بازدید 10877
۴

اسراييل مسئوليت استاكس‌نت را پذيرفت

اين ويدئو كه در مراسم توديع گابي اشكنازي از رياست ستاد ارتش اسراييل پخش شده و به بيان خلاصه فعاليت‌هاي وي اختصاص دارد، حمله به رآكتور اتمي الكبار سوريه در سال 2007 و انتشار ويروس استاكس نت را كه اسراييلي‌ها ادعا مي‌كنند به برنامه غني‌سازي ايران صدمه زده، به عنوان دستاوردهاي اشكنازي معرفي مي‌كند.
کد خبر: ۱۴۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۴ 19 February 2011
فارس: يك ويديوي تازه منتشر شده از جانب منابع اسراييلي تأييد مي‌كند كه طراحي ويروس استاكس نت پروژه نهادهاي نظامي و امنيتي اين رژيم بوده است.

به گزارش سايت ايران هسته‌اي، اين ويدئو كه در مراسم توديع گابي اشكنازي از رياست ستاد ارتش اسراييل پخش شده و به بيان خلاصه فعاليت‌هاي وي اختصاص دارد، حمله به رآكتور اتمي الكبار سوريه در سال 2007 و انتشار ويروس استاكس نت را كه اسراييلي‌ها ادعا مي‌كنند به برنامه غني‌سازي ايران صدمه زده، به عنوان دستاوردهاي اشكنازي معرفي مي‌كند.

اين مراسم روز چهارشنبه 27 بهمن 1389 برگزار شده است. روزنامه ‌هاآرتص در شماره روز پنجشنبه خود و طي گزارشي از اين مراسم نوشته است كه تصاوير مربوط به اين دو عمليات بدون هرگونه تفسيري رسمي در مراسم توديع اشكنازي پخش شد.

هاارتص كه به دو زبان عبري و انگليسي منتشر مي‌شود اين مقاله را فقط در صفحات عبري زبان خود چاپ كرد. اسراييلي‌ها در حالي مسئوليت استاكس نت را پذيرفته‌اند كه منابع متعدد از جمله يوكيا آمانو مديركل آژانس و كارشناسان موسسه علوم و امنيت بين‌المللي تاييد كرده‌اند استاكس نت قادر به كند كردن برنامه غني سازي ايران نبوده است. در عوض برخي منابع فني در آمريكا و اروپا مي‌گويند استاكس نت به سيستم‌هاي صنعتي در آمريكا آسيب فراواني زده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
همه می دونن این یک بهانه بود برای به تاخیر افتادن راه اندازی نیروگاه ، ......
تا حالا شما می گفتید چنین ویروسی برای نیروگاه مشکل ایجاد نکرده است. آنها ما را گول زدند تا با این اعلام، ما اعتراف کنیم که این ویروس وجود داشته و مؤثر بوده است
از کدوم دست آورد صحبت می کنن این غربیها؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار