بازدید 113337

مکافات هوسبازی زن متأهل

سر و گوشم می‌جنبید و شوهرم وقتی فهمید با پسر جوانی رابطه پنهانی دارم بدون هیچ عذر و بهانه‌ای طلاقم داد. من با سرافکندگی و شرمساری به خانه پدرم برگشتم و مدتی سرزنش‌های خانواده‌ام را تحمل کردم تا اینکه آن پسر جوان به خواستگاری‌ام آمد و ما با هم ازدواج کردیم.
کد خبر: ۱۵۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۹ 07 March 2011
خراسان: سر و گوشم می‌جنبید و شوهرم وقتی فهمید با پسر جوانی رابطه پنهانی دارم بدون هیچ عذر و بهانه‌ای طلاقم داد. من با سرافکندگی و شرمساری به خانه پدرم برگشتم و مدتی سرزنش‌های خانواده‌ام را تحمل کردم تا اینکه آن پسر جوان به خواستگاری‌ام آمد و ما با هم ازدواج کردیم.

«محمود» شغل درست و حسابی نداشت و اهل رفیق بازی بود. ما زندگی مشترک خود را آغاز کردیم و با توجه به اینکه از سوی اقوام و آشنایان طرد شده بودیم سعی می‌کردم به هر قیمتی شده زندگیمان را حفظ کنم ولی افسوس که پس از گذشت مدت کوتاهی فهمیدم شوهرم به مواد مخدر اعتیاد دارد.

با اطلاع از این واقعیت تلخ می‌خواستم طلاق بگیرم اما هیچ کس از من حمایت نکرد و مجبور شدم بسوزم و بسازم چرا که این بدبختی نتیجه اشتباه‌های خودم بود.

زن ۳۹ ساله در دایره اجتماعی کلانتری آبکوه مشهد افزود: من از روز اول زندگی با این جوان در یک شرکت تولیدی مشغول کار شدم تا بتوانم خرج و مخارج زندگیمان را تامین کنم و در طول این سال‌ها تمام دلخوشی‌ام به پسرم بود چرا که از شوهر معتاد و بی‌مسئولیتم قطع امید کرده بودم. با هر رنج و زحمتی که بود چرخ زندگی را می‌گرداندم و زندگی سردی را سپری می‌کردم تا اینکه یک روز برایم خبر آوردند محمود پس از تزریق مواد مخدر داخل مخروبه‌ای در حاشیه شهر فوت کرده است.

بعد از مرگ فلاکت بار شوهرم، تنها ماندم و تمام سعی خودم را برای خوشبختی پسرم به کار بستم. ولی از این همه تلاش و زحمت نتیجه‌ای نگرفتم. متاسفانه در این سال‌ها فکر و ذهن پسرم همیشه با این سوال درگیر بود که چرا اطرافیان و فامیل با ما هیچ رابطه‌ای ندارند و برخورد تحقیرآمیزی می‌کنند.

او با پرس و جو و تحقیقات فراوان متوجه شد من چه گذشته تاریکی داشته‌ام و علت طلاقم از همسر اولم رابطه نامشروع بوده است. با روشن شدن این راز پسر جوانم از نظر روحی و روانی آسیب جدی دید و دچار افسردگی شدیدی شد. او که خودش را قربانی هوس‌های من می‌داند در سال دوم دبیرستان ترک تحصیل کرد و دنبال کارهای غیراخلاقی رفت.

پسر ۱۸ ساله‌ام تا به حال چندین بار به اتهام سرقت، شرارت و عربده کشی و نزاع دستگیر شده است و به مواد مخدر اعتیاد دارد. او حتی با بی‌شرمی، زنان خیابانی را به خانه می‌آورد و...

من می‌ترسم یک کلمه با پسرم حرف بزنم چون تیزی چاقو را نشانم می‌دهد و گذشته‌ام را برایم یادآوری می‌کند. مانده‌ام با او چه کار کنم و هیچ یاور و دادرسی ندارم. از آشنایان و اقوام شنیده‌ام که می‌گویند از چنین مادری، این طور بچه‌ای به عمل می‌آید!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۱۲
الله اکبر
چرا عاقل کند کاری که...
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
ای خداوند بزرگ با کرامتی که داری حتما از گناه این خانواده میگذری و انشالله آنان را نجات خواهی داد تا جامعه مان نجات پیدا کند ، انشالله
محسن جون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
با این که تابی با من چپ افتاده و کامنتام رو نمیزاره ولی عیبی نداره , مینویسم .

خیلی از ما کارای اشتباه زیادی انجام میدیم ولی به نظرم وقتی آدم " بفهمه " که اشتباه کرده و در سدد اصلاح اشتباهاتش اقدام کنه من فکر می کنم که همین یعنی اینکه خدا میخواد که اون بندش رو ببخشه که بهش فهمونده که اشتباه کرده , یه کم صبر , باقیش حلللللللللله , باور کن !
« إِنَّ اللهَ مَعَ الصَابِرِين »
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
خوب حالا این خانومه که هیچی، پدرِ پسره که مادر بچشو می شناخت، چرا بچه رو داد به اون؟ اصلا به نظرم دادگاه تقصیر داره که به همچین زنی بجه رو داده؟ اون پدره هم ی مسئولیته هم تقصیر بزرگی داره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
متاسفانه این گرفتاری به سر من هم آمد اما بدیل اینکه دختر و پسرم کوچک هستند نخواستم نام فرزندان طلاق بر روی آنها بماند . با تمام نفرت اما بدون اینکه بگذارم بچه هام بفهمند در کنار ش دارم میسوزم و میسازم هر چند توبه کرده و سر به راه شده اما باید بدانیم مردانگی در کتک زدن زن نیست . ماها هیچگاه خطا نکردیم ؟ بخاطر بچه هامون از خودم گذشتم و آن دنیا جواب خواهد داد . یاد مردان قدیم به خیر که ناموس میشناختند و به زن مردم نگاه نمیکردند .
خود کرده را تدبیر نیست ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
از دل شوهر اولش باید در بیاره و عذرخواهی کنه تا ببخشتش
خدایا قدم اولای هممونو حفظ کن که قدمو که برداریم قدمای بعد خودش میاد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
جمله با معنای وزیبای است
شمسی آقا
| Spain |
۱۳:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
خدایا تک تک قدم هامون رو حفظ کن
عاقل ؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
کسی که در عین متاهل بودن با مردی رابطه داشته باشد نمی تواند حتی بعد از طلاق با او ازدواج کند . این ازدواج مشروع نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
با سلام . اين در مورد زني كه هنوز عده شوهر قبلي اش(يا فوت شده يا طلاق داده) تمام نشده با مرد ديگري رابطه داشته باشد صدق ميكند و اين زن و مرد تا ابد بر همديگر حرام ميشوند اما در مورد اين زن و مرد مورد اشاره در متن خبر در اين مورد حرمت ابدي وجود ندارد .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
چه خوب است وقتي از يك حكم شرعي اطلاع نداريم اظهار نظر نكنيم؛ بنا به اجماع علما «زنا با زن شوهردار موجب حرمت ابدی آن زن بر زانی می شود» ماده 1054 قانون مدني نيز همين حكم را بيان مي‌كند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
فرمایش عزیزان درست . اما به نظر میاد کسی که حرام اولی را انجام داده ، حرام بعدی کمتر ترمزی برایش هست !!
خانواده این زن که بجای نجاتش از سقوط به داخل دره هولش دادن تو دره و از همه بدتر گذشته سیاه مادر رو برای پسر افشا کردن .
بیشتر شبیه داستان بر سر دوراهی زن روز میمونه تا یک پرونده واقعی!!!!!!!!!
دنبال هوی و هوس بودن عاقبتش همینه!!!
زشتی کاری که این زن کرده بر کسی پوشیده نیست. ولی شاید بهتر بود بعد از اینکه سرش به سنگ خورد خانواده و فامیل ازش حمایت می کردن تا حداقل این اشتباه و کثافت کاری به نسل های بعدی هم منتقل نشه.
ضمن اینکه فقط خدا ستار العیوبه که خیلی از ماها فعلا می تونیم بعد از اینکه کسی کار خلافی کرد سرزنشش کنیم، وگرنه فقط ما می دونیم خدا که چه کارها که نکردیم
از ماست که بر ماست
دنيا هوشمنداست هردستي بدي همان دست ميگيري
دلیلش اینه که ما خیلی زود آدم های گمراه رو ترد می کنیم. در صورتی که شاید خیلی از ما باید در آن دنیا تقاص نگاه های سردی را بدهیم که با یک لبخند می توانست یک سرنوشت را عوض کند.
از کوزه همان تراود که در اوست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
این بدبخت که افتاده تو چاه تو هم به جای کمک و افسوس هلش میدی. آفرین به تو .
ما هميشه دوست داريم ساده ترين راه رو انتخاب كنيم .خانواده اين خانم و اطرافيان بجاي ريشه يابي رابطه پنهاني اين خانم و حمايت از آن براي رفع مشكلاتش اون رو طرد و تنبيه كردند. چه بسا علت اين رابطه همسر اين خانم بوده يا ساير علل و عوامل.
حال كه خودش به اشتباهاتش پي برده و اظهارندامت مينمايدانشاء الله خداوندتوبه اش رابپذيردواصلاحش نمايدتابقيه عمرش راسپري نمايد
همه جوره حرف زديدن اما نگفتين اگر بجاي اين زن يك مرد هوسباز بود چي آيا عليه او هم مطلب مي نوشتيد راستي گناهان خودمان چطور يادمان رفته
وظیفه خانواده بعد از ندامت فرزند حمایت از او و ساختن زندگی وی میباشد نه ترد کردن و به منجلاب فرو بردن او
بهتر نیست حالا که متوجه اشتباهش شده و به دنبال راه درست است بجای سرزنش کردن ، کمک و راهنمایی اش کنیم .
چرا ما مردم وقتی با یک فرد متخلفی که می خواهد به راه درست بیاید ، برخورد زشت می کنیم ، باید با کمک و راهنمایی ، مشکلشان را حل کنیم .
ین فقط و فقط و فقط نتیجه آه و نفرین همسر اولت هست که با بی شرمی و بی رحمی زندگی و تمام خاطرات اون رو نابودکردی
فقط از خدا میتونی کمک بگیری ولا غیر
خدایا هیچوقت ما را به حال خود رها مکن و ما را درلحظات بحرانی از شر شیطان محافظت بفرما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
الهی امییییییییییین
حداقل می تونستند برای مدتی طردش کنند تا تنبیه بشه وقتی فهمید باید حمایت می شد.
با اينكه اين خانم اشتباه كه نه گناه بسيار بزرگي مرتكب شده كاملا موافقم اما كاشكي مراكز مشاوره و حمايت اجتماعي زياد بود و مشاوره ارزون ميدادن و توي رسانه ها هم تبليغ ميكردن كه اگه زندگي مشتركتون مشكل داره با مشاور مشورت كنين و اينا ....... اينجوري حداقل احتمال وقوع اين مشكلات كمتر ميشد يا شايد عوارضشون به حداقل ميرسيد...
خدا عاقبت همه مارو بخیر کنه...
خانواره زن جنایت کرده
این زن یک اشتباه کرد و تقاصش را هم داد
چرا ما باید در مورد او فکر بد بکنیم
شاید خیلی وقت باشد که خدا او را بخشیده
چرا اينطوري فكر ميكنيد؟؟! اون پسر گناهي نداره و قرباني حركات پدر و مادر و تربيت غلط بزرگترها شده . چه بسا همين پسر نابهنجار روزي جلوي من و شمارو بگيره و در كوچه و بازار و...مزاحممون بشه اونوقت اينطوري فكر ميكنيم ؟متاسفانه درد پسر اين خانم فقط به خودش و مادرش محدود نميشه و باعث آسيبهاي اجتماعي چه بسا به جامعه بشه مثل خفاش شب و اميد برك و.... صدها بذهكار ديگه كه علاوه بر آسيب به خودشون دخترا و پسرهاي بيگناه مارو هم بكام مرگ فرستادند بياييد منطقي فكر كنيم .
بهترين راه براي آن زن توبه است. پشيماني واقعي و توبه خالصانه٬ چرا كه هيچ كس از خداوند مهربانتر و قادر به تغير سرنوشت بندگانش نيست. اميدوارم خداوند مهربان و توانا لطفش را از ما دريغ نفرمايد.
پدر و مادر این زن اگر واقعاٌ پدر مادر بودند به دختر و نوه شون میتونستن کمک کنن تا دوباره از نو شروع کنن.اینجا سطح سواد خیلی مهمه.
ببينيد ما همه بنده خداهستيم وبايد باشيم،احسن الخالقين خداوند براي چيست؟ براي زيبايي انسانها،خير،براي جميع صفات نيكويي است كه خداوند در وجود ما نهاده است، كه يكي از اين خصوصيات بخشيدن وحلال كردن است كه متاسفانه درمردم كمتر ديده ميشود.
به جای این همه سرزنش ، برایش از خداوند طلب مغفرت و بخشش کنید ، خداوند ارحم الراحمین است و بنده اش را می بخشد ، شیطان لعین همیشه در کمین همه ما هست ، همینهایی که پیامهای سرزنش داده اند ، از کجا معلوم که خودشان اسیر وسوسه های شیطان نشوند.
البته ناگفته نماند که خيلي از لغزشهاي زن يا مرد به خاطر بي محلي ها و بي توجهي هاي همسرانشان پيش مي آيد، هرچند عملکرد غير اخلاقي اين خانم به هيچ وجه درست و قابل دفاع نيست.
واقعیت برماپوشیده است اماجریان اگردرست بازگو شده باشد خانواده زن می بایستی به خاطرخداوآبرروی خودشان وآینده نوه جوانشان اززن حمایت می کردندتا کار بدتر ازاین نمی شد.
برای خودت و پسرت دعا کن و متوسل به ائمه بشو.
يكم هم از آخرو عاقبت مرداي چند زنه مينوشتين بد نبود....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۶
آخر و عاقبت مرداي چند زنه رو زنهاشون بد ميكنن ديگه. اگه همشون آروم سر به راه باشن و همونقدر كه از مهريه به عنوان حق زن دفاع ميكنند از حق مردم براي تعدد زن دفاع ميكردند ديگه عاقبت مردا هم بدك نميشد.
بسمه تعالي
در شنائت اين كار هيچ ترديدي نيست وليكن بنده با اين مسائل هم سر و كار داشته ام اما اين فقط يك داستان است. مي تواند يك داستان كوتاه باشد كه احتمالا از جايي كپي شده باشد.
در هر حال نشر اين مطالب خودش ترويج اين مطالب است.
موفق باشيد
قربان زاده
خب اين همه نظر دادين و گفتين اگر اينطور ميكردن و اونطور ميشد و از اين حرفها. خب حالا اين زن توي مشهد بازداشته، هركي ميتونه كمكي بكنه، خرجيش رو بده، اصلا اگه ميتونه باهاش ازدواج بكنه بره تماس بگيره و خواهشن اينجا فقط نظرهاي رويايي و رمانتيك و سرزنش و پيشنهاد ترك گناه و اين چيزها رو نده.
دوست دارم همه براش دعا كنيم كه مشكلش حل بشه و لطف خدا شامل حال خودمون هم بشه كه خطا نكنيم. الهي آمين
ياد خدا را از ياد برديم.چقدر شيرينه وقتي كه به گناهي جواب منفي مي دهي و سرت رو به آسمون مي كني و با لبخند از خداي عزيز و رحيم تشكر مي كني كه ...
مقصر شوهر اولشه چرا او را نکشت
حقشه
به نظر من کارش نه قابل گذشته نه قابل بخشش خدا سر هیچ مردی نیاره که زنش خیانت کار باشه.در مورد این زن هم باید بگم که امیدوارم خدا ازش بگذره.همین.
هیچ قضاوت بیجا نکنید شوهر اولش اگه مرد بود نمی گذاشت کمبود محبت داشته باشه و فکرش به طرف همچین کارایی بره مقصر واقعی شوهر اولش هس که همه رو بد بخت کرده
به نظرمن اشتباه ازهردو طرف بوده اگه شوهراولش بااین زن ارتباط صمیمی داشت این زن به سمت مرد دیگه ای نمی رفت حالا زن هم اشتباه کرد ورفت اگه باتنبیهش به شکل دیگه ای غیرازطلاق عمل میکرد بهتربود تااینکه طلاقش بده وبچشو هم بده بهش که زیردست ناپدری و باتربیت یک همچین آدمای بی بندوباری بخواد بزرگ بشه که آخروعاقبتش این باشه
هیج وقت نکفتم خدایا دستمو بکیرجون میدونم همیشه دستام تو دست خداست واکه دستمو رها کنه منم با همه هعه اعتماد بنفسم تو دام کناه میفتم دوستان قضاوت نکنید دعا کنید برای همه
دمش گرم خوب کاری کرده گناهشم گردن من
اگه اون شوهربی غیرتش ازهمه لحاظ بهش می رسید به این راه و دام نمی افتاد.یاحق
سلام به همه کسانی جزخدایارویاوری نمیشناسندوهرکاری رضای خدا دران باشدانجام میدهند
شاید اون خانم از بچه گی به این کار رو آورده وفکر کرده خونه شوهر هم آزاده !
شاید باورتون نشه سر منم اومده فقط ۶ ماه گریه میکردم رفتم دادگاه شکایت کردم دیدم خانوم از تنوع طلب بودن اینو کارو میکنه دست خودش نیست شکایتو پس گرفتم بهش اجازه دادم خودش به نتیجه برسه که کارش خوب نیست الانم ۶ماه ول میکنه چند ماهی این کارو میکنه ومنم خبر دارم خودش نارحته نمیتونم تو این جامعه ولش کنم چون بچه هام بفهمن اسیب میبنن دارم میسازم
کاش زنان هوسباز توبه کنند و به داشته هاشون قانع باشن و به انتخاب خودشون حداقل احترام بگذارن و با حماقت و نادانی باعث ایجاد مشکلات اینچنینی که تاثیر آن تا سالها باقی میماند، نشوند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار