بازدید 32838

تركستاني حكم احمدی نژاد را نپذيرفت

در خصوص اين سمت از قبل با بنده صحبت شده بود اما آن را نپذيرفتم. با اين حال اين حكم برايم صادر شده است كه باز همان نظر قبلي را دارم.
کد خبر: ۱۳۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۲ 20 December 2010
فرحناز تركستاني رئيس جديد سازمان ملي جوانان گفت: حكم جديدم را به‌عنوان رئيس سازمان ملي جوانان نمي‌پذيرم؛ چراكه هم‌ اكنون توان كارهاي اجرايي را ندارم.

فرحناز تركستاني در گفت‌وگو با فارس در خصوص انتصابش به عنوان معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان ملي جوانان اظهار داشت: در خصوص اين سمت از قبل با بنده صحبت شده بود اما آن را نپذيرفتم. با اين حال اين حكم برايم صادر شده است كه باز همان نظر قبلي را دارم.

وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا راضي به ماندن در سمت قبلي خود هستيد يا خير، پاسخ داد: حتي اگر در سمت قبلي كه معاون دانشجويي وزارت بهداشت است باقي نمانم، حكم رياست سازمان ملي جوانان را نمي‌پذيرم.

تركستاني خاطر نشان كرد: در حال حاضر توان كارهاي اجرايي را ندارم و با توجه به كسالتي كه دارم توان و قدرتم از قبل كمتر شده است؛ حتي چندين بار استعفاي خود را در سمت فعلي به وزير بهداشت ارائه كرده‌ام.

رئيس جمهور امروز طي حكمي، فرحنار تركستاني را به عنوان رئيس سازمان ملي جوانان و مهرداد بذرپاش را به عنوان مشاور رئيس‌جمهور در امور اجتماعي منصوب كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار