بازدید 40332

اشتباه عجیب در حکم سرپرستی نیکزاد+تکذیب

در این حکم که برای علی نیکزاد صادر شده و وزیر مسکن را همزمان به عنوان سرپرست وزارت راه نیز مشخص می نماید خطاب به وی آمده است با استناد به اصل یکصدو سی و پنجم قانون اساسی "جمهوری ایران" .... به عنوان سرپرست وزارت راه منصوب می شوید.
کد خبر: ۱۴۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۶ 09 February 2011
در حکم انتصاب علی نیکزاد به سرپرستی وزارت راه اشتباه عجیبی به چشم می خورد.

به گزارش «فردا»، در این حکم که برای علی نیکزاد صادر شده و وزیر مسکن را همزمان به عنوان سرپرست وزارت راه نیز مشخص می نماید خطاب به وی آمده است با استناد به اصل یکصدو سی و پنجم قانون اساسی "جمهوری ایران" .... به عنوان سرپرست وزارت راه منصوب می شوید.

این اشتباه با توجه به حساسیت فوق العاده این احکام و ارسال آن برای نهادهای متعدد جهت انجام هماهنگی های لازم و همچنین همزمانی با ایام دهه فجر قابل تامل می باشد.






تکذیبیه:

قائم‌مقام معاونت ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس جمهور، مطلب منتشر شده در برخي از سايت‌ها درباره اشتباه موجود در حكم انتصاب علي نيكزاد به عنوان سرپرست وزارت راه و ترابري را تكذيب كرد.

وي در اين زمينه به ايسنا گفت:« متاسفانه برخي از سايت‌ها در اقدامي غيراخلاقي با جعل و انتشار حكم رياست‌جمهوري براي آقاي نيكزاد، ادعايي را در اين زمينه مطرح كرده‌اند كه سراسر كذب است. از اين رو، معاونت ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رييس‌جمهوري قطعا حق پيگيريهاي حقوقي درخصوص جعل اسناد دولتي و انتشار خبر جعلي از سوي اين سايت را براي خود محفوظ مي‌داند.»

شيخان درادامه با اشاره به فرارسيدن يوم‌الله 22 بهمن‌ماه سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، از رسانه‌ها دعوت كرد با خودداري از اقدامات تفرقه‌افكن، بيش از پيش در جهت وحدت مردم و مسوولان و حفظ و پاسداشت ارزش‌هاي انقلاب اسلامي گام بردارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
هیچ تاملی ندارد خطای باصره است. مچ گیری کلا کار خوبی نیست!
جالبه و قابل تامل
بنظر می رسد در حکم صادره توسط افرادی جهت اهداف سیاسی دستکاری صورت گرفته شده است ، قلم و آرایش و جهت قلم با سایر نوشته فرق می کند.
حتماً آقای مشایی متن نامه رو تنظیم کرده و در راستای مکتب ایرانی نوشته شده
این یکی از نتایج مکتب ایرانی و نزدیکی با آقای مشایی
از کجا می دونید اشتباه بوده حالا؟؟!!
مبارک است!!!!!!!
تو نامه ی داخل اداره خودمان اگر یک همچون اشتباهی رخ دهد شاید رئیس من مرا از کارم برکنار می کند . حالا یک نفر نامه را تهیه کرده است یک نفر تایپ کرده است و یک نفر امضاء نموده است آن هم در کسوت ریاست جمهور هر سه متوجه نشده اند است . وای بر ما
معلوم است که هر چیزی را نخوانده امضا می کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار