بازدید 16319

واکنش مجلس به حکم تبرئه «عقرب سياه»

موضوع حکم تبرئه «عقرب سياه» که متهم به آزار و اذيت ۳۰زن و دختر است، علاوه بر اين که موجب اعتراض شاکيان پرونده و واکنش افکار عمومي شده است، نمايندگان مجلس را نيز وادار به تحرک و موضع گيري کرده است.
کد خبر: ۱۵۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۰ 27 February 2011
روزنامه خراسان نوشت:

موضوع حکم تبرئه «عقرب سياه» که متهم به آزار و اذيت ۳۰زن و دختر است، علاوه بر اين که موجب اعتراض شاکيان پرونده و واکنش افکار عمومي شده است، نمايندگان مجلس را نيز وادار به تحرک و موضع گيري کرده است. به گونه اي که قرار است کميسيون اجتماعي مجلس در رابطه با اين موضوع نشست ويژه اي را با مسئولان قضايي برگزار کند.يک عضو کميسيون حقوقي و قضايي مجلس گفت: اگر شاکيان ، مردم يا جرايد از ما بخواهند موضوع را پيگيري مي کنيم.

محمدرضا محسني ثاني، نماينده مردم سبزوار و عضو کميسيون اجتماعي مجلس، گفت:مانيزنسبت به صدور حکم تبرئه عقرب سياه معترضيم و کميسيون اجتماعي دراين مورد نشستي رابا مسئولان دستگاه قضايي برگزار خواهد کرد. او ادامه داد:عقرب سياه سزاوار رافت نمي باشد و چنين برخوردي از سوي دستگاه قضايي موجب سوء استفاده ديگر مجرمان خواهد شد.وي اضافه کرد: نمايندگان مجلس، درموارد تجاوز به عنف حساس مي باشند و اين موضوع را به طور حتم پيگيري خواهند کرد.

به گفته محسني ثاني، دستگاه قضايي بايد در پرونده عقرب سياه همچون پرونده هاي قاتل کرجي و ميدان کاج، قاطع و سخت گيرانه برخورد کند تا درس عبرتي باشد براي آناني که حتي به فکر چنين رفتارهاي ناشايستي هستند.

علي اسلامي پناه نايب رئيس دوم کميسيون حقوقي و قضايي مجلس نيز به خراسان گفت: قطعا اگر موضوع رسيدگي به پرونده عقرب سياه که از اتهام تجاوز به عنف تبرئه شده است به نوعي توسط شاکيان، مردم يا روزنامه شما به ما اطلاع داده شود و خواسته شود آن را پيگيري کنيم، حتما موضوع را پيگيري خواهيم کرد.

در همين حال وقتي از عفت شريعتي نماينده مردم مشهد و عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي درمورد حکم تبرئه «عقرب سياه» از اتهام زناي به عنف، پرسيديم، گفت: از اين حکم متعجب شدم ويک علامت سوال بزرگ برايم پيش آمد. او اضافه کرد عناصر قوه قضاييه بايد مسائل را به طور دقيق، ويژه و کارشناسي شده مورد بررسي قرار دهند. عفت شريعتي گفت: نظر قاضي در مورد پرونده «عقرب سياه» يک نظر سطحي نيست و براي همين سوال مي کنم که چرا چنين حکمي صادر شده است. شريعتي گفت: اين هفته به کميسيون قضايي خواهم رفت و اين موضوع را با آن ها در ميان خواهم گذاشت!

موسوي مبارکه عضو کميسيون اجتماعي نيز ضمن اعلام بي خبري از مطرح شدن موضوع پرونده «عقرب سياه» در اين کميسيون گفت: متاسفانه پرونده هايي نظير «عقرب سياه» وجود داشته که به دليل اطاله دادرسي به مجرمان فرصت براي ادامه اعمال مجرمانه شان داده شده است. وي افزود: انتظار ما اين است که دادگاه ويژه اي براي برخورد با اين گونه متهمان تشکيل شود تا همان گونه که رئيس قوه قضاييه گفته بود که ما متجاوزان به عنف را طي يک هفته محاکمه و اعدام مي کنيم، اين موضوع محقق شود. وي افزود: وقتي فردي دست به آدم ربايي، سرقت و تجاوز مي زند و سپس به زندان محکوم مي گردد و از زندان نيز با قيد وثيقه آزاد مي شود؛ اين فرد قانون گريز و جري مي شود و تجاوز و آدم ربايي برايش عادي مي گردد و احساس مي کند که به پرونده اش در همين حد رسيدگي مي شود اما اگر محاکم قضايي قاطعيت به خرج دهند و مجرم را سريع محاکمه و مجازات کنند، هيچ مجرمي جرات ارتکاب جرم را به خود نخواهد داد.

وي در مورد واکنش مردم و ناراحتي آن ها از حکم تبرئه براي «عقرب سياه» نيز گفت: قطعا مردم از صدور چنين احکامي ناراحت مي شوند. چرا که اسلام تاييد کرده که با متجاوزين به نواميس مردم بايد با قاطعيت برخورد شود.

يک شاکي : تهديد شديم که به دنبال صدور حکم اعدام متهم نباشيم

يکي از شاکيان پرونده «عقرب سياه» نيز که پيش از اين گفته بود، حتما به حکم صادره اعتراض خواهيم کرد به فارس گفت: ما را تهديد کردند که به دنبال صدور حکم اعدام متهم نباشيم، چرا که صدور حکم اعدام اين متهم براي ما عواقبي خواهد داشت. او اضافه کرد شايد تعدادي از شاکيان به دليل ترس و وحشت، به حکم صادره اعتراض نکنند. اين زن گفت: چند روز ديگر سومين سالگرد اين اتفاق شوم است و عده اي که از وقوع اين حادثه براي من باخبر هستند، براي من پيامک مي فرستند و با طعنه و کنايه تولد دوباره مرا تبريک مي گويند.

چطور ممکن است اين اتفاقات که براي ۳۰زن و دختر جوان رخ داده، ناديده گرفته شود؟ آيا دادگاه قبلي حکم اشتباه داده بود؟ آيا ما بايد از متهم براي بلايي که برسر ما آورده، عذرخواهي کنيم؟ برخي از مستشاران به ما بي احترامي کردند. آنها نسبت به جنايات متهم بي تفاوت بودند ولي در مقابل وقتي يکي از شاکيان به متهم پرخاش کرد، فوري او را به تهيه صورت جلسه و بازداشت تهديد کردند.

در اولين جلسه دادگاه که امسال برگزار شد، تنها ۲شاکي حضور داشتند و اين درحالي بود که در جلسه دوم، تعداد شاکيان به ۸نفر رسيد. به طور حتم اگر دادگاه مي خواست ما مي توانستيم همه شاکيان را به دادگاه بياوريم .

سوالي که از دادگاه و دستگاه قضايي داريم اين است که چرا همه شاکيان اين پرونده براي جلسه محاکمه احضار نشدند؟ برخي از مستشاران دادگاه، مدعي بودند که تعدادي از شاکيان به دلخواه با متهم همراه شده اند؛ در صورت صحت اين ادعا، من که منزلم در يکي از مناطق شمالي تهران است و آن شب براي خريد شب عيد به بازار رفته بودم.

چطور با انبوهي از خريد شب عيد، به دلخواه با متهم همراه شدم تا به بيابان هاي خارج از تهران بروم و در بين راه هم به محل کار همسرم سربزنم.او همچنين بيان داشت که چرا ما نمي توانيم به پرونده و شماره تماس شاکيان پرونده دسترسي داشته باشيم، اما متهم و اقوام او به راحتي شماره شاکيان را براي تهديد در اختيار داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸۴
نمایندگان محترم دست شما درد نکند. ما از شما تقاضا می کنیم به مسئله عقرب سیاه رسیدگی شود.
اگر این آدم درست و حسابی بود که اسمش را عقرب سیاه نمی گذاشتند.
اگر بی گناه بود حالا یک یا دو شاکی داشت نه 30
شما برای همین آن جا نشسته اید که از حق و حقوق ما دفاع کنید.
خسته نباشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
باید متاسف بود که استقلال قوه قضاییه را زیر سوال برده اید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
لعنت خداوند برشما باد که ندانسته با اگر و اما قضاوت می کنید و حکم صادر می کنید 5 قاضی دادگاه کیفری استان و دیوانعالی کشور نفهمیدند تو می فهمی؟ اگر می گویید همۀ آنها رشوه گیر و حق کش هستند امر دیگری است اما اگر نمی گویید، بگذارید کارشان را بکنند
قوه قضاییه این قدر بی عرضه !؟
واقعاً در عجبم که مگه میشه همچین حکمی صادر بشه
از این به بعد بقیه هم اینجوری یاد می گیرند که هر غلطی خواستند بکنند و بعد یه سری گردن کلفت بفرستند شاکیان رو تهدید کنه و بعد هم 4 تا شلاق بخورند و بیان بیرون جرم این افراد شخصی نیست که با رضایت شاکی حل بشه و این جنبه عمومی داره من نمی دونم که دیگه مصداق فساد فی الارض چی می تونه باشه؟
انشاالله افرادی که با این قبیل پرونده ها با اغماض رفتار میکنند و برای شرف و عزت و آبروی این مردم ایران ارزش قایل نیستند اولا این بلا سر خوانواده خودشان و خودشان بیاید و ثانیا به عذاب الهی گرفتار شوند حالا هر کس که میخواهد باشد
من با سیستم قضایی آشنایی ندارم ولی فکر کنم این جناب عقرب سیاه یه پارطی(جهت هیلتر نشدن) گردن کلفتی داشته
پیشنهاد
اگه این فرد از اتهام تجاوز منجر به زنا تبرئه شده مشکلی نیست چون به عنوان مفسد فی الارض میشه محاکمش کرد و براش حکم اعدام صادر کرد
من پیشنهاد میکنم به دلیل این که 30 نفر رو اذیت و ازار کرده تحت عنوان مفسد فی الارض محاکمه بشه
پیشنهاد
اگه این فرد از اتهام تجاوز منجر به زنا تبرئه شده مشکلی نیست چون به عنوان مفسد فی الارض میشه محاکمش کرد و براش حکم اعدام صادر کرد
من پیشنهاد میکنم به دلیل این که 30 نفر رو اذیت و ازار کرده تحت عنوان مفسد فی الارض محاکمه بشه
پیشنهاد
اگه این فرد از اتهام تجاوز منجر به زنا تبرئه شده مشکلی نیست چون به عنوان مفسد فی الارض میشه محاکمش کرد و براش حکم اعدام صادر کرد
من پیشنهاد میکنم به دلیل این که 30 نفر رو اذیت و ازار کرده تحت عنوان مفسد فی الارض محاکمه بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
اگر تمام شکات هم رضایت بدهند آیا با وجود جنبه عمومی جرمش و قطعیت فساد وجود مصادیق فی الارض در این پرونده امکان فرار متهم از مجازات اعدام وجود داره؟
تعرض به مال و ناموس مردم، خرید و فروش مواد مخدر جزء بزه محسوب میشود و شخص میتواند با پرداخت دیه تبرئه شود. و باقی کارهای سیاسی سم است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
اگه واسه خواهر و مادر خودت هم همین بزه ها پیش بیاد این جوری هنجرتو جر میدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
من متوجه نشدم! یعنی تجاوز به فردی متاهل و همسر دار در قانون یک بزه محسوب می شود و با پرداخت دیه نسبت به تجاوز انجام گرفته مجرم تبرئه و آزاد می شود؟ ی
سوال این است آقایانی چنین حکمی داده اند زن یا دختر خودشان در جای این افراد مورد جنایت قرار می گرفت با رهم چنین حکمی راصادر می کردند؟!!!!!!!
بي شك عقرب سياه جزو وابستگان به مقامات خاصي است
اعدامش كنيد. نمايندگان پيگيري كنيد.
دیده بگشا رنج انسان بین و سیل اشک و آه...
شاید این جمعه بیاید...
شاید..
واقعا خاک بر سر اینگونه رسیدگی کنندگان
تنها راه اين قضيه اولا اين قضات توسط شاكيان كشته شده و چون با هم هستند ديه قاضي را بدهند و دوما بايد خود اين مجرم بهمراه خانواده اش اتش زده شود
كمر انسان از خواندن وشنيدن چنين وقايع ميشكند.
پاسخ ها
نا شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
كمر انسان از خواندن وشنيدن چنين وقايع ميشكند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دروغ نگو.
مسئولان محترم کلاهشان را بالا بگذارند !!!واقعا"عجب مسئلان نترسی داریم !! خاک عالم
لعنت خدا بر این جانی
برادر عزيز من كه از اول گفتم قوه قضاييه ما در قوانين مشكل دارد اما صداي ما به گوش كسي نرسيد الحمدالله خودتان متوجه شده ايد. ضمنا اين فاجعه براي قاضي پرونده همسر دختر و يا بچه برادرش مي افتاد همينطور عادلانه حكميت ميكرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در حال حاضر تصور نمي کنم تنها اعدام عقرب سياه کافي باشد باید همه چی پیگیری شود
وای بر مظلومان و مردم!
اگر مردم بخواهند شما پیگیری میکنید؟؟ خسته نباشید واقعا! شما اصلا در مجلس حضور دارید تا از حق مردم دفاع کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
نماینده مجلس: اگر مردم و جراید از ما بخواهند پیگیری می کنیم!!! مردم به تو رای دادند که باز سر هر موضوعی جداگانه بیان درخواست بدن؟ جراید؟ مگر تو نماینده جرایدی؟ فقط جلوی خبرنگارها تزویر و ریا می کنید که ما کار می کنیم؟
ظاهرا" اين عقرب سياه براي همه آشنا است غير از ما خوانندگان.چون همه با سلام وصلوات راجع بهش حرف ميزنند به جاي اينكه بگويند به اشد مجازات برسد ميگويند نباید برخوردی شود
من به عنوان یک دختر متاسفم! اگر امروز به انسان های گرگ صفت رحم کنیم در آینده چه میشود؟! کمی وجدان داشته باشید لطفا!
هر مقامی که در این پرونده ملاحظه و کوتاهی کنه حوالش می دم به حضرت عباس.
من که هنوز گیجم
زنده باد تابناک ، زنده باد تابناک ، بار دیگر نقش حساس و تعیین کننده رسانه سالم و متعهد ، با اقدام به موقع شما آشکار گردید .
واقعا" که گلی به گوشه جمال آقای قاضی !!!!!!
باید اعدام گردد
آخر جرم به اين سنگيني حكم تبرئه دارد؟
آخر جرم به اين سنگيني حكم تبرئه دارد؟
اگر ایشان تبرعه شود خدا به داد ما برسه 30 زن را اذیت کرده بعد هم تبرعه می شود فقط زندان می ره هر چی بلد نیست یاد می گیره
فقط باید تاسف خورد
یه وقت دشمن سوء استفاده نکنه !!!!!!
روح و ذهن ما هم جريحه دار شده. چطور ميشود بين حكم اول و حكم تجديد نظر اينقدر تفاوت باشد.
مملکته گل و گلاب.
جرات درج آن را ندارید.خیلی مشخص است که قضات پاک پرونده تطمیع نشده اند و با جسارت حکم بر برائت متهم و محکومیت شاکیان داده اند.
آیا اینجا ایران اسلامی است !!!!!!!!!!
خواهرم خیلی سادست. ایشون به یه جایی وصله ! شما پارتی نداری. ?yesterday
به جاي بردن پرونده ببر روسي به مجلس، پرونده انسان هاي مظلوم را بايد به مجلس کشاند. به اين چنين نماينده هايي بايد تبريک گفت که در فکر مردم اند. يک بچه 7 ساله که تازه به مدرسه رفته، او هم يقينا از اين حکم تعجب خواهد کرد. اگر به جاي اين عقرب سياه، فرد ديگري بود قضات او را بدون محاکمه اعدام مي کردند. بايد عدالت در مورد همه مجرمين اجرا شود. اگر مجرمي به خاطر تجاوز به عنف اعدام شده؛ بايد با مجرمين ديگر هم اينگونه برخورد شود. وگرنه خون مجرم هاي ديگر هم پايمال خواهد شد و از تاثير خون ريخته شده اين مجرمين هم خواهد کاست.
اینم از آقای لاریجانی و دستگاه قضاییش !! آیا کسی هم هست که جواب بده؟؟
سابق می گفتند سر بیگناه پای دار می ره اما بالای دار نمیره. حالا اینو اضافه کنید که سر پارتی دار (چه با گناه چه بی گناه) اصلاً به دار نزدیک نمیشه !!!
متاسفم برای دستگاه قضایی
به عنوان یکی از شهروندان برای دستگاه قضا متاسفم که چنین حکمی صادر کرده واز تابناک ممنونم که این موضوع را دنبال می کند
باید در جامعه فرهنگ سازی شود که قربانیان این جانیان متهم نیستند و به آنها نیز آموزش داده شود که بدون ترس و خجالت پیگیر حق خود شوند و باید کسانی که مجری قانون هستند از این اشخاص حمایت کنند که بدون حضور مرتب و آزاردهنده آنها، پرونده به سرانجام برسد و باید با کسانی که سعی در تهدید و پرده دری این مظلومین دارند شدیدتر از اصل ماجرا برخورد کرد چون آبروی مومن درجه بالایی دارد و حیا نیز نیمی از دین است پس جزای کسی که با سوء استفاده از حیای مظلوم به آبروی او توهین میکند ...
به این جماعت مجلسی چه ربطی داره
اونا فعلن سرگرم بودجه باشن
یارو حتما یه کاره ای تو دستگاه هست که نمیتونن کاریش کنن.مگه میشه آدم نه یکی 2 تا بلکه به سی نفر تجاوز کنه بعد تبرئه شه؟عجب!!!
مملکت اسلامیو!!
جرم کسانی که با سوءاستفاده از حیای مظلومین آنها را تهدید میکنند که از حق خود دفاع نکنند از جرم تعدی این فرد بیشتر است
(شایعت و بایعت و تابعت همه مقصر هستند)
به عنوان يك بسيجي از شنيدن چنين اخباري در مملكت امام زمان (عج) بسيار شرمنده مي شوم و از خداي متعال مي خواهم كه به اراده خود و به حق خون شهيدان مظلوم اين انقلاب اسلامي ، افرادي را كه باعث اين شرمندگي مي شوند را رسوا كند و دل مؤمنين را شاد كند . و اين گونه لكه هاي ننگ را از دامن اين نظام مقدس پاك نمايد .
آيا واقعاً قابل قبول است كه چنين فردي ، جنايت به اين هولناكي را مرتكب شود و تا اين اندازه به مدارك قضايي دسترسي داشته باشد و بعد از مدتي به كوري چشم !! خانواده هاي داغديده و مصيبت زده و زنان و دختران مورد آزار قرار گرفته و تبرئه شود و راحت و بي خيال به اين فعاليت جنايتكارانه اش ادامه دهد و هيچكس حتي نمايندگان مجلس هم نتوانند كاري كنند .
اميد وارم اينطور نشود و آنچه كه حق و حقيقت است منجلي شود .تا غضب خداي جبّار بر ما نازل نشود .
وهمه مي دانند كه هنگامي كه بلايي بر جامعه اي نازل شود مجرمان و سكوت كنندگان را باهم در بر مي گيرد .
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
پس لطف کنید یه سر بروید یه برخورد ارزشی باهاش بکنید لطفا
همه خوب میدونن چرا تبرئه شده
ایا ما در جامعه اسلامی زندگی می کنیم ایا قوانین اسلام بر ما حاکم است پس این چه حکمی است
در ایمیلی که یکی از وستان برایم فستاده بود خواندم که یکی از شاکیان بعد از تهدید شدن محل زندگی و مدرسه فرزندش را عوض کرده بود ولی به نشانی جدیدش تماس گرفته شده و مجدد تهدید به مرگ فرزندش شده که نباید موضوع را پیگیری کند، واقعا این مجرم دارای چه نفوذ و یا شغلی است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
مصداق تمام و کمال "پیدا کنید پرتقال فروش را" همین است.
مثلا می شود چک بدون محل کشید و از زیر دین فرار کرد در حالی که هیچ قاضی ای حکم بررسی سایر حساب های متهم رانمی دهد و او به راحتی می تواند تا ابد با پول مردم زنگی و کار کند.
بايد تاسف خورد
اين بود قاطعيت در برخورد با متخلفين اصلا چه كسي از اين عقرب سياه حمايت ميكند ابتدا او را پيدا كنيد و اعدامش كنيد و بعد اين جنايتكار را اگر اين اتفاق در يك كشور ديگر مي افتاد صدا و سيما چنان در بوق و كرناميكرد كه صداش ادم را كر ميكرد اما صدا و سيما نيز خاموش است
جاي بسي تاسف
این متجاوزه ، نکنه آقازاده ای چیزی باشه که کاریش ندارن؟
من يك سوال از قاضي پرونده داشتم :

آيا بازگرداندن يك عقرب سياه به جامعه انساني با علم اينكه صد در صد اين عقرب در بازگشت مجددا انسانهاي بي گناه ديگري را هم بي عفت خواهد كرد صحيح است ؟
مگر این بابا در راهپیمایی شرکت کرده بود که انتظار مجازاتش را دارید
آقایان مجلسی تورو به اعتقاداتتون مسئله به این مهمی رو ازش کوتاه نیایید
یا باید از عقرب سیاه بخاطر تهمتی که بهش زدن عذرخواهی کنن یا اعدامش کنند!!!!ازاین دوحالت که خارج نسیت،خدا به داد برسه
هرچه بكندد نمكش ميزنند واي به روزي كه بگندد نمك چشم ما به دستگاه به اصطلاح قضايي روشن
حالا اگه یه دختر پسر رو با هم تو پارک یا جای دیگه بگیرن که پدرشو در میارن
به نظر من اول با جناب قاضي محترم برخورد شود بعد با اين ملعون
متاسفانه اين حكم صادره عادلانه نبوده
چیزی جز بازی سیاست و بازی با افکار عامه مردم نیست ....
باسلام .اگرحکم این منجاوزوادم ربا تبرئه است از این ببعد مردم باید شاهد جنایات مشابه در جامعه باشند
مشکوک است . بعید نیست جهت انحراف افکار عمومی باشد .
ايران آزادترين كشور جهان است. . .
باز هم سخن رياست محترم جمهور را باور نمي كنيد؟
نمایندگان مجلس ازخواب بیدارشدند!
از خودشونه
مگر در ایران قانون هم هست!
نمايندگان با صداي بلند فرياد بزنند:
كروبي و موسوي اعدام بايد گردند
بلند تر فرياد بزنيد لطفا
اگر فريادتان تمام شد به اين مساله رسيدگي كنيد
پناه برخدا
الحق که: همه چیز از نازکی پاره میشود ضلم از کلفتی
ابتدا بايد شخص قاضي مورد سوال واقع شود و اگر مشكل قانون و يا سيستم وجود دارد بررسي و ريشه اي رفع گردد.
انشا الله
اميدوارم كه اين فرد جاني هرچه زودتر اعدام شود
من به عنوان یک دختر متاسفم! اگر امروز به انسان های گرگ صفت رحم کنیم در آینده چه میشود؟! کمی وجدان داشته باشید لطفا!
آهاي اوناييكه اينطوري نون مي خوريد، الهي كه نونتون آجر بشه !
باور كنيد اين متهم گناه زيادي ندارد ، از اون لو دهنده اطلاعات شاكيان تا قاضي مربوطه را بايد گرفت و بدون اغماض محاكمه و اعدام كرد .
در ایران معلم ها را اعدام میکنند به جانی ها جایزه میدهند.
به نظر من بايد ان قاضي را شناسايي كرد ومانند حسنعلي منصور اعدام انقلابيش كرد
به نظر من اون به اصطلاح قضاتی که دارن از پول بیت المال همین مردم ارتزاق میکنن و حالا اومدن چنین رایی رو دادن باید قبل از متهم اصلی محاکمه و اعدام کرد.
نمايندگان محترم شگها را ول كنيد به عقرب سياه بچسپيد. بخدا سگها خيلي انسان ترند از اين عقرب سياه
اعدام باید گردد این ادمها را چه به نظر دادن انان حتی هفته ای یکبار به مجلس نمیایند
متأسفام
دکی. چی میگی اگه بره زندان هرچی بلد نیست یاد میگیره؟؟
بیشتر اطلاع رسانی کنید شاید خودمان به درک بفرستیمش . چون تا اون جایی که من فهمیدم این عقرب باید به یکی از مقامات بالا وصل باشه تا همچین مصامحه ای با اون بشه !
حتما زیر سر امریکا و دشمن هست که شده عقرب سیاه..
اگر شما راست ميگيد و بفكر مردم هستيد بايد اعدام شود.
هر چي در بررسي صحيح موضوع اين دست اون دست كنند و فرصت سوزي بشه عقرب جون به راههاي بيشتري براي فرار از گناهانش دست پيدا مي كنه .
لطفا پرونده اقاي قاضي كه اين حكم را داده است بررسي كنيد !!!
افکار عمومی، و همچنین عنایت به نظرات مخاطبان خود، فقط دعا می کنم عدالت کامل در باره این پرونده حاکم باشد و یا حاکم بشود و نهایتا نه حق متهم و نه حقوق شکات و نه جنبه عمومی آن تضییع شود.
با تشکر از تابناک بخاطر حساسیت نسبت به این موضوع آزار دهنده
فعلا فقط مجرمان سیاسی مقدم هستند و امنیت مردم مهم نیست
احتمالا حکم این بوده (بخشش لازم نیست "ویرگول" اعدامش کنید )
اگر چه مجلس میتواند اضهار نظر کند اما کار قضایی به مجلس ربطی ندارد
وای از این همه بی عدالتی
وای از این همه بی عدالتی
وای از این همه بی عدالتی
وای از این همه بی عدالتی
ظاهرا همه نمایندگان پرونده عقرب سیاه را خوانده اند یا بازجو وبازپرسش بوده اند که می گویند اعدام.!
دیگه داریم به سمت اسلام آمریکایی پیش میریم.
مطمينا او پارتي هاي خوبي دارد
ای کاش یکبار هم که شده، تمامی قضات به خطبه18نهج البلاغه رجوع میکردند وان را سرلوحه کار خود قرار میدادند.
لطف كنيد اسامي قاضيان كه حكم تبرئه دادند منتشر كنيد
یعنی تا این حد مملکتمون بی در و دروازه شده
قاضي باید اعدام گردد
هزاران هزا جوان خونشان را ندادند که چنین بی غیرتهایی امنیت را از ناموس های ما بگیرند..
بخدا قسم شک خواهم کرد اگر مثل سگ او را نکشید
این بنده خدا رو ول کنید بابا!
جای بسی تاسف است
احتمالا قاطعيتي كه ريس دستگاه قضا گفته اند شامل دوستان وروفقا نمي شود؟؟
این قوه قضاییه برود حداقل از عربستان یاد بگیرد متجاوزین وروسپی ها انقدر وقیح شده اند. که باافتخار فیلم میسازند وپخش می کنند با همین فیلم ها می شود انها را محاکمه کرد
ممنون واسه پیگیریتون رسیدگی به این پروندرو هم دنبال کنید بازم ممنون
تو این مملکت چه خبره؟
آقا از طرح مبارزه با نگه داری سگ که نمایندگان عزیز در حال پیگیری آن هستند چه خبر؟؟؟؟؟؟؟
اعدام حق این شیطان صفت است قوه قضاییه چرا کوتاهی می کند.
باید سگ کشش کرد
پناه برخدا این حکم ازان کیست ؟همه گیج شدیم
اگر قضات توانایی برخورد ندارند بسم الله
مردم خودشان وارد عمل می شوند خدا را شکر هنوز بسیج در این مملکت بیدار است
پناه برخدا این حکم ازان کیست ؟همه گیج شدیم
نمایندگان عزیز ما شما را انتخاب میکنیم که در جایگاه خود به جای ما در مسایلی که مربوط به عموم مردم است فعالیت کنید نه اینکه منتظر باشید تا ما اعتراض کنیم تا شما پی گیری کنید . اصولن این که منتظر شکایت مردم باشید نفس نماینده مردم بودن زیر سوال میرود .
با این سخت گیریها خدا به داد جوانهایی برس که به دخترها متلک میگویند.
واقعا برای قوه قضاییه و عدم نظارت بر عملکرد قضات متاسفم
اینجانب شاهکار قوه قضائیه در تبرئه عقرب سیاه در تجاوز به 30 زن و دختر را تبریک و تهنیت گفته
توجه کاربران محترم را به مقدمه قانون اساسی که میثاق ملی و مبنای تمام قوانین و نهادهاست جلب می کنم
قضا در قانون اساسی:
مسأله قضا در رابطه با پاسداری از حقوق مردم در خط حرکت اسلامی,بمنظور پیشگیری از انحرافات موضعی در درون امت اسلامی امری است حیاتی.از اینرو ایجاد سیستم قضائی بر پایه عدل اسلامی و متشکل از قضات عادل و اشنا به ضوابط دقیق دینی پیش بینی شده است.این نظام به دلیل حساسیت بنیادی و دقت در مکتبی بودن ان لازم است به دور از هر نوع رابطه و مناسبات ناسالم باشد.(و اذا حکمتم بین الناس ان تحکموا بالعدل).
عقرب پروران چه كساني هستند ؟
چرا قوه محترم قضائیه اقدامی نمی کند؟ تا مردم احساس امنیت بیشتر کنند
یکی از کارهای این فرد ملعون که از زبان دختر خانمی مورد اذیت و آزار قرار گرفته بود از طریق انیترنت خواندم خشمگینم کرد قاضی پرونده به چی استناد کرده که سی نفر شاکی دروغ میگویند فردخاطی راست میگوید که وی را تبرئه نموده
عدم اجراي حكم چنين افرادي براي اين است كه بعضي ها براي بقاي خود بتوانند از اين افراد در سركوب خواسته هاي مردم عادي استفاده كنند . مثلاستفاده از جانيان در كهريزك.
اعدام این جانی کافی نیست
در وهله اول بايد از روزنامه نگاران سپاسگزاري كرد كه موضوع را در سطح وسيعي منتشر كردند تا شايد نمايندگان محترم و ساعي و پرتلاش مجلس در پي درخواست ها و التماس هاي مردم و در صورت پيداكردن وقت خالي و... نگاهي هم از سر دلسوزي و ترحم براي حادثه ديدگان اين جنايت به پرونده بياندازند و شايد هم توشه اي از اين راه ببرند.
واقعا چه نمايندگاني داريم ما؟!
دلمان را به چه كساني خوش كرده ايم؟
فقط اعدام كافي نيست.
با عرض ادب و احترام برای تمام شاکیان این پرونده من نیز خواهان اشد مجازات برای چنین شیطان صفتی هستم
پدر بند (پ)بسوزد که چه کارها میکند
بخدا قسم ، حتی وقتی موضوع عقرب سیاه رو می خوندم ، لرزه بر وجودم افتاد
حتما ايشان (عقرب سياه وكثيف)كسي را در جايي ازاين دستگاه داره
اين حتما يه پارتي كلفت داره
ببین چه رشوه ای داده
آقاي قاضي!خودتو جاي شوهر يكي از اين زنها قرار بده بعد حكم كن!
واقعا متاسفم ازاين همه پارتي بازي
اگر مردم بخواهند شما پیگیری میکنید؟؟
اسم شما نماینده مجلس است ؟؟؟؟؟؟
شاید قاضیان پرونده هم تهدید شدن که همچین حکمی صادر کردن!!!!!
وا عجبا
خيلي سخت ميگيريد. متجاوز بوده، اغتشاشگر كه نبوده! تبرئه كنيد بره.
واقعاً برای قوه قضائیه متاسفم
روي دستگاه قضا ورييسش سفيد باد
پس عدالت رعایت نشده
گریه داره.
اين احمق نفوذ زيادي داره شما تابناكيا ترا بخدا زياد پيگير باشيد تا نتيجه ي اعمال كثيفشو ببينه
مگه یه نفر یا 100 نفر فرقی میکنه؟مهم عمل زشت و وحشتناکی هست کهه انجام شده!بیچاره ما دخترا که این باید مرد جامعمون باشه!
سلام ترا خدا هر چه زودتر اعدامش کنید تابرای دیگران عبرتی باش متشکرم
این است قوه قضائیه ما.
بی گناه در زندان و گناه کار در بیرون زندان!!!
بی گناه در زندان و گناه کار در بیرون زندان!!!
ايا ما مسلمان هستيم يا كافر
فقط اگه یه جوون دستبند سب. ببنده گناهه وگرنه به جای 30تا 100تا رو بدبخت کنن مهم نیست
آقا جان جای این قصه سرای اسم ادمی که پشت عقرب سیاه هستش و با نفوذ و قدرتش دستگاه قضایی هم مرعوب کرده اعلام کنید همه مشگلها حل می شود .
تابناك بساطت روجمع كنه بخدا قسم اگر اين موضوع را تا رسيدن به نتيجه پي گيري نكني دگه اسم سايتت رو هم نميارم واقعا اگه طرف مشكل سياسي داشت هم به اين راحتي ازش مي گذشتن
ققط اعدام
شاید این اقا عقربه با بعضی ها فامیله
با تشکر از تابناک از نمایندگان میخواهم لطفا هرچه سریعتر نسبت به احضار قاضی پرونده به مجلس به دور از هرگونه پارتی بازی و دلیل این بی احترامی به شاکیان را علنا اعلام وبازخواست شود
اگر متولیان امر توان اجرای قانون را ندارند خود مردم دست بکار شوند. "جانباز جنگ تحمیلی"
واقعآ به مسئولان دستگاه قضا باید گفت اگر یکی از دختران دختر شما بود باز هم ساکت می نشستید .مگر این یارو کیست وچه نفوذی دارد که باید چنین حکمی شامل حالش شود !!!!!!!!!!!!!!!!
اين عقرب سياه واقعا چه كسي است؟ سوابق قبلي كاريش چيست؟
به كي وصل است؟
به نظر من مردم بی گناه بیشتر از مجرمین از قوه قضائیه و پلیس می ترسند و حتی اگر شاکی باشند از شکایت صرفنظر می کنند
احتمالا يا قاضي را هم تهديد كردنديا شايد هم آشنا و خودي بوده
شما را به خدا بنویسید!
این بود عدل موعود در جمهوری اسلامی!
ادم ربایی تجاوز به ناموس مردم به این راحتی؟
کشتن جوانان در زندان به این راحتی؟
وای بر کسی که امروز فریاد نزند!
وای بر مسلمانی ما و شما!!!
دنیای غریبی است نظر یک بسیجی نمایش می دهید اما نظر یک قاضی که البته بسیجی نیز هست خیر
باید اعدام شود
خیلی جالبه که به هیچ عنوان نرفتن سراغ قاضی پرونده و ازش بازپرسی کنن که چطور کسی که سی شاکی تجاوز آدم ربایی،ضرب وشتم داشته رو چطور تبریه کرده،حتی اسمی از قاضی نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل