بازدید 4884

منشاء آلودگی هوای تهران

کد خبر: ۱۳۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۵ 07 December 2010
خانه ملت گزارش داد: نایب رئیس فراکسیون شهری با بیان اینکه آلودگی هوای تهران در یک روال غیر عادی افزایش یافته است گفت: تولید بنزین غیر استاندار از یک طرف و از طرف دیگر بها ندادن به طرح هایی که برای توسعه مترو در نظر گرفته شده است موجب تشدید آلودگی هوا شده است.

"محسن نریمان" در پاسخ به این سوال که چگونه می توان مشکل آلودگی هوا را حل کرد گفت: اول باید دید علت افزایش ناگهانی آلودگی هوا چه بوده است و چه اتفاقی افتاده است که امسال وضعیت آلودگی هوا به این حد از بحران رسیده است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این آلودگی یک آلودگی خاص است گفت: در اینجا سوالی مطرح است و آن این است که آیا بنزینی که تولید می شود استاندارد است؟ کارشناسانی که به بررسی علل آلودگی هوا می پردازند آیا تاثیرات بنزین مورد مصرف را که از استاندارهای لازم خارج شده بر بیماران قلبی و عروقی می دانند؟

نایب رئیس فراکسیون شهری مجلس با بیان اینکه امسال آلودگی هوا به اوج خود رسیده است گفت: باید دید منشا این آلودگی کیست؟دولت؟یا مردم؟ پاسخ این است که منشا بخش زیادی از این آلودگی های به وجود آمده در هوا دولت است.

نریمان تصریح کرد:آلودگی هوای تهران به صورت یه روال غیر عادی در حال افزایش است و بنزین های غیر استانداری که در تهران استفاده می شود موجب افزایش این آلودگی هوا شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: تولید بنزین غیر استاندار از یک طرف و از طرف دیگر بها ندادن به طرح هایی که برای توسعه مترو در نظر گرفته شده است همه و همه موجب تشدید آلودگی هوا شده است.

نریمان با بیان اینکه دولت عدالت محور با شهروندانش عادلانه تر و منصفانه تر رفتار کند گفت:دولت بودجه 2میلیارد دلاری مترو را که موجب توسعه حمل و نقل ریلی و کاهش آلودگی هوا می شود را به خاطر اهداف سیاسی پرداخت نمی کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:شاخص های استاندارد در تولید بنزین باید بررسی شود و کارشناسان محیط زیست و کمیسیون کشاورزی مجلس و فراکسیون های ذیربط موظفند تا در این زمینه تحقیق و تفحص به عمل آورند و ببیند علت اصلی این آلودگی چیست، آیا به دلیل نیامدن باران است و یا مشکل از بنزین مورد مصرف است؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار