بازدید 13783

تعطيلی اداره بدلیل حج مدیرعامل!

تعداد 6 راس گوسفند توسط کارمندان خریداری شده تا برای استقبال از مدیر عامل ذبح شود. نگهباني نيز دستور داشت تا پایان مراسم از ورود ارباب رجوع به اداره جلوگیری کند. حضور تمامی مسوولان دوایر مختلف و کارکنان شرکت برای مراسم استقبال عملا کار مردم را به تعطیلی کشانده است.
کد خبر: ۱۳۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۶ 06 December 2010
آیین استقبال مسئولان و کارمندان از مدیر عامل يك شرکت دولتي در سيستان و بلوچستان در بازگشت از سفر حج، باعث تعطیلی بخش‌های مختلف اداره و سرگردانی ارباب رجوع برای چند ساعت شد.

به گزارش آتي نيوز،شماری از ارباب رجوع‌ها از تعطیلی شرکت به دلیل بازگشت مدیر مربوطه از سفر حج و سرگردانی مردم ابراز گلایه کردند.

بسياري از کارمندان و مسئولان تابعه این شرکت با 6راس گوسفند منتظر ورود مدیر عامل خود بودند.

روز گذشته تمامی کارکنان با جنب و جوش خاصی در حال انجام تشریفات استقبال از مدیر عامل بودند. همچنین تمامی مسئولان ادارات تابعه برای حضور در مراسم استقبال، خود را به مرکز استان (زاهدان) رسانده اند.

تعداد 6 راس گوسفند توسط کارمندان خریداری شده تا برای استقبال از مدیر عامل ذبح شود. نگهباني نيز دستور داشت تا پایان مراسم از ورود ارباب رجوع به اداره جلوگیری کند. حضور تمامی مسوولان دوایر مختلف و کارکنان شرکت برای مراسم استقبال عملا کار مردم را به تعطیلی کشانده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۸
قبول باشه حجشون
تا هنوز داغن و تو حال و هوای حج هستن از نردم رضایت بگیرن
شک نکنید که حج تان مقبول شده است!!شماها با این کارهایتان ثابت نموده اید که به ارکان دین مبین اسلام کمترین اعتقادی ندارید!آخر مومنین مسجد ندیده هیچ فکر کرده اید که چه بلایی بر سر ایمان مردمی که به عنوان ارباب رجوع به شما مراجعه نموده اند آورده اید؟!
حتما خداوند متعال قبول میکنه !!!!!!!
شوخی می کنید به خاطر این عبارت خبر 5 دقیقه گریه کردم:
"نگهباني نيز دستور داشت تا پایان مراسم از ورود ارباب رجوع به اداره جلوگیری کند."
سلام خسته نباشید .عزیز برادر از کی اصطلاح اداره به شرکت اطلاق شده و مدیر اداره شده مدیر عامل . لطفا کمی در نوشته هایتان دقت کنید.
ما تشنگان خدمتیم !!!!
اینجاست که باید گفت تقلب الله
حتما حجش مورد قبول واقع می شود. همیشه اوضاع همین است و کیه که نظارت داشته باشد؟
دروغ است آقا دروغه این خبر فقط برای غرض ورزی شخصی نوشته شده و به دلیل محبوبیت این مدیر زحمت کش مراسم استقبال با حضور همه پرسنل و ارباب رجوع ها که اکثرا پیمانکاران این شرکت بوده انجام گرفته است
این حج حتماً قبول است!
حاجی مدیرعامل تعطیلات مبارک!
هيچ حجي واجب تر از خدمت به مردم و راه انداختن كار مردم نيست.
کعبه سنگ نشانی است که ره گم نشود/حاجی احرام دگربند ببین یارکجاست
عجب حجی کرده این اقا.
حج و استقبالی که در آن حق الناس ضایع شده!!!!!
هر حجي قبول نيست حج مقدماتي دارد .
بازهم خبر بی آدرس و گنگ از تابناک. بابا کی میخوای بفهمی که به شعور و وقت مخاطب احترام بذاری. جیگر اعلام خبر رو نداری نده. در یک جایی یک نفری یک خلافی انجام داد. اینم شد خبر. سایت در پیت!!!!!!!!!!
ای پاچه خوارها !!
جاي بسي تاسف است براي تابناك و فرستنده گزارش كذب .من از كارمندان همين مجموعه هستم اصلاٌ تعطيلي نبوده .كار ارباب رجوع بخوبي و طبق روال گذشته انجام مي شده ،با بررسي كارنامه اين مدير محترم به جرات مي توان گفت ايشان از قوي ترين مديران صنعت واستان است اگر هم گوسفندي ذبح شده علاقه همكارانشان بوده است ولي بازهم بايد تاسف خورد به حال خودمان كه چقدر اسان آبروي يك مسلمان را مي بريم .
بنده کارمند این شرکت هستم.مراسم استقبال از مدیر عامل شرکت مذکور کمتر از یکساعت طول کشید و در این مدت بهیچ عنوان شرکت تعطیل نبوده و تمام ارباب رجوع ها به خاطر شأن حاجی در مراسم حضور داشتند و اگر کارمند رده پایین شرکت از مراسم حج برمی گشت همکاران به همین نحو از وی استقبال می کردند.
به این می گویند مدیریت ایرانی و از زیر کار در رو و در راوردن روزی حلال.
با تشکر از اطلاع رسانی
لطفا نام مسئول و ادره مذکر را اعلام فرمایید تا از طریق مراجع قانونی پی گیری شود
عيد قربان بوده مگر اينقدر گوسفند گشته اند
از اطلاع رساني دقيق شما كه گفتيد كدام ارگان بوده و اين ريس را معرفي كرديد كمال تشكر را داريم ؟
تكريم ارباب رجوع !!!!
سلام من خود شاهد اين ماجرا بودم .ولي آنچه نقل شد با واقعيت متافات دارد .اخلاق حرفه ايتان را فداي مسايل ........ نكنيد
مردم کی باشند که به خواهند به حاج آقا ایراد بگیرند؟
آنجا كه شهرستان است و مدير در حكم
مالك آن دستگاه است در تهران بارها
براي يك كار مراجعه ميكني و ميگويند
رائيس رفته جلسه . دانشگاه درس بده
رفته مسافرت يك هفته ديگر مي آيد و
كارچند دقيقه اي به ماه ها طول مي
كشد و آب از آب هم تكان نمي خوردذ
خب اگه ریس منم مکه میرفت این کارارو حتما میکردم . ضمنا ریس ماکه از نماز خونه برمیگرده همه جمع میشیم وسلام مون رو از طریق ایشون به خدا و ایمه وصالحین میرسونیم . مخصوصا اگه موقع ارسال فهرست اضافه کاری وانتخاب کارمند نمونه و...باشه شدت وغلظت و...تشو بیشتر هم میکنیم.
تابناک توهم این کارو میکنی که اجازه فعالیت داری والا تا حالا فیلتر شده بودی
مدیر عامل یک شرکت دولتی در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان؟
چه خبر دقیقی
آيا اين عبادت است؟!آيا اين حج مقبول درگاه خداوند بزرگ است؟! حجي كه قطعا كاركنان با رودربايستي به استقبال رفتند پذيرفتني نمي تواند باشدضمن انكه نارضايتي اربابان رجوع از يكطرف و تعطيلي اداره را ولو براي چند ساعت كه بدنبال داشته از طرف ديگر مانع از قبولي آن خواهد شد.متاسفانه اعمال رياكارانه و متظاهرانه از جمله مسائلي است كه از مدتهاي مديد گريبان اگر نگوئيم خيلي ها لااقل بعضي ها را گرفته و نتايج منفي آن هم متسفانه براي كشور است .وقتي شخص با خداي خود اينگونه رفتار كند با مردم كه مطمئنا ترس و اكراهي در بروز اين رفتار ها ندارد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بنابراين بايد گفت زهي بدبختي بحال جامعه و مردم
جاي بسي تاسف دارد كه اينطوري به حقوق مردم بي احترامي ميشود ....بايستي به اين گونه رفتارها به شدت برخورد شود تا درس عبرتي براي بقيه بشود ...........
حاجی نیومده خیرش به مردم رسید خدا عاقبت این قبیل حج ها را بخیر کند .
خطاب به اين مدير عامل و افراد مشابه : حجكم مردود سعيكم مشكوك از طرف قاطبه مردم مسلمان
به این میگن اصل کار مضاعف
حجش نامقبول.
اگه واقعیت داشته باشه یه کم عجیبه
دل خوش از آنیم که حج می رویم
غافل از آنیم که کج می رویم
دروغه اون روز من تو اون شرکت به عنوان ارباب رجوع کار داشتم کارم بدون معطلی انجام شد.
به خدا اینا همش دروغه بنده خدا یکی از زحمت کشترین مدیران استانه-همکارا به صورت خودجوش برای استقبال از این مدیر دلسوز رفتن استقبالش-تابناک هم بهتره به جای اخبار نادرست دقت بیشتری بکنه تا آبروی افراد حفظ بشه
واقعا باید تاسف خورد هم برای نویسنده این گزارش کذب و هم برای سایت تابناک که بدون بررسی هر خبر جعلی رو چاپ می کنه.من کارمند همون شرکتم-جالبه که علیرغم اصرار فراوان همکاران ،مدیر عامل محترم شرکت اعلام کرده بودند که کسی به استقبال نرود ،اما همکاران به خواسته خود به استقبال ایشان در محل شرکت رفتند و با هزینه شخصی نسبت به ذبح گوسفند که از رسومات ما مسلمانان است اقدام کردند.و جلسه دیدار با ایشان بعد از ظهر همان روز (ساعت غیر اداری)بود.البته این رسم ما ایرانیهاست که تحمل خوب و مفید کار کردن دیگران رو نداریم و به خاطر این که ضعفهامون رو بپوشونیم دیگران رو تخریب می کنیم چراکه ایشان یکی از موفقترین مدیران صنعت آب در کشور و بخصوص منطقه محروم سیستان و بلوچستان هستند.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی