بازدید 32567
۴
ضربه مهلکی دیگر بر پیکره شرکت‌های هرمی؛

انهدام ده‌ها دفتر شرکت‌های هرمی در تهران+تصاویر

پس از ماه ها کار کارشناسی و اطلاعاتی دقیق سربازان گمنام امام زمان(عج) که با همکاری ماموران ناجا پس از عملیات گسترده 30 اردیبهشت (انهدام 410 دفتر شرکت های هرمی) صورت گرفت، هنگام انتشار خبر، عملیاتی به صورت همزمان در 29 نقطه تهران برگ انجام شد. مديركل بخش مبارزه با شركت‌‌هاي هرمي وزارت اطلاعات، ادامه داد: گرایش به فعالیت ها هرمی پس از عملیات سی ام اردیبهشت، به یک دهم کاهش پیدا کرده
کد خبر: ۱۴۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۲ 12 January 2011
در عملیاتی مشترک که توسط ناجا و سربازان گمنام با دستور دادسرای جرایم رایانه‌ای انجام شد، ده‌ها دفتر مرکزی شرکت‌های هرمی منهدم شد.

به گزارش خبرنگار تابناک، پس از ماه‌ها کار کارشناسی و اطلاعاتی دقیق سربازان گمنام امام زمان (عج) که با همکاری ماموران ناجا پس از عملیات گسترده 30 اردیبهشت صورت گرفت، هنگام انتشار خبر، عملیاتی به صورت همزمان در 29 نقطه تهران برگ انجام شد و طی این عملیات، ده‌ها دفتر دیگر شرکت‌های هرمی منهدم، و افراد بسیار زیادی نیز دستگیر شدند.

در عملیاتی که سی‌ام اردیبهشت امسال، به صورت همزمان در تمام نقاط تهران توسط نیروهای وزارت اطلاعات و ناجا انجام شد، با انهدام 410 دفتر این شرکت‌های هرمی، چندین هزار نفر دستگیر و پس از طی مراحل قضایی برخی از آن ها با قید وثیقه ازاد شدند.

تقوی در یک کنفرانس خبری‌ که برای این منظور برگزار شده بود، اعلام کرد: به دنبال ضرباتی که از گذشته به شرکت‌های هرمی وارد شده، ضربه‌ای دیگر بر پیکر این شرکت‌ها وارد شد.

مديركل بخش مبارزه با شركت‌‌هاي هرمي وزارت اطلاعات ادامه داد: گرایش به فعالیت‌های هرمی پس از عملیات سی‌ام اردیبهشت، به یک دهم کاهش پیدا کرده و رشد گذشته متوقف شده که این مهم را مدیون اطلاع رسانی رسانه‌ها هستیم و به دنبال این اطلاع رسانی گسترده و قابل تقدیر، پی‌درپی شاهدیم که برخی اعضا از داخل شرکت‌ها خارج شده و از ادامه اینگونه فعالیت‌ها خودداری می‌کنند.

تقوی درباره جزئیات عملیات امروز گفت: گذشته از تعداد دفاتری که طی روزهای گذشته منهدم شده، در عملیات امروز بیش از 20 دفتر اصلی این شرکت‌ها به صورت همزمان منهدم شدند.

تقوی افزود: هدف از عملیات گسترده امروز، دستگیری افراد نیست، بلکه انهدام دفاتر است؛ البته سران شرکت‌های دستگیر می‌شوند، اما سایر فریب‌خوردگان و مالباختان پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل خانواده خواهند شد.

تقوی با هشدار به صاحبان املاک و بنگاه‌های املاک گفت: در دستوری که چندی پیش صادر شد، اعلام شده است که با صاحبان املاک و بنگاه‌های املاک که به مسئولان این دفاتر ملکی را اجاره داده‌اند نیز برخوردهای قانونی صورت خواهد گرفت.

تقوی با هشدار نسبت به شرکت‌هایی که به نام «فارکس» مشغول فعالیت هستند نیز، گفت: فعالیت این شرکت‌ها و دفاتر نیز غیرقانونی بوده و مراحل قضایی و پیگیری‌های حقوقی این شرکت‌ها در حال انجام است، حدود 200 سایت این شرکت‌ها مسدود شده و تعداد بسیاری از مالباختگان نیز برای پیگیری حقوقی اموال از دست داده خود، به دستگاه قضایی مراجعه کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
کی بشه ریشه این هرمی های حرام خوار خشک بشه خدا میدونه .
من خودم یک مال باخته شرکت کوئستم.الان 14 میلیون بدهکارم و از خونمم جرئت نمی کنم بیرون بیام.واقعا آبرویی دیگه برام نمونده.خدا به دادم برسه.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی