بازدید 49262
فرمانده ناجای استان البرز و تهران اعلام کرد:

«سعادت آباد2»،درکرج اتفاق افتاد+جزئیات قتل

اكبرشاهي يادآور شد: بنا به اعترافات سارا متهم به قتل (همسر مقتول)، «فرمان» در روز حادثه از وي مي‌خواهد كه براي وي مواد تهيه كند، اما از آنجايي كه «سارا» پولي در اختيار نداشته است، شوهرش از وي مي‌خواهد تا با تن دادن به مسايل غيراخلاقي پول مواد وي را تامين كند.
کد خبر: ۱۳۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۲ 05 December 2010
در حالی که پیش تر ناجا فیلم موسوم به سعادت آباد 2 که در آن یک زن به طرز وحشتناکی در خیابان مردی را با ضربات چاقو به قتل می رساند را مربوط به منطقه کرج ندانسته بود و دادسرای کرج نیز وقوع چنین قتلی را تکذیب کرده بود، فرمانده انتظامی استان تهران با اشاره به دستکاری شدن این فیلم توسط رسانه های بیگانه، وقوع این قتل را مربوط به کرج دانست.

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، در پي انتشار فيلمي حاوي لحظاتي از به قتل رسيدن مردي توسط يك زن با ضربات متعدد چاقو، فرمانده انتظامي استان تهران و البرز با تشريح جزئيات اين پرونده،گفت: اين فيلم بصورت ماهرانه توسط رسانه‌هاي بيگانه دستكاري شده است.

سردار عليرضا اكبرشاهي روز يكشنبه در نشست خبري درباره فيلم منتشر شده از صحنه قتل مرد جواني كه توسط همسرش «كاردآجين» مي‌شود، گفت: اين قتل در تاريخ يازدهم دي ماه سال 88 در محله اوقافي رجايي شهر كرج رخ داده است.

وي در حالي كه پرونده‌ وقوع قتل را مطالعه مي‌كرد، با استناد به گزارش‌هاي مكتوب در پرونده، تصريح كرد: مقتول مرد جواني به نام «فرمان» بوده كه اعتياد شديدي به موادمخدر از نوع شيشه و كراك داشته و بارها از همسر خود خواسته بود كه مواد مورد نياز وي را تامين كند.

به گزارش ایسنا، اكبرشاهي يادآور شد: بنا به اعترافات سارا متهم به قتل (همسر مقتول)، «فرمان» در روز حادثه از وي مي‌خواهد كه براي وي مواد تهيه كند، اما از آنجايي كه «سارا» پولي در اختيار نداشته است، شوهرش از وي مي‌خواهد تا با تن دادن به مسايل غيراخلاقي پول مواد وي را تامين كند.

وي به استناد به اعترافات متهم به قتل ادامه داد: «سارا» با مقتول درگير شده و با چاقويي كه در دست داشت، بيش از 20 ضربه چاقو به بدن شوهرش وارد مي‌كند.

فرمانده انتظامي استان تهران و البرز اضافه كرد: اين جنايت در درون خانه رخ داده و «فرمان» براي رهايي از دست همسرش به كوچه فرار مي‌كند كه در وسط خيابان بر اثر شدت جراحات وارده مي‌افتد و پس از چند لحظه همان طور كه در فيلم مشاهده مي‌كنيد، نفس آخر را مي‌كشد.

وي عنوان كرد: هنگامي كه رهگذران جسد كاردآجين شده «فرمان» را در وسط خيابان مشاهده مي‌كنند با تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي «110»، ماموران نيروي انتظامي را در جريان اتفاق رخ داده، مي‌گذارند.

اكبر شاهي درباره نحوه عملكرد ماموران نيروي انتظامي در صحنه حادثه و عدم استفاده از سلاح با استناد به قانون بكارگيري سلاح، توضيح داد: كارشناسان رسانه بارها و بارها فيلم منتشر شده در اينترنت را مشاهده كردند و بنا بر نظر آنان اين فيلم بصورت ماهرانه‌اي دستكاري شده است و بنابر اظهارات ماموران نيروي انتظامي، ماموران پس از حضور در صحنه حادثه متهم به قتل را دستگير مي‌كنند.

وي با تاكيد بر اينكه اين حادثه در خيابان اوقافي كرج رخ داده است، افزود: كيفرخواست متهم صادر شده است و هم‌اكنون يك سال است كه متهم در اختيار مقام قضايي قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار