بازدید 116331
یک منبع نزدیک به پهلوی ها؛

فرضيه قتل عليرضا پهلوي جدي است

حتی گفته مي شود، او مدتي پیش در يكي از جمع هاي خصوصي با اعتراض به برخي حاضران گفته بود: شما سال ها ما را به اين خيال دلخوش كرديد كه رژيم ايران امروز و فردا سقوط مي كند، ولي حتى از رخدادهای اخير هم نتيجه اي به دست نیامد. اگر برگرديم و خود را تسليم كنيم، اعداممان كه نمي كنند، ولي بهتر از اين وضع نابسامان است.
کد خبر: ۱۴۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۶ 07 January 2011
يك ايراني ساكن خارج از كشور كه به دلیل ملاحظات امنیتی، خواست نامش مخفي بماند، در اظهارنظري شخصي مدعي شد فرضيه قتل عليرضا پهلوي جدي است.

به گزارش «تابناک»، وي که سالهاست با خانواده پهلوی آشنایی دارد، به خبرنگار ما گفت: يكي از بحث هايي كه مدتي است در محيط هاي خاص ايراني مخالف خارج از ايران مطرح شده، نااميدي از سقوط نظام و پيشنهاد برگشتن به كشور بوده و بسياري شروع به طرح اين موضوع كرده بودند كه اگر برگرديم و واقعيت را بپذيريم و حتى به دادگاه برويم، بهتر از اين است كه در آوارگي بميريم.

وي مدعی شد: شواهدی هست كه برخي اعضاي خاندان پهلوي، از جمله عليرضا نيز در جمع هاي خصوصي، اين بحث را طرح كرده و از انگيزه خود براي بازگشت به ايران خبر داده بود.

این شخص آگاه ادامه داد: حتی گفته مي شود، او مدتي پیش در يكي از جمع هاي خصوصي با اعتراض به برخي از حاضران گفته بود: شما سالها ما را به اين خيال دلخوش كرديد كه رژيم ايران، امروز و فردا سقوط مي كند، ولي حتى از رخدادهای اخير هم نتيجه اي به دست نیامد. اگر برگرديم و خود را تسليم كنيم، اعداممان كه نمي كنند، ولي بهتر از اين وضع نابسامان است.

وي افزود: اين بحث ها به طور  جدي مطرح شده و برخي هم توانستند برگردند، اما جريان وابسته به آمريكا در بیرون از كشور، به ویژه در درون آمريكا، اصلا نمي خواهد اين بحث ها جدي شود، چون اصل موجوديت آنها به خطر مي افتد؛ بنابراین، اگر كسي هم در ميان چهره هاي مشهور به طور جدي چنين قصدي داشته باشد، به طور جدي با او مقابله مي كنند، زيرا موفق شدن اين بحث، ضربه بسيار بزرگي به مخالفان نظام است.

این منبع آگاه درباره عامل مستقيم حادثه اظهار داشت: به طور قطعي نمي توان از مجموعه خاصي نام برد كه مثلا آيا «سيا» اين كار را كرده يا مجموعه هاي كوچكتر، ولي به طور مشخص، قرائني كه اين فرضيه را تقویت مي كنند، نشان مي دهد كه چون لیلا خواهر عليرضا به مشكلات روحي و افسردگي معروف بود و خودكشي او جدي گرفته شد، گمان مي كردند كه در اين زمینه و موارد مشابه هم فرضيه خودكشي طبيعي و باورپذير است، زيرا موضوع سرخوردگي و آسيب هاي رواني در ميان مخالفان جمهوري اسلامي، به ویژه گروه سلطنت طلب به اندازه اي جدي است كه همه از آن آگاهند و آشکار است.

وي همچنين ادعا كرد، در آينده مداركي دال بر اين موضوع آشكار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۷۶
بازم شروع شد احتمالاسازمان سیادست داشته ووو....
(((ای بندگان خداتازمانی که اخباری برایتان مسجل نشده ودرصحت آن تردید هست
آن رابیان نمایید.))))
خداآخروعاقبت همه بندگانش رابخیرکند
پاسخ ها
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۲:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۷
وضعیت سلطنت طلب ها که داغون هست.یه سر به فیس بو ک و بالاترین بزنید ببینید سلطنت طلب ها تبدیل به چه موجودات عجیب و غریبی شده اند.!

خداوند نابود کند خانواده سلطنتی و طرف داران مزدور ضد اسلام انها را
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۲:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۷
خود کشی کرده که کرده /کشتنش که کشتنش

دیگه بالاتر از صدام که نبود!تاریخ مصرفشون که بگذره امریکا دهنشون رو مثل اسفالت صاف میکنه.ممد رضا شاه رو یادتون رفته؟حتی امریکا راضی نشد تو کشورش به اون پناهندگی بده ! در مصر به درک واصل شد.پدر بزرگش هم که در عین بیچارگی در جزیره موریس به درک واصل شد

هرکه با ال علی درافتاد ور افتاد

دودمانشون رو خدا به باد میده!و تا نسل ها این اثار بر این خانواده قابل مشاهده هست
بي طرف
| Iraq |
۱۷:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۷
شما چرا يه دفعه نگران شدي آقا فرزين ....از نوع نظر شما ميشه فهميد كه همچي يه خورده ...........
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۷
سرنوشت همه کسانی هست که این همه خیانت و جفا درحق ایرانی انجام دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۷
مگه تو خبر داری؟ شک نکن تابناک الکی چیزیو پست نمیکنه. این دیگه بحث کیک و ساندیس نیست. فکر کن یکم
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۷
فرزین جان تابناکم گفته فرضیه نگفته که این یک خبر قطعی است
تابناک جان ضربه مغزی شدی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۷
ساده لوحی رو بذارین کنار.توی این دنیا هر احتمالی می تونه اتفاق بیافته.احتمال اینکه این حرف راست باشه هم وجود داره
..
..
.
.
.
فرضیه نه...
.
.نظریه....
.
.احتمال قتل وی بمراتب بیشتر از احتمال خودکشی است.
.
.
دهن مارو سرویس کردید...
بابا کشتی مارو با این گور به گور شده ها
ولمون کن... مرد که مرد به درک اسفل
شما بیکارید این قدر گیر سه پیچ دادید به این یارو
این همه بدبختی هست... هر ساعت یه تحلیل و خبر ازین ماجرای غیر مهم میگذارید تو سایتتون
واقعا که بیکارید
چه فرقی می کند؟؟؟ کشته شده یا بطور طبیعی مرده یا خود کشی کرده یا ...
این بابا و کل خاندانش عددی نیستن که اینقدر بهشون می پردازین!
فرزند یک گمراه نادان در غربت کشته شد و این باید درس عبرتی برای ما باشد که عاقبت جبارین این چنین است و لذا علی وار زندگی و حکومت کنیم.
ضمنا؛ هیچ ایرانی عاقل و غیر خائنی نیست که از پهلوی ها دل خوشی داشته باشد اما بهتر است تمسخر نکنیم و فقط درس عبرت بگیریم.

آنچه بر خود نمی پسندی بر دگران هم مپسند.(معصوم ع)
ایشون آدم دانشمندی بود؛ و از رشته‌اى درس خونده و پژوهش‌هايى که داشته، مشخصه دلبستگى ِ زيادى به ايران داشته. بعيد نيست سخن شما درست باشد.
واقعا اگر اینطور باشه، چرا دستگاه اطلاعاتی ایران دخالتی نکرده و زمینه بازگشت آنها رو فراهم نکرده. در نظر بگیرید که اینطوری می شد ضربه محکمی به سلطنت طلبها زد.
در ضمن این بنده خدا موقع فرار شاه فقط 8 ساله بوده و فکر نکنم محاکمه سختی توی ایران داشته می بوده.
با توجه به اینکه علیرضا مدارک و مدارج تحصیلی زیادی کسب کرده بود به نظر می اید خیلی به زندگی امیدوار بوده که اینقدر درس خوانده!
در ضمن ادعای خودکشی وی از داغ شکست جنبش سبز از طرف رضا نشاندهنده عدم نارحتی از مرگ برادر است (استفاده از مرگ وی در جهت اهداف سیاسی اش)
ناشناس عزيز تابناك فقط راوي خبر هست نه تحليلگر آن
تابناک جان ، بازم زیادی گرد نخود زدی؟ مگه دکتر نگفته بود تو مصرفش زیاده روی نکنی تا توهماتت تو حد معمولی و استاندارد همیشگیت باقی بمونه ؟
تابناک جان باز ديشب فيلم پليسي ديدي؟!!
بخدا دفعه اولی که اسمش رو شنیدم 2 روز پیش بود که خودکشی کرد.
برای ما چه اهمیتی داره که کشتنش یا خودکشی کرده؟
تابناک ضربه مغزی نشده قرص هایش را نخورده است.
تابناک بیا و مردانگی کن دست از مزخرف گویی بردار ...
اتفاقاً فرضیه خوبیه. چون تصفیه های درون سازمانی گروه های مخالف، ضد انقلاب و ... در خارج از کشور همیشه بوده و هست. حتی اگر به صورت قتل و یا خودکشی نباشه آنقدر طرف را تحت فشارهای روحی و روانی قرار می دهند که دست آخر روانه تیمارستان بشه و یا اینکه تسلیم فرمان های اونها بشه. منزوی کردن افراد به صورت خیلی شدید هم از روش های اونهاست. یکی از ساده ترین روش هایی که می توان این افراد کنارزده شده رو دید حضور محسوس آنها در برنامه های ماه محرم و شبهای قدر در مراکز اسلامی است. البته همیشه مقدمشان گرامی داشته و خواهد شد. بسیاری از آنها در میانسالگی دچار تحول شده و خواهان حضور در جمع ایرانیان سالم و مذهبی ویا نیمه مذهبی هستند. این تجربه چند دهه اینجانب در خارج از کشور است.
تابناک جان بفرض فرضیه شما درست به ما چه که خودکشی کرده یا نکرده چه اهمیتی داره
چه کشته شده باشه چه کشته باشنش به منو شما ربطی نداره . به درک که کشتنش
فرضیه قتل می تواند وارد باشد . اما آخه این دلایل که شما مطرح کردید ، بزغاله را به خنده می اندازه ! در آمریکا بنا به دلایل حقوقی ازدواج کم شده ، چون خیلی از زنها با فاصله کمی درخواست طلاق و بالا کشیدن اموال شوهر را می کنند . زنی که چند ماه قبل غرق شد و علیرضا پهلوی نتوانست او را نجات دهد ، در واقع همسر او بود . نه آن لفظ معنی دار معشوقه که شما معمولا مد نظر شماست . علیرضا افسردگی شدیدی به این سبب پیدا کرد . او با خانواده خود اصلا همفکری نداشت و در رشته تاریخ باستان ایران از هاروارد دکترا گرفته بود و هدفش گسترش فهم عمومی درباره فرهنگ و تاریخ ایران بود. از سیاست گریزان . مصاحبه سیاسی نمی کرد و گاهی در مجامع خصوصی عملکرد پدر و پدر بزرگش را هم زیر سئوال می برد .بسیار روشنفکر بود . به نظر من ، باید حریم خصوصی او را محترم شمرد و او را به زور وارد حیات سیاسی نکرد .
به نظر من ممکنه کشته شده باشه به نظر شما علیرظا پلوی با تحصیلات عالیه دانشجوی دکترا ایران شناسی و اطرافیان می گویند روحیه ای مانند یک ارتشی محکم چگونه خود کشی کرده
باید همه احتمالات را مد نظر قرار داد تا به حقیقت امر واقف گردیم واز دیگر نظر دهنده گان حواهش میشود عجول نباشید واز تابناک انتقاد بی جا نکنید . خبر گفته میشود بصیرت با شنونده است.
نقش شخص رضا پهلوی در این خودکشی ها باید بررسی بشه.
می تواند درست باشد. از این نوغ رفتارها با موافقان دیروز و مخالفان امروز برای غربی ها تازگی ندارد. مگر با پدر بزرگ این علیرضا چه کردند او را تبعید کردند چون دیگر بدرد نمی خورد. نوه اش را هم کشتند چون می توانست آبروریزی کند. رمل و اسطرلاب نمی خواهد هر بچه ای می تواند از سابقه تاریخی اقدامات سازمان های جاسوسی غربی به چنین نتیجه ای برسد.
حالا خودكشي يا مرگ چه فرقي مي كنه .فقط بد به حال كسي كه در غربت زندگي كنه ودر ابهام بميره.
من فکر میکنم .....خوده تابناک یه عنصر نفوذی سیا یا موساده ، البته اقای پروفسور محمد علی رامین !!! غیر مستقیم به رسانه های صهیونیستی پرداخته بود که یکی از اونها همین تابناکه!!! حالا تابناک جان بگو از کی خط میگیری ؟ سیا موساد ؟ یا سران فتنه
نه تابناک جان اینجوری نبوده الکی این حرفها رو پیش نکش برای چی باید به ایران برمیگشته مگه اونجا زندگی بدی دارند اینها .........یخورده سلول های خاکستری رو به کار بنداز
خبر جالبي بود
درحاليكه بي بي سي مرثيه خوان فرزند پهلوي مخلوع است و او را با شهداي انقلاب از يك منظر مي نگرد.
خداخيرتان دهد كه كمي بيشتر از فضاي خارج نشينان باخبرمان مي كنيد
در تحلیل مرگ این فرد میتوان گفت اصولاً افرادی مثل این که در خانواده ای متولد شدند که اکثرشان حس شهرت طلبی را در تا حد زیادی ارضا کردند ناتوانی در ارضا این حس به شدت باعث سرخوردگی می شود وقتی چنین فردی خود را با پدرش مقایسه می کند که بالاترین مقام یک کشور بوده و درکانون توجه همه ، از درون زجر می کشد نهایتاً تنها راهی که بتواند برای مدت کوتاهی مطرح شود و دیده شود را در خودکشی می بیند چه بسا در همان لحظه مردن به شدت از این موضوع که توانسته این حس شهرت طلبی اش را ارضا کند خوشحال هم بوده
البته این احمقانه ترین و بی بازگشت ترین تصمیم برای ارضای حس شهرت طلبی است
فرضیه قتل غیر محتمل نیست. برای اثبات این فرضیه باید به این سئوال پاسخ داده شود که آیا حیات شاهزاده بیشتر می تواند به مطرح کردن و خبرسازی مجدد خاندان پهلوی کمک کند و مورد بهره برداری قرار گیرد یا حیات وی ؟ پر واضح است که تاکنون از حیات وی خبری نبود ولی با مرگ نامبرده و حاشیه های مطروحه در بیانیه رضا پهلوی و گریز به صحرای کربلا ، بیشترین بهره بردای از مرگ این شاهزاده شد. لذا صرف نظر از اینکه علیرضا پهلوی فرزند شاه مخلوع است باید ج.ا.ایران در چارچوب حقوق کنسولی به موضوع نگاه کند و قتل احتمالی وی را مورد پیگیری قرار دهد و سازمان سیا را باردیگر رسوا کند.ع/
همانطور که محمد رضا پهلوی با خیالات واهی
برادرش علیرضا را یک تک پا پیش رضا خان قلدر
فرستاد بعید نیست رضا ربع پهلوی علیرضا جون
را برای تمدد اعصاب پیش پدر تاجدار سابق و
پدر بزرگ شاخدار فرستاده باشد . از قدیم هم
گفته اند تره به تخمش میره شازده به باباش .
من کاملا مطمئنم که علیرضا به قتل رسیده
اشغالید بسه دروغ
تابناک جان میشه بگید این مامور نفوذی را شما از کجا میشناسید؟؟؟؟؟؟؟
اینها تقاص خون جوانان ماست که خاندان منفورپهلوی پس میده.
خدا عاقبت همه را بخیر کند
اين فرضيه كاملا غلط و باطل است
این وضعیت نا بسامان که علیرضا می خواسته از دستش فرار کنه بیاد ایران چه وضعیتیه، میشه بگید ما هم بدونیم! آدمایی که این ورن دارن زندگیشونو میکنن مخصوصا اونایی که از بچگی ایران نرفتن هیچ احساسی به ایران ندارن.
هوالهادی
گاهی ، افراد صالح همانند حضرت نوح (ع) و یا برخی بزرگان دینی مان ، فرزندانی ناصالح و نابکار داشته اند و از سوی دیگر خیلی از سلاطین و امراء فرزندان شایسته ای داشته اند. (یخرج الحیّ من المیت و بخرج المیت من الحیّ). در اسلام نیز گناه کسی را به پای دیگری نمی نویسند. لذا مخاطب این پیام ، افرادی هستند که والدین و یا بستگان نزدیک جنایتکار داشته اند و بی دلیل عزلتی اختیار نموده و از فرصت زنده بودنشان استفاده نمی کنند. چرا که اگر أجل مهلتشان ندهد ، دیگر مجالی نیست. پس تا دیر نشده به آغوش وطن برگردید و با اعمال نیک خود ، جبران مافات نمایید. قبل از اینکه زمان "ربّ ارجعونی لعلّی اعمل صالحاً فیماترکت" فرا برسد. ضمناً بدون هرگونه تعصب ، آزادترین نظام ، نظام جمهوری اسلامی ایران است.
سخن‌نوآر که نو را حلاوتی است دگر
بابا دست بردارید. به ما چه؟ اصلا فراموش کنید این خانواده رو.اصلا مردن یا موندن این آدم چه تاثیری توی تاریخ ما داره؟

هرجوری حساب کنید این بینوا حتی وقتی از ایران رفت به سن تکلیف هم نرسیده بود.
با توجه به اینکه دانشجوی تاریخ بوده است، فرضیه فوق و درک حقیقت برای او بعید به نظر نمیرسد. اگر به ایران برمیگشت ضد انقلاب نابود میشد.
با سلام اين سرنوشت خانداني است كه 57 سال با ظلم و ستم و غارت اموال ملت ايران، حكومت كردند. ليلا پهلوي كه گفته مي شود شديدا به مواد مخدر اعتياد داشته و خود كشي وي نيز با قرص هاي خواب آور در چند سال پيش تاييد شده است. خود كشي عليرضا نيز به دليل انحرافات اخلاقي كه از دوران حكومت ننگين پهلوي در ايران به ارث برده است نيز امري قابل توجيه است و آناني كه به خدا اعتقادي ندارند،همواره بايد در انتظار چنين سرنوشتي باشند.
ای کاش بقیه پهلوی ها هم زودتر رفع زحمت کنند.حالا یا با خود کشی یا زحمتشان را سیا بکشد!
از حسن توجه شما ممنون
قومی متفکرن اندر ره دین ، قومی به گمان فتاده در راه یقین ، میترسم از آن که بانگ آید روزی ، کی بی خبر آن راه نه آن است به این
چرخ فلک میچرخت
مثل این که ساندیس امروزی که تابناک خورده مشکل داشته که اینجوری داره مزخرف میگه ...
ضربه مغزی بوده
با بازشگت اینگونه افراد به موطن عزیز خود یعنی ایران، بیش از همه آمریکا متضرر میشود چون اینها دارای اطلاعات بسیار حساسی هستند که با بازگشت آنان به ایران منافع امنیتی امریکا شدیدا به مخاظره می افتد. ایکاش قدری عقل در کله این دولت می بود با مخالفین برخورد حذفی نمی کرد و راه را برای بازگشت محترمانه آنان فراهم میساخت. اما صد افسوس
تابناك اراجيف بس است نون بازوتو بخور
من باشما موافقم
نمي خواهم مطالب فوق راردكنم وليكن همه مطالب گفته شده در مجهول وابهام قراردارد
منبع اش چندليتري بود؟
بازم تو تابناک
از يك مقام نزديك كه خواست نامش فاش نشود، عنوان شد كه به اخبار تابناك كهگرگي در لباس ميش است نوجهي نكنيد.
تابناک حالت خوبه؟
آخه این حیف نون کیه که واسش نقشه قتل بکشن؟
حیف گلوله...
اين شاهزاده ! تا زمانيكه زنده بود براي مملكت ما خيري نداشت . حالا هم كه مرده ميخواد آب خزر رو نجس كنه . اي بابا اين فسيلها رو بريزيد دور . حتي ارزش خبر رو هم ندارند اينها .
با سلام
با نوجه به تصمیم به برگشتن وی به ایران فرضیه قتل وی کاملاً بجاست باید روی این قضیه بیشتر کار بشه و اونور آبیها رو از این موضوع کاملاً آگاه نمود.
جوك بود؟
شما چطور اين فرد را پيدا كرديد كه همچون اطلاعاتي براي شما داده است؟
وشاید هم راست باشه کسی چه میدونه از این پهلویها همه کار برمیاد
مگه اون قدیمیهاشون بهم رحم داشتند؟
برادرها ی شاه ودامادشون همه به طور مشکوک از دنیا رفتند
زودباش بنویس جاسوس موساد حلقه لندن و سران فتنه هم با ایشون در ارتباط بوده اند
حالا که اوضاع خیلی خرابه!!!!کدوم آدمی تو این اوضاع بر میگرده میاد ایران؟
عجب رویی داری تابناک
"يك ايراني ساكن خارج از كشور كه به دلیل ملاحظات امنیتی، خواست نامش مخفي بماند، در اظهارنظري شخصي مدعي شد فرضيه قتل عليرضا پهلوي جدي است." نميگم اين خبر غلطه ولي
كجا مدعي شد؟ منبعتون چيه؟ خدتون منبع خودتون شديد؟ اينكه نشد خبر رساني؟
اتفاقا به نظر من این خبر خیلی هم باور پذیره!!!
تابناک جاسوس تو هم با نزدیکان خاندان پهلوی در تماس هستی؟؟ چقدر مزخرف میگید ؟!
به نام خدا

چوب خدا صدا نداره. حالا حالا مونده تا آدم هاي وطن فروش يكي يكي به درك واصل بشن. بيچاره ها تا جيك جيك مستونشون بود فكر زمستون رو نداشتن. وقتي داشت خودكشي مي كرد يادش نبود قرار بود بياد ايران را آباد كند. بهرحال اميدوارم كه خدا آخر و عاقبت همه رو به خير كنه. آمين
میشه تاحدی این نظر پذیرفت چون اولا نامزد این آقا یکسال که غرقه شده خوب یعنی ده ماه پیش یادش نبودخودکش کنه ؟؟درثانی خواهرش نزدیک ده سال که خودکشی کرده یعنی بعد ده سال خودشو به خاطر غم از دست دادن خواهر کشته ؟؟؟ پس مرگ نامزد وخواهر نمیتونه عامل خودکشی باشه یعنی یکم عجیبه و جای پیگیری داره
احتمال این امر خیلی زیاد و محتمل هست.
بابا ما چرا هممون توهم داریم میدونید پهلوی ها چقدر پول دارند؟؟ آخه واسه چی باید بیایند ایران خودشونو معرفی کنند؟؟؟ که تو آوارگی؟؟؟؟ آخه یعنی چی؟ بعد یارو میره وایه اینکه آوارست خود کشی میکنه؟؟؟ بابا این اگه باباشم هنوز زنده بود داشت تو آمریکا زندگی میکد!!!!!! این حرفهای عجیب چیه میزنید؟؟؟
تابناک احتمالا تاب برداشتی
اینکه به قتل رسید جزء اشهد من اشمس هست اما اینکه کی بوده مطمئنا هکی یا هر سازمانی بوده این روش قتل سیا نیست و حرفه ای ها یا اونایی که تاریخ زیاد دنبال میکنن میدونن چی میگم.
چقدر ما انسانها بد و ذليليم.نه؟
اينقدر پشت سر اين و آن حرف ميزنيد خسته نشديد؟ بس كنيد از خدا بترسيد. هر چند فكر نكنم اسمي بنام خدا را حتي در دل ياد كنيد.
پس خوش بحال حيوانات كه در جنگل زندگي ميكنند آنها از ما متمدنترند. اينطور نيست؟
*يك ايراني ساكن خارج از كشور كه به دلیل ملاحظات امنیتی، خواست نامش مخفي بماند، در اظهارنظري شخصي مدعي شد فرضيه قتل عليرضا پهلوي جدي است.
به گزارش «تابناک»، وي که سالهاست با خانواده پهلوی آشنایی دارد، به خبرنگار ما گفت*

خداييش تابناك رابطه تو با خاندان پهلوي هم مشخص شد..
البته خودت اعتراف كردي...
حالا بيشوخي اين خبر تا يه جاييش واقعي بنظر ميرسه
لطفا از جزئیات قتل یا خودکشی خبری تهیه کنید.
بازم تابناک فردین شد!!!!!!!!
ان بد بخت با پدر بد بخت تر خودش داره داخل جهنم جلز وولز میکنه ؟؟حالا شما دارید دنبال علت می گردید خودکش یا قتل کار خوبی بوده ... امیدواریم در خاندان پهلوی ادامه پیدا کند .. وخانوادگی در جهنم در عذاب باشند
این قوم وخویش تا حالا کجا تشریف داشتن خنده دار اینه که کیهان را مسخره میکنید راستی اون قوم خویش احمد علی هوشنگ انصاری نیست که جهت نقد کردن بعضی از اموال قبل از انقلابش یاوه میبافد وکسی هم کاری به کارش ندارد در این ملک فعلا یاوه گویی وحرف مفت زدن خرج وهزینه ندارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست