بازدید 12029

جزييات گروگانگيري 4 دانش‌آموز در شيراز

سوژه گروگانگيري پس از اينكه وارد سرويس مي‌شود و سرويس مدرسه به سمت مدرسه حركت مي‌كند يكي از آدم‌رباها خود را به ماشين مي‌زند و يك تصادف را صحنه‌سازي مي‌كند/سه‌دانش‌آموز به‌سرعت رها و سوژه 6ساعت پس از آن رها مي‌شود.
کد خبر: ۱۴۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۰ 13 January 2011
جانشين فرمانده انتظامي استان فارس در نشست خبري در پاسخ به خبرنگار ايلنا درباره آدم‌ربايي كه در 14 ديماه امسال در خيابان ساحلي شيراز در ساعت 7:40 دقيقه صبح اتفاق افتاده است گفت: اين آدم‌ربايي از طريق 110 به پليس گزارش داده شد و ماموران مبارزه با گروگان‌گيري پليس آگاهي از همان لحظات نسبت به شناسايي افراد اقدام كردند.

به گزارش خبرنگار ايلنا، سردار سيروس سجاديان با اشاره به اينكه گروگان بعد از 6 ساعت در نقطه‌اي از شهر رها شده بود گفت: داستان از اين قرار بود كه اين دختر دانش‌آموز پس از اينكه وارد سرويس مي‌شود و سرويس مدرسه به سمت مدرسه حركت مي‌كند يكي از آدم‌رباها خود را به ماشين مي‌زند و يك تصادف را صحنه‌سازي مي‌كند و اين سبب مي‌شود كه راننده از ماشين پياده شود.

او افزود: در اين فاصله هم‌دست او سوار ماشين شده و از محل فرار مي‌كند و در فاصله اندكي از آن مسير 3 دانش‌آموز ديگري را كه در سرويس بوده‌اند پياده مي‌كنند و فرد مورد نظر خود را با خود مي‌برند.

او ادامه‌داد: گروكان‌گيران در نقطه‌اي ديگر هم‌دست خود را با ماشين نگه‌داشته بودند و سرويس را در آن مكان رها كرده‌و با گروگان از آن مكان مي‌روند.

او با اشاره به اينكه آدم‌ربايان 2 مرد و يك زن بوده‌اند گفت: آنها قصد داشتند به اهدافي برسند كه پليس با عمليات و تحقيقات بر محل هدف آنها از رسيدن آنها به هدف جلوگيري كرد و اين سبب شد گروگان‌گيران 6 ساعت بعد از گروگان‌گيري، گروگان را در نقطه‌اي از شهر شيراز رها كنند و متواري شوند.

او در پايان با اشاره به اينكه سرنخ‌هايي وجود دارد كه پليس مشغول مطالعه‌‌ آن است تاكيد كرد: فرد گروگان رها شده و اطلاعات بيشتر را پس از اتمام پرونده در اختيار خبرنگاران قرار مي‌دهيم.
پايان پيام
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی