارات خودشون بدون احتساب نمره منفي اعلام كنن
البته جای امیدواری دارد ولی هنوز پایان نیافته است. به این دلیل که بسیاری از رشته ها در پردیس قم وجود ندارد و عودت هزینه هم جبران همه خسارتهای قبول شدگانی که بعضا فرصتهای دیگر را از دست داده اند نیست. لطفا این موضوع را پیگیری کنید که حق الناس در نظر گرفته شود.
من در رشته مدیریت صنعتی قبول شدم ولی پردیس قم مدیریت صنعتی نداره،به خاطر اینجا کنکور دانشگاه آزاد رو ثبت نام نکردم،حالا باید یه سال از عمرم تلف بشه؟!
تا من باشم دیگه به هیچ چیز این مملکت اعتماد نکنم!
نه بابا چی حل شده؟
پس سایر داوطلبین چی!!!
هیچ مرزی برای رعایت حق و ناحق وحلال وحرام توسط کسانی که داعیه آموزش این مفاهیم به دانشجویان رادارند ؛در این مورد رعایت نشده ؛خیلی جالبه اگه تعداد شرکت کننده به حد نصاب نرسیده؛ چرا امتحان برگزار کردند؟ اگه تعدادی قبول شدند ؛اینها چه گناهی دارند؟! وچرا باید اجبارا بروند پردیس قم! و ......
وافو بالعقود! ا
فعلا که هیچ کارنامه ای به دست ما نرسیده . آخه اگه من میتونستم همه درس های بالای 50 درصد بزنم دیگه منتظر دانشگاه مجازی نمیشدم . تازه فهمیدم دانشگاه آزاد خیلی کارش درسته
من یکی از شرکت کنندگان در این آزمون هستم. با آموزش دانشگاه تهران که تماس گرفتم گفتند هیچکس قبول نشده که من با تعجب پرسیدم مگر میشود؟ گفتند بله همه شرکت کنندگان سن بالا بودند! در صورتیکه در حوزه امتحانی کم نبودند جوانانی که با جدیت تا آخرین لحظه سعی داشتند به معلومات خود اضافه کنند.
با توجه به خبر فوق معلوم میشود کسانی هم قبول شده اند.
به نظر میرسد از ابتدا بنا بر کلاهبرداری و تامین بودجه بوده است. و اطمینان داشتند که کسی پیگیر موضوع نمیشود.
کارنامه ناقصی هم که بعد از رسانه ای شدن موضوع ارائه شده است، هیچ ارزشی ندارد.
پول و وقت صرف شده هم باشد طلبمان در آینده نزدیک (روز قیامت) از مسوولین این قضیه میگیریم.
کجا اسامی قبول شدگان را اعلام کرده اند!
آقا من 240000 تومن پرداخت کردم باید به 50 درصد سئوالات پاسخ بدم تا پولم زنده شود
الان اعلام میکنند چون هیچ کس قبول نشده بنابراین کل 600 میلیون تومان از منابع دانشگاه خارج نمیشود . ومن الله التوفیق
1- به هنگام ثبت نام هیچ صحبتی از حداقل ظرفیت قبولی وجود نداشت کما اینکه آموزش به صورت مجازی است و اصولا حدنصاب تشکیل کلاسها اصولا معنایی ندارد.
2- نتایجی که اعلام شده است کاملا غیر منصفانه و غیر قابل قبول است و با توجه به اینکه نمره منفی هم نداشتاصلا با عقل جور در نمی آید.
3- آزمونی که در مجموع 30 کاغذ A4 و یک ساندیس کوچک هزینه برداشته چطور کل 300 میلیون را هزینه کرده؟
چطور میگید تموم شد. منی که هم از آزمون سراسری گذشتم و هم اینکه دانشگاه آزاد ثبت نام نکردم و مطمئن بودم امتحانم رو خوب دادم ولی نمره 20 برای من لحاظ کردن که تموم نشده. چرا، فقط عمرم رو هدر دادن حالا بایست یکسال دیگه منتظر بمونم تا بتونم تو آزمون سال بعد شرکت کنم.
درد منو فقط همدرد ای من میفهمن نه مسوولین محترم دانشگاه تهران.
خیلی جالبه خودشون سر جلسه امتحان پشت بلنگو اعلام کردن نمره منفی نداره .چجوری شده نمره بعضی دروس حتی زیر 6.6 داشتم . بر اساس آمارو احتمالات اگه چشم بسته هرکی علامت می زد می بایست حدود 25 درصد رو درست می زد . آیا این برای شما عجیب نیست؟ دانشگاه تهران ما اینه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوستان عزیز به اطلاع می رساند تنها راه رسیدن به خواسته هایتان پافشاری بر روی پایین آوردن حد نصاب و تشکیل کلاس هاست. این اتفاق قبلا هم در آزمون های مختلف افتاده است و چیز عجیبی نیست و فقط نیاز به یک کم پیگیری دارد. دوستانی که در تهران هستند با مراجعه حضوری به وزات علوم و تنظیم و امضاء طومار نظر مسئولین وزارت علوم را مبنی بر دریافت دستورالعملی به دانشگاه تهران جهت پایین آوردن کف حد نصاب و جذب کل ظرفیت ها و رشته را جلب نمایید. فقط سریعتر!!!
من با پرداخت 240 هزار تومان پول زحمت كشيده در اين آزمون شركت كردم، و حالا هم با يك كارنامه چرند مواجه شدم كه به هيچ وجه نمي تواند كارنامه من باشد، خدا لعنتشان كند، انشاءالله اين پول ها را به راحتي نخورند براي اولين بار است كه در زندگي انقدر بي رحم حرف مي زنم چرا كه با احساس و وقت و پول من بازي شده است، خدا كند اين پول ها را چرك و خون برگردانند... تا عبرت ديگران شود..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی