بازدید 6807
صهیونیست ها در بحران؛

دامنه اعتراض‌ها به رژیم اسرائیل می‌رسد

عینی، دبیرکل اتحادیه سندیکاهای اسراییل به رادیو این رژیم گفت: بخش بزرگی از افکار عمومی اسراییل بر این باورند که کاسه صبر مردم، لبریز شده است و نخست وزیر باید اوضاع را بهبود ببخشد. منظور وی از این امر، افزایش شدید قیمت‌ها در ماه‌های اخیر به ویژه قیمت نان (10%)، بنزین (13%)، آب (134%)، مسکن، حمل و نقل و مالیات های مستقیم و غیرمستقیم بود.
کد خبر: ۱۴۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۸ 10 February 2011
سرویس بین الملل ـ وحشت از رسیدن اعتصاب و اعتراض عمومی به سرزمین‌های اشغالی فلسطین، سران رژیم صهیونیستی را به تکاپو انداخته است.

به گزارش «تابناک»، روز چهارشنبه، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با هدف متوقف کردن تدابیری برای جلوگیری از اعتصاب عمومی در اعتراض به افزایش شدید قیمت کالاهای اساسی، رایزنی‌های فوری را آغاز کرد.

بنا به اعلام دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، نتانیاهو برای جلوگیری از اعتصاب عمومی شرکای اجتماعی اصلی خود، از جمله «عوفر عینی»، دبیرکل اتحادیه سندیکاهای اسراییل «هیستدروت» و «شراگا بروش»، نماینده کارفرمایان و «شلومو بوحبوط» رییس اتحادیه مجالس محلی را فراخواند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد: «یووال شتاینیتز»، وزیر اقتصاد که پیش بینی می‌شد در نشست روز چهارشنبه شرکت کند، به دنبال دچار شدن به سکته قلبی به بیمارستان منتقل شد و دست کم 24 ساعت در آنجا خواهد ماند.

عینی، دبیرکل اتحادیه سندیکاهای اسراییل به رادیو این رژیم گفت: بخش بزرگی از افکار عمومی اسراییل، بر این باورند که کاسه صبر مردم لبریز شده است و نخست وزیر باید اوضاع را بهبود ببخشد.
منظور وی از این امر افزایش شدید قیمت‌ها در ماه‌های اخیر به ویژه قیمت نان (10%)، بنزین (13%)، آب (134%)، مسکن، حمل و نقل و مالیات های مستقیم و غیرمستقیم بود.

سخنگوی دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره گفت: نتانیاهو شامگاه امروز سلسله تدابیری را برای آرام کردن افکار عمومی اعلام خواهد کرد.

از سوی دیگر، «موشه گافنه»، رییس کمیسیون اقتصادی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی از حزب افراطی «یهودیت تورات» گفت: ما نمی توانیم با این افزایش هزینه ها زندگی کنیم و خطر انقلاب اجتماعی احساس می‌شود.

در همین حال، «استنلی فیشر»، مدیر بانک مرکزی رژیم صهیونیستی، مخالفت خود را با تدابیر مردم دارانه احتمالی اعلام کرد.

وی بر ضرورت حفظ چهارچوب بودجه تأکید کرد و با اشاره به قیام مردمی مصر از روز 25 ژانویه (5بهمن) تاکنون گفت: ما نمی توانیم بر پایه اوضاع پیرامون اموالمان را هزینه کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
انشاءا... در اين طوفاني كه در خاورميانه برخاسته است غرق خواهد شد
خوب کاری نداره به اوباما بگین از حلقوم ملت آمریکا در بیاره بریزه تو خیک کارد خورده شما .
عجب شیر تو شیری شده دنیا!
جیگرم حال اومد
این روز خیلی دور نیست
به امید نابودی اسراییل
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار