بازدید 18411

احضار رسایی به دادگاه ویژه روحانیت

شكايت از رسايي به خاطر برخي اظهارات وي بوده و اين اظهارات هيچ ربطي به انجام وظيفه نمايندگي وي ندارد. چرا كه اگر اتهام رسايي به انجام وظيفه نمايندگي وي مرتبط بود، هيئت رئيسه مجلس احضاريه دادگاه را به وي ابلاغ نمي كرد.
کد خبر: ۱۴۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۲ 03 January 2011
حميد رسايي نماينده تهران اخيرا با شكايت فرزند يكي از مقامات براي پاره اي توضيحات در خصوص مسايلي خارج از وظيفه نمايندگي به دادگاه ويژه روحانيت احضار شده است.

يكي از نمايندگان مجلس در گفت‌وگو با جام جم آنلاين با اعلام اين خبر افزود: حميد رسايي نماينده تهران در مجلس با شكايت فرزند يكي از مقامات كشور به دادگاه احضار شده است.

اين نماينده با بيان اينكه رسايي قبلا هم به خاطر پرونده ديگري به دادگاه احضار شده بود، از تشريح موارد اتهامي پرونده اخير وي خودداري كرد و افزود: شكايت از رسايي به خاطر برخي اظهارات وي بوده و اين اظهارات هيچ ربطي به انجام وظيفه نمايندگي وي ندارد. چرا كه اگر اتهام رسايي به انجام وظيفه نمايندگي وي مرتبط بود، هيئت رئيسه مجلس احضاريه دادگاه را به وي ابلاغ نمي كرد.

در همين رابطه محسن كوهكن سخنگوي هيأت رئيسه مجلس به خبرنگار ما گفت: مطابق آين نامه داخلي مجلس شوراي اسلامي هيأت رئيسه مجلس از زمان مجلس هفتم كميته حقوقي تشكيل داده است كه اينجانب هم عضو اين كميته هستم و وظيفه آن بررسي احضاريه هايي است كه از سوي دادگاه براي نمايندگان مجلس ارسال مي شود.

نماينده لنجان در مجلس با بيان اينكه نمايندگان مجلس مانند هر ايراني در جامعه ما زندگي مي كنند و هيچ گونه مصونيت قضايي ندارند بلكه همه در برابر قانون مساوي هستند، تصريح كرد: اگر كميته حقوقي هيأت رئيسه مجلس پس از بررسي احضاريه، به اين نتيجه برسد كه احضاريه ارتباطي با انجام وظيفه نمايندگي از جمله نطق نمايندگان و يا مواردي اينگونه ندارد، آن را به نماينده مذكور ابلاغ مي‌كند.

كوهكن در پاسخ به اين سوال كه آيا احضاريه اي براي رسايي به هيأت رئيسه مجلس رسيده و آيا شما آن را به وي ابلاغ كرديد، گفت: موردي بوده و به ايشان هم ابلاغ شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار