بازدید 93334

ببر روسی انحراف اخلاقی داشت؟!+تصاویر

کد خبر: ۱۴۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۸ 02 January 2011
مطلب طنز است - اظهارات جدید مدیر باغ وحش تهران مبنی بر این که ببرمازندران اهدایی روس ها به ایران بیماری "ایدز" داشته، نشان می دهد که کار جناب ببری خان ما از بیخ وبن عیب داشته و بیماری" مشمشه " علت ثانوی مرگ جناب ایشان بوده ونامبرده متوفی، گویا دچار نیمچه انحرافاتی اخلاقی بوده واحتمال اینکه ،با مادینه های سفید روسی روابط غیر متعارف !آنهم از نوع پرخطرش! بر قرار کرده باشد، بسیار وجود دارد. ( قابل توجه کسانی که به تور ها ی روسیه و شب های سفید تشریف می برند مراقب عواقب کار باشند).

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، البته جناب مدیریت محترم که بنا ندارند مسئولیت کار را به عهده بگیرند و پاسخگو باشند چنانکه تا به حال در برابر تلفات حیوانات زبان بسته روال کار پاسخگویی نبوده! این بار که قضیه ابعاد ملی و فرا ملی پیدا کرد ،ناچار به میدان آمدند و به همه ابزار متوسل می شوند تا تقصیر را گردن سازمان دیگری بیندازند و عوامل ریاست سازمان محیط زیست هم که پس از اجرای موفقیت آمیز طرح مشعشع ایجاد باران در تهران با هواپیماهای سمپاش دوره پهلوی اول ! از شدت رفع آلودگی هوای تهران! جرات سر بلند کردن وآفتابی شدن برابر مردم را ندارد، درتلاش است مدیریت پارک ارم را مسئول این فاجعه ملی قلمداد کند.

تصویر ببر منحرف - پیش از ظهور علائم بیماری
بنابر این گزارش، مدیریت محترم باغ وحش فرموده اند چون جناب ببری خان ماهنگام ورود به کشور قرنطینه نشده بود، نمی توان با قاطعیت گفت از اول ایدز داشته یا بعدا مبتلا شده ، اما به نظر کارشناسان احتمال این که متوفی در روسیه سفید روابط غیر متعارف داشته و پس از ورود به ایران و استقرار در باغ وحش تهران هم با گربه سانان محلی روابط غیرمتعارف برقرار کرده و آن ها را هم مریض کند ، وجود دارد به همین دلیل مدیر محترم باغ وحش ، جهت اطمینان خاطر و رفع شبهه،با یک اقدام ابتکاری که به عقل مرحوم شرلوک هلمز هم اگر امروز در قید حیات بود ، نمی رسید ،داد از همه گربه سانان باغ وحش آزمایش ایدز بگیرند تا معلوم شود کدام گربه شیر ناپاک خورده ای این دسته گل را به آب داده است.

اما خوشبختانه خبر رسید که نتیجه آزمایشات منفی و شکر خدا همه گربه های ما "پاک پاک "اعلام شدند.( این فدراسیون وزنه برداری ما برود آزمایش دادن را یاد بگیرد!) .

صد البته این ادعا ،پای سازمانهای گردن کلفت دولتی دیگر مانند گمرک را به خاطر ترخیص بدون گواهی قرنطینه، سازمان قرنطینه، وزارت کشاورزی و وزارت بهداشت ودرمان را هم وسط خواهد کشید وباید صبر کرد ودید این سازمانها هرکدام چه برگی را رو می کنند؟

کارشناسی گفته به احتمال قریب به یقین و به ضرس قاطع ،ببر مازندران در روسیه سفید بند راآب داده و باکلاه گذاشتن سر نگهبانان ومراقبان، در یک شب تعطیلی آخرهفته حب جیم راانداخته بالا و روابط پر خطری با تیره ای از گربه سانان یا شاخه های زیر مجموعه برقرار نموده و به علت عدم رعایت دستور العملهای بهداشتی ابلاغی دچار بیماری شده وچون نزدیک به روزهای انتقال به ایران بوده علائم بیماری بروز نکرده بود.

احتمال دیگری که وجود دارد پرونده سازی برای جناب ببر مازندران است ، مسئولان سازمانهایی که متهم به سهل انگاری هستند هیچ کدام زیربار نمی روند و تقصیر را به گردن آن دیگری می اندازند . پس ازآن که بحثهای کارشناسی ودعوای مدیران رده میانی جواب ندادا، مدیران بالاتر می نشینند و به تفاهم می رسند که جناب ببری خان را مقصر اصلی قلمداد کنند. درست مانند خلبانهایی که پس از سوانح هوایی مقصر اصلی معرفی می شوند!!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴
بچه بیتربیت .بچه خارجی معلومه دیگه .بیتربیت مامانش ادب یادش نداده.
ای بد جنس چکار کردی
این حرفها کدومه؟ حیوانات بر اساس غریزه عمل می کنند. اخلاق برای حیوانات معنی نداره. چرا حرفهای بی معنی میزنید؟
خيلي تحليل خوبي داديد. كاملا درست است. الي وا...
بی مزه ی بی تربیت
با سلام
واقعا خیلی عجیبه
ببر سیبری رو میاران ایران
با ان اختلاف دما و محیز بعد می خواهند که بدون امکانات زنده هم بماند
چون نمی تونن مسئولیت قبول کنن میگن ببر ایدز داشته!!!! آخه کدوم گربه سان ایدز داشته تا حال مگه اینکه با یک انسان آلوده ....... که خیلی خیلی بعیده
جالب بود!
این چه حرف مهملی است؟ اگر ایدز داشت ما چرا ببر را تحویل گرفتیم؟
شبیه جذب بازیکن فوتبال هپاتیت دار است
با سلام
طنز زيبايي بود ولي بيشتر به ماهنامه گل آقا ميخورد تا تابناك
ببر های روسی هم مثل خود کشور روسیه هستند اصلا نمیشه به آنها اعتمادکرد.
اگر هم بخواهید الان پلنگهای ایرانی را پس بگیرید باید به شرط عدم ایدز پس بگیرید.
راستی مواظب پوستش باشید دو دره نشود
بیست
حتی بصورت طنز هم نباید یک بیماری را (که راههای انتقال آن فقط مسایل بی بند وباری نیست ) به تمسخر گرفت ممکن است خدای ناکرده خودت این بیماری را از یک راه غیر جنسی بگیری باز هم این طور خوشمزه حال جفنگ گفتن داری؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار