بازدید 19988
تلفات جاده آبادان ماهشهربه اندازه ی تلفات سقوط 8 فروند هواپیما

نماینده مجلس از وزیر به خدا شکایت کرد!

بیش از 1400 کشته و مجروح کافی نیست؟ به چه زبانی بگویم که تکانی بخورید؟ آقایان! 1400 نفر به اندازه کشته های 8 سانحه سقوط هواپیمای توپولوف است! یعنی معلول شدن هزاران نان آور خانواده، یعنی یتیم شدن هزاران کودک مثل کودکی که دیروز پدر خود را از دست داد ، بی مادر شدن هزاران خانواده یی مثل خانواده ای که دیروز مادر خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۳۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۸ 28 December 2010
وقوع 2 فقره تصادف منجر به فوت طی 4 روز در محور آبادان - ماهشهر موجب شد سید حسین دهدشتی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی که از پیگیری مسئولان در جهت تکمیل طرح تعریض این جاده نا امید شده به خدا پناه ببرد.

به گزارش «تابناک» وی در یادداشتی که به همین منظور منتشر نموده گفته است:

انا لله و انا الیه راجعون

متأسفانه اطلاع یافتیم دیروز - در حالی که هنوز همایش های هفته راه و ترابری در حال انجام است - جاده مرگ (محور آبادان - ماهشهر) باز هم از میان همشهریان قربانی گرفت. دیروز هم 6 نفر از هموطنانمان در خون خود غلتیدند.

در 4 روز گذشته 9 نفر در این جاده کشته و مجروح شدند و من به عنوان نماینده این مردم نمی دانم شکایت به کجا ببریم!

تذکرات مکرر بنده به وزیر و جلسات متعدد با ایشان و سایر مسئولین  به جایی نرسیده و هنوز طرح تعریض این جاده که از سال 85 آغاز شده به انجام نرسیده و همواره از میان فرزندان این مرز و بوم کشته و مجروح می گیرد.

بیش از 1400 کشته و مجروح کافی نیست؟ به چه زبانی بگویم که تکانی بخورید؟ آقایان! 1400 نفر به اندازه کشته های 8 سانحه سقوط هواپیمای توپولوف است! یعنی معلول شدن هزاران نان آور خانواده، یعنی یتیم شدن هزاران کودک مثل کودکی که دیروز پدر خود را از دست داد ، بی مادر شدن هزاران خانواده یی مثل خانواده ای که دیروز مادر خود را از دست داد.

مستاصل از توجه مسئولین به خدا پناه می بریم، که گویا فریادرسی جز خدا نداریم.

سید حسین دهدشتی   نماینده مردم آبادان
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۱
یادش بخیر بچه بودیم از این جاده عبور میکردیم خیلی تاریک و جاده ای بدون حاشیه کافی برای شرایط اضطراری خیلی باریک
در حالیکه با یک بودجه ناچیز میشد جاده رو 2 طرفه کرد مسیرش حدود 90 کیلومتره بدون پیچ و خم
ملت هم باید از دست این مسولین فوق العاده خدمتگذار، به خدا پناه ببرند
وکیل مردم یعنی همین!!
مرحبابه شما
آفرين به اين نماينده دلسوز و مسئول! خدا خيرت بده كه به فكر مردم بي پناهي و صداي اين مردم رو سعي ميكني به گوش مسئولان برساني. خدا قوت!
تابناك جون ايندفعه كه فقط تعريف كردم و جاي انتقاد نبود حداقل كامنتم رو بذار كه اونايي كه بايد تشويق بشن بفهمن كه كارشون رو مردم ميبينن و قدرداني ميكنن.
بزرگان گفته اند كه نفرين شوهر در حق زن و نفرين ارباب در حق بنده پذيرفته نيست (چرا كه مي توانند آنها را طلاق دهند يا بفروشند) اين مثال در مورد نمايندگان مجلس هم به دليل توانايي و صلاحيت سوال از وزير و استيضاح وي مصداق دارد. جناب نماينده محترم مشكل ريشه اي را حل كن .
احسنت به آقای دهدشتی که در عین آزادگی انتقاد می کند و مثل اکثریت نمایندگان مجلس در هنگام مطرح کردن مسائل حوزه انتخابیه اش دو دو تا چهارتا نمی کند...
خوب نمیگید جاده ونزوئلا و... چقدر بهتر شده و اونجا مردم کمتر کشته می شن؟
همین چند روز پیش بود که تلویزیون ایران نشان داد که در عمق 600متری زمین ، 68 نفر ، براثر رانش زمین، در معادن یک کشور غیر مسلمان ، گرفتار شده بودند ، وهمه ازنجات انها ناامید شده بودند ولی مسئولان ان جامعه با احساس مسئولیت ، همه انهارا نجات دادند ، خدایا تورا سوگند میدهیم بدل سوخته نماینده محترم مردم ابادان درمجلس شورای اسلامی ، معادل یک ارزن از احساس وظیفه، ان مسئولان غیرمسلمان را به ... ، کشور ما هم عنایت کن. آمین .
آفرين بر غيرت اين نماينده
مولا علی (ع) می فرماید : بترس از ظلم و ستم بر کسی که جز خدا یار و پشتیبانی ندارد.
این روزها مد شده که یا امام زمان ع یا خدا باید جوابگوی مشکلات ما باشند خودمون که قانون نداریم اگر داریم قابل پیگیری نیست !! مثلا خود من هم بارها از دست ایران خودرو بخدا شکایت برده ام .
دم این نماینده گرم واقعا
شما که نماینده هستید مایوس شدید وای به حال مردم عادی هر چیزی که بگندد نمکش می زنند شما از مردم انتظار نداشته نباشید از مسولین مملکت ناراضی نباشند وزیری که نتواند یک جاده را در این مدت تمام کند باید استیضاح شود
خوزستان جاده میخواد چکار؟ خوزستان باید پول نفت رو برسونه که واسه زنجان و قزوین و رشت و ... اتوبان و بزرگراه بسازن، همین. مردمش هم اینجوری تو جاده ها بمیرن مهم نیست که.
ما هم از بسیاری موارد در این جهان و در این کشور به خدا پناه می بریم که جز او پناهی نمیابیم
تحت تاثیر قرار گرفتم احسنت به این نماینده مجلس با این پیگیری امیدوارم وزیر محترم هم اینطور دغدغه غم مردم را داشته باشد
این نماینده، خودش مسئول رسیدگی به این موارد هست، بعدش از دست خودش به خدا پناه می بره!
شما که نماینده مردم هستید وضعیتتان این طوری است وای به حال مردم عادی.ناامید نشوید به خدا توکل کنید.
تنها چيزي كه ارزش نداره شخصيت و جون آنسانهاست.ما هم به خدا پناه ميبريم.
با هدفمند کردن یارانه ها نان از جان گرانتر شد؟
وزير راه و ترابري چرا جوابگو نيست. بايد جوابگوي كشته شده هاي اين جاده در آخرت باشد اگر كوتاهي كند .
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی