بازدید 8132

حل مشکل دریافت یارانه زنان بد سرپرست

بر اساس دستورالعملي که در سازمان هدفمندسازي يارانه ها با مشارکت سازمان بهزيستي و قوه قضائيه تهيه شده است، خانواده بدسرپرست مي‌توانند با مراجعه به مراجع قضايي، شوراهاي محلي و يا سازمان بهزيستي، مراحل اداري را طي و يارانه نقدي را دريافت کنند.
کد خبر: ۱۴۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۰ 03 January 2011
سرپرست سازمان بهزيستي کشور گفت: مشکل خانواده‌هاي بد سرپرست، براي دريافت يارانه برطرف شده است.

به گزارش ايسنا، احمد اسفندياري افزود: بر اساس دستورالعملي که در سازمان هدفمندسازي يارانه ها با مشارکت سازمان بهزيستي و قوه قضائيه تهيه شده است، خانواده بدسرپرست مي‌توانند با مراجعه به مراجع قضايي، شوراهاي محلي و يا سازمان بهزيستي، مراحل اداري را طي و يارانه نقدي را دريافت کنند.

اسفندياري، هرگونه افزايش مستمري را براي زنان بدسرپرست منتفي دانست و گفت: سازمان بهزيستي بايد بر اساس برنامه پنجم توسعه، براي توانمندسازي مددجويان گام بردارد.

وي درباره افزايش يارانه مددجويان بهزيستي و دهک‌هاي کم درآمد گفت: از سال آينده، مددجويان زيرپوشش سازمان بهزيستي، کميته امداد و دهک‌هاي پايين جامعه، يارانه بيشتري دريافت خواهند کرد. براساس گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت اسفندياري افزود: همچنين به اين مددجويان خدماتي نظير تحصيل رايگان و بيمه کامل اجتماعي ارائه خواهد شد.

سرپرست سازمان بهزيستي گفت: با هدفمند شدن يارانه ها و افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي و کرايه‌ها، در پي افزايش کمک هزينه اياب و ذهاب معلولان هستيم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر