بازدید 84022

شب شهادت امام سجاد(ع) و پارتی شبانه!+توضیحات

در اين مهمانی كه از ساعت 21 الي 2 بامداد به طول انجامید، زنان و دختران با پوشش زننده و نيمه عريان از محل ورودي به مجتمع تا هنگام خروج با اين وضعيت حضور يافته و بنا بر اخبار دريافتي حتي چند تن از اين افراد به وسيله آمبولانس از محل خارج مي شوند که به احتمال زیاد بر اثر مصرف زیاد از حد مشروبات الکلی بوده است.
کد خبر: ۱۳۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۲ 02 January 2011
مجتمع تفريحي دشت بهشت تهران، غروب جمعه و در سالروز شهادت امام سجاد (ع) ميزبان يك پارتي شبانه با حضور تعدادي از پسران و دختران نيمه عريان بود!

به گزارش «تابناک»، در شب سال نو میلادی در کنار برگزاری مراسم جشن کریسمس در باشگاه آرارات توسط همشهریان ارامنه که در چارچوب قانون و بر اساس حق طبیعی آنها انجام شد، متاسفانه در 14 نقطه تهران عده ای از دختران و پسران مسلمان! اقدام به برگزاری پارتی های مختلط کردند.

بر اساس این گزارش، در يكي از این مراسم ها كه جمعه شب در محل مجتمع تفريحي دشت بهشت در منطقه اوين و با حضور صدها تن از دختران و پسران به اصطلاح مسلمان برگزار شده بود، حضار با ظاهري نامناسب و هنجارشكن اقدام به پرپايي جشن و پايكوبي كردند.

در اين مهمانی كه از ساعت 21 الي 2 بامداد به طول انجامید، زنان و دختران با پوشش زننده و نيمه عريان از محل ورودي به مجتمع تا هنگام خروج با اين وضعيت حضور يافته و بنا بر اخبار دريافتي حتي چند تن از اين افراد به وسيله آمبولانس از محل خارج مي شوند که به احتمال زیاد بر اثر مصرف زیاد از حد مشروبات الکلی بوده است.


بر این اساس لازم است دستگاه های مسئول با پیگیری های لازم جلوی چنین اقدامات خلاف شئونات اسلامی را گرفته و حداقل در شب های عزای اهل بیت علیهم السلام کنترل بیشتری داشته باشند.
توضیحات:
پس از توضیحات ارسالی مسئولان این تالار و اسناد ارسال شده، مسئول این تالار در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن ابراز ناراحتی از این پیشامد گفت: که میهمانان این مراسم با مجوز پلیس امنیت و به مناسبت شب ژانویه اقدام به برگزاری این جشن کرده بودند، گرچه برخی اقدامات آن ها خارج از چارچوب تعهداتشان به مدیریت تالار بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷۲
دلتونو خوش کنید با این اراجیف . انگار که همه چیز بر روی رواله
تابناك خاك تو سرت با اين خبررسانيت دست برداريد ديگه
بابا عکس ها رو واضح بزار ببینیم دیگه. مسخره کردی خودتو...
تا چشتون درآد بدبختای ندید پدید. همون مثل گدا گشنه ها برید ساندیس بخورید
اللهم عجل لولیک الفرج
عكسها واضح نيست!
خدا لعنت كند
کاسه داغتر از آش نشین شما
تابناک جون معلومه خوش گذروندی بعد هم یک گزارش نوشتی که خرج اون شب در بیاد
خاک بر سرت تابناک طالبان
مدیریت دشت بهشت با کیه؟ اون نبیاد پاسخگو باشه؟
اینچنین هنجارشکنانی که نه احترام به قانون نه به عرف و نه به مقدسات سرشان می‌شود را باید دستگاه قضا چنان محاکمه کند که حساب کار دستشان بیاید اما نکته اینجاست که چرا جوانان یک جامعه ایرانی اسلامی با پیشینه چند هزار ساله کارشان به جایی می‌رسد که بی‌هویتی چنان در وجودشان رخنه می‌کند که عده‌ایشان شیطان‌پرست، و عده‌ای دیگر به ظاهر به ادیان دیگر رومی‌آورند، را باید از دست‌اندرکاران فرهنگی کشور پرسید.
حتما باید با بد حجاب ها برخورد بشه .ما خواهان جامعه ای اسلامی از نطر پوششی هستیم
تو وکیلی یا فضول
تابناک دست بردار ! خانه از پای بند ویران است تابناک دربند نقش ایوان است !!
چند بار بهتون گفتم باز هم بهتون میگم فکر نون باشین عزیزان خربزه آب است.
ما ایرانیا همیشه زیاده روی می کنیم
تابی که چی!!! این خبرها چیه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۲
اقای محترم ما هزاران شهید دادیم تا شاهد این مسایل باشیم؟
خیلی املید omolid
پاسخ ها
ایران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۲
اگه تمدن و پیشرفت اینه ، پس حیوانات از شما خیلی متمدن تر هستند !
اگه خرده گیری به این اعمال یعنی امل بودن ، ما به امل بودن خود افتخار میکنیم .
این14پارتی مختلط رسما رصد شده حالا شما ببینید چند ده یا حتی چند صدتا از این پارتی ها برگزار شده و میشود.
گر گنه می کنی اندر شب آدینه بکن تا که از صدر نشینان جهنم باشی
این جور جمع شدن جوانها و اسلام گریزی انها بایستی ریشه یابی شود انسان ذاتاً دنبال معبودی است اگر انرا درست پیدا نکند راه را اشتباه می رود پس چه بهتر ریشه گریز از اسلام و ائمه را در اعمال و رفتار مسئولین جستجو کنیم
شما را به خدا بیایید مرز اسلام و مسلمانان را مشخص کنید تا از هر لاابالی که اعتقادی به هیچ کدام از ادیان الهی نداشته و خدایش تنها و تنها خوش گذرانی و .. است به عنوان مسلمان نام برده نشود.
السلام علیک یا امام سجاد
مسئولین محترم تابناک:
لطفا سر خودتون رو درد نیارید ، صدای شما به جایی نمیرسه .
وقتی ورزشکارهای ما ، به اصطلاح بعضی ها الگو های ما از این کارهای لجن لنجلم میدهند و کسی کاری با اونها نداره ، نتیجه اون همین میشه .
میدونی در سال چند تا از این پارتی ها برگزار میشه؟
مثل همیشه خیلی هنر کنند بعضی ها رو دستگیر میکنند و فردا اون روز هم با تشریفات میفرستند خونه . شاید از اونها عذر خواهی هم بشه !ما که خبر نداریم .
افرين بر نيروي انتظامي- بايد هم منتظر چنين چيزها و بدتر از اينها باشيم . من خودم در نزديكي منزلمان در پاركينگ ساختماني شي ساعت 11 تا 2 صبح مجلس رقص و آهنگ وحشت ناك بلندي برپا شده بود 6 بار به 110 سه بار به وزارت كشور و گروه ويژه و .. زنگ زدم در آخر ح.الي ساعت 2 صبح كه رقص و پاي كوبي آنها تمام شده بود نيروي انتظامي با دونفر نيرو! آهسته آهسته آمدند كه مجلس تمام شده بود معلوم نشد ما حق آنها را ضايع كرديم يا آنها حق ما را؟؟
بابا مسلمون كجا بود
اينايي كه اينجوري ميرن تو اين پارتيها مسلمون نيستند وگرنه نمي رفتند
داری میسوزیا تابناک.
بسوز.
به قول بعضیا آبو بریز اونجایی که میسوزه
گم شو تابناک ساندیس خور عوضی
تا جونتون در آد
بابا پارتی تو ایران خیلی زیاده،مثلا من تو یه نونوایی رفتم دیدم دارن پارتی بازی میکنند!!
پسر نیمه عریان دیگه چیه ؟! ضمنا تو جمله سطر آخر این حداقل رو خوب اومدی. تصور می کنم این مراسم مال شب سال نو میلادی بوده که تو ایران اخیرا مد شده و حتی شنیدم بعضی ها درخت کریسمس هم می ذارن ! آه خدای من ... آآآآآه خدای من !
ای تابناک تو کدوم ورییییییییییییییییییییییییی
حضرت زهرا( س) خودش جواب مناسب رو میده بهشون .
هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد متاسفانه این نمونه کوچکی از ناهنجاری های جامعه به اصطلاح اسلامی ماست با تشکر از زحمات و دلسوزی های شما امیدوار به یاری و کمک خداوند هستیم برای نجات اسلام و مسلمین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی