بازدید 31738
آیا نوبت ما هم می شود ؟

وقتی قطر کوچک میزبان جام جهانی می شود !

نشست ويژه فيفا عصر پنج شنبه در زوريخ، مقر اصلي فيفا برگزار گردید تا نام ميزبان جام‌هاي جهاني 2018 و 2022 اعلام شود. رييس فيفا ابتدا نام روسيه را به عنوان ميزبان جام جهاني 2018 اعلام کرد و سپس قطر به عنوان ميزبان جام جهاني 2022 برگزیده شد. آره قطر .. میزبان جام جهانی شد ! اشتباه نشنیدید … قطر ! حالا هی بشینیم بگیم .. عرب سوسمار خور است … وقتی ما فلان چیز رو داشتیم .. عرب ها دختراشون رو زنده به گور میکردن…. همه ی اونها درست اما !! حالا چی؟ داشتم داشتم مهم نیست .. الان چی داریم؟ اصلا طرح ورزشگاه های قطر رو برای میزبانی دیده اید؟تعهد قطراینست که تمام قطعات قابل حمل هستند به این معنی که بعد از برگزاری بازی ها ورزشگاه ها رو به کشورهای فقیر میده....
کد خبر: ۱۳۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۸۹ - ۰۲:۰۲ 04 December 2010
چه به روزمان آمده است ؟ زمانی ایران یکی از کاندیداهای برگزاری المپيک ۱۹۸۸ و جام جهانی فوتبال در سال ۱۹۹۰ بود که با وقوع انقلاب و جنگ تحمیلی ناخواسته این مهم عملی نشد . و اکنون قطر بادیه نشین میزبان جام جهانی می شود .


به گزارش سرویس ورزشی «تابناك»، کمیته‌ی اجرایی به ریاست سپ بلاتر سوئیسی، ۸ نایب‌رئیس و ۱۵ عضو، از جمله وظیفه‌ی تعیین میزبان جام جهانی را بر عهده داشتند؛ تصمیمی که میلیون‌ها دلار را جابه‌جا می‌کند. بر اساس آمار فدراسیون جهانی فوتبال، سود برگزاری جام جهانی ۲۰۰۶ در آلمان ۲۵۶ میلیون یورو بوده است ! یعنی چیزی حدود 400 میلیارد تومان ناقابل !


 با این وصف جای شگفتی نیست که کشورهای نامزد، از تمام توان خود برای تأثیرگذاری بر تصمیم کمیته‌ی اجرایی استفاده کنند.

استفاده از واژه جعلی خلیج عر...‌ در فیلم تبلیغاتی قطر برای جام جهانی‌ ۲۰۲۲ آغاز شد !  تازه این اول ماجراست. منتظر عرب شدن خیلی‌ از افتخاراتمون هم باشید (مثل عرب شدن ابو علی‌ سینا در بازی‌های آسیایی ۴ سال پیش). در ضمن یادمون نره که دست اندر کاران ما به هر دلیلی نتونستند میزبان بازی‌های کشورهای اسلامی هم باشند!؟


یادمان نرفت در مراسم افتتاحیه بازیهای آسیایی در چین حتی نمادهای کشورهای مختلف مورد توجه برگزارکنندگان مراسم قرار گرفته بود و این موضوع نشان دهنده آن بود که همه چیز کاملاً حساب شده و با ریز بینی و مطالعه صورت گرفته است ، در چنین شرایطی چگونه باید باور کنیم جعل نام خلیج همیشه فارس به  علت بی دقتی صورت گرفته باشد؟! البته شاید می بایستی انگشت اتهام را به سوی احمد آل صباح رییس کویتی شورای المپیک آسیا نشانه گرفت.. .

پشت پرده از دست دادن میزبانی جام جهانی فوتسال

از دست دادن میزبانی جام جهانی فوتسال حرف و حدیث های فراوانی به همراه داشت . عباس ترابیان نقص مدارک را علت اصلی از دست دادن میزبانی جام‌‌‌‌‌‌‌‌جهانی عنوان کرد البته به اعتقاد خیلی ها سهل انگاری برخی موجب از دست رفتن میزبانی جام جهانی فوتسال شد . ميزباني ايران در دوره بعدي بسيار محتمل خواهد بود !؟ البته اگر دست اندرکاران محترم کمی هوشیارتر بودند ایران میزبان جام جهانی بود ولی افسوس که این فرصت طلایی براحتی از دست رفت ...

بن همام به فیفا : برای جام جهانی 12 ورزشگاه میسازم و دمای هوا را تا 20 کاهش میدهم!

فدراسیون فوتبال قطر با پشتوانه رسمی پادشاه این کشور به فیفا تعهد داد در صورت داشتن امتیاز میزبانی جام جهانی دمای هوا را تا مرز 20 درجه پایین بیاورد.اشکال اساسی فیفا به میزبانی قطر در جام جهانی فوتبال در سال 2022 میلادی، گرمای شدید هوا تا مرز حداقل 41 درجه سانتیگراد است که در پایان بهار و اوایل تابستان به اوج خود می‌رسد. این مسئله تبعاتی را نیز در پی خواهد داشت که می تواند بهانه‌های لازم برای اشکال تراشی فیفا را فراهم کند از جمله آنکه مردم بومی قطر طاقت این کاهش دما را نخواهند داشت و مناطق اکولوژی این کشور دستخوش تغییرات جبران ناپذیری خواهند شد...

جام جهانی 2022 با کاپیتانی "بن لادن" !

در حالی که قطر روز گذشته از سوی فیفا به عنوان میزبان جام جهانی 2022 انتخاب شد، القاعده و حامیانش تهدید علیه این کشور را آغاز کردند.پس از انتخاب قطر به عنوان میزبان جام جهانی 2022 که شگفتی اکثر محافل ورزشی در جهان را در بر داشته است، برخی از حامیان القاعده و سرکرده آن "اسامه بن لادن" تهدید علیه این کشور را آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یکی از این افراد در پیامی در یکی از این پایگاههای الکترونیک می نویسد: در سال 2022 کشوری به عنوان قطر وجود نخواهد داشت، بلکه این کشور از سال 2017 تحت خلافت اسامه بن لادن قرار خواهد گرفت.

یکی دیگر از کاربران پایگاه الکترونیکی حامیان القاعده نیز در این باره می گوید: القاعده طی یک تا دو سال و در بدترین شرایط 5 سال زمام امور را در دست می گیرد و در آن زمان کشوری به عنوان قطر، کویت و حتی عربستان وجود نخواهد داشت.

کاربری دیگر ادامه می دهد: پیش بینی می کنم جام جهانی 2022 جذابترین جام جهانی شود به ویژه زمانی که "کریستیانو رونالدو" به اسارت درآمده و القاعده جام جهانی را توسط کاپیتان بن لادن بالای سر ببرد.خاطرنشان می شود فیفا شب گذشته روسیه و قطر را به عنوان میزبانان جامهای جهانی 2018 و 2022 انتخاب کرد.

حاشيه مراسم

* جمعيت بسيار زيادي بيرون از مقر فيفا از چند ساعت پيش از آغاز مراسم حضور داشتند و با تكان دادن پرچم حمايت خود را از كشورشان براي ميزباني جام‌جهاني نشان مي دادند. تعداد زيادي كودكان قطري با در دست داشتن پرچم قطر و تصوير نقاشي شده اين پرچم بر روي صورتشان در ميان جمعيت حضور داشتند.

* در پاركي در نزديكي مقر فيفا حدود 2 هزار نفر تجمع كرده بودند و بي صبرانه منتظر آغاز مراسم بودند.

* صفحه نمايش بسيار بزرگي در بيرون مقر فيفا قرار داشت كه مراسم را به طور زنده پخش مي كرد.

* تمام خيابان‌هاي منتهي به مقر فيفا به دليل ترافيك سنگين و ازدحام جمعيت توسط پليس بسته شده بود.

* بعد از اعلام نام روسيه به عنوان ميزبان جام جهاني، مردم اين كشور با بالا بردن پرچم و در آغوش گرفتن يكديگر به شادماني پرداختند.

* ميهمانان دعوت شده، دو ساعت مانده به آغاز مراسم وارد مقر فيفا شده و هر يك جداگانه با شبكه الجزيره گفت و گوي كوتاهي انجام دادند.

* جمعيت بسيار زيادي در دوحه جمع شده بودند و مراسم را از زوريخ به طور زنده از طريق نمايشگر تماشا مي كردند.

* گاري لينكر، دبير كميته‌ي ميزباني انگليس در جملاتي كوتاه پيش از آغاز مراسم به اضطراب و نگراني اذعان كرد و در عين خال گفت: لحظه‌ي بسيار حساسي است. شور و اضطراب عجيبي دارم، با اين وجود ايمان دارم كه انگليس انتخاب مي شود.

*ميزبان‌هاي جام‌هاي جهاني در قرن 21

2002: كره جنوبي و ژاپن

2006: آلمان

2010: آفريقاي جنوبي

2014: برزيل

2018: روسيه

2022: قطر

وقتی کشور کوچکی چون قطر که به اندازه یک استان ما هم وسعت ندارد و قدمت کمی دارد با تکیه به دلارهای نفتی بعنوان میزبان جام جهانی انتخاب می شود . قطری ها  با پول فراوان نفتی امیران خود از مدت ها قبل خود را مهیای این رویداد بزرگ و مهم کرده بودند آنها به هر قیمتی از استخدام ستارگان جهان ورزش مانند دی بوئر هلندی و گواردیولا برای تبلیغات میزبانی ، حرفه ای کردن ساختار لیگ فوتبال خود و ورود ستاره های فوتبال دنیا و ... تا برگزاری بازی برزیل و آرژانتین و اعلام برنامه برای تغییر هوای بیش از 50 درجه سانتی گراد در زمان انجام بازی های جام جهانی 2022 و ...

البته قطری ها  جام جهاني زير بيست سال را در سال 1995 ميزباني کردند و ده سال بعد ميزبان بازيهاي آسيايي شدند. يک تورنمنت تنيس هم از دهه نود ميلادي دراين کشور برگزار مي شود وقرار است درسال 2011 ميزبان جام ملتهاي آسيا باشند و سال 2021 هم قصد دارند جام کنفدراسيونها را قبل از شروع جام جهاني برگزار مي کنند.مي خواهند در دوحه همه پروژه هاي غيرممکن را عملي کنند. پروژه هايي رويايي که البته با فوتبالي که مردم به آن عادت دارند، غريب هستند. همه فضاهاي متعلق به جام جهاني 2022 درفضاي بسته انجام خواهند شد. براي اينکه درجه حرارت درآن فصل سال به 50درجه سانتيگراد مي رسد. ضمن اينکه برخلاف قوانين رايج در کشورهاي ديگر، جام جهاني 2022 جام جهاني بدون مشروبات الکلي خواهد بود .

کشوری که حتی ورزشکار غیر قطری و حتی غیر عربی برای تیم های ورزشی خود می خرد تا مدال و جایگاه کسب کند حالا سهمیه ورود به جام جهانی را هم به نوعی خریداری کند ! و احتمالا ابایی هم نخواهد داشت تا یک تیم فوتبال حتی غیر عربی را آماده جام جهانی کند که فعلا فقط قطر در آن حضورش مسلم شده است ! نهایتا کاری هم نداریم که قطر آیا در رسوایی های فیفا نقش داشته یا خیر ! چون همه چیز تمام شده و همه دنیا هم اینک قطر را میزبان جام جهانی 2022 می دانند . ..ولی ما ..انشا لله...
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۸۶
نامردی اگه چاپ نکنی

آخه وقتی تو مملکت ما پوشیدن لباس دلخواه آدم جرم حساب میشه شما توفع دارین 32 تا تیم دنیا بیان تو ورزشگاه 40 ساله آزادی جام جهانی برگزار کنن. ...... دست بردارین آقا از این توقعات .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
200 تا کشور توی دنیا هست چند تا شون ادعای میزبانی دارن که اینجوری شلوغش می کنین
ناشناس
| United States |
۰۸:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
جناب ناشناس. این دویست تا کشوری که شما می گین، کدومشون تاریخ چند هزار ساله دارن؟ کدومشون به ثروتمندی ایرانند؟ کدومشون این همه مردم مشتاق و جوانان با استعداد دارن؟ کدومشون سال 1974 بازیهای آسیایی برگزار کرده ان یا شی چهل سال پیش دهکده ی المپیک داشته ان؟ کدومشون این همه ادعای پیشرفت و مدیریت جهانی دارن؟ کدوم این کشورها این همه وسعت و این همه جاذبه ی توریستی و پتانسیل جذب مهمان دارند؟ کدومشون همزمان کوه و جنگل و دریا و کویر دارن؟ در کدومشون چهار فصل سال را می شه همزمان دید؟ آخه بنده ی خدا، ما اگه از همه ی این دویست تا کشور بالاتر نیستیم، انصافاٌ حقمون هم نیست این همه پایین تر باشیم. مگه ما کم پول داریم؟ غیر از اینه که این پول ما صرف ... کشور دیگه می شه ولی خودمون یک ریالشو به چشم نمی بینیم؟ والله من که جگرم آتیش گرفت وقتی شنیدم این قطر کوچولو میزبانی را گرفت. شما را نمی دونم!!!
ناشناس
| United States |
۱۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
ممنون که نظر من را چاپ کردین. به امید اعتلا و پیشرفت ایران عزیز. مسئولین محترم، شما را به خدا لااقل حالا اولا یه جوری برنامه ریزی کنین که ملت ما اقلاً حسرت نرفتن تیم ایران به جام جهانی قطر را نخواهند بخورند و ثانیاً از حالا اجازه ندیم خدای نکرده این قطر کوچولو جرات کنه اسم خلیج فارس ما رو تغییر بده یا افتخارات ایران را به نام خودش بزنه. شما همین کارو بکنین، ما کلاهمونو میندازیم هوا.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
چرا بحث تاریخ چندهزار ساله رو میکشید وسط؟ تاریخ چند هزارساله ما نشان دهنده پتانسیل بالای ماست و وضعیت فعلی نشانه ..... غفلت. ضمنا اگر توجه کرده باشید رقبای قطر که شکست های سنگینی رو خوردن انگلستان و آمریکا بودن. لابد اونها هم عقب و افتاده و بدبخت و دچار سوئ مدیریت هستند. عزیز من قطر حکومتش جاه طلبه و پول مفتش رو داره میریزه دور. بقیه کشورها بعد از میزبانی زیرساخت های ورزشی و توریستی خیلی خوبی خواهند داشت ولی قطر به اندازه ورزشگاه هاش ورزشکا نخواهد داشت و به اندازه هتل هاش نیروی کار و توریست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
چرا اینقدر حسرت این بچه بازی ها رو میخورین ؟! میزبانی رو گرفتن که گرفتن ! دنبال یه توپ دویدن که حسرت نداره !! ما ناسلامتی میخوایم دنیا رو ... کنیم ! مسئولان ما تمام وقتشونو گذاشتن برای برنامه ریزی .... دنیا !!!
محمود
| Germany |
۲۰:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
من هم تا خبرو خوندم خواستم این نظرو بدم هادی دستت درد نکنه تابناک مرامتو عشقه که چاپ کردی
....فکر آخرت باش!! یکی از شرایط میزبانی جام جهانی این است که زبانم لال ، زنان هم به تماشای فوتبال بروند !! پس .... چه می شود؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
طعنه زيركانه اي بود!
چقدر عقب مانده هاي پر ادعايي هستيم و ژست انسانهاي مترقي به خود مي گيريم .
بی عرضگی مسئولان نداشتن زیرساخت های لازم و .....شدن فوتبال و... خیلی از مسائل دیگر به عدم موفقیت ما دامن زده!
پاسخ ها
ضد ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
کشورهای انگلیس و فرانسه هم نتونستند در میزبانی جام جهانی برنده شوند، اونوقت فقط ایرانه که مسئولان بی عرضه داره؟؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
دوست ضدناشناس، هر دو کشوری که گفتی سابقه ی میزبانی جام جهانی رو دارند.
دارنگي وبرازندگي ما چرا ... مباركشان باشد . داراي مدريتي سالم ودلسوز هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
سالم و دلسوز رو خوب اومدی!!! اونم برای ... جماعت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
در واقع ميزبان واقعي اين جام ايرانه چون قطر داره از محل درآمدهاي پارس جنوبي كه ما ... استخراجشو نداريم اين جامو برگزار ميكنه.!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
البته آن درآمدهای پارس جنوبی بخشیش حق ماست و با آن می خوان جام را برگذار کنند پس اونا پیمانکار و مجری مسابقات با پول ما هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
پارس جنوبی ؟ منتظری قطر بگه بفرمایید شما هم سهم خودتونو بردارین ؟؟ عرضه میخواد آقا !! عرضه !!! هرکی داره بره سهمشو بگیره ، جام جهانی هم برگزار کنه !!!
ما یک ن.....دیگر میخواهیم که بساط ...شما را بهم بریزد و ایران را .....نجات بدهد آنوقت همه چیز به حالت معمولی بر میگردد. میدانم میگویید این آرزو را بگور میبری، شاید. اما نسل های آینده بکمک ندانم کاری خود شما اینکار را خواهند کرد.
‫مسلمان خارج از کشور نشین! ایرانی
فقط پول موثر نيست.اگر زماني ايران كانديد بود به دليل سياستهاي قبل از 30 سال پيش بود.در حال حاضر انتظار نداشته باشيد.ايران شرايط برگزاري هيچ جامي را ندارد.لابد انتظار داريد ورزشكاران زن خارجي با پوشش اسلامي در ميادين حاظر بشن و يا از ورود تماشاچيان مختلط جلوگيري كنيد و يا تمام توريستهايي كه براي تماشاي مسابقات به ايران مي آيند را ..... از خيابانها جمع كنيد؟نه برادر من در دنيا بسياري از مسائلي كه براي ما در سال 2010 ميلادي هنوز ايجاد مشكل مي كند حل شده و .... هست.شاد باشي
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۸:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
خلاصه اش این که از ... دنیا ... سال عقب تریم.
چشم ندارید پیشرفت کشور دیگری را ببینید!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
اگه عرب باشن نه !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
مگه هنوز توی قرن 21 دعوای عرب و عجم وجود داره؟؟!!
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
پیشرفت!!!!!! خودشون ساختن؟؟؟؟
نه قربونت دلارهای نفتی که از جیب غربیها رفته بود بدینوسیله دوباره به جیبشان بر میگردد. (با پیمانکاری و فروش اسلحه و ....)
یعنیییییییییی با یک تیر دو نشان میزنند.
عرب همون عربه فقط ... عوض شده جسارتا
محمد
| Netherlands |
۰۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
جناب علیرضا خجالت بکش. . تو هم خجالت بکش با این کامنت مشمئز کننده! اعراب دیگه باید چکار بکنند تا به ما ثابت بشه از ما جلوترند؟ نه واقعا؟ شماها مثل یک کودک حسود رفتار می کنید که چشم دیدن موفقیت دیگران را ندارید. آقاجون خیلی ساده است اونها خیلی وقته از ما جلو زدند ترکیه هم از ما جلو زده. مطمئن باشید فردا پس فردا عراق هم از ما جلو میزنه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
من چشم ندارم ببینم عربا نفس میکشن. جام جهانی پیش کش
دمت تابناک همیشه می زنی به هدف !!!!!!!!!
به نکته خوبی اشاره کردید چرا ما نتوانیم...
قطر رسما اعلام کرده که حتی در صورت عدم صعود تیم ملی اسرائیل به جام جهانی به تماشاگران آن کشور روادید صادر خواهد نمود
نگارنده محترم این خبر در صورت میزبانی ایران چه پیشنهادی برای حل این مساله دارند؟ یعنی اگر ایران میزبان شد و اسرائیل به جام جهانی صعود کرد ...خواهیم ریخت؟ آیا با وجود تحریمهای اعمال شده علیه ایران و مشکل کمبود نقدینگی در کشور که حتی برای طرحهای زیربنایی هم مشکل داریم آیا قادر خواهیم بود 12 استادیوم در سطح استانداردهای بین المللی بسازیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
قطر غلط كرده! شما به بزرگي خودت ببخشش!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
برادر فقط استادیوم که نیست باید بیشتر از صدها هتل درجه یک هم ساحته بشه
قرار شده مدیریت جهان را هم بدن ...ا!!!!
من نميدونم منظور شما ... چيه؟
چرا فكر ميكنين جام جهاني يه افتخار بزرگه؟
چرا اينو الزاما دليل بر پيشرفت ميدونين؟
ميدونم الان اين حرفهم براي خيلي ها، قابل هضم نيست. اصل ورزش به مفهموم امروزي چيزي جز يه ابزار سياسي در دست قدرتمندان نيست. و مخصوصا فوتبال كه ديگه به به داره.
بزار اين كشوراي عربي ... را به اين چيزا دلشون را خوش كنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
در جواب اين عزيز بحث اصلي اينه كه ديگه هيچ كشوري تو دنيا برامون تره هم خورد نمي كنه ، نگاهي به برخورد با مسافران ايراني تو كشورهاي ديگه بندازين ، ميزباني جام جهاني پيشكشتون ، اونقدر بدبخت شديم كه كشورهاي عقب افتاده آفريقايي هم سفير اخراج مي كنند
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
دوست عزيز همين ابزار سياسي كه در دست قدرتمندادن هست , نشانه اعتبار يك كشور هست !! الان نميشه فقط با معنويت گرايي چشم به آينده دوخت ... همانطور كه ما امروز لعنت ميفرستيم به دوره قاجار , پس كاري نكنيم كه فردا هم فرزندان ما لعنت به خودمان بفرستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
اگر ميزباني جام جهاني افتخار نيست يعني خود فوتبال هم اينقدر مهم نيست پس فوتباليست هاي معروف هم ايضا حالا شما بفرماييد اين پيگيري امدن مارادونا با اون سوابقش چه معني دارد يه بوم ودو هوا !!!!!
قطر با پول هاي نفتي به اينجا نرسيدند چون نفت قابل توجهي ندارند بلكه با پولهاي گاز آنهم از منطقه پارس جنوبي(منطقه مشترك بين ايران وقطر
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۸:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
جام جهانی با پولای ما! لابد اینا لیاقتشون بیشتر از ما بوده برای خرج کردن پول گاز ما...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۷
حیف پول گاز نیست که بدین ورزشگاه بسازین این همه سوژه برای ساخت وساز!!!!!!!!!!!!!!1
you people are ........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
داش آرش شما با اين همه تسلط به زبان انگليسي چطوري توي كانادا زندگي مي كن؟!!!!!
ناشناس
| United States |
۲۱:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
... اش در کانادا زندگی میکنه خودش در ایرانه
درس عبرتی باشه برای ما که کاسه از آش داغتر شدیم که ...
همین امارات آماده شده در صورت حمله آمریکا به ایران نیروهایش را در جزایر ایرانی پیاده کنه حالا شما سنگ عرب رو برای بیچاره تر کردن ایران و ایرانی به سینه بزنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
قربون دهنت
با سلام
من نميدونم چرا ما اينهمه زورمان ميگيرد.حالا به هردليلي اونها تونستند.پول دارند قدرت دارند لابي تشكيل ميدن هركاري كردن تونستند.ما هم بجاي اينهمه ... زدن اولي سيستم مديريتي كشورمون تغیير بديم بعد سر اين موضوعات حرف بزنيم.نه اينكه توي همين كشور خودمون در برگزاري بعضي از مراسمها و يا انتخاب بعضي از روسا و نمايندگان لابي تشكيل نميشه و هميشه حق به حق دار ميرسه كه حالا توقع داريم توي دنيا اين كارا نشه....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
از اینکه قطر موفق شد ناراحت نیستم از اینکه ما نمیتوانیم ناراحت هستم
آقا ما بدبختیم جان هر که دوست داری اینقدر داغ دلمان را تازه نکنید.
اونا برای انتخاب کشورشون لابی می کنن ایراد داره، ولی ما که برای انتخاب .... لابی می کنیم و پشت پرده کلی برنامه ریزی و جلوی پرده کلی ...بازی می کنیم و .... مردم رو تو روز روشن ....ایراد نداره!!!
ما بدليل انجام مديريت امور جهان و انجام معاملات جهاني وقتي براي اينگونه ژانگولر بازي‌ها نداريم. در ضمن ما خواستيم كه قطر ميزبان بشه تا چشم آمريكا دربياد و اوباما عصباني بشه
بی خیال میزبانی
نقش جهان کی افتتاح می شه
...
توجه کنید به ورزشهای گروهی که در چین حتی یک مدال طلا هم کسب نکرد چرا که روح
همکاری و همفکری ندار یم . اگر قطر کوچک
میزبان جام جهانی میشود شما به بزرگی
خودتان ببخشید .
ما نه شرایط میزبانی مسابقات بین المللی را داریم(عدم اجازه به بانوان برای ورود به ورزشگاه ها، آزادی پوشش برای میهمانان و..) نه امکاناتش را داریم و نه مدیران لایق برنامه ریز. اما یک نکته خیلی مهم است که باید توجه کنیم:از الان با فیفا و ای اف سی و غیره مکاتبه کنیم تا مبادا شیطنتهای اعراب درباره نام خلیج فارس ابعاد گسترده تری بخود بگیرد
ما می توانیم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما مسابقات لیگ خودمونو به زور برگزار میکنیم. جام جهانی پیش کش مسئولین!
وقتی ما در سی سال حتی ...ساختن یک استادیوم استاندارد را در مملکت نداشتیه ایم و هنوز هم حتی برای بازیهای درجه 2 هم دست بدامان استادیوم آزادی میشویم که همگان میدانند چه .... برگزاری بازیهای نه چندان معتبر کشورهای اسلامی را هم نداشتیم آیا صحیح است که حتی راجع به میزبانی جام جهانی فکر هم بکنیم؟
قطر هم گازهای پارس جنوبی را دارد و هم نصف درامدهای نفتی ما که برای دور زدن تحریمها به او باج میدهیم و گرفتار تهاجم فرهنگی فارسی وان نیست خلاصه دردسرهائی که ما برای خودمان ساخته ایم ندارد
چه انتظاری دارین وقتی 30 ساله با تمام قوا سعی در... دارین؟!
نابرده رنج گنج میسر نگردد
شما برای آزادی دستشویی وآبخوری درست کنید میزبان جام جهانی شدن پیشکش...
ايران كه خيلي بهتر بود پس چرا ما راي نياورديم؟

آها يادمون رفت ثبت نام كنيم
نكته جالب اينجاست كه آنها ادعا كردن تا 20 درجه كاهش دما !! ايكاش درخواست ميكرديم كه فكر هواي تهران و شهر هاي صنعتي ما هم باشن !! چون وقتي دما رو 20 درجه پايين ميارن , حتما باد هم ميتونن توليد كنن
با اسم خليج فارس خداحافظي كنيدبعد از جام ميشه خليج عربي.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
واقعا بايد با اسم خليج فارس خداحافظي كرد !!!

دريغا
30 سال است که یک مصلی را روی زمین صاف تمام نکرده ایم حالا شما می خواهید چند ساله ورزشگاه بسازید ، حالا زن و مرد رفتن در ورزشگاه پیشکش ، کدام هتل ، کدام حمل ونقل ، کدام ............................................................................
اين خانه از پاي بست ويران است!
به اميد روزي كه كودك صادقي فرياد بزند كه .... است!
ما چون وظیفه سنگین مدیریت... رو به عهده گرفتیم دیگه واسه این ... بازیا وقت نداریم
خاک توسره ...واقعا که یه مشت عرب ...باید میزبان بشن ایران به این بزرگی...
اینا همه از بی لیاقتی مسولین هست و بس
به احتمال زیاد تا ان موقع ساختار سیاسی وجغرافی منطقه وکل جهان به نفع مستضعفین تغییر کرده در ضمن یکی از دلایل عقب افتادگی فرهنگی ملت ها فوتبال زدگی میباشد تو را خدا چند لحظه با خود خلوت کنید فوتبال جز بدبختی وفقر وفحشا چه بدنبال دارد این همه حجم تبلیغات درهمه جهان برای فوتبال امری عادی است؟ ایافوتبال را برای ما بت نکرده اند تا جوانی خود را به هیچ وپوچ هدر دهیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
فوتبال باعث بدبختی ، فقر وفحشا میشه ؟ شما بهتره با خودت دیگه خلوت نکنی !!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
خیلی نظر با مزه ای بود! اگه همیشه خلوتاتون از این نتایج برجسته داره خواهشا دیگه نکنین از این کارا!!!
کارت نباشه خودم دستور ساخت ده دوازده ورزشگاه چند تا هتل و حمل و نقله عمومی عالی رو تا ساله 2026 رو می دم
قطر كوچك عرضشو داشته و ايران پهناور و پيشرفته! ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
قبول کن با این وضع موجود نه نمیشه !! واقعیت تلخه نه ؟؟
اول ایران می خواد که اسرائیل از بین برود بعد درخواست میزبانی جهام جهانی دهد چون مجبور نشه که تیم اسرائیل به ایران بیاید
شما(فیفا)جیب مارو نزن میزبانی پیشکش...
با سلام .
قبل از هر چیز ممنون که نظر من رو منتشر کردید .
من فکر میکنم ما قبل از برگزاری مسابقاتی مثل جام ملت های آسیا ( چه برسه جام جهانی ) باید یه کارهایی بکنیم و یه مسائلی رو واضح برای خودمون روشن کنیم :
1. حمل و نقل عمومی مون رو کارا ، مدرن و آبرو مند کنیم .
2. امکانات و زیر ساخت های عمرانی رو در شهرستان ها افزایش بدیم . (بیمارستان ، هتل ، راه ، سد ، نیروگاه و... )
3. فدراسیون فوتبال منسجم با ساختار مدیریتی حرفه ای و سوپر حرفه ای !!! ( که واقعا نیاز به یک انقلاب داره ! )
4.وجود مسئولین ومدیرانی در سطح آسیا و حتی فیفا
5. تبدیل لیگ برتر حرفه ای به لیگ حرفه ای به تمام معنی !!! ( به اصطلاح حرفه ایست علی رغم حضور تیم هایی چون سپاهان و ذوب آهن در سطوح بالای آسیا )
6.ساختن ورزشگاه هاب مدرن و آبرو مند با ظرفیت بیش از 40 هزار نفر . آبرومند و حرفه ای !!!
7.بررسی کامل ابعاد برگزاری چنین تونومنت ها از لحاظ ابعاد اقتصادی ، فرهنگی اجتماعی و غیره و بررسی تخصصی آن تا زمانی که دولت ، فدراسیون و مجلس به این نتیجه برسند که به واقع نتایج گوناگون این تورنومنت ها برای کشور سودمند اند .
8.برنامه ریزی برای ساخت زیرساخت های مختص تورنومنت مد نظر از هتل ها و محل های اقامت برای توریستها و ورزشکاران گرفته تا ساخت استادیوم های بزرگ و آبرومند !!!
9.بررسی نحوه پذیرش و حضور حجم چند میلیونی توریستها برای تماشای این مسابقات از کشورهای مختلف و ملزومات آنها در حد آبرومند !!! و نحوه تعامل آنها با محدودیت های فرهنگی و اجتماعی ما و بررسی میزان انطباق پذیری آنها !!!!
10.مدیریت قدرتمند از نحوه برگزاری مسابقات گرفته تا نحوه ورود مردم به استادیم ها !!!
و بسیاری از مسائل دیگه ...
.
نظ من اینه که ما باید هر کدوم از این 10 مورد که خودشون دارای کلی زیر مجموعه هستن رو باید در نظر بگیریم و بعد آه بکشیم که ما چی یا ما چرا نمیتونیم یا نتونستیم !
مثال جالب من اینه که شما میخواین جام جهانی برگزار کنین بعد توریست های خارجی رو با تاکسی پیکان 46 برسونین ورزشگاه و بعد از هر بازی راننده ها ایستاده باشن بگن دربست هتل استقلال 7 تومن ؟ !!!!!! آزادی 2 نفر ؟!!!!
ما با مسئله حضور بانوان در ورزشگاه ها مشکل داریم یا نداریم ؟
ما با هیجان و رقص و شادی توریست ها بعد از مسابقات در خیابان ها مشکل داریم یا نداریم ؟
....
جاده های ما برای جابجایی توریست ها بین شهر های امن و آبرمند است یا نه ؟
هواپیماهای ما امن هستند یا نه ؟؟؟!!!
.......
بیاییم واقع بین باشیم ، بیشتر فکر کنیم ، بجای حسرت خوردن عزممون رو جمع کنیم برای ساختن کشورمون. اگر یک روزی در این کشور چنین تورنومنت هایی بخواد برگزار بشه حاصل دسترنج امروز من و شماست .
به امید ایرانی با عزت در جهان
یا علی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۴
آره رفیق. ولی قبل همه اینها یه کار اساسی دیگه لازمه.
اگه گفتین اون چیه؟
مسئولان فوتبال ما انقدر بي حالند كه به خاطر بي خيالي (نه چيز ديگر) جام جهاني فوتسال را از دست دادند.
اخه تابناک جون چرا لقمه رو دور سر ت میچرخونی یک کلام بی عر ضگی ...
از ماست که بر ماست.
بهشت را به بها دهند نه به بهانه
ما شدیم مثل پاکستان و کره شمالی که از گشنگی دارن می میرن اما ...
کی می خوایم بیدار بشیم؟
سال 3022 ایران میزبان میشه!!!غصه نخورین
یکی را تو ده راه نمی دادند.سراغ ...دعا کنید ایران را تو مقدماتی بازی بدند میزبانی جام جهانی فدای سرت.
ترو خدا چاپش کنین عزیز من ما تا وقتی با امریکا رابطه نداشته باشیم از قبیل این اعراب پا ... به خودشون اجازه میدن که هویت ما را هم جعل کنن در ضمن اگر ما برای میزبانی هم اقدام کنیم مطمیا باشین موقعی که فیفا بدونه تماشا گران زن حق ورود به ورزشگاه را ندارن و اونهایی هم که از کشورهای دیگر میایند باید با مانتو و روسری بیان میزبانی را که به ما نمیده هیچ ما را محروم هم میکنه
بخدا امکانات پارکینگ ما بیشتر از ورزشگاه آزادی است ما میتوانیم نور اونجارو به ۸۰۰لوکس افزایش دهیم مجهز به تکنولوژی VAR فقط تکنولوژی خط دروازه نداره VAR خیلی دوره تازه داریم یک کاری میکنیم سیستم رادیویی هم داشته باشیم
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی