بازدید 13358

تجمع شاكيان نگين غرب مقابل دفاتر مراجع

اين افراد كه به صورت خانوادگي از شهرهاي تهران و كرج به قم آمده بودند، ابتدا به دفتر آيت الله نوري همداني رفتند و شعارهايي از قبيل «مرجع عاليقدر، حمايت حمايت»، «مرجع عاليقدر، حمايت عدالت» و... سردادند.
کد خبر: ۱۴۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۸ 06 February 2011
بيش از 400 نفر از شاكيان پرونده نگين غرب در مقابل دفاتر مراجع تقليد در قم تجمع كردند و خواستار رسيدگي به مشكلاتشان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، اين افراد كه به صورت خانوادگي از شهرهاي تهران و كرج به قم آمده بودند، ابتدا به دفتر آيت الله نوري همداني رفتند و شعارهايي از قبيل «مرجع عاليقدر، حمايت حمايت»، «مرجع عاليقدر، حمايت عدالت» و... سردادند.

تجمع كنندگان كه شمار آنها بيش از 400 نفر بود سپس در مقابل مدرسه اميرالمؤمنين(ع) تحت مديريت آيت الله مكارم شيرازي حاضر شدند و اقدام به سردادن شعارهايي كردند و پس از آن به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) حركت كردند و در اين مكان مقدس به تجمع خود ادامه دادند.

تجمع كنندگان تصوير گواهي تحصيلي «غ-ف» مدير عامل شركت انبوه سازان شفق به همراه تصوير وي را در كاغذي منتشر كرده و در انتهاي آن نوشتند: صاحب اين عكس فردي شياد و از خدا بي خبر است كه به طور وسيع در تهران اختلاس و ارتشاء كرده و توانسته از طريق باند مافيايي قدرتمند كه در دستگاه هاي دولتي و قضايي ايجاد كرده و از سال 79 تاكنون هزاران خانواده را گرفتار و بي خانمان ساخته و 700 ميليارد تومان پول مردم را به جيب بزند.

در ادامه اين نوشتار آمده است: وي در اعترافات خود در دادگاه انقلاب به دارايي 4500 ميليارد تومان اعتراف كرده و اكنون سؤال هزاران شاكي اين است كه آيا رئيس جمهور عدالت محور و جناب آقاي صادق لاريجاني كه اقدامات جدي قضايي خود را بر محور مبارزه با مفاسد اقتصادي بنا نهاده اند در خصوص صدور حكم براي اين مفسد اقتصادي و پرونده معروف به نگين غرب اقدامات جدي را مبذول خواهند داشت؟

شاكيان اين پرونده همچنين اعلام كردند كه تا تحقق خواسته هاي به حق و قانوني خويش به اقدامات اعتراض آميز و قانوني خود ادامه خواهند داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار