بازدید 8470

روسیه و قطر میزبانان جام های جهانی شدند

کد خبر: ۱۳۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۴۷ 02 December 2010
کشور روسیه موفق شد با غلبه بر جدی ترین رقیبش یعنی انگلیس به میزبانی جام جهانی2018 دست پیدا کند و قطر به عنوان سومین کشور آسیایی میزبان جام جهانی 2022 شد.

به گزارش برنا، 22 عضو کمیته اجرایی فیفا پس از اینکه به مدت نیم ساعت صحبت های نمایندگان چهار نامزد میزبانی جام جهانی2018 و پنج نامزد جام جهانی 2022 را شنیدند، بر سر میزبانی روسیه در جام جهانی 2018 و قطر در جام جهانی 2022 به توافق رسیدند تا بدین ترتیب سپ بلاتر، رییس فیفا این موضوع را به گوش حاضرین در مراسم انتخاب میزبانان جام های جهانی 2018 و 2022 برساند.

در دقایق پایانی انتخاب میزبان جام جهانی انگلیسی ها تلاش فراوانی برای رسیدن به میزبانی جام جهانی انجام دادند اما در نهایت روس ها به سردمداری پوتین توانستند بر این کشور که جدی ترین رقیب آنها محسوب می شد، غلبه کنند.

روسیه با پیشی گرفتن از دیگر نامزدها یعنی انگلیس،اسپانیا-پرتغال و بلژیک-هلند به جهانی 2018 دست پیدا کرد و قطر با غلبه بر ژاپن، آمریکا، کره جنوبی و استرالیا میزبان جام جهانی 2022 شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۸
خدایا .........قطر !!!!!!!!!!!!!!!!!
ایران چه بدبخت شده
ایران با داشتن دومین ذخایر گاز جهان نتونست حتی میزبان اجلاس سران این اجلاس باشه و همه مقامها و اجلاسها به قطر و روسیه سپرده شد و امیدوارم مسئولین کشور عمق انزوا رو درک کرده باشند ولی در کل امروز روز روسیه و قطر بود
آیا اسپانیا از نظر سطح فوتبال و امکانات ارجحیت نداشت؟ آیا استرالیا از پتانسیل قوی تری برخوردارنبود؟ همه باند و باند بازی حاکم است.
تابناک آخه کی میشه ماهم میزبان بشیم!!
انشاءالله روزی ایران میزبان جام جهانی باشد به امید آن روز
قطر فسقلی - ایران با این همه ....
قطر 2 ميليوني هم ميزبان شد!
هيشكي ما رو دوست نداره
تروخدا بنویسید قطری ها از همین یک ساعت پیش که برنده شدن یه تیزر تبلیغاتی برا جام جهانی پخش کردن که توش از اسم جعلی خلیج ع ر ب ی استفاده می کنن. وفتی با حضور مسئولین ایرانی و توی چین اونطوری میشه ببینید تا 2022 عربها تو قطر و بقیه کشورهاشون چه میخواهند بکنند!!
آخ جوون این 2تا نزدیکن میتونیم بریم تماشا
قطر اولین کشور مسلمانه که میزبان جام‌جهانی میشه؟ واقعاً احسنت بهشون. ما کی می‌تونیم؟!
من به قطر و روسیه تبریک می گم چون واقعا مستحق این افتخار بودند. علاوه بر اون نزدیکی هر دو کشور به ما در شرایطی که روسیه عاقلانه پیشنهاد داده که در طی این مدت روادید برای کسانی که بلیط تماشای بازی ها را دارند لغو می شه و همین طور استفاده ی تقریبا رایگان از سیستم حمل و نقل قطار بین شهری می تونه امکان تماشای این رویداد تاریخی را برای ایرانیان فراهم کنه. همین طور قطر هم که تقریبا بغل گوشمونه و ایشاللاه تا اون موقع روادیدش هم لغو شده. بنابراین هر دو انتخاب به نفع ما است ولی ای کاش ما هم روزی می تونستیم مثل شهروندان این کشورها از ته دل خوشحال بشیم. خدا یعنی می شه؟
.اقعا چرا ما نتوانسته ایم زیر ساختهای کشور و دستگاه ورزشمان را به حدی برسانیم که میزبان این مسابقات باشیم؟ قطر کشوری با 700هزار نفر جمعیت توانش از کشور ما بیشتر است، حال آنکه زمانی ما اولین استادیوم یکصدهزارنفری آسیا را داشتیم!
می بینم که دوستان تابناک هیچ علاقه ای به این موضوع که قطری ها توی فیلم تبلیغاتیشون به جای خلیج فارس خلیج عرب استفاده کردند اصلا ناراحت نشدند و موضوع رو بمیون نیاوردن البته می دونم این که بگیم آمریکا شکست خورده و یه کشور همسایه پیروز شده خیلی بهتر است دفاع در مورد خلیج فارسه پس بعدا نگید ما دنبال دفاع از نام خلیج فارس هستیما چون همتون اول منافع خودتون رو نگاه می کنید بعد خبر میرید
قابل توجه آقايان كه حتي نمي توانند تنها يك بازي فينال ليگ قهرمانان آسيا را در ايران برگزار كنند
قطر با 3میلیون نفر کاندید شده با آن گرمای طاقت فرسا آنوقت کشور ما ؟!
قطر با جمعيت ناچيز ،شرايط محيطي بسيار بد در فصل گرماو فوتبال درجه 3 خود اولين ميزبان جام جهاني در منطقه (خاورميانه) است
ما حتی نتونستیم میزبانی بازیهای کشورهای اسلامی رو حفظ کنیم. خوش به حال قطریها...
انتخاب قطر به لطف دلارهای نفتی فرصتی طلائی به اعراب می دهد تا نام جعلی خودشان را برای خلیج فارس تبلیغ کنند. از هم اکنون باید به فکر چاره بود.
قطر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مهم نیست در گذشته چی بودند مهم اینه الان چی هستن ودر باره ما مهم نیست در گذشته چی بودیم مهم اینه که الان چی هستیم!
بهتره همه با هم يه خودكشي دسته جمعي بكنيم.
واقعا ما باید جایگاهمون این باشه؟؟
ما فکر کردیم ایران میشه
شما فکر می کنید ایران در چه سالی خواهد توانست امکانات مورد نیاز برای مسابقات جام جهانی یا حتی بازیهای آسیایی را فراهم کند؟ 3022؟
قطر ببه اندازه تهران هم نيست شد ميزبان جام جهاني.ما چي.البته ما داريم دنيارو مديريت ميكنيم
دیگر باید به قطر هم حسودی کنیم
حتی یک ورزشگاه درست نداریم که یک بازی بین المللی را میزبان شویم
جام جهانی پبش کش
از الان به فکر چاره باشیم تا اعراب استفاده تبلیغاتی از این رویداد برای تغییر نام خلیج فارس نکنند
از همین حالا دولت ایران باید یک گروه بین المللی برای جلوگیری از غارت مفاخر ایران به عنوان مفاخر و مشاهیر قطر و عربها تا جام جهانی 2022 شوند
از قطر باید یاد بگیریم
به نظر من این فرصتی برای کشور ماست که به عنوان همسایه میزبانان از آن استفاده کرده هم اقتصادی هم سیاسی و باید خود را آماده کرده تا بهره برداری لازم را ببریم
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی