بازدید 59119
پروژه آمریکایی تخریب مرجع عالی شیعیان عراق کلید خورد؛

به آيت الله سيستاني 200 ميليون دلار داديم تا ...

در ادامه یادداشت «رامسفلد» آمده است: ما براي ورود به كويت و حمله به عراق نيز با مشكل روبه رو شديم و از طريق آقاي «جواد المهري»، نماينده آيت الله «سيستاني» در كويت، مجوز ورود به خاك كويت را دريافت كرديم!... «رامسفلد» در بهار 2003 اين مبلغ را به آيت الله «سیستانی» داده تا ايشان فتواي امكان نداشتن ورود آمريكا و هم پيمانانش را صادر نكند و در برابر كشتار سربازان صدام توسط آمريكا موافقت كند.
کد خبر: ۱۳۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۴ 21 December 2010

سرویس بین الملل ـ «دونالد رامسفلد»، وزير دفاع «بوش» پسر در يادداشتي اتهام گونه که بیشتر به ادعایی خیالی می ماند، نوشت: ايالات متحده آمريكا به «آيت الله سيستاني» دویست ميليون دلار اهدا كرده تا عراق را به آمريكا تحويل داده و به مردم دستور دهد به سربازان آمريكايي حمله نكنند!

به گزارش «تابناک»، خبر بالا را مجله مصری «الاسبوع» منتشر کرده و در ادامه می نویسد: «رامسفلد» در بهار 2003 اين مبلغ را به آيت الله «سیستانی» داده تا ايشان فتواي امكان نداشتن ورود آمريكا و هم پيمانانش را صادر نكند و در برابر كشتار سربازان صدام توسط آمريكا موافقت كند.

اين يادداشت ها که با عنوان «رابطه ما و علي سيستاني» به نقل از «دونالد رامسفلد» و توسط این مجله مصری منتشر شده، سراسر شامل؛ اتهام های دور از ذهن نسبت به یکی از مراجع عالی قدر شیعیان و مطرح ترین روحانی شیعه عراق است که به خوبی می توان آن را در قالب پروژه جدیدی برای تخریب چهره محبوب شیعیان عراق تحلیل کرد.

بر پایه این گزارش، در ادامه یادداشت «رامسفلد» آمده است: ما براي ورود به كويت و حمله به عراق نيز با مشكل روبه رو شديم و از طريق آقاي «جواد المهري»، نماينده آيت الله «سيستاني» در كويت، مجوز ورود به خاك كويت را دريافت كرديم!

وزير دفاع «بوش» پسر می افزاید: در بحث عراق، موضوع ايران را در فايل جداگانه اي بررسي كرديم و مي دانستيم كه آيت الله نسبت به ايران حساس هستند؛ بنابراین، در همه مذاكرات موضوع ايران را با ملاحظاتي در نظر داشتيم كه مورد مخالفت آيت الله و نمايندگان او واقع نشود.

«رامسفلد» در اين يادداشت هاي مشکوک، از همكاري «محمد رضا»، فرزند ارشد آیت الله «سیستانی» و يك ژنرال بازنشسته نيروي دريايي ارتش آمريكا به نام «سايمون يولاندي» برای میانجیگری در انتقال پيام هاي بوش و آيت الله نام برده و مدعی می شود آنها در کاخ «رضوانیه» متعلق به «صدام» معدوم با هم دیدار کرده و زمینه دیدار مقامات آمریکایی با آیت الله «سیستانی» در نجف را فراهم ساخته اند!

«رامسفلد» همچنین از ديدار با آيت الله «سيستاني» نيز ادعاهايي دارد و مي نويسد: به محله سكونت آيت الله كه وارد شدم، از فضاي آنجا بوي بدي استشمام مي شد كه ناچار شدم دستمالي را روي بيني خود بگيرم.

انتشار اين يادداشت ها که با توجه به سلوک آیت الله «سیستانی» با اطمینان می توان دروغین بودن آنها را متصور بود، مي تواند جنجال رسانه ای را در عراق به دنبال داشته باشد و بايد منتظر باشيم واكنش آيت الله «سيستاني» كه همواره با حضور آمريكا در عراق مخالف بوده، چه خواهد بود!

گفتنی است، با تجدید نخست وزیری «نوری مالکی» و به عبارتی تداوم حکمرانی شیعیان در عراق، احتمال چنین کارهای ایذایی برای تخریب چهره رهبران شیعه از پیش می رفت، به همین دلیل بدون تردید در روزهای آینده، این موضوع به سوژه ای داغ برای تخریب رهبران شیعیان مذهبی عراق تبدیل خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۸۸
مطمئن باشید آیت الله العظمی سیستانی هیچ جوابی به این چرندیات نمیدهند
حالا شما چرا سنگ آیت الله سیستانی رو به سینه میزنی ای تابناک ؟ نکنه تو هم 200 میلیون تومان از جایی گرفتی ؟!
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
این آقای ناشناس ظاهراً هر خبری را که می‌خوانند باید یک نظری در مخالفت با آن بدهند و کاری هم به اصل خبر ندارند.
شما چرا این مطلب را نقل می کنید؟ آیا نوشته های یک مجله مصری که معلوم نیست چقدر معتبر است را باید منتشر کرد؟ اصلا از کجا که این دروغ ساخته خود مصری ها نباشد؟
حالا یواش یواش اهداف این افشاگری!! های موذیانه را می فهمید. بیچاره معترضین کشور ما که اولین قربانیان این تهمتها بودند
از زمان خلقت انسان دروغ وتهمت هميشه بوده وهست .بگذار اين اجنبي دلش خوش باشد .ما مي دانيم آقاي آيتاله دنيا را سه طلاقه كرد .
گفتن که کاری نداره. اگر راست میگه سند رو کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
نگفته که . تو کتاب خاطراتش نوشته .تورو به خدا درست بخون .
درود بر آیت اله سیستانی که با مدیذیت عالی خود شیعیان را از ورود به بحرانهای ناخواسته بدور می کند.خدا عمر با عزت به ایشان عنایت کند
marg bar amrika
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۳۰
نفرین بر ظالم و فریبکار هرکه باشد.
خوب وقتی شیوه ی ایت الله سیستانی بر سکوت است راه برای این اراجیف گفتن ها باز میشه.ایشون باید قبلا موضع صریح خودش رو اعلام میکرد تا این انگ بزرگ به این مرجع عظیم الشان زده نشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۳۰
چون شیوه ایشان سکوت است پیشاپیش راه این اراجیف را بسته اند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۳۰
رهنمود دیگه ای ندارین ؟!!!!
تو از کجا میدونی اشتباهه تابناک هر چی به ضررتون باشه دروغه آخه انصاف هم یکم خوبه اگه جرات داری اینو تو بخش نظرات بذار
پاسخ ها
بیتا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۳۰
همچین میگی اگر جرأت داری انگار که چی گفتی. برو بنده خدا ...
هه هه هه هه هه....
فکر میکنن شیعه ها باور میکنن؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! زهی خیال باطل.
تخريب مراجع عراق و خصوصا" آيت الله سيستاني در راستاي ضربه زدن به ايران است و مي خواهند اگر به ايران حمله شود حرف شنويي مردم عراق از مراجع كم شود و در عراق آسيبي نبينند.
لطفاً مراجع شيعه همچون آقاي سيستاني از اين تهمتها مبرا هستند راه هاي ديگر را امتحان كنيد .
اراجیف گفتن که کنتر نداره آن هم از دهم آمریکایی ها
ببخشید من یه سوال دارم. مگر در زمان جنگ کویت، آیت الله خویی در قید حیات نبودند؟
اعلام این اخبار به قول شما «خیالی» با این همه جزئیات با چه هدفی انجام می‌شود. مگر باید هر منکری را اینگونه با اشتها رواج داد؟
اگر هدف خیر دارید تحلیل دندان‌شکن در رد آن ارائه دهید. بعد از این همه سمپاشی، گفتن یک جمله «با توجه به سلوک آیت الله سیستانی با اطمینان می توان دروغین بودن آنها را متصور بود» چیزی را جبران نمی‌کند.
دروغ بستن به آيت الله سيستاني گناه است شرعاً نشر مطالب فوق حرام است
نشر این خبر توسط سایت های ایرانی افتادن در دام شایعه پراکنی امریکا و وهابی هاست.
تابناك، اصلا چرا اين گونه اخبار كذب و توهين آميز كه موجب هتك مرجعيت است را منتشر مي كنيد؟ در همين حد هم كه شما منتشر كرده ايد صحيح به نظر نمي رسد. خو دتان هم ناآگاهانه موجب نشر اين مزخرفات شده ايد. اين خبر ها چه ضرورتي دارد؟ لطفا فوري خبر را از سايت برداريد.
مقام منیع و شامخ مرجعیت شیعه از این مهملات و اتهامات مبراست. امریکایی ها بدانند که عالمان ربانی دامن از خاک تکانده اند و با چیزهایی که خودشان را می خرند نمی توانند اینها را تطمیع کنند.
برادر آدم فاسق که سخنش رزش نقل کدن ندارد.
فقط ميتوانم بگم تابناك برات متاسفم !!!!!
حالا تو ( تابناك ) چرا به اين موضوع پرداختي، شايعه مگر چيه همينه كه شما داريد انجام ميديد. اون روزنامه مصري يه چيزي گفته و شما هم براي اينكه اخبارتون را زياد كنيد اين چرنديات را دوباره بازگو كرديد.اگر شما نمي نوشتويد شايد هيچكس تو ايران اين و نمي فهميد..... نكنيد بابا جان
روزنامه الاسبوع چرا در خصوص پولی که هر ساله بطور علنی آمریکا به جناب آقای حسنی مبارک پرداخت می کند تا همانند یک برده سر براه و جاسوس عمل کند مطلبی نمی نویسد.آنها باید بدانند که رهبرشان در مقابل دریافت این مبلغ در برابر قتل عام مردم بیچاره فلسطین سکوت اختیار کرده و همه امکانات مصر را در اختیار جاسوسان اسرائیلی قرار داده است تا بر علیه مردم بیچاره فلسطین بکار گرفته شود
نحوه بیان مطلب توسط تابناک بیانگر آنست که متاسفانه در این رسانه جمعی نیز افراد مشکوک الحالی وجود دارند که به دنبال تخریب وجهه علمای معظم و در راس آن مرجعیت عالیقدر شیعه می باشند. امید است با تحلیل جامع و منطقی در این رسانه در خصوص موضوع یاد شده چنین شائیه هایی از بین برود
کی شود دریا به پوز سگ نجس /
کی شود خورشید از پف ملتمس
بايد ديد اسنادش توي ويكي ليس پيدا ميشه!!!
اينو گفتم چون بعيد نيست براي ادامه ي اين نوع فتنه ها از ابزار جديدشون (ويكي ليس) هم استفاده ميكنن.صرفا جهت اطلاع عرض ميكنم كه در اينده اي نزديك سران مصر هم بايد منتظر چوبه ي دار مردمشان باشند
سایت شما مشکوک میزنه شما یا بهایی هستید یا میخواهی کاری کنید که امریکا شما را به نوکری خودش قبول کنه
سلام ما مقلد مرجع هستیم هرچه مجع محترم تصمیم گرفته باشند مورد تایید ماست
نگرفته اگر هم گرفته شده خود ایت الله نمیدونسته
آقای تابناک ارزشهای مبنایی را باید پاس بداریم، مرجعیت عالم تشیع یک پست دولتی و دنیایی نیست که بشود با آن بازی کرد ، کسی که حرمت مراجع را حفظ نکند ، حرمت خود را در بین مردم لکه دار کرده است.
دشمنان با این دروغ دو هدف را دنبال میکنند باید هوشیار بود.
1- تخریب رهبران شیعیان بخصوص مراجع عظیم الشان با توجه به نفوذ کلام آنان .
2- تحریک مردم عراق بر علیه ایران
فقط مرگ بر آمریکا
اين چرت وپرتها چيست دفتر رامسفلد نيز اين خبر را تكذيب كرد. اين خبر ساخته وپرداخته وهابي هاست
یک انسان باید واقعا احمق باشد که باورکند آیت الله سیستانی احتیاجی به پول آمریکایی ها داشته باشد. صدام حاضر بود میلیاردها دلار به آیت الله سیستانی بدهد تا او با بعثی ها همکاری کند. دلیل اینکه آیت الله سیستانی فتوایی برعلیه آمریکایی ها نداد این بود که میخواست با استفاده از آمریکایی های احمق مزدور دخل صدام و بعثی ها را بیآورد. آیت الله سیستانی میداند که آمریکایی ها در نهایت از عراق خواهند رفت و اکثریت شیعه بر عراق حکومت خواهند کرد. انتشار این يادداشتهای دروغین برعلیه آیت الله سیستانی بدین دلیل است که او دیگر حاضر نیست با آمریکایی های احمق مزدور همکاری کند.
تابناک بایستی در انتشار مطالب ویکی لیست یک فایل جداگانه ای باز کند تا متهم به انتشار برخی اخیار خاض نشود. و البته تحلیل مطالب ویکی لیکس هم مهم است.چون به هر حال نباید ماجرای اسناد لانه جاسوسی تکرار شود و افراد نوشته ها وگزارشهای دیپلماتهای امریکایی را عین حقیقت بدانند . بالاخره این حرفها از زبان یک طرف عنوان شده و معلوم نیست این گزارشها کاملا درست باشند.
mardom sadeh nabashid faghat begid marg bar engelis
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل