بازدید 18362

جهانگردی آقای استاندار

روح الله قهرمانی چابک ، استاندار گیلان ، به همراه استانداران قزوین و تهران و در ادامه سفرهای خود به نقاط مختلف جهان، امروز به کشور قطر سفر می کند و این در حالیست که کشور در روزهای آغازین اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به سر می برد و سکان این قانون در استانها به دست استانداران است.
کد خبر: ۱۳۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۲ 22 December 2010
قهرمانی، استاندار گیلان فقط در سالجاری به کشورهای آلمان، تاجیکستان، اوکراین، آذربایجان، جمهوری داغستان، فیلیپین و روسیه سفر كرده و امروز نیز عازم قطر می شود.

به گزارش خبرنگار صداقت نیوز، روح الله قهرمانی چابک ، استاندار گیلان ، در ادامه سفرهای خود به نقاط مختلف جهان، امروز به کشور قطر سفر می کند و این در حالیست که کشور در روزهای آغازین اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به سر می برد و سکان این قانون در استانها به دست استانداران است.

قهرمانی از زمان تصدی استانداری گیلان در سال 1386 ، به کشورهای مختلفی سفر کرده و فقط در سالجاری کشورهای آلمان، تاجیکستان، اوکراین، آذربایجان، جمهوری داغستان، فیلیپین و روسیه را در نوردیده است و امروز نیز از کشور قطر بازدید می کند.

گفتنی است دبیر شورای اطلاع‌رسانی استانداری گیلان در هفته گذشته در پاسخ به انتقادات گوناگون از مدیریت استانداری گیلان كه در زمان دولت سید محمد خاتمی نیز از معاونین استانداری گیلان بوده، در گفتگو با خبرگزاری فارس گفته بود: استاندار گیلان با درایت، آگاهی و مدیریت والای خود با قدرت همواره به دنبال حاكمیت روح متعالی اصولگرایی و عدالت محوری در استان بوده و اكنون به مدد این تفكر و اندیشه قرآنی روح متعالی اصولگرایی در گیلان حاكم است.

از سوی دیگر در ماه گذشته دو مشاور ، یک مدیر کل و یکی از معاونین استاندار که همگی از مدیران ارزشی و ایثارگر و جانباز استان گیلان بوده اند، به دلیل اعتراض به شیوه های مدیریتی آقای استاندار از کار برکنار شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی