بازدید 15745

سوءقصد به یک روحانی و بسیجی در اهواز

در این حمله که توسط دو نفر موتور سوار نقاب‌دار، ساعت 13 ظهر روز گذشته به وقوع پیوست؛ حجت الاسلام کاظم عبیات، نماینده سابق ولی فقیه در سپاه تازه تأسیس ناحیه حمیدیه اهواز و قاطع عبیداوی از بسیجیان فعال این شهر مورد سوء قصد واقع شدند.
کد خبر: ۱۳۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۲ 26 December 2010
حجت الاسلام علی کاظم بهرام، نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز، در گفت‌و‌گو با رسا از زخمی شدن یک روحانی و به شهادت رسیدن یک بسیجی طی یک سوء قصد در اهواز خبر داد.
 
وی افزود: در این حمله که توسط دو نفر موتور سوار نقاب‌دار، ساعت 13 ظهر روز گذشته به وقوع پیوست؛ حجت الاسلام کاظم عبیات، نماینده سابق ولی فقیه در سپاه تازه تأسیس ناحیه حمیدیه اهواز و قاطع عبیداوی از بسیجیان فعال این شهر مورد سوء قصد واقع شدند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی اهواز، در ادامه اظهار داشت: این دو مجروح حادثه با حضور نیروهای امنیتی و امدادی به سرعت به بیمارستان انتقال یافتند که قاطع عبیداوی بر اثر شدت جراحات در بیمارستان حمیدیه دار فانی را وداع گفت.
 
پیگیری حادثه ترور توسط مسئولان امنیتی استان خوزستان
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سابقه فعالیت‌های فرهنگی این دو حادثه دیده اشاره کرد و گفت: این دو نفر از فعالان فرهنگی شهر حمیدیه هستند که سابقه درخشانی در کارنامه فرهنگی آنان به چشم می‌خورد.
 
حجت الاسلام بهرام در پایان اظهار داشت: تاکنون عوامل این سوء قصد و انگیزه آنان از این اقدام مشخص نشده است و این حادثه از سوی مسؤولان امنیتی و اطلاعاتی استان در دست بررسی و پیگیری است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار