بازدید 5855

تكذيب دستگيري مامور اف‌بي‌آي توسط سپاه

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پاسخ به سوالي در خصوص برخي اسناد در شبكه‌هاي خارجي در مورد سپاه و دستگيري يكي از مامورين اف بي‌آي در زندان سپاه و موضع سپاه در اين ارتباط گفت: دشمنان به دنبال بهانه جويي و پيدا كردن نقاط ضعف هستند و كساني كه در مورد سپاه منتشر مي‌كند هم از جمله اين موارد است و در خصوص دستگيري مامور اف بي‌آي نيز ما آن را تكذيب مي‌كنيم و اگر سپاه كسي از دشمنان را بگيرد خود اعلام خواهد كرد.
کد خبر: ۱۴۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۹ 07 February 2011
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دستگيري يك مامور اف بي آي را تكذيب كرد و گفت :‌ و اگر سپاه كسي از دشمنان را بگيرد خود اعلام خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، سردار محمدي علي جعفري در نشست خبري كه صبح امروز برگزار شد، در پاسخ به سوالي در خصوص راه اندازي شبكه‌هاي ضد كروز و مناطق تحت پوشش اين شبكه‌ها گفت : در مناطق حساس و حياتي اين توانايي ايجاد شده است و با توجه به سرعت كم و امكان از بين بردن آنها در فضا قبل از رسيدن به هدف، در نقاط حساس و حياتي از جمله تهران شبكه‌هاي ضد كروز راه اندازي شده است.

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پاسخ به سوالي در خصوص برخي اسناد در شبكه‌هاي خارجي در مورد سپاه و دستگيري يكي از مامورين اف بي‌آي در زندان سپاه و موضع سپاه در اين ارتباط گفت: دشمنان به دنبال بهانه جويي و پيدا كردن نقاط ضعف هستند و كساني كه در مورد سپاه منتشر مي‌كند هم از جمله اين موارد است و در خصوص دستگيري مامور اف بي‌آي نيز ما آن را تكذيب مي‌كنيم و اگر سپاه كسي از دشمنان را بگيرد خود اعلام خواهد كرد.

وي در پاسخ به سوالي در خصوص ارزيابي سپاه در مورد تحولات خاورميانه و قيام مردم مصر، تونس واحتمال تداوم آن در منطقه اظهارداشت: اين اتفاق بايد سال‌هاي پيش رخ مي‌داد كه به دليل مراقبت‌هايي كه استكبار جهاني و رژيم‌هاي ديكتاتوري منطقه كرده بودند اين حركت‌ها به تعويق افتاده است ولي حركتي اجتناب ناپذير بود.

وي ادامه داد: وقتي كشورهاي منطقه شعار آزادخواهي و رويكردهاي انقلاب اسلامي را ببيند و از سوي ديگر رفتار حاكمان خود را مشاهد مي‌كنند، طبيعي است اين گونه حركت‌ها شروع مي‌شود . البته با تاخير اين اتفاقات رخ داد و بهتر است حاكمان مستبد اين كشورها به خواسته‌هاي ملت‌ها توجه كند چرا كه آنها چيزي جز آزادي، استقلال و خارج شدن از سلطه كشورها نمي‌خواهند و حاكمان كشورها بايد به اين خواسته‌ها پاسخ مثبت دهند و اگر اين اتفاق نيفتد گرفتار تبعات منفي خشم ملت‌هاي خود خواهند شد.

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پاسخ به سوالي از ارزيابي خود دادگاه ترور رفيق حريري نيز گفت: اين‌ها برنامه‌ريزي بسيار دقيقي بود كه آمريكايي‌ها و رژيم صهيونيستي در منطقه داشته است و توطئه بزرگي بود و اصل اين ترور توسط عوامل جاسوسي رژيم صهيونيستي با اطلاع آمريكايي‌ها انجام شد و مي‌خواستند اين توطئه را به گردن حزب‌الله بياندارند و نزديك شود براي برخورد با آنها و خلع سلاح آنكه موفق نشده اند.

وي ادامه داد: در اين مسير مشاهد موفقيت نيروهاي انقلاب و حزب‌الله و هوشياري مردم لبنان بوديم كه سبب شد توطئه دشمنان خنثي شود و اين ماجرا روشن شده است و بعيد است كه آنها بتوانند اهداف شوم خود را دنبال كند.

جعفري در پاسخ به سوالي در خصوص بازنشسته شدن نسل اول سپاه پاسداران و اقدامات اين نهاد براي احياي روحيه پاسداري گفت: با توجه به اينكه پيش از 30 سال از انقلاب اسلامي مي‌گذرد تعداد قابل توجهي از نيروهاي قديمي سپاه بازنشسته شده‌اند و از آنجايي كه زماني براي پاسداري از انقلاب قائل نيستند اين وظيفه خود را تلقي شده نمي‌كند و بيشتر پاسداران ما خواهان اين هستند كه در ايفاي نقش خود فعال بماند.

وي ادامه داد: براين اساس سازمان‌هايي را پيش‌بيني كرده ايم و معاونتي را براي بازنشستگان سپاه ايجاد كرده ايم تا هم در راستاي ارتباطات سازماني آنها باشد و هم خدمات سپاه به آنها صورت گيرد تا ارتباط فرهنگي روحي و رواني را حفظ كنيم.

وي تصريح كرد: براي نسل جديد سپاه كه اميد به آينده سپاه به اين نسل است برنامه‌هاي براي توجيه آنها و افزايش توانمندي و انتقال در تجربيات در دستور كار است و طرح‌هاي مختلفي در دست اجراست كه نسل جديد سپاه از تجربيات نسل قديم استفاده كند.

جعفري در پاسخ به سوالي در خصوص ارتش سايبري سپاه نيز گفت: اين ارتش صحنه‌اي است كه نياز امروز دفاعي، امنيتي، ‌سياسي، ‌فرهنگي در فضاي مجازي است كه بسياري از كشورها از آن استفاده مي‌كند.

وي ادامه داد: سپاه با توجه به توانمندي‌هاي خود به ويژه متخصصين بسيجي در اين صحنه حضور دارد و با توجه به اتصال ما به بسيج و نيروهاي انقلاب هيچ محدوديتي در مورد تعداد نيروهاي متخصص در جنگ سايبري نداريم و به طور گسترده از اين نيروها استفاده مي‌كنيم و علت موفقيت سپاه نيز استفاده از اين نيروهاست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر