بازدید 12382

موي سگ در قرص هاي لاغري!

اين درحاليست که به گفته محققاني که به تازگي تحقيقات گسترده اي را بر روي اين دارو انجام داده اند، اين قرص ها حاوي مواد غير طبيعي و مضر مانند موي پودر شده سگ و حتي مقادير کمي مواد مخدر است.
کد خبر: ۱۳۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۴ 30 December 2010
اين روزها نه تنها تبليغات ماهواره و شبکه هاي تلويزيوني غربي فارسي زبان، بينندگان خود را به مصرف انواع و اقسام قرص ها و محصولات لاغري تشويق مي کنند بلکه بسياري از نشريات داخل کشور نيز به تبليغ محصولاتي مي پردازند که به خواننده خود تضمين صد درصد لاغري را مي دهند.

اين محصولات شامل انواع قرص ها، شربت ها و قطره هاي خوراکي است که به گفته اين تبليغات در لاغر شدن افراد و رسيدن به وزن ايده آل به آنان کمک مي کند.

به گزارش جهان، قرص هاي لاغري سوپر اسليم نيز از آن دسته قرص هاي خوراکي است که تبليغات فراواني بر مصرف آن مي شود و فراواني آن در سطح شهر به اندازه اي است که در حال حاضر در مغازه هاي خواروبار فروشي هاي کوچک نيز بسته هاي آن به راحتي قابل دسترسي است.

اين درحاليست که به گفته محققاني که به تازگي تحقيقات گسترده اي را بر روي اين دارو انجام داده اند، اين قرص ها حاوي مواد غير طبيعي و مضر مانند موي پودر شده سگ و حتي مقادير کمي مواد مخدر است.

همچنين در مصرف اين دارو عوارضي همچون مشکلات عروقي (شامل حمله قلبي و سکته مغزي)، خشکي دهان، گاها افزايش اشتها(!)، تهوع، استفراغ، مشکلات گوارشي، مشکلات خواب، گيجي و سردرد مشاهده شده است. در موارد نادر هم امکان بروز تشنج، آريتمي قلبي، ايست تنفسي، ادم، درد قفسه سينه، خونريزي و ... وجود دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
آخه کی موی سگو جمع میکنه بعد پودر کنه؟ آرد یا نشاسته بزنه که ارزون تر میشه
پاسخ ها
بنفش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۹
عزیزم ارد و نشاسته منبع کربوهیدراته که باعث چاقی میشه !
دوست من بعد از یک ماه از مصرف این قرصها هر روز صبح دچار قرمز شدن و متورم شدن رگهای چشم می شد که فکر می کرد به خاطر خستگی چشمشه اما تو خیابان بودیم که دیدش رو از دست داد.نمی دونید چه صحنه وحشتناکی بود وقتی فریاد می زد نمی بینم.بعد از 24 ساعت و با کمک دکترها بیناییش برگشت و همه و همه از عوارض این قرص ها بود.من نمیگم لاغری و سلامتی بده اما بدتر از چاقی تبلیغاتیه که میشه و چاقی رو به عنوان یک موضوع زشت و غیر قابل باور جا می زنند.خواهشآچاپ کنید
موی سگ به تهنایی باعث لاغری نمی شه و باعث عوارض جانبی میگردد. ترکیب اصلی این قرص ها باید شامل، پوست کرگدن 80 ساله، بال پشه نر آفریقایی، کاکل 2 عدد خروس آلاسکایی، چشم نهنگ بلوگا و همچنین مقداری خون بزغاله روسی باشه.

.....
آخه خداییش این هم تیتر خبر؟ در اینکه قرص ها عوارض دارد شکی نیست ولی خداییش برای چی موی سگ توش بریزند. ؟ وقتی یک خبری منتشر میکنید، قبل از نشر اون ، خودتون را جای خواننده بگذارید، بعدا چاپش کنید.
اگه روزی نیم ساعت ورزش در برنامه عزیزانی که اضافه وزن دارن گنجانده میشد احتیاجی به این قرص ها نبود
ببین چقدر بی در پیکر هست که دارو که ضرر دارد به این اسانی وارد میشود .
دقيقا" همين علايم رو قرص هاي ضد افسردگي جديد مانند زولوفت نيز دارند.من فقط با مصرف 4 عدد از اين قرص نزديك بود زندگيمو از دست بدم!!
از مديران سايت وزين تابناك خواهشمندم در مورد عوارض سوء اين قبيل قرص ها كه با وجود قيمت بالا در حال اپيدمي شدن در سطح جامعه هستند اطلاع رساني دقيق كنند. من خودم به عنوان يكي از بينندگان پروپاقرص تابناك اگر در مورد اين دارو و عوارض سوء آن اطلاعي در اين سايت ميخواندم هيچگاه همان 4 عدد رو هم استفاده نميكردم.
با تشكر
جهان که بهش استناد میکنی دکتره ؟ دانشمنده؟
تو خودت مگه عقل نداری؟ مگه فکر کردی آمریکا هم ایرانه که پماد تقلبی بتپونن به ملت؟
اگه ثابت بشه میتونه چندین میلیون دلار در امریکا سو کنن کمپانی رو
بنده خودم از اين قرص استفاده كردم و در مدت 2 ماه 20 كيلو وزن كم كردم.هيچگونه عوارضي هم نداشت.شما ها كلا عادتونه يه قرص كه جا ميفته ميدويد زيرابش و ميزنيد و اين عمل نه يكبار بلكه بارها تو ايران اتفاق افتاده(واقعا براتون متاسفم)
خوبه ننوشتيد اگه يه بار بخوريد جذام و وبا سفليس و ايدز و حصبه و انفولانزا و ...همه رو با هم ميگيريد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار