بازدید 115438

با وجود تلاش مذبوحانه دشمنان ملت، تهران آرام است + تکمیلی

بر خلاف تبلیغات سنگین رسانه های بیگانه و گروهک های ضدانقلاب، تا این لحظه از سوی عوامل فتنه تنها دو تجمع چند صد نفری در محدوده میدان امام حسین(ع) و چهار راه ولیعصر (عج) و چند تجمع پراکنده ده تا بیست نفری در برخی نقاط شهر از جمله فلکه صادقیه و... شکل گرفته که بلافاصله با تدبیر مأمورین انتظامی متفرق شدند.
کد خبر: ۱۴۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۴ 14 February 2011
با وجود تلاش مذبوحانه دشمنان ملت و شانتاژ و جنجال های رسانه ای متعددی که رسانه های وابسته به بیگانه برای راهپیمایی امروز به راه انداختند، مشکلی خاصی در تهران گزارش نشده و اوضاع تهران در وضعیت عادی و معمولی است.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، بر خلاف تبلیغات سنگین رسانه های بیگانه و گروهک های ضدانقلاب، تا این لحظه از سوی عوامل فتنه تنها دو تجمع چند صد نفری در محدوده میدان امام حسین(ع) و چهار راه ولیعصر(عج) و چند تجمع پراکنده ده تا بیست نفری در برخی نقاط شهر از جمله فلکه صادقیه و... شکل گرفته که بلافاصله با تدبیر مأمورین انتظامی متفرق شدند.

بنا بر این گزارش، با وجود اینکه شبکه «بی بی سی» فارسی، هر روز از ساعت 17 پخش برنامه های خود را آغاز می کرد، امروز از ساعت 15 فعالیت خود را آغاز کرد و با پخش تصاویری آرشیوی از رخدادهای سال گذشته، تحریک مردم را برای حضور در خیابان کلید زد.

با این تفاسیر، اما شبکه «بی بی سی»، باز هم رو دست خورد و ساعت 4 بعد از ظهر امروز 25 بهمن، در حالی که مجری تلویزیون «بی بی سی» فارسی می گفت که هم اکنون با یک شاهد عینی در تظاهرات تهران صحبت می کنیم، از شاهد عینی پرسید، اوضاع به چه صورت هست و وی در پاسخ گفت: من حرف نمی زنم؛ شما فقط شعار جمعیت رو گوش کنید.

شعار جمعیت این بود: «بی بی سی حیا کن مملکتو رها کن» که مجری متوجه نشد و دوباره پرسید که شما الان دقیقا کجا هستید و چقدر جمعیت اونجاست که دوباره شاهد عینی گفت: صدای جمعیت رو گوش کن.

از سوی دیگر، اما دقایقی پیش، چند ده نفر از اغتشاشگران با تجمع در خیابان شهید حبیب اللهی تهران برای لحظاتی در صدد ایجاد آشوب برآمدند که موفق نشدند.

همچنین شتاب زدگی دو بال رسانه ای پشتیبان اغتشاشگران، موجب تناقض گویی آنان شد، به گونه ای که در حالی شبکه العربیه در یک خبرسازی دروغ از حضور رهنورد و موسوی در میان اغتشاشگران خبر داد که «بی بی سی» مدعی شد، آنها در حصر خانگی هستند.

****************************

اخبار تکمیلی:

به گزارش «تابناک»، بی بی سی لحظاتی پیش با اعتراف به شکل گیری تجمعات پراکنده در تهران، عملا به شکست ضدانقلاب و فتنه‌گران برای ایجاد راهپیمایی در تهران اعتراف و اعلام کرد: بنا بر اخبار واصله تا این لحظه تنها در سه نقطه تجمع لحظه‌ای چند ده نفری شکل گرفت.

بنا بر این گزارش، پس از شکست فتنه گران در ایجاد راهپیمایی و تجمع، بین ساعت 17 تا 17:30 فاز اغتشاش و آشوب با به آتش کشیدن دو سطل زباله و پرتاب سنگ به سوی مأموران انتظامی در خیابان جمالزاده آغاز شد که با تدبیر مأمورین انتظامی آشوبگران متفرق شدند.

همچنین پس از آنکه یوتیوب و بالاترین با پخش تصاویر اغتشاشات مربوط به خرداد 88، در یک رسوایی خبری مدعی شدند، این تصاویر مربوط به بهمن 89 است، در زیر این خبر، یکی از کاربران هوادار این جریان در کامنتی نوشت: تهران الان سرد است، ولی در این فیلم مردم همه یک پیراهن تنشان است. این فیلم مال امسال نیست... .

از سویی، «بی بی سی» فارسی در برنامه زنده خود در مصاحبه ای با حسین باستانی با اعتراف به تجمعات چند ده نفره نیت شوم خود را عیان و اعلام کرد: هرچند این تجمعات، محدود بود، چون در تهران اتفاق افتاد، برای ما بسیار اهمیت دارد.

گفتنی است، با وجود درخواست فتنه گران از رسانه های خارجی برای پوشش لحظه ای فراخوان 25 بهمن، شبکه های الجزیره، «بی بی سی» فارسی و عربی، VOA، شبکه عربی الحره متعلق به آمریکا و... به دلیل عدم شکل گیری راهپیمایی و نداشتن سوژه های خبری، به طور محسوسی، موضوع 25 بهمن را از اولویت خبری خود خارج نموده و تحولات مصر، تونس و یمن را مورد توجه قرار دادند؛ افزون بر این که به دلیل عدم ارزش خبری مسائل امروز، در حال حاضر شبکه های خبری فرانس 24، الجزیره عربی و انگلیسی، حتی در حد زیرنویس هم به اخبار 25 بهمن نمی‌پردازند.

نکته قابل ذکر دیگر اینکه صفحه ویژه تجمع 25 بهمن در «فیس بوک» در حالی که با ادعای حمایت از مردم مصر راه‌ اندازی شده و بنا داشت به این بهانه جمعیت مد نظر خود را به خیابان های تهران بکشاند، تاکنون هیچ مطلبی در حمایت از مردم مصر منتشر نکرده است، ضمن اینکه در تجمعات پراکنده امروز، هرچند ادعا شده بود که برای حمایت از مردم مصر و تونس است، اما هر شعاری سر داده شد، جز شعار حمایت از مردم تونس و مصر.

هم اکنون نیز مشاهدات خبرنگاران «تابناک» از نقاط گوناگون سطح شهر، حکایت از حضور خودجوش امت حزب الله برای دفع آشوب فتنه گران دارد و راهپيمايي حدود سیصد نفر از مردم از چهار راه ولي عصر(عج) به سمت ميدان انقلاب، در حال انجام است و وضعیت عادی عبور و مرور البته با ترافیک نسبی در جریان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۲۱
فردا وقتی عکس های امروز در شبکه ها پخش شد دیگر انطوری تیتر نمیزنید.........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
باز میخواین عکس فتوشاپ کنید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
بی بی ستو هم اگه میدیدی همین بود
شاید باورتون نشه اما امروز از آمریکا به خانه ما زنگ زدن و حدود یک دقیقه برای راهپیمایی امروز پیام گذاشتن. خیلی جالبه که همه استکبار پشت این جماعت قلیل هست و اونها ادعای مبارزه با دیکتاتوری رو دارن. سر دسته های این جماعت باید امروز رو خوب ببینن که حتی با عدم برخورد پلیس در کل تهران و بعد از اون همه تبلیغات دو سه هزار نفر بیشتر نیومدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
اتفاقا به ما هم زنگ زد خیلی جالب بود
خيلي مفت خوريد... همين
تابناک جیره خور
مرگ بر صهیونیست ها و شیطانیان که حداکثر سعیشان را برای استفاده از ناآگاهی و سادگی برخی از اقشار که تعدادشان هم خیلی محدود است انجام میدهند.
عوامل فتنه خودتی پدر سوخته که از تو منافق تر در تاریخ مطبوعات ایران وجود نداشته است.
همه بدونن تعدادشون فقط همینقدر بود. دیگه هی نگن ما بی شماریم.
خالی بند بدبخت
خواهشا تصاویرشون رو با تصاویر مردم در 22 بهمن مقایسه کنید همه چی معلوم میشه.
ای تابی گوساله بازم میگی نواره؟
عجب حالی گرفتن از بی بی سی امروز، دمشون گرم
قبلها که هنوز خودتون رو نفروخته بودین حداقل نطرات را می ذاشتین تا معلوم شه چقدر راست می گین
و مردم دست خدا هستند... آفرین بر این ملت با بصیرت
بی بی سی چون زنده اخبارو پخش میکنه اینقدر همه میرن ببینن چه خبره واقعا..
اگه یه رسانه ای مثل شما.. یه ذره چست و چابک خبرارو مخابره کنه به همراه عکس محشر میشه
با 4 تا ارازل و اوباش كه نمتونن به مقدسات ما اهانت كنند.
نظام جمهوري اسلامي ايران هم از مقدسات ما جوانان ايراني است كه تا پاي خون از اون محافظت ميكنيم.
اگه رهبر لب تر كنه تمام اين ارازل و اوباش رو از روزگار حذف ميكنيم تا درسي باشه براي اونايي كه چشم ديدن ايران آباد ما رو ندارن.
تابناک بدبخت
دیگه باید تو بانک دی ان ای دنبال طرفدارهای جنبش سبز گشت!
ای ...دروغگو ساندیس خورت تابناک
لعنت بر نويسنده اين مطلب كه به ملت خيانت ميكنه
اگه دستم به امثال شماها برسه لت و پارتون ميكنم
تف به روي همتون
چقدر خوب آمار بي بي سي رو در ميارين
ميترسين ازش ،‌آره ؟ اگه جرات داريد روش پارازيت نندازين
راستي تابناك جون از اين صفحه پرينت گرفتم و به عنوان سند خيانت شما به ملت ايران نگهش ميدارم .
مطمئن باش يه روز ضد خودتون ازش استفاده ميكنم
قربون دستتون، من خواستم در اینجا از شما تشکر کنم چون بعد از من سیل فحش ها به سمت تابناک جاری می گردد و ما می توانیم کلی فحش جدید یاد بگیریم. از کلیه دوستان هم دعوت می کنم که بازهم به بخش نظرات این خبر سر بزنند و فحشهای درخواستی خود را ملاحظه کنند. چون در این سایت هر خبری که بر ضد فتنه سبز منتشر شود، فحشهای بسیار با تنوعی خیره کننده در بخش نظرات مطرح می گردد و در همین جا پیشاپیش از دوستداران فتنه سبز تشکر می کنم.
باشه
چرا دروغ میگید؟ من خودم اونجا بودم.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
جمعیت ملیونی از میدان امام حسین تا آزادی؟؟؟؟
خوابیدن در میدان آزادی تا سرنگونی دیکتاتوری؟؟؟؟
حمایت از مردم مصر و تونس ؟؟؟؟

میشه بگید کدوم یک از این ها اتفاق افتاد؟
توهم که می گن همینه.... D-:
در اینکه بی بی سی و شبکه های خارج نشین خیر ملت ایران را نمیخواهند؛ولی بنده چند فقط یک سوال دارم.
چرا؟ چرا یک حاکمیت نمیخواهد بپذیرد که مخالف دارد؟ چرا صداها در گلو خفه میشود که اینگونه دشمن از آن سوء استفاده کند؟ من باید جو جامعه را با چشم و گوش خود ببینم یا دروغ هایی که در رسانه های منتسب به دولت می بینم؟
خب ما هم انقلابمان را دوست داریم؛ما هم مملکت خودمان را دوست داریم. ولی این رابطه دو طرفه است. خواهشا" صدای معترض را بشنوید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
متاسفانه هنوز بعضی متوجه ذات سران فتنه نیستند و آنان را صرفا یک معترض می دانند یا اینکه در توهم هستند و یا دوباره قصد فریب عده ای را دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
در ادبیات سیاسی مخالف با مزدور دشمن خارجی فرق میکند. ادبیاتی که سبزها در پیش گرفته اند یک فعالیت مزدورانه است. و در هیچ کجای دنیا این افراد حق مشروع ندارند.
آقای موسوی برادر من، عزیز من، بی ... دیگه از رو برو
تابناک بهتره بری تعطيلات.
خودت خبرنگار نداشتی که بفرستی؟
البته تجربه نشون داده که خبرنگارهای تو هم کور هستن هم کر و هم ...
حالم ازت به هم میخوره !
خر خودتی تابناک ، یکی از خبرنگارهایتان میفرستادی بین مردم تا بفهمی چه خبره ، اگرم نمیخوای اینکار را بکنی شب حتما بی بی سی فارسی یا voa را نگاه کنید . باشه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
ما بیکار نیستیم شب بشینیم پینوکیو رو نگاه کنیم
هیچ غلطی نمیتونند بکنند روز مرگ عوامل فتنه بود.
دیگه باز چه خبره؟ ای بابا موج مصری تونسی هم تو ایران؟ هنوز امریکا اسرائیل دارن روی مصر فکر میکنن هر وقت اونجا اوکی شد چراغ دادن شروع کنید دیگه :)) حالا چرا انقد بی خبر؟ :D
آقای نویسنده واقعا تا حالا اومدی تهران . اصلا این شهر چه جوریه واقعا !! آخه تابناک عزیز که تو تمام سایتا به میانه روی مشهور هستی شما دیگه چرا!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
ساندیس چه کارا که نمی کنه حتی با تابناک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
هنوزم میانه رو هستش ولی چون شما نمیتونید حقیقت رو بپذیرید این رو هم انکار میکنید
اينهاي كه مي خوان شلوغ كنن شكمشون سير شده و مگر كورن نمي بينن كشوري مثل امريكاه دلش بحال انها سوخته.بعدش مگر حال چه كم و كسري تو ايران هست كه اينها مي خوان
پاسخ ها
پاشا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
عزیز برادر، یه سر میومده محله های اعیونی میدیدی از همه جا آروم تر اونجاهاست
من دیگه روم نمی شه بگم طرفدار موسوی بودم
تف تو شرف هر چي دروغگوئه. برين خيابون آزادي ببينين چه خبره. كوفتتون بشه اون سانديسايي كه 22 بهمن گرفتين مزدوراي جيره خور دروغگو!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
افتخار میکنم که ساندیس خوردم و نیش رو تو چشم آمریکا و دنباله رو های داخلیش فرو کردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
ساندیس جمهوری اسلامی شرف داره به دلارهای سازمان سیا
مرگ بر مزدور خائن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
ما که به قول تو مزدوریم و ساندیس خور و جیره خور حکومت! حد ما همین ساندیسه ... ما خودمون رو به یه ساندیس فروختیم! ولی خاک تو سر اونایی که بی جیره و مواجب و مفت خودشون رو برای اهداف کثیف دیگران پاره می کنن!
ما ساندیس وطنی می خوریم اما دریوزگی شیطان نمی کنیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
هر چی که باشه ناموسمو به آمریکایی ها نفروختم. وطنمو به اسرائیلی ها نفروختم.
من مثل تو و اربابان داخلی تو هویتمو به اربابان منافق خارج نشین نفروختم.
من تو این تجمع نبودم موافق تجمع هم نبودم ولی تابناک عزیز شعور مخاطبانتو حفظ جمعیت 10 الی 20 نفزی همیشه اطراف صادقیه هست خلاصه یا خبر نده یا خبر رو نپیچون یا درست خبر بده مثلا در موردن بی بی سی درست گفتی خدا انشالله شرشونو از سر مردم کم کنه
پوزشون خورد
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.
اتفاقا ولیعصر خیلی شلوغ شده، مردم اومدن برای خرید عید!
انشاا..بااین برنامه حکم بازداشت خودشان را صادر و با دستگیری سران آنها آخرفتنه اعلام میگردد
تابناک جان حالا این شما و این هم فحش های سبزکها!
پدر سوخته تر از بی بی سی ندیدم،
دیشب هم تکرار مصاحبه با فرح ورشکسته را پخش کرد، سراسر این برنامه مظلوم نمایی بود و پرده از نیات شوم گروه های مختلف ضد انقلاب از سلطنت طلب تا مارکسیست برداشت. اما زهی خیال باطل،
بصیرت مردم باعث بیمه شدن انقلاب بر اثر حتی همین مظلوم نمایی ها میشه.
آقای موسوی از دو چیز مطمئنه یکی اینکه وزارت کشور بهش مجوز نمی ده و دوم اینکه دیگه کسی پشت سرش راه نمی افته.
پس تصمیم گرفت که برای 25 بهمن از وزارت کشور مجوز بخواد تا اگر کسی نیومد که نیومده اعلام کنه که طرفدارهای من قانون مندن و به قانون احترام می زارن!
شرط می بندم فردا موسوی میگه چون مجوز نداشتیم نیومدیم
از تابناک بجز این انتظار نمیره .
من از BBCخیلی خوشم میاد ولی امروز خودشو به اندازه یک سایت چیپ اپوزیسیون پایین آورده بود ! واقعا براشون متاسفم
اینا فکر کردن ایران هم مثل کشورهای عربی هست و الان همه مردم باهاشون هستن و حکومت هم حکومت ظلم و فساد هست، ولی کور خوندین مثال ظلم و فساد در ایران خود همین فتنه گرا هستن
آشوب گرا مثل سال گذشته ریشه کن می شن به امید خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
اگه خدا ، عدالت داشته باشه باید تو و امثال تو رو ریشه کن کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
من هم با نظر شما موافقم، امیدورام خدا از این گمراهی در بیارتشون
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
بابا دعوانکنید.ااااااااا؟زشته ؟
باید به حال بعضی از اینها تاسف خورد ، اینها از دکتر عبدالله ، عبدالله هم عقب تر هستند ، کسی که دلسوز مردم و این کشور باشد باید دلش بسوزد نه اینکه با دشمنان همراه بود .
این همه تو دنیا انتخاب برگزار میشه، کاندیدایی که رای نمیارن میرن سر زندگی خودشون، بابا تو از جون مملکت چی میخوای این همه آشوب و قانون شکنی میکنی!
خوب برو ... دیگه
تابناک خدا خیرت دهد . از اینکه می بینم از انقلاب و اسلام دفاع می کنی خوشحالم . من همان قهرکرده سایت شما هستم . خدا خیرتان دهد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
شما همون قهر کن برو بهتره
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
همین تابناک به درد شما میخوره
توصیهء من به خودم و هموطنانی که در سال 88 پشت سر این آقایون راه افتادن: هیچ وقت خر مفت کسی نشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
تو چند گرفتی که خر کسی شدی؟
تابناک دروغگوو من خودم دیدممممممممممممممم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
چی دیدی؟ یاوه گویی اربابان لندن نشینت را؟ یا مزدوری چند نفر احمق مثل خودت را؟ امروز آنقدر بیسوژه و منفعل بودید که بی بی سی هم نتوانست 2 تا عکس بدربخور برای خودش جور کند. و تنها دلیلش را برای ناارام بودن تهران وجود نیرو در خیابانها جلوه داد. اف بر حماقتتان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
چیروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
چی رو دیدی؟
خاک بر سر سران فتنه که با بی تدبیری و توهم و ساده لوحی و لودگی گری فریب توطئه گران آن سوی مرزها را خورده و می خواهند میهن عزیر و آرام و سرفرازمان را به آشوب و تفرقه بکشانند. اما زهی خیال باطل !!
تمام چیزهایی که نوشتی دروغ بود. من از صبح بی بی سی رو می بینم چنین چیزهایی نبود و نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
تو همون بی بی سی رو ببین. چند روز دیگه ببینی یچیزایی دستگیرت میشه .آفرین
بعد انتخابات 22 خرداد 88 تازه مردم به سن بلوغ سیاسی رسیده بودن توجه کنید دارم میگم بلوغ، بلوغ که نشانه کمال نیست.. تازه مستعد شدی که به کمال برسی

و چون تعصبات و علایق سیاسی اکثر در جوانان شور میزد گشو چشمشون به حوادث بعد انتخابات باز شد که نا خواسته به درگیری کشیده شد

همه چیز از شعار تقلب شروع شد و چون این رو نتونستن اثبات کنند ادامه ی درگیری ها توجیحی نداشت به جز عده ای که کلا با ساختار سیاسی مشکل داشتن این شد که خودشون رو پشت جنبش سبز جا زدن و از 25 خرداد 88 به عنوان یک سپر و مشروعیت برای اعتراضات استفاده کردن

اما با گذشت زمان این بلوغ سیاسی شروع به تکامل کرد و این دعوت ها بعد یک سال کار درستی نیست خود برگزار کنندها متضرر میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
يعني تماس شاهد عيني از مسجد امام حسن و پخش شعارهاي مرگ بر انگليس دروغ بود
تجمعات چند ده نفره!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
حالا چند صد نفره چه فرقی میکنه؟
من دروغگو هستم، دولت ایران دروغگوئه، همه مردم ایران دروغ می گن، ولی خدا راست میگه: سست ترین خانه، خانهء عنکبوت هاست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
دوست عزیز من. بحول و قوه الهی انقلاب اسلامی در عین مظلومیت با قدرت تمام از همه مستکبران زهر چشم میگیرد. امروز روز خوشحالی من و توست.
بیاندیشیم چرا باید مخالفان فتنه گر شوند!!!آنان که خود از همین دیار بوده اند و جوانی خویش را برای آبادانی همین کشور و حفظ همین نظام اسلامی گذاشته اند؟؟؟
به راستی چه کسی و یا کسانی مقصرند؟
من معتقدم همه ی ما در این جریان به شکلی تأثیرگذار بوده ایم!!!خداوند همه ی ما را ببخشد و فرصت جبران بدهد. انشاءالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
وقتی در سیاست و تدبیر از افاغنه هم عقب تر باشی سرنوشتی جز این ندارند
دستگاه قضا کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظر چه هستید؟؟
خداااااااا شاهدی که چقدر رهبرمان را مقابل دشمنان تنها میگذارند؟؟؟؟
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
آخی!!!
به به لذت بردم از این خبرتون.واقعیت را می نویسید و من کلی با این خبر واقعیتون حال کردم
من الان از میدان امام حسین و انقلاب آمدم، هیچ خبری نبود و مثل همیشه جوی آرام داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
قول میدم که توی مسیر چند تا ساندیس هم خوردی!
هیچ کس از اصلاح طلبان موافق راهپیمایی بدون مجوز نبود
این عده خودسر هستند مثل خودسرهای اصول گرایان
بي غيرت
بیا برو تو ما تحت خر
دروغگو
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۱۹:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
یادش به خیر می گفتن:
ادب مرد به ز دولت اوست،
اما ادبتونم رو هم دیدیم
سبزک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
ادب سبزها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
اگه مخالفي چرا حرف زشت مي زني؟ منم مخالفم ولي من دشمن دانا هستم نه دوست نادان
تابناک جان ساندیس خور شدنت مبارک! :)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
ساندیس بخوره بهتر از اینه که ماشین و بانک آتیش یزنه
افسر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
يه كم صبركني ني سانديس رو باچشمات احساس مي كني نفله جان
تابناک آشغال دروغگو برو میدان انقلاب ببین چه خبره

مرگ بر تابناک دروغگوی رذل
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
جناب ناشناس میدان انقلاب که خبری نیست مثل روزها و شب های گذشته آرامه و مردم هم مشغول کسب و کار خودشونند. چرا دروغ می گوئی؟!
مرگ بر منافق
اینا فقط ادعا میکنند... جمعیت میلیونی 22 بهمن بسشون نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
fh سلام
با درود به تابناك خدا رو شكر كه دشمنان ما رو از احمق ها تشكيل داد يا مهدي صاحب الزمان
تابناک جون ساندیس ها تو گلوت گیر نکنه
بنده خودم از ساعت 5 از سمت خیابان زردشت به سمت چهار راه ولی عصر(عج) حرکت کردم تهران در خیابان ولیعصر به شدت شلوع بود و آن هم بخاطر اینکه مردم داشتند به خانه های خود میرفتند من از سمت میدان انقلاب خبری ندارم ولی از چهار راه ولیعصر تا میدان فردوسی هیچ خبر نبود فقط مردم بخاطر ترافیک سنگین که باعث آن اتوبوس‌ها بودند پیاده به سمت خانه‌های خود در حال حرکت بودند.
درود
تابناك ادم فروش .... به ملت خيانت نكن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
وقتی بی بی سی مدافع منافع امثال شما میشود، معلومه که تابناک هم به شما خیانت میکند. من عاشق تابناک خائن به فتنه گرها هستم. تابناک دوستت دارم.
وای بر دستگاه قضا اگر از همین امشب میر حسین و کروبی رو دستگیر نکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
جرات این غلط کردن ها رو ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
من نفهمیدم ممبینی از اهواز با پرچم آلمان!!! حتما با طعم ساندیس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
آخه ارزشه زندان هم ندارن.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
گل گفتی
همین امشب کار باید تمام بشه
میر باید به سزای عملش برسه
دستگاه قضایی و آقای آملی لاریجانی واقعا متاسفم
من خودم شاهد تجمعات پراکنده این عده ی گمراه بودم
اوج شلوغی ایشان رووووووووو هم دیدم
در ضمن مگه قرار نبود با چادر و پتو بیان و شب تحصن بکنند ؟
پس چی شد ؟
در ضمن اینا می خواستن مجوز بگیرند تا بیان به مقدسات این مردم توهین کنند!!!
دریغ از یک شعار در حمایت از انقلاب مصر که از دهان اینها خارج بشه!!!!
موفق باشی تابناک
درود
ما بسیار خوشحالیم که مردم ما هنوز سایه خورشید ولایت را بر سر خود دارند و تا جان در بدن دارند به قطع دست هر کسی که در این مملکت امام زمان سخنی غیر از ولایت بگوید می پردازند. آفرین به عاشقان ولایت
سلام بزدل ... آره با توام ... با توایی که داری پیام ها رو تو سایت می ذاری ... آره بابا با خودتم می خواستم بگو خاک تو سر بدبختت کنن که پیام های مردم رو سانسور می کنی ... احمق جان از رای های منفی و مثبت کاملا مشخصه داری چه غلطی می کنی ... خجالت نمی کشی؟؟؟
پاسخ ها
ن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
درسته از رای های مثبت و منفی و از نظرات مختلف معلومه که بودجه ی فراوانی که امریکا خرج کرده تا در محیط اینترنت مثل فیس بوک و غیره روی جوانان و اجتماع جهان سوم تاثیر بگذارد، کار خودش رو کرده.
ساندیس خور حکومت بودن بهتر از نوشابه ای است که آمریکا برای شما باز می کند.

تا زمانیکه مسیرتان با منافع آمریکا یکی است با هر شورشی فقط مردم در برابر هم قرار میگیرند و به هیچ چیزی دست پیدا نمی کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
نابغه اگه تابناک نظرات خودش رو چاپ میکنه پس خودشم میتونه بهشون رای مثبت منفی بده
میم از اهواز
| Germany |
۲۰:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
دوست عزیز !
عوض کردن آی پی و رای مخالف دادن که کاری نداره.
من از اهواز نظر میدم نگاه کن آی پیم الان جای دیگست.
یه نظر دیگه هم الان با یه آی پی دیگه میدم که به این موضوع پی ببری
میم از اهواز 1
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
دوست عزیز این هم یه نظر با آی پی ایرانه
حالا فهمیدی که به راحتی میتونن ای پی رو عوض کنن و رای مخالف بدن

به نظر من میر حسین همین امشب باید دستگیر بشه
lم.ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
بزدل كيه ؟ تو چرا توي خيابون نيستي خائن به موسوي. يحتمل اگه موسوي نوشابه ميداد الان اونجا بودي . البته از شما همينم بعيده . پشت كامپيوتر راهپيمايي كنيد و نمره منفي بديد. انتظار بيشتري نيست
ننگ و ذلت خود فروختگان سبز نما روز به روز نمایان تر می شود.
راستشو بگو چند تا سانديس گرفتي كه اين خبرو بزني تو سايتت ؟!
واقعا متاسفم برای موسوی و کروبی که خودشونو حسابی ضایع کردند.
چرا کامنتایی که منتشر میکنی همه منفی میگیرن ولی هیچ کامنتی که مخالف اونا باشه منتشر نمیشه حداقل رای هارم سانسور کن تابناک بدبخت دیکتاتور
خیلی جالبه اینا کسایی نبودند که شعار نه غزه نه لبنان می دادند .
واقعا آدم منافق به اینا می گن
جنبش به اصطلاح سبز که مدعی حمایت از ایرانه کی می خواد بفهمه که آلت دست غرب شده؟
مگر قرار نبود به نفع مردم مصر شعار بدند پس چی شد ؟ از قبل هم معلوم بود.
کسانی که پارسال می گفتند "نه غزه ، نه لبنان" حالا به نفع مردمی شعار بدند که سالها تحت فشار اسرائیل و آمریکا بودند !
چراحالادست وپاتوگم کردی تابناک...نظرات مخالفونمیذاری؟هیچ مساله ای نیست..اینقدرخوشحالم الان دم مردم گرم..ازنظرتواصلاجمعیت 50نفر..خوبه؟؟راضی شدی؟؟؟
تابناک ارزش نداشت این خبر رو منعکس کنی الان بیش از 10 هزار نفر این خبر رو خوندن و شایدم خبر هم نداشتن از 25 بهمن الکی دور دادی بهشون
خبرای منم گزارش تابناک رو تایید می کنه. همین الانم با بچه های حاضر در خیابان انقلاب تماس گرفتم از پایان تجمعات و سینه زنی بچه های بسیجی خبر داد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
خفه شو بابا
در این شرایط که امت حزب الله در روز 22 بهمن از انقلاب اسلامی ایران و همچنین از مردم مصر حمایت کردند، این افراد کجا بودند، ظاهراًً در خواب بودند و با تأخیر وارد عمل شدند، بهتر است زمان و مکان را بشناسند تا با بصیرت عمل کنند، تاکی می خواهند به پشتییبانی از صهیونیست ها و سرویس های اطلاعاتی عمل کنند و ...
فتنه گران باز هم از حامیان خارجیشون بازی خوردند. آخه حماقت تا کی؟ چند میلیون جمعیت دیگه باید جوابشونو بدن تا حالیشون بشه و از خواب بیدار شوند؟ چند تا 9 دی و 22 بهمن باید بیاد و بره تا بفهمند "مردم" با شعارها و اصولا موجودیتشون مشکل دارند؟؟؟؟؟ جالب اینه که با وقاحت و پررویی تمام باز هم از "مردم" به نفع خودشون مایه می ذارند؟؟!!
مگر قرار نبود به نفع مردم مصر شعار بدند پس چی شد ؟ از قبل هم معلوم بود.
کسانی که پارسال می گفتند "نه غزه ، نه لبنان" حالا به نفع مردمی شعار بدند که سالها تحت فشار اسرائیل و آمریکا بودند !
درود بر امت حزب الله
موسوی و کروبی دیگه هیچ محبوبیتی ندارن که کسی به خاطرشون از دم خونه تا بقالی بره چه برسه به اینکه برن انقلاب....
:))
حتی اگه تابناک ساندیس خورده باشه به نظر من هیچ اشکالی نداره ، اون چیزی که اشکال داره عرق خوردن شما مفت خورهای جیره و مواجب بگیر غرب هست نه ساندیسه حلال خوردن ..
خسته نباشيد تابناك ازخبرت ممنون هستيم
ميتوني تكميل ترش كن
آدم اگر هیچی هم ندونه باید اینو بدونه که بی بی سی برات دل نمی سوزونه
پس هر چی بی بی سی می گه برعکسش درسته

من فقط اینو می دونستم و گفتم.
خدا همه فریب خوردگان را به راه راست و ولایت هدایت کند
خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
.
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
.
مرگ بر منافق
تابناک دروغ نگو در خیابان جرس و بالاترین جمعیت خلیی زیادی جمع شدند و به نفع میریزید و پیرخرفت شعار جانانه سر میدهند تا بودجه سنا تمام شود
نشستن اون بالابالاها به هم مثبت و منفى ميدن و گير به تيترهاى همديگه ميدن ، خوش باشيد بچه ها !!!
واقعا من وقتی میبینم که این افراد گول فتنه گران و سرانشونو میخورن خندم میگیره
فقط پشتیبانی از ولایت هستش که انسان رو از گمراهی نجات میده

تابناک بابت اطلاع رسانیتون ممنونم
کامنتهای این خبر بسیار کودکانه و سطح پایین هستند که اصولا این برای بنده زجر آور تر از هر چیزی است. البته میدانم همه از یک سطح فرهنگ بالا برخوردار نیستند اما این اندازه واقعا تاسف اور است.
مگر قرار نبود به نفع مردم مصر شعار بدند پس چی شد ؟ از قبل هم معلوم بود.
کسانی که پارسال می گفتند "نه غزه ، نه لبنان" حالا به نفع مردمی شعار بدند که سالها تحت فشار اسرائیل و آمریکا بودند !
تا وقتی ملتی بازیچه دست انگلیسی هاست، باید هم شاهد حوادثی چون حوادث یکصد سال اخیر باشیم. نمیدونم چرا امثال کشورهای جهان سوم فقط باید به جان هم بیفتن و هرروز هم از بعد اقتصادی ضعیف بشن و از دنیا عقب بمونن. این گروه نه یک گروه دیگه، باز انقلابی دیگه و باز بی بی سی ای دیگه که به ریش همه داره میخنده. یک جزیره کوچکی که حداقل ضرر کوچیکش برای این ملت، تحریک و انجام جداسازی بحرین از خاک ایران بود. باید هم سایت رژیم صهیونیستی مسیر تظاهرات اعلام کنه امروز...
خيلي نامرد هستند كساني كه اين نظام با اين پشتوانه مردمي و اين عقبه از فداكاريها و خونهاي مقدس را با نظامهاي كثيف و وابسته اي مثل رژيم مصر و تونس و... مقايسه ميكنند و ميخوان همون بساط رو توي اين مملكت پياده كنند
با توجه به شکست بزرگ آمریکا واسراییل از مردم منطقه وتلاش سران فتنه برای مرهم گذاری بر سوزش!تاریخی جریان استکبار ،چهره واقعی این دو خائن بیشتر برای فریب خوردگان آنهانمایان شد.امیدوارم این دو کماکان فرصت داشته باشند تا چهره و ذات منافقانه و حقیر خود را برای مردم نشان دهند
اگر شما هم میتوانید سبزیها را با ساندیس و کیک بیاورید ترسوها
دستگیری و محاکمه سران فتنه واجب شد.
ممنون از اطلاع رسانی شما
آقايان موسوي و كروبي آنقدر احمدي نژاد رو تحقير كردن قبل انتخابات كه براشون خيلي سنگينه پذيرش شكست در مقابل كسي مثل احمدي نژاد و همه اينكارا از سر بغض و كينه همون شكسته
این چندمین بار است که سران منحوس و مفلوک و ملعون فتنه پایه های نظام را سست می کنند . نباید به آنها بیش از این با مدارا رفتار کرد که اینگونه تهران را به اعتشاش بکشانند . من خودم همیشه از محل کارم تا خانه را یک ساعته طی می کردم ولی امروز به خاطر تجمع این جماعت مزدور 5 ساعت معطل شدم
لعنت بر همه آنها
جایی برای توجیه نفاق این جریان نمانده است. ای کاش به خود آیند.
من امروز در اهواز بودم علیرغم اینکه شبکه الجزیره ادعا می کرد مردم در اهواز تظاهرات کرده اند ولی شهر ارام و بدون هیچ گونه تجمعی بود
سران فتنه واقعا باید از خودشون واز تمام ملت ایران خجالت بکشن که خودشونو بدست آمریکا واسرائیل که دشمن قسم خورده ملت ایران هستند سپردن .
اینها واقعا جز خسران دیدگان در دنیا وآخرتند.
به نظر من با حضور نیومدن امروز حامیان میر حسین کار جنبش سبز رسما 25 بهمن 89 تموم شد!!!!!!!!!!!!
من امروز در اهواز بودم علیرغم اینکه شبکه الجزیره ادعا می کرد مردم در اهواز تظاهرات کرده اند ولی شهر ارام و بدون هیچ گونه تجمعی بود
پاسخ ها
آلبوغبیش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
الجزیره دروغگو!
اهواز کجا تظاهرات بود. نکنه رفته بازار کاوه رو دیده فکر کرده تظاهرات شده.الجزیره جان اونجا تظاهرات نشده ، دارن ماهی میفروشن.
واقعا جای تاسف دارد که آدم اینقدر خودفروخته شود که با رسانه های صهیونیستی همراه شود.چند تجمع پراکنده هیچ اهمیتی ندارد اما دشمنان اسلام و ایران آن را یزرگ جلوه می دهند تا به ملت های منطقه بگویند که الگوی شما نباید ایران باشد.ایران در سال های گذشته پیشرفت های بسیاری کرده است و مردم شمال آفریقا دولت های خود را سرزنش میکنند که چرا اینقدر به غرب وابسته اید و کوچکترین پیشرفتی در علم و فناوری و اقتصاد و ... نداشته اید.
نشستن اون بالابالاها به هم مثبت و منفى ميدن و گير به تيترهاى همديگه ميدن ، خوش باشيد بچه ها !!!
خداروشكر ... مردم ايران فهيم تر از اين هستند كه فريب يه مشت دروغ‌گو و شياد و خائن و فاسد رو بخورن و براي منافع آمريكا و اسرائيل بيان تو خيابونا. تا خون شهيدان هست، از فتنه گران فاسد كاري ساخته نيست. امروز تهران از هميشه آرام تر و باشعورتر بود
تو که مسلمونی چرا تابناک ؟ چرا دروغ؟
نشستن اون بالابالاها به هم مثبت و منفى ميدن و گير به تيترهاى همديگه ميدن ، خوش باشيد بچه ها !!!
من امروز در اهواز بودم علیرغم اینکه شبکه الجزیره ادعا می کرد مردم در اهواز تظاهرات کرده اند ولی شهر ارام و بدون هیچ گونه تجمعی بود
خاک تو سرتون که ملت ایران رو مثل خودتون احمق فرض کردین . برو یه سر به شبکه های خبری دنیا که دارن فیلم امروز رو پخش می کنن بزن که شاید خودت خجالت بکشی.ساندیس خوردی مست کردی.
این چندمین بار است که سران منحوس و مفلوک و ملعون فتنه پایه های نظام را سست می کنند . نباید به آنها بیش از این با مدارا رفتار کرد که اینگونه تهران را به اعتشاش بکشانند . من خودم همیشه از محل کارم تا خانه را یک ساعته طی می کردم ولی امروز به خاطر تجمع این جماعت مزدور 5 ساعت معطل شدم
لعنت بر همه آنها
دروغ نگو دروغ گو! خودمون بودیم دیدم!
حالا که پسر شاه معدوم و مریم رجوی و باقیمانده ی گروه ریگی از این تجمع حمایت کردند اف بر من اگر تو یه همچین تجمعی شرکت می کردم
خاک تو سرتون که ملت ایران رو مثل خودتون احمق فرض کردین . برو یه سر به شبکه های خبری دنیا که دارن فیلم امروز رو پخش می کنن بزن که شاید خودت خجالت بکشی.ساندیس خوردی مست کردی.
شما با انتشار حرفهای ناشایست نظر دهندگان به همه ی خوانندگان توهین می کنید.اگر برخی خوانندگان اخلاق اسلامی را رعایت نمی کنند لطفاً شما به خاطر احترام به دیگران از انتشار سخنان دون شأن خود و علاقمندان خودداری نمایید.
نگران نباشید در 8سال دفاع مقدس در اوج نبود تجهیزات ایران با تمام دنیا جنگید وسربلند پیروز شد مطمئن باشید این انقلاب به صاحب اصلیش امام زمان عج میرسد حتی اگر تمام دنیا نخواهند چون خدا میخواهد
واقعا من وقتی میبینم که این افراد گول فتنه گران و سرانشونو میخورن خندم میگیره
فقط پشتیبانی از ولایت هستش که انسان رو از گمراهی نجات میده

تابناک بابت اطلاع رسانیتون ممنونم
نشستن اون بالابالاها به هم مثبت و منفى ميدن و گير به تيترهاى همديگه ميدن ، خوش باشيد بچه ها !!!
سلام به همگی دوستان عزیز
واقعا ما داریم به جایی می رسیم که ارزشها به ضد ارزشها تبدیل میشن ! ما ایرانیا کی می خوایم یاد بگیریم که منطقی و درست فکر و بحث کنیم نه با توهین و از روی هیجان! احتمالا بیشتر دوستانی که به این سایت سر می زنن از قشر تحصیل کرده هستن! طرز بیان شما نشان شخصیتتونه! واقعا با خوندن بعضی نظرات آدم نا امید میشه! من نمیگم چی بگید، ولی درست بگید! به خودتوون احترام بذارید.
من موقعی خوشحال میشم که واقعا نظراتی که اینجا می خونم زاییده ی فکر پویای هر یک از شما باشه ، نه صحبتهایی که از زبون این و اوون و یا از این رسانه یا اوون رسانه می شنوید
همگی موفق باشید
رو که رو نیست، سنگ پای قزوینه!!
اراذل یادشون رفته چند وقت پیش شعار طراحی شده ی موساد ( نه غزه، نه لبنان ) رو سر دادن. حالا ادعای طرفداری از مسلمانان مصر و تونس رو دارن.
ای جماعت نه اگر بیش کمی عار کنید
کی شما روزه گرفتید که افطار کنید
بازم دم تابناک گرم که واقعیت رو مینویسه خوشا به غیرتت تابناک عزیز
اگر نه غزه! نه لبنان! چرا مصر؟
واقعا موسوی و کروبی به چه فلاکتی افتادند که مشتی اراذل و اوباش شده اند طرفدارانش.
اشکال اصلاح طلبان از اول این بود که همیشه می خواهند مشکلات خودشان را کف خیابان و با شانتاژ و هیاهو حل کنند. آدم عاقل مشکلاتش را پشت میز حل می کند نه کف خیابان. همیشه هم در مناظره ها شکست می خورند چون استدلال و منطقی پشت حرف هایشان نیست.
من موندن اين سبزا چرا از رو نميرن ؟؟؟ آخه واقعاً چرا؟
من موندن اين سبزا چرا از رو نميرن ؟؟؟ آخه واقعاً چرا؟
تو که مسلمونی چرا تابناک ؟ چرا دروغ؟
حالا که پسر شاه معدوم و مریم رجوی و باقیمانده ی گروه ریگی از این تجمع حمایت کردند اف بر من اگر تو یه همچین تجمعی شرکت می کردم
تابناک به قول خودت اونایی که باید می فهمیدند فهمیدند چه خبره!!!!!!!!!!!!!!!
انگار الجزیره از رو نمیره!
داره میگه هزاران نفر در اهواز دست به تظاهرات زدن
لعنت خدا و پیغمبر خدا بر دروغگو(الجزیره)
الحمدلله مشهد که هیچ خبری نبود
آرومه آروم
اصلا انگار نه انگار که چند ماهه که آمریکا و
بازی خورده هاش داشتن خود کشی میکردن
واسه فراخوان
ممنون تابناک
وَ الَّذِينَ اتخَذُوا مَسجِداً ضِرَاراً وَ كفْراً وَ تَفْرِيقَا بَينَ الْمُؤْمِنِينَ وَ إِرْصاداً لِّمَنْ حَارَب اللَّهَ وَ رَسولَهُ مِن قَبْلُ وَ لَيَحْلِفُنَّ إِنْ أَرَدْنَا إِلا الْحُسنى وَ اللَّهُ يَشهَدُ إِنهُمْ لَكَذِبُونَ(107توبه)

و كسانى كه مسجدى براى ضرر زدن و (تقويت ) كفر و تفرقه ميان مؤ منان و به انتظار كسى كه از پيش با خدا و رسولش ستيزه كرده ساخته اند، و قسم مى خورند كه جز نيكى منظورى نداريم ، و حال آنكه خدا گواهى مى دهد كه دروغ گويند (107)
سلام اگه راست می گی عکس ها شو نشون بده .
باسلام به همه
من به عنوان یک ایرانی مسلمان به تمام شما فتنه گران از خدا بی خبر هشدار می دم اگر ایرانی هستید،اگرمسلمان هستید،اگر آزاده هستید واگر هر چه هستید غیر ازعناصر بازی خورده وآمریکایی دست از این کارهاتون بردارید.بالاخره این دنیا همیشه از اول تاریخ محل در گیری حق و باطل بوده،شما فتنه گران سعی کنید که در جریان باطل شمشیر نزنید.ما اتکایمان به خداست واز هیچ کس و هیچ چیز باکی نداریم ولی شما دلتان را به چه خوش کرده اید؟
بر فرض محال شما به این هدفت خامتان هم رسیدید؟ هیچ فکر کرده اید که به چه می رسید؟
شما با این کارهاتون جز یک عده انسان از خدا بی خبر و ظالم در عالم را خوشحال نمی کنید.
عزیزان این دنیا محل گذر است اگر به قیامت اعتقاد دارید نکنید این کار را.
این حرف ها برای اون عده بود که فکر می کنند عده ی زیاد اهل باطل دلیل بر حق بودنشون هست.
ودر آخر هم یک شعر از مولوی با اندک تفسر:

میگه:
گرهزاران اند یک تن بیش نیست/جز خیالات عدداندیش نیست
گر زصندوقی به صندوقی رود/اوسمائی نیست صندوقی بود
من از شما می پرسم:
هزارتا صندوق چندتا صندوق است؟مسلم تماماًصندوق است،هزارتا انسان غافل پیوسته به باطل همون باطله ویا به تعبیر شعر همون صندوقه چون از صندوق بون بیرون نیست(چون از باطل بودن بیرون نیست)پس حالا باطل بودن چیست؟هیچ است هیچ.خدایارو نگهدارتان.
چیزی که بیش از همه جای تأسف داره طرز حرف زدن ما با همدیگس ... تا وقتی مردم به این حد از رشد نرسیدن که بتونن به مخالف خودشون واقعاً احترام بذارن همیشه وضع همین خواهد بود.
کسایی که طرفدار جنبش سبز هستن خودشون رو روشن فکر می دونن، ولی آدم شاهد حرفای خیلی سطح پایینی هست ازشون.
خیلی بده که توی یه صفحه عمومی اینطور کسی پیام بذاره.
با این کارها معلوم شد هدف میر حسین چیزی جز براندازی نظام نیست
الحمدلله مشهد که هیچ خبری نبود
آرومه آروم
اصلا انگار نه انگار که چند ماهه که آمریکا و
بازی خورده هاش داشتن خود کشی میکردن
واسه فراخوان
ممنون تابناک
دستگاه قضايى ، محاكمه سران فتنه آرزوى ماست
تابناک نون به رخ روزخورکثیف
تابناک دوستت دارم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار